بررسی و آموزش اپلیکیشن InShot

بررسی و آموزش اپلیکیشن inshot

اپلیکیشن اینشات یا Inshot از آن دسته اپلیکیشن‌هایی است که باید روی گوشی همه نصب باشد! این اپلیکیشن قدرتمند مانند یک آتلیه عکاسی، عکس‌های شما رتوش می‌کند و مانند یک استودیو حرفه‌ای ویدئوهای شما را ویرایش و ادیت می‌کند. حالا ما اینجا هستیم تا تمام بخش‌های این اپلیکیشن Inshot را به شما آموزش دهیم. اگر هم برنامه اینشات را ندارید همین‌جا می‌توانید برنامه Inshot را دانلود کنید.

دانلود و نصب اپلیکیشن Inshot

اپلیکیشن Inshot هم برای اندروید منتشر شده است و هم برای iOS. این یک مزیت بزرگ برای این برنامه است.پس فرقی نمی‌کند که کاربر اندروید باشید یا از محصولات اپل استفاده کنید؛ Inshot نسخه مخصوص شما را برایتان آماده کرده است!

دانلود نسخه اندروید اپلیکیشن Inshot

دانلود نسخه iOS اپلیکیشن Inshot

دانلود و نصب اپلیکیشن Inshot بسیار ساده است و با چند لمس ساده انجام می‌شود.

آشنایی با بخش‌های مختلف اپلیکیشن  Inshot

حالا که اپلیکیشن Inshot را نصب کردید وقت این است که با بخش‌های مختلف آن آشنا شویم. با ورود به برنامه Inshot اولین چیزی که نظر شما را جلب می‌کند، ظاهر ساده و رابط کاربری سرراست آن است. اپلیکیشن یک بخش اصلی دارد؛ CREATE NEW. اینجا بسازید. بیایید بررسی را از بخش ویدئو شروع کنیم.

ویرایش فیلم با بخش Video

اولین بخشی که احتمالا زیاد به آن سر خواهید زد، Videos است. اینجا جذاب‌ترین بخش برنامه Inshot است؛ ویرایش ویدئو، اضافه کردن متن و استیکر به ویدئو، بریدن و چسباندن ویدئو، همه و همه در این بخش قرار دارد. بیایید مرحله‌به‌مرحله ویرایش ویدئو با برنامه Inshot را بررسی کنیم.

  • اول‌ازهمه باید Video را انتخاب کنید.
  • مرحله بعدی انتخاب ویدئو یا ویدئوهایی است که قصد ویرایش و ادیت آنها را دارید.
  • حالا می‌توانید به ویرایش ویدئو بپردازید.

برنامه اینشات

حالا وقت ویرایش ویدئو است! این اپلیکیشن ابزارهای بسیار زیادی برای ویرایش ویدئو در اختیار شما قرار می‌دهد. از اولین ابزار یعنی CANVAS شروع می‌کنیم.

CANVAS: در این قسمت می‌توانید قاب تصویر را مشخص کنید. اینجا قاب‌های استاندارد برای اشتراک در اینستاگرام، یوتیوب و تیک‌تاک برای شما آماده شده است. اگر این قاب‌های استاندارد را دوست ندارید می‌توانید قاب دلخواه خودتان را هم انتخاب کنید.

MUSIC: این بخش برای دوستداران موسیقی است. حتما تابه‌حال ویدئوهای زیادی دیدید که با یک آهنگ جذاب، دیدنی‌تر شده است. در بخش شما هم می‌توانید آهنگ دلخواهتان را روی ویدئو قرار دهید! در این بخش 3 گزینه پیش روی شماست:

  • TRACKS: این قسمت برای انتخاب موسیقی است. هم می‌توانید از آهنگ‌های خود برنامه استفاده کنید و هم با انتخاب MY MUSIC از آهنگ‌های گوشی خودتان استفاده کنید.
  • EFFECTS: با این قسمت می‌توانید افکت‌های صوتی را به ویدئو اضافه کنید.
  • RECORDS: اگر دوست دارید صدای خودتان روی ویدئو باشد کافیست RECORD را بزنید تا بتوانید صدایتان را ضبط کنید و به ویدئو بچسبانید.

STICERS: بخش بعدی هم برای چسباندن استیکرهای بامزه به ویدئو است. شما می‌توانید از لیست بلندبالای استیکرهای برنامه Inshot یکی را انتخاب کنید و هر جای ویدئو که دوست دارید بچسبانید.

اپلیکیشن inshot

TEXT: بخش بعدی اضافه کردن متن به ویدئو است. اینجا می‌توانید متن دلخواه خودتان را با رنگ و فونتی که انتخاب می‌کنید، به ویدئو اضافه کنید. در این بخش می‌توانید انیمیشن‌های جذابی برای ظاهر شدن متن نیز انتخاب کنید.

FILTER: اینجا همان‌جایی است که فیلترهای زیبا و جذاب به ویدئو یا عکس اضافه می‌شود. البته در این بخش می‌توانید افکت‌های زیبایی نیز به ویدئو یا عکس اضافه کنید. این بخش 3 قسمت دارد:

  • EFFECT: افکت‌های تصویری
  • FILTER: فیلترهای زیبا
  • ADJUST: تنظیم دستی ویدئو یا عکس

PRECUT: یکی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین بخش‌های اینشات همین بخش است. اینجا می‌توانید زمان شروع و پایان ویدئو را با TRIM مشخص کنید.  با CUT هر بخش از ویدئو را که دوست ندارید، از آن حذف کنید و با بخش SPLIT آن را به 2 نیم تقسیم کنید.

آموزش برنامه inshot

BACKGROUND: در این قسمت می‌توانید پس‌زمینه را تغییر دهید. یا از رنگ‌ها و طرح‌های مختلف استفاده کنید یا عکس دلخواهتان را به‌عنوان پس‌زمینه قرار دهید.

SPEED: اگر می‌خواهید سرعت پخش ویدئو را زیاد یا کم کنید، باید از این بخش استفاده کنید.

CROP: این بخش هم برای کراپ کردن تصویر است.دانلود اپلیکیشن inshot

قسمت‌های دیگر نوارابزار برنامه اینشات:

  • SPLIT: همان SPLIT بخش قبل است و ویدئو را به 2 قسمت تقسیم می‌کند.
  • :DUPLICATE نیز از ویدئو یک کپی می‌گیرد و آن را به انتهای ویدئو می‌چسباند.
  • ROTATE: ویدئو را در جهت عقربه‌های ساعت می‌چرخاند
  • FLIP: ویدئو را قرینه می‌کند.
  • FREEZE: هرجای ویدئو باشید، تصویر را برای 3 ثانیه ثابت می‌کند و به ویدئو اضافه می‌کند.
  • VOLUME: تنظیم صدای ویدئو از این بخش انجام می‌شود.
  • REVERSE: ویدئو را از آخر به اول برای شما پخش می‌کند!

درنهایت وقتی ویرایش و پیرایش تصویر تمام شد، می‌توانید در سمت راست و بالای صفحه SAVE را بزنید و ویدئو را باکیفیت دلخواه خودتان ذخیره کنید.

ویرایش عکس با PHOTO برنامه اینشات

برنامه اینشات فقط برای ویرایش ویدئو نیست! شما با اینشات می‌توانید عکس‌های خودتان را نیز ویرایش کنید و افکت‌های جذابی به آنها اضافه کنید. تنها کافیست از صفحه اصلی وارد PHOTO شوید و عکس موردنظر را انتخاب کنید. حالا با استفاده از نوارابزار پایین صفحه، ویرایش دلخواه خودتان را از تصویر داشته باشید.

CANVAS: در این قسمت می‌توانید قاب تصویر را مشخص کنید. دقیقا مانند حالت ویرایش ویدئو قاب‌های استاندارد اینستاگرام و یوتیوب اینجا نیز هستند.

FILTER: برای اضافه کردن فیلترهای مخصوص و ویژه به عکس‌هاست.

EFFECT: اینجا هم افکت‌های تصویری بسیار جذابی برای اضافه کردن به عکس وجود دارد.

ویرایش عکس با اینشات

بقیه بخش‌های این قسمت نیز مانند بخش ویرایش ویدئو است. یعنی تمام ویژگی‌های ویرایش ویدئو مثل بریدن تصویر، عکس پس‌زمینه، استیکر، متن و … اینجا نیز حضور دارند.

ساخت کلاژ با Collage

یکی از قسمت‌های بسیار جذاب و کاربردی اپلیکیشن Inshot، امکان ساخت کلاژ است. در این بخش می‌توانید 9 عکس را کنار هم قرار دهید و کلاژهای زیبایی بسازید. آن‌ها را ویرایش کنید و درنهایت منتشر کنید. برای استفاده از این بخش در صفحه اصلی Collage را انتخاب کنید و به ترتیب زیر عمل کنید:

GALLERY: اینجا می‌توانید عکس‌های موردنظرتان را اضافه کنید و آنهایی را که نمی‌خواهید حذف کنید.

LAYOUT: در این قسمت می‌توانید نوع چیدمان عکس‌ها کنار هم را مشخص کنید. اینجا تعداد بسیار زیادی حالت دارید!

BPRDER: در این بخش می‌توانید مرز بین عکس‌ها را کم یا زیاد کنید و تنظیمات مربوط به آن را انجام دهید.

ساخت کلاژ با اینشات

دیگر بخش‌های قسمت کلاژ مانند بخش ویرایش ویدئو با اپلیکیشن Inshot و ویرایش عکس با برنامه اینشات است. اما اینشات هنوز یک قسمت جذاب دیگر نیز دارد!

فروشگاه استیکر اینشات

بخش آخر برنامه MATERIAL است که در آن دنیایی از استیکرهای زیبا و رنگارنگ وجود دارد. تابه‌حال شده ویدئو یا عکسی ببینید که استیکر خاصی دارد؟ به این قسمت بروید و استیکر موردنظرتان را دانلود کنید تا ویدئوهای شما نیز جذاب و خاص باشد.

دانلود برچسب برای inshot

کارگاه حرفه‌ای تدوین ویدئو!

شاید بهترین برنامه ادیت و ویرایش ویدئو و عکس، اینشات باشد. اپلیکیشن Inshot یک برنامه حرفه‌ای برای ویرایش فیلم است. این برنامه امکانات زیادی در اختیار شما قرار می‌دهد. از اضافه کردن متن و آهنگ گرفته تا افکت‌های صوتی و تصویری خاص و جذاب! شما همین حالا می‌توانید با دانلود اپلیکیشن اینشات (Inshot) از امکانات بی‌نظیر آن بهره ببرید. نظر شما درباره اینشات چیست؟ آیا برنامه بهتری برای ویرایش ویدئو سراغ دارید؟

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments