تعمیر یا تعویض دوربین S7 سامسونگ – G930 | موبایل کمک تعمیر یا تعویض دوربین S7 سامسونگ – G930 | موبایل کمک

تعمیر یا تعویض دوربین S7 سامسونگ – G930 | موبایل کمک

اگر بنا به هر دلیل دوربین گلکسی اس 7 سامسونگ (Samsung Galaxy S7) شما دچار مشکل شده نگران نباشید! با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعمیر دوربین گلکسی اس 7 را با کمترین قیمت و هزینه ممکن انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

 

برای تعمیر دوربین سامسونگ S7 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

چه عواملی می‌توانند در خرابی دوربین گلکسی اس 7 سامسونگ نقش داشته باشند؟

اولین مسئله‌ای که می‌خواهیم در مورد آن صحبت کنیم این است که چه عواملی می‌توانند در خراب شدن دوربین گلکسی اس 7 سامسونگ نقش داشته باشند؟ عوامل متعددی می‌توانند در این مسئله نقش داشته باشند. برای مثال در خیلی از موارد دیده شده که وارد شدن فشار یا ضربه به موبایل منجر به آسیب دیدن ماژول دوربین دستگاه و از کار افتادن آن شده است. در برخی شرایط دیگر هم ایجاد شدن خط و خش های زیاد روی لنز دوربین گوشی منجر می‌شود تا کاربر نسبت به تعویض آن وارد عمل شود. همچنین نفوذ آب به داخل گوشی  تماس آن با ماژول دوربین دستگاه هم می‌تواند منجر به بروز اختلال در عملکرد گوشی سامسونگ شود. بنابراین دلایل مختلفی می‌توانند در از کار افتادن و خرابی دوربین گلکسی اس 7 سامسونگ نقش داشته باشند. مواردی که نام بردیم برخی از شایع ترین این عوامل هستند.

 بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل سامسونگ در تهران  

هزینه تعمیر دوربین گلکسی اس 7 چقدر است؟

با توجه به نوع و شدت خرابی که در دوربین گلکسی اس 7 سامسونگ به وجود آمده، هزینه تعمیر آن هم متفاوت خواهد بود. برای مثال در برخی شرایط دیده شده که از کار افتادن دوربین گوشی ناشی از شل شدن سوکت یا کانکتور آن بوده است که در این حالت با سفت کردن سوکت مذکور مشکل برطرف می‌شود. بدیهی است که در این شرایط هزینه خاصی نباید برای تعمیر دوربین گلکسی اس 7 پرداخت شود.

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی S7  

اما در شرایط دیگر ممکن است وارد شدن ضربه به دستگاه منجر به از کار افتادن هر دو لنز دوربین اصلی و سلفی آن شوند. بدیهی است که در این شرایط با توجه به اینکه باید هر دو لنز دوربین اصلی و سلفی گوشی تعویض شوند، هزینه تعمیر دوربین گلکسی اس 7 سامسونگ هم افزایش پیدا می‌کند. بنابراین هزینه تعمیر دوربین گلکسی اس 7 را تا قبل از بررسی دقیق مشکل به وجود آمده نمی‌توان به طور دقیق پیش بینی کرد. به طور کلی ماژول های دوربین گلکسی S7 سامسونگ خیلی گران قیمت نیستند و این تعمیر از تعمیرات با هزینه متوسط دستگاه محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی سامسونگ 

تعویض و تعمیر دوربین گلکسی S7 سامسونگ چقدر زمان می‌برد؟

طبیعتا مدت زمانی که برای تعویض یا تعمیر دوربین گلکسی اس 7 سامسونگ لازم است هم با میزان خرابی که در دستگاه رخ داده ارتباط دارد. برای مثال اگر خرابی به وجود آمده ناشی زا شل شدن سوکت ماژول دوربین باشد، ظرف چند دقیقه تعمیر آن انجام خواهد شد چون تعمیرکار فقط باید سوکت مورد نظر را روی برد و جایگاهش سفت کند. در سمت مقابل اگر قرار باشد هر دو لنز دوربین گوشی تعویض شوند، طبیعتا زمان مورد نیاز برای انجام این کار هم افزایش می‌یابد. بنابراین نوع و شدت خرابی که در دوربین گوشی به وجود آمده کاملا بر روی زمانی که تعمیر دوربین گلکسی اس 7 طول می‌کشد تاثیرگذار خواهد بود.

 

تعویض دوربین گوشی سامسونگ s7

چگونه از ایجاد خط و خش بر روی لنز دوربین گوشی جلوگیری کنیم؟

شرکت های سازنده گوشی عموما روی لنز دوربین این گجت ها را با شیشه های مقاوم در برابر خراشیدگی و خط و خش می‌پوشانند و بدین ترتیب اجازه نمی‌دهند که به سادگی روی لنز دوربین گوشی خط و خش ایجاد شود. اگر این راه حل توسط شرکت های سازنده د ر پیش گرفته نمی‌شد، لنز دوربین گوشی های موبایل عملا بعد از چند ماه کارایی خود را از دست می‌داد چون خط و خش های روی آن اجازه نمی‌دادند که عملکرد صحیحی داشته باشد. برای محافظت هرچه بیشتر از لنز دوربین گوشی گلکسی S7 شما فقط می‌توانید سعی کنید از تماس آن با اشیای تیز جلوگیری به عمل آورید. با کمی دقت در این مسئله مطمئن باشید که هیچوقت خط و خش آزاردهنده‌ای روی لنز دوربین گوشی شما به وجود نخواهد آمد.

بیشتر بخوانید: تعمیر ال سی دی گلکسی اس ۷

 

برای تعمیر دوربین سامسونگ S7 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

تعمیر دوربین گلکسی اس 7 سامسونگ را با کمترین هزینه انجام دهید!

اگر بنا به هر دلیل دوربین گوشی گلکسی S7 سامسونگ شما دچار مشکل شده و نیاز به بررسی و تعمیر دارد، نگران هزینه و کیفیت تعمیر آن نباشید. با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعمیر دوربین گلکسی اس 7 را با صرف کمترین هزینه ممکن و اطمینان از کیفیت نهایی انجام دهید. کارشناسان موبایل کمک برای تعمیر موبایل مشتریان از جدیدترین متدها و مدرن ترین ابزارها استفاده می‌کنند و تمام تعمیراتی که آن ها انجام می‌دهند شامل گارانتی خواهند بود. بنابراین می‌توانید با خیالت راحت تعمیر سامسونگ Galaxy S7 را به موبایل کمک واگذار کنید. به منظور ثبت سفارش تعمیر دوربین گلکسی اس 7 توسط مرکز موبایل کمک کافیست با شماره 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی سامسونگ S7

تعمیرات تخصصی سامسونگ
در نمایندگی سامسونگ با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی سامسونگ
در گارانتی سامسونگ

مقالات آموزش تعمیرات سامسونگ

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات سامسونگ

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض باتری سامسونگ

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات سامسونگ

خرید قطعات اورجینال سامسونگ (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ