تعمیر یا تعویض دکمه پاور Note 8 سامسونگ – N950 | موبایل کمک تعمیر یا تعویض دکمه پاور Note 8 سامسونگ – N950 | موبایل کمک

تعمیر یا تعویض دکمه پاور Note 8 سامسونگ – N950 | موبایل کمک

اگر دکمه پاور گلکسی نوت 8 سامسونگ شما گیر کرده، دچار شکستگی شده یا به کل از کار افتاده است نگران نباشید. با خدمات موبایل کمک می‌توانید تعمیر دکمه پاور گلکسی نوت 8 و یا به طور کلی تعمیرات گوشی های سامسونگ را با کمترین هزینه ممکن انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

 

برای تعمیر دکمه پاور سامسونگ Note 8 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

دلایل اصلی خراب شدن دکمه پاور گلکسی نوت 8 سامسونگ

دلایل متعددی می‌توانند منجر به خرابی دکمه پاور گلکسی نوت 8 سامسونگ شوند. یکی از شایع ترین این دلایل مربوط به وارد شدن ضربه به گوشی می‌شود. در خیلی از موارد دیده شده که ضربه‌ای به بخش فیزیکی دکمه پاور فبلت نوت 8 وارد شده و منجر به شکستگی این دکمه می‌شود یا در اثر ضربه وارد شده دکمه پاور به کل از کار می‌افتد. در برخی موارد هم ممکن است نفوذ آب به داخل بدنه گلکسی نوت 8 منجر به از کار افتادن فلت دکمه پاور یا بروز اختلال در عملکرد آن شود. این مسئله به ویژه در گلکسی نوت هایی دیده می‌شود که قبلا به تعمیر رفته باشند. بنابراین دلایل متعددی می‌توانند منجر به خرابی دکمه پاور گلکسی نوت 8 سامسونگ شوند.

هزینه تعمیر دکمه پاور گلکسی نوت 8 چقدر است؟

هزینه تعمیر دکمه پاور گلکسی نوت 8 با توجه به نوع خرابی که رخ داده تعیین می‌شود. اگر خرابی فقط مختص بخش فیزیکی دکمه هوم باشد و با تعویض این بخش مشکل رفع شود، هزینه تعمیر کم خواهد بود اما اگر فلت دکمه پاور دچار سوختگی یا مشکل شده باشد و نیاز به تعویض پیدا کند، مسلما باید هزینه بیشتری برای تعمیر دکمه پاور گلکسی نوت 8 پرداخت شود. بنابراین هزینه تعمیر دکمه پاور گلکسی نوت 8 سامسونگ با توجه به نوع و شدت خرابی که در موبایل رخ داده مشخص می‌شود، اما در مجموع هزینه انجام این تعمیر خیلی زیاد نیست.

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی Note 8  

تعویض دکمه پاور گلکسی نوت 8 چقدر زمان می‌برد؟

اگر تصور می‌کنید که تعویض دکمه پاور یا فلت پاور گلکسی نوت 8 سامسونگ کار آسانی است و فقط با باز کردن قاب گوشی امکانپذیر خواهد بود، سخت در اشتباه هستید. متاسفانه تعویض دکمه و فلت پاور فبلت نوت 8 یکی از سخت ترین تعمیرات این گوشی سامسونگ محسوب می‌شود و نیاز به تجربه و دقت بالایی دارد. توصیه می‌کنیم به هیچ عنوان انجام این کار را به دست هر تعمیرکاری نسپارید و حتما این تعمیر را به شخصی واگذار کنید که تجربه کافی در حوزه تعمیرات موبایل را داشته باشد. اگر تعمیر دکمه پاور گلکسی نوت 8 سامسونگ به دست تعمیرکار نامطمئن و غیر مجرب سپرده شود، ممکن است به دیگر قطعات سخت افزاری دستگاه آسیب وارد شود. فراموش نکنید که قطعات سخت افزاری فبلت نوت 8 قیمت گزافی دارند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی سامسونگ 

 

تعمیر دکمه پاور گوشی سامسونگ نوت 8

بیشتر بخوانید: قیمت موبایل

 

آیا شخصا قادر به تعمیر دکمه پاور گلکسی نوت 8 خواهیم بود؟

اگر تجربه کافی در زمینه تعمیر موبایل را داشته‌اید، با صرف دقت و حوصله می‌توانید تعمیر دکمه پاور گلکسی نوت 8 را انجام دهید اما اگر در این زمینه هیچ تجربه‌ای ندارید بهتر است از انجام این کار صرف نظر کنید. برای شروع پروسه تعمیر دکمه پاور گلکسی نوت 8 می‌توانید ابزارها و قطعات مورد نیازتان را از فروشگاه قطعات گوشی سامسونگ نوت 8  موبایل کمک تهیه کنید. سپس با استفاده از راهنمایی که در مقاله تعمیرات سامسونگ: آموزش تعویض دکمه پاور گلکسی نوت 8 سامسونگ ارائه شده با صبر و حوصله کامل نسبت به تعمیر دکمه پاور گلکسی نوت 8 وارد عمل شوید. به هیچ عنوان برای انجام این کار عجله نکنید و حواستان باشد که به دیگر قطعات سخت افزاری فبلت نوت آسیبی وارد نشود.

بیشتر بخوانید: تعمیر ال سی دی گلکسی نوت ۸ 

 

برای تعمیر دکمه پاور سامسونگ Note 8 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

تعمیر دکمه پاور گلکسی نوت 8 را به موبایل کمک بسپارید!

همانطور که پیش از این هم اشاره داشتیم، تعویض یا تعمیر دکمه پاور گلکسی نوت 8 اصلا کار ساده‌ای نیست. اگر به دنبال مرجعی هستید که این کار را برایتان با بهترین کیفیت ممکن و ضمانت انجام دهد، موبایل کمک بهترین گزینه پیش رویتان خواهد بود. می‌توانید تعمیر دکمه پاور گلکسی نوت 8 را به کارشناسان موبایل کمک واگذار کرده و از ضمانت تعمیر صورت گرفته بهره‌مند شوید. برای ثبت سفارش تعمیرات گلکسی نوت 8 سامسونگ توسط موبایل کمک کافیست با شماره‌ی 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

بیشتر بخوانید: 

قطعات سامسونگ Note 8

تعمیرات تخصصی سامسونگ
در نمایندگی سامسونگ با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی سامسونگ
در گارانتی سامسونگ

مقالات آموزش تعمیرات سامسونگ

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات سامسونگ

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض باتری سامسونگ

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات سامسونگ

خرید قطعات اورجینال سامسونگ (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ