تعویض گلس یا شیشه شکسته آیفون ۸ تعویض گلس یا شیشه شکسته آیفون ۸

تعویض گلس یا شیشه شکسته آیفون ۸

گلس ال سی دی آیفون 8 اپل (Apple iPhone 8) ممکن است بنا به دلایل مختلفی دچار شکستگی شود و نیاز به تعویض پیدا کند. با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعویض گلس آیفون 8 و به طور کلی تعمیرات آیفون های اپل را با صرف کمترین هزینه و بهترین کیفیت انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

منظور از تعویض گلس آیفون 8 چیست؟

قبل از اینکه به طور جزئی و دقیق تر در رابطه با تعویض گلس آیفون 8 اپل صحبت کنیم، بهتر است شرح دهیم که منظور از این عمل چیست! خیلی از افراد تصور می‌کنند که تعویض گلس آیفون به معنای تعویض لایه محافظی است که به عنوان لوازم جانبی برای ال سی دی این گوشی خریداری و بر روی آن نصب می‌شود تا از ایجاد شدن خط و خش بر روی صفحه نمایش جلوگیری به عمل آورد، اما در حقیقت گلس آیفون قطعه‌ای نیست که در تصور عامیانه طنین انداز شده است! منظور از گلس آیفون شیشه محافظی است که شرکت سازنده گوشی یعنی اپل روی تاچ و ال سی دی دستگاه پرس کرده است و به سادگی و توسط کاربر قابل جداسازی نیست.

 

برای تعویض گلس آیفون 8 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

بنابراین وقتی از تعویض گلس آیفون 8 اپل صحبت می‌کنیم، منظورمان تعویض شیشه محافظی است که اپل روی تاچ ال سی دی گوشی پرس کرده و بدین ترتیب از مجموعه تاچ ال سی دی گوشی محافظت به عمل می‌آورد و از تماس مستقیم اجزای خارجی با آن ها جلوگیری می‌کند. اما شاید این سوال در ذهنتان ایجاد شود که چرا باید تعویض گلس آیفون 8 تعویض شود؟! تعویض این قطعه چگونه در حالتی که اپل آن را روی ال سی دی گوشی پرس کرده امکانپذیر است؟ هزینه انجام این کار چقدر است؟ در ادامه این مطلب به طور دقیق در رابطه با این موضوع و تعویض گلس آیفون 8 اپل صحبت می‌کنیم. بنابراین با موبایل کمک همراه باشید.

تعویض گلس یا شیشه بیرونی ال سی دی آیفون در چه شرایطی انجام می‌شود؟

تعویض گلس آیفون 8 در شرایطی انجام می‌شود که این قطعه بشکند یا در آن ترک هایی به وجود آید. از آنجایی که این قطعه جزئی از مجموعه تاچ ال سی دی گوشی است، بنابراین هر بار که تاچ ال سی دی دستگاه تعویض شوند، گلس روی آن ها هم خود به خود تعویض خواهد شد. پس اگر در اثر ضربه‌ای که به موبایل وارد شده، تاچ ال سی دی آن از کار بیفتد و گلس یا شیشه روی ال سی دی هم خرد شود، با تعویض تاچ ال سی دی مشکل برطرف خواهد شد. اما در برخی شرایط خاص دیده می‌شود که ضربه وارد شده به گوشی منجر به شکستن گلس روی ال سی دی می‌شود و در آن ترک هایی به وجود می‌آورد اما با این حال تاچ و ال سی دی دستگاه بدون مشکل کار می‌کنند! در این شرایط خاص شما باید به تعویض گلس روی آورید! در موارد این چنینی هیچ نیازی به صرف هزینه برای تعویض کامل تاچ ال سی دی وجود ندارد و می‌توان با تعویض گلس یا شیشه شکسته گوشی آیفون 8 بدون نیاز به تعویض کامل تاچ و ال سی دی آن مشکل را برطرف کرد. بنابراین تعویض گلس آیفون در شرایطی باید انجام گیرد که گلس روی ال سی دی گوشی بنا به هر دلیل بشکند اما تاچ ال سی دی دستگاه هر دو سالم و بدون مشکل باشند.

تعویض گلس یا شیشه شکسته آیفون 8 | گارانتی اپل

 

 

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 

هزینه تعویض گلس یا شیشه شکسته آیفون 8 اپل چقدر است؟

یکی از اصلی ترین نقاط قوتی که تعویض گلس ال سی دی آیفون 8 در مقایسه با تعویض کامل تاچ ال سی دی دارد، مربوط به هزینه انجام این کار می‌شود. هزینه تعویض گلس آیفون 8 در مقایسه با هزینه تعویض کامل تاچ ال سی دی این گوشی به مراتب کمتر است و تقریبا به یک سوم این هزینه کاهش می‌یابد. بنابراین اگر بتوانید با تعویض گلس یا شیشه روی ال سی دی آیفون 8 اپل مشکل صفحه نمایش آن را برطرف سازید، هزینه تعمیرات شما به طرز محسوسی کاهش می‌یابد. ضمنا در این حالت تاچ و ال سی دی اورجینال آیفون روی آن نصب باقی می‌مانند و تعویض نمی‌شوند. بنابراین دیگر لزومی ندارد که نگران نصب ال سی دی و تاچ اورجینال در گوشی باشید.

 

برای تعویض گلس آیفون 8 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

تعویض گلس ال سی دی iPhone 8 چقدر زمان می‌برد؟

برای تعویض و تعمیرات شیشه شکسته آیفون 8 باید از دستگاه های خاصی استفاده شود که مرحله به مرحله پروسه تعویض گلس را تکمیل می‌کنند. این دستگاه ها بسیار پیچیده و دقیق عمل می‌کنند و هر یک از آن ها برای انجام وظیفه خویش به مدت زمان معینی نیاز دارند که عموما مابین 1 الی 2 ساعت است. با توجه به اینکه برای تعویض گلس آیفون 8 باید مراحل مختلفی در دستگاه های مختلف طی شود، بنابراین عموما انجام این پروسه چیزی در حدود 1 الی 2 روز طول می‌کشد. توصیه می‌کنیم به هیچ وجه در پروسه تعویض گلس و شیشه بیرونی روی ال سی دی iPhone 8 اپل عجله نکنید و اجازه دهید که مراحل کار با دقت و به طور صحیح طی شوند تا کیفیت نهایی کار در بالاترین سطح خود قرار گیرد. اگر می‌خواهید تعویض گلس آیفون 8 شما در کوتاه ترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت انجام شود، توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک استفاده به عمل آورید.

 

تعویض گلس یا شیشه شکسته آیفون | گارانتی اپل

 

آیا با تعویض تاچ ال سی دی می‌تواند مشکل گلس گوشی را برطرف کرد؟

همانطور که قبلا هم اشاره داشتیم، گلس صفحه نمایش در واقع روی تاچ ال سی دی گوشی پرس شده و جزئی از مجموعه تاچ ال سی دی است. بنابراین وقتی تاچ ال سی دی آیفون 8 را تعویض کنید، خود به خود گلس روی آن هم تعویض می‌شود. بنابراین و با توجه به این موضوع کاملا مشخص است که با تعویض تاچ ال سی دی آیفون 8 شاهد تعویض گلس آن هم خواهید بود و طبیعتا مشکل گلس یا شیشه شکسته گوشی برطرف می‌شود. اما فراموش نکنید که هزینه تعویض ال سی دی آیفون  8 اپل تقریبا 3 برابر هزینه تعویض گلس این گوشی است. ضمن اینکه در هنگامی تعویض ال سی دی باید به اورجینال بودن آن دقت نمایید اما در تعویض گلس نگرانی از این بابت نخواهید داشت.

 

برای تعویض گلس آیفون 8 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

بیشتر بخوانید: راهنمای تعویض گلس یا شیشه شکسته تمامی مدل‌های آیفون اپل

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 8 اپل 

تعویض گلس آیفون 8 اپ با بهترین کیفیت و کمترین قیمت در موبایل کمک

اگر می‌خواهید تعویض گلس ال سی دی و یا کلیه تعمیرات آیفون 8 شما با بهترین کیفیت ممکن و در کوتاه ترین زمان انجام گیرد، توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک استفاده کنید. کارشناسان موبایل کمک برای تعمیر و تعویض آیفون 8 گلس شکسته مشتریان عزیز از جدیدترین متدها و مدرن ترین تجهیزات استفاده می‌کنند. بدین سبب بهترین کیفیت ممکن حاصل خواهد شد. به منظور ثبت سفارش تعویض گلس LCD آیفون 8 خود در مرکز موبایل کمک کافیست با شماره 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

همچنین در صورت نیاز به خرید موبایل می توانید از سایت موبایل کمک اقدام به خرید فرمایید.

بیشتر بخوانید: 

قطعات آیفون 8

قیمت گلس آیفون 8

قیمت شیشه iPhone 8

تعمیرات تخصصی آیفون
در نمایندگی اپل با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی آیفون
در گارانتی اپل

مقالات آموزش تعمیرات آیفون

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض باتری اپل

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی اپل واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات اپل واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات اپل

خرید قطعات اورجینال آیفون (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل