آموزش قطع دسترسی هکر به اکانت کلش اف کلنز (Clash of Clans)

تغییر جیمیل ثبت شده بازی کلش اف کلنز

اگر فکر می‌کنید که هکری اکانت کلش اف کلنز شما را هک کرده و از آن استفاده می‌کند، می‌توانید ضمن ارتباط برقرار کردن با پشتیبانی بازی کلش نسبت به گزارش این مسئله و رفع موضوع اقدام کنید. در این مقاله قصد داریم تا به آموزش نحوه قطع دسترسی هکر به اکانت کلش اف کلنز (Clash of Clans) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با قطع دسترسی هکر به اکانت کلش اف کلنز (Clash of Clans)

اکانت کلش اف کلنز شما با اکانت جیمیل شما در ارتباط است. بنابراین اگر فردی بتواند به پسورد و یوزرنیم اکانت جیمیلتان دسترسی یابد، قادر به استفاده از اکانت بازی کلش اف کلنز شما هم خواهد بود. پس محافظت از جیمیل نقش بسیار مهمی در راستای جلوگیری از هک اکانت Clash of Clans ایفاء می‌کند.

یکی از روش هایی که با استفاده از آن می‌توانید امنیت اکانت جیمیل خود به واسطه آن امنیت اکانت کلش را افزایش دهید، مربوط به فعال سازی قابلیت تایید دو مرحله ای می‌شود. برای کسب راهنمای در مورد نحوه فعال سازی این ویژگی برای جیمیل از مقاله آموزش فعال سازی تایید دو مرحله‌ای (Two-Factor Authentication) اکانت گوگل استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل آنلاین

اما اگر بنا به هر دلیل هکر یا فرد ناشناسی به اکانت کلش اف کلنز شما دسترسی پیدا کرد تکلیف چیست؟ آیا راه حلی وجود دارد از طریق آن مانع دسترسی وی به اکانت جیمیل شویم؟ خوشبختانه برای انجام این کار یک راه حل ساده وجود دارد و این راه حل مربوط به ارتباط برقرار کردن با سوپرسل یا همان پشتیبانی بازی کلش اف کلنز می‌شود.

در این مقاله قصد داریم تا به آموزش نحوه قطع دسترسی هکر به اکانت کلش اف کلنز (Clash of Clans) بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

ارسال درخواست قطع دسترسی سایر افراد به اکانت کلش اف کلنز (Clash of Clans)

همانطور که اشاره داشتیم به منظور قطع دسترسی افراد ناشناس به اکانت کلش خود باید با سوپرسل ارتباط برقرار و موضوع را برای آن‌ها شرح دهید. بدین منظور مراحل زیر را طی کنید:

  • بازی کلش اف کلنز را در دستگاهتان اجرا کنید.
  • آیکون چرخ دنده را از گوشی سمت راست و پایین صفحه انتخاب کنید.
  • گزینه Help and Support را از بخش سمت چپ و پایین صفحه لمس نمایید.
  • گزینه MY Account را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی آیفون

  • گزینه Someone else in playing my game! را انتخاب کنید.
  • آیکون “پیامک” موجود در گوشه سمت راست و بالای صفحه را لمس کنید.
  • حال در فیلد نخست باید متن پیام مورد نظرتان را به زبان انگلیسی وارد نمایید. به عنوان مثال می‌توانید این متن را تایپ کنید:

Hi,

I’m sure that someone is keep using my account and spending my loot, my Gems and ruining my game. I am sure that he/she is not either my friend or my family member, because I did not share my account info with anyone! Please help me prevent him/her from ruining my village.

متن پیام: سلام، مطمئن هستم که فردی در حال استفاده از اکانت من و مصرف کردن جم و خرابکاری است. او نه دوست من است و نه از اعضای خانواده من، چون من هیچوقت اطلاعات اکانتم را با کسی اشتراک گذاری نکردم! لطفا کمک کنید تا جلوی این فرد گرفته شود!

  • بنابراین متن انگلیسی را در فیلد نخست تایپ کنید. دقت داشته باشید که اگر تمایل دارید متن انگلیسی را به شکل دیگری تغییر دهید تا اطلاعات خاص دیگری را هم به آن اضافه کنید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک از آن‌ها یاری بخواهید.
  • در فیلد دوم نام اکانت کلش فا کلنز شما تایپ می‌شود.
  • در فیلد سوم می‌توانید آدرس ایمیلی را وارد کنید. پر کردن این فیلد اختیاری است.
  • در نهایت آیکون “ارسال پیام” را از گوشه سمت راست و بالای صفحه انتخاب کنید.

حال پیام شما برای سوپرسل ارسال شده است و باید منتظر بمانید تا به آن پاسخ دهند. این پاسخ عموما با سرعت بالایی ارائه می‌شود. سوپرسل در پاسخ از شما می‌خواهد با هویت خود را تایید کنید. برای این کار در اغلب شرایط از شما درخواست می‌کند تا سه اطلاعات زیر را برای آن‌ها ارسال کنید:

  • تاریخ شروع بازی (ماه و سال)
  • کشوری که از طریق آن آنلاین می‌شوید و بازی کلش را انجام می‌دهید.
  • مدل گوشی هوشمندتان

اگر سوال دیگری از شما پرسیده شد، لازم است که به آن هم پاسخ دهید. پس از اینکه هویت خود را تایید کردید، سوپرسل اقدامی را انجام می‌دهد که به موجب آن دسترسی هکرها یا افراد ناشناس و حتی خود شما (موقتا) به اکانت کلش قطع می‌شود. سپس از شما می‌خواهد تا مراحل خاصی را به ترتیب طی کنید. با طی کردن این مراحل اکانت شما به طور اختصاصی فقط در اختیار خودتان قرار خواهد گرفت و پروسه قطع دسترسی هکر به اکانت کلش اف کلنز (Clash of Clans) به موفقیت انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: نمایندگی رسمی محصولات سامسونگ

در نظر داشته باشید که پیام‌های دریافتی از سوپرسل یا همان پشتیبانی بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) بسیار حائز اهمیت هستند. به خصوص پیام آخری که برای قطع دسترسی و نحوه دستیابی مجدد شما به اکانت ارسال می‌شود از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است . اگر پیامی دریافت کردید و با درک محتوای آن مشکل دارید، حتما با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کنید تا شما را در این رابطه یاری کنند یا حداقل متن پیام را در بخش نظرات همین مقاله ارسال نمایید تا در صورت امکان آن را مورد بررسی قرار دهیم.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه قطع دسترسی هکر به اکانت کلش اف کلنز (Clash of Clans) پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قطعات موبایل

تاچ ال سی دی iPhone XS Max

تاچ ال سی دی سامسونگ اس 20

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (85)

guest
85 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
رسول سلطانی
رسول سلطانی
3 ماه گذشته

سلام یه اکانت کلش خریدم جیمیلش رو هم عوض کردم و دسترسی ب جیمیل پسورد جیمیل یا خود جیمیل نداره ولی طرف بازی رو حذف نمیکنه چیکار کنم؟

majid mehraban
majid mehraban
2 سال گذشته

تازه مشکلاتم و دارم باکمک شما بررسی میکنم. زوده

majid mehraban
majid mehraban
2 سال گذشته

سلام. وقتتون بخیر.ا کانتم تان ۱۰گوظیم خراب شدش نتونستم گوشی رو درست کنم. چون نمیشد. به سوپر سل ایدی هم وصل نبودم. جیمیلمن یادم رفته چکارکنم..

King_amin
King_amin
1 سال گذشته
پاسخ به  majid mehraban

سلام شما باید اول گوشیتون رو تعمیر کنید بعد گوگل پلی گیم رو دانلود کنید بعد به کلشتون متصل کنید به همین راحتی😊❤

قلام رضا اكبري
قلام رضا اكبري
2 سال گذشته

یکی به اکانت من دست رسی داره و من نمی دونم جیکار کنم بعد اون قسمته که اسمش someone else in playing my game قسمت نوشتن متن رو ندیدم فقد یک سری تو ضیحات بود با یک علامت 👍اینجوری و👎اینجوری بعد اون دیکه نمی دونم می ترسم اکانت رو هر لحظه از دست بدم ممنون

محمد علی مرادی اندوهجردی
محمد علی مرادی اندوهجردی
2 سال گذشته

س..من متوجه نشدم که چگونه هکر کننده رابه صفحه قطع کنم