معرفی کارت های کلش رویال ؛ کارت Executioner یا جلاد

کارت Executioner یا جلاد

کارت Executioner یا جلاد از کارت هایی که برای رسیدن به آن در بازی کلش رویال (Clash Royale) باید کمی صبور باشید. در این مقاله قصد داریم که به معرفی کارت Executioner یا جلاد کلش رویال (Clash Royale) بپردازیم. بنابراین با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با کارت Executioner یا جلاد بازی کلش رویال

یکی از کارت هایی که استفاده از آن در بازی کلش رویال (Clash Royale) به دلیل سبک اتک دادنش بسیار لذت بخش است، کارت Executioner یا جلاد محسوب می‌شود. جلاد تبری در دست دارد و آن را به سمت سرباز ها و ساختمان های دشمن پرتاب می‌کند و منجر به نابودی آن ها می‌شود.

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات موبایل

در این مقاله قصد داریم به معرفی کارت Executioner یا جلاد کلش رویال (Clash Royale) بپردازیم. چنانچه در رابطه با این کارت یا هر یک از موارد اشاره شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن‌ها یاری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

 کارت Executioner یا جلاد

معرفی کارت Executioner یا جلاد بازی کلش رویال (Clash Royale)

کارت Executioner یا جلاد در برخی شرایط می‌تواند یک کارت بسیار عالی و کارآمد باشد. برای استفاده صحیح از این کارت و همچنین مقابله درست با آن باید نکات و مسائلی را بدانید. اصلی ترین این مسائل به شرح زیر هستند:

 کارت Executioner یا جلاد

  • کارت Executioner یا جلاد در آرنای 9 (Arena 9) یا جانگل آرنا (Jungle Arena) آنلاک می‌شود. پس نباید انتظار داشته باشید خیلی سریع به این کارت دسترسی پیدا کنید.
  • این کارت از کارت های اپیک یا Epic بازی کلش رویال (Clash Royale) است.

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات اپل در تهران

  • از آنجایی که جلاد (Executioner) تبر خود را برای آسیب رساندن به نیروهای دشمن پرتاب می‌کند، بنابراین یک سرباز دور زن و زمینی است.
  • رنج یا محدوده اتک جلاد چندان بالا نیست و 4.5 مربع را تحت پوشش قرار می‌دهد.
  • دمیج و خون Executioner یا جلاد متوسط بوده و سرعت حرکت آن هم متوسط (Medium 60) است.
  • تاخیر مابین اتک های جلاد برابر با 2.4 ثانیه است. با توجه داشته باشید که 1.5 ثانیه از این دوره صرف رفت و برگشت تبرهای او می‌شود و 0.9 ثانیه هم طول می‌کشد تا بار دیگر او تبر خود را به سمت دشمن پرتاب کند.
  • جلا یا Executioner می‌تواند به سرباز های زمینی و هوایی دشمن اتک دهد.
  • اتک های جلاد (executioner) دمیج منطقه ای یا ناحیه ای را به همراه دارند که بسیار کاربردی و جالب است.
  • زمانی که جلاد تبر خود را پرتاب می‌کند، تبر او تا 4.5 مربع پیش رفته و سپس بر می‌گردد. در این شرایط تبر در هر دو حال رفت و برگشت به نیروهای موجود در مسیر آسیب می‌رساند.
  • نوع دمیج تبر های جلاد به گونه ای است که تا 6.5 مریع جلوی آن را تحت پوشش قرار می‌دهند. بنابراین در اصل تبرهای جلاد (Executioner) ریج اثرگذاری 6.5 مربعی دارند، ولی خود جلا برای اتک دادن به یک هدف باید در فاصله 4.5 مربعی آن قرار بگیرد. همچنین در زمانی که به سرباز های هوایی اتک داده شود، شعاع دمیج تبرهای جلاد 1 مربع خواهند بود که در این شرایط عملا تبرهای جلاد محدوده ای به فاصله 7.5 مربع را تحت اثر دمیج خود قرار داده‌اند.
  • برای استفاده از کارت Executioner یا جلاد ملزم به صرف 5 اکسیر خواهید بود.
  • کارت Executioner یا جلاد با توجه به سبک اتک هایش یک جایگزین مناسب برای کارت هایی مثل ویچ (Witch) یا ویزارد (Wizard) است.
  • ترکیب کارت Executioner یا جلاد با کارت هایی مثل جاینت (Giant)، پکا (P.E.K.K.A)، جاینت اسکلت (Skeleton Giant) و سایر سرباز های تنک این چنینی یک ترکیب کارآمد خواهد بود.
  • شاید تصور کنید که اسپل ریج یا خشم (Rage) می‌تواند کمک به سزایی برای افزایش قدرت آسیب رسانی کارت Executioner یا جلاد داشته باشد، اما این چنین نیست. از آنجایی که عملا مابین گرفتن تبر بعد از اتک و پرتاب مجدد آن به سمت سرباز های دشمن 0.9 ثانیه زمان صرف می‌شود و 1.5 ثانیه از این زمان فقط صرف حرکت رفت و برگشتی تبر خواهد شد، اسپل ریج نمی‌تواند در این شرایط کمک به سزایی به افزایش سرعت اتک های کارت Executioner یا جلاد داشته باشد، چرا که تاثیری بر روی 1.5 ثانیه رفت و برگشت تبر ندارد.
  • کارت Executioner یا جلاد می‌تواند یک کارت مناسب برای از بین بردن سرباز هایی زمینی و هوایی مثل ارتش اسکلت ها (Skeleton Army)، مینیون ها (Minions)، مینیون هورد (Minion Horde)، گوبلین های نیزه انداز (Spear Goblins)، گوبلین گنگ (Goblin Gang) و غیره محسوب شود.
  • سرباز هایی مثل مینی پکا (Mini P.E.K.K.A)، والکری (Valkyrie)، شوالیه (Knight)، پکا (P.E.K.K.A) و غیره برای کارت Executioner یا جلاد ضد محسوب می‌شوند.
  • اگر از کارت Executioner یا جلاد برای از بین بردن سنگ قبر (Tombstone) استفاده کنید، اتک آخر او نه تنها سنگ قبر را از بین می‌برد، بلکه چهار اسکلت آخر احضار شده آن را هم از بین خواهد برد.
  • ترکیب کارت Executioner یا جلاد با کارت بولر (Bowler) هم یک ترکیب بسیار خوب و قدرتمند است. این ترکیب در برابر اسپل های ترکیبی مثل فایربال (Fireball) + زپ (Zap) یا فایربال (Fireball) + لوگ (Log) پایدار باقی خواهند ماند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی گوشی سامسونگ

  • ترکیب کارت Executioner یا جلاد با اسپل گردباد (Tornado) هم می‌تواند بسیار موثر واقع شود. از این ترکیب برای حمله و دفاع می‌توانید استفاده کنید. در این شرایط گردباد سرباز های دشمن را به سمت خود کشانده و در محدوده مشخص جمع می‌کند و جلا (Executioner) با اتک هایش به همه آن ها آسیب می‌زند.
  • با لول آپ کارت Executioner یا جلاد شاهد افزایش جان و دقت آسیب رسانی او خواهید بود. جزئیات مربوط به این مسئله در جدول زیر نمایش داده شده‌اند:

 کارت Executioner یا جلاد

پس از کارت Executioner یا جلاد می‌توان به عنوان یک کارت پشتیبان، دفاعی یا حتی حمله ای استفاده کرد، اما بیشترین تاثیر او در پشتیبانی از سرباز های دیگر و دفاع از تاور خلاصه می‌شود.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی کارت Executioner یا جلاد کلش رویال (Clash Royale) پرداختیم. چنانچه در رابطه با این کارت یا هر یک از موارد اشاره شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن‌ها یاری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی

قطعات آیفون XS Max

قطعات سامسونگ A30 اس

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments