تعویض گلس یا شیشه ال سی دی S4 سامسونگ | موبایل کمک تعویض گلس یا شیشه ال سی دی S4 سامسونگ | موبایل کمک

تعویض گلس یا شیشه ال سی دی S4 سامسونگ | موبایل کمک

اگر گلس ال سی دی گوشی گلکسی اس 4 سامسونگ (Samsung Galaxy S4) شما شکسته نگران نباشید! با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعویض گلس سامسونگ گلکسی اس 4 را با کمترین قیمت و بهترین کیفیت انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

 

برای تعویض گلس سامسونگ S4 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

مقدمه

شکستن ال سی دی یا بهتر بگوییم صفحه نمایش گوشی همیشه به مفهوم از کار افتادن کامل مجموعه تاچ و ال سی دی و نیاز به تعویض این قطعات نیست! چون در برخی شرایط ممکن است شکستگی به وجود آمده به گونه‌ای باشد که فقط روی گلس یا شیشه بیرونی صفحه نمایش گوشی ایجاد گردد و عملا به خود ال سی دی و تاچ دستگاه آسیبی وارد نکند. در اینگونه شرایط روی صفحه نمایش گوشی ترک ها و شکستگی هایی مشاهده خواهید کرد اما ال سی دی و تاچ گوشی مشکلی نخواهند داشت و بدون هیچ مشکلی کار می‌کنند.

اگر با شرایط این چنینی رو به رو هستید، می‌توانید با تعویض گلس گوشی خود و بدون نیاز به تعویض کامل ال سی دی و تاچ دستگاه مشکل آن را برطرف کنید. پس با مفهوم و منظور ما از تعویض گلس آشنا شدید. در ادامه این مطلب می‌خواهیم در مورد تعویض گلس سامسونگ گلکسی اس 4  صحبت کنیم. بنابراین با موبایل کمک همراه باشید.

 

تعویض گلس سامسونگ گلکسی اس 4

 

مزیت های تعویض گلس سامسونگ گلکسی اس 4

تصور کنید در اثر ضربه‌ای که به صفحه نمایش گوشی سامسونگ گلکسی S4 شما وارد شده، شیشه روی نمایشگر آن بشکند اما تاچ ال سی دی گوشی بدون مشکل کار کنند. در این شرایط می‌توانید با تعویض گلس سامسونگ گلکسی اس 4 مشکل را برطرف سازید، اما احتمال دارد از خود بپرسید تعویض گلس چه مزیت هایی نسبت به تعویض کامل تاچ ال سی دی خواهد داشت؟ مزیت های این روش تعمیر به شرح زیر هستند:

  • عدم تعویض تاچ ال سی دی فابریک گوشی: زمانی که به جای تعویض کامل تاچ ال سی دی فقط گلس روی آن را تعویض می‌کنید، عملا همان تاچ و LCD فابریک و اورجینال اولیه کارخانه که در گوشی شما نصب بوده همچنان در آن مورد استفاده قرار می‌گیرد. بنابراین خیالتان از بابت کیفیت عملکرد تاچ و ال سی دی گوشی راحت خواهد بود و دیگر نگران اورجینال یا با کیفیت بودن تاچ ال سی دی جدیدی نخواهید شد که در حالت تعویض قطعه باید روی موبایل نصب شود. این مسئله یکی از اصلی ترین مزیت های تعویض گلس گوشی به جای تعویض ال سی دی است.
  • کاهش هزینه تعمیر: زمانی که به جای تعویض کامل تاچ ال سی دی گوشی، تعویض گلس را انجام دهید صرفه جویی قابل ملاحظه‌ای در هزینه ها خواهید داشت. هزینه تعویض گلس سامسونگ گلکسی اس 4 تقریبا نصف هزینه تعویض تاچ ال سی دی آن خواهد بود. بنابراین از نظر هزینه هم تعویض گلس مقرون به صرفه تر از تعویض تاچ ال سی دی گوشی است.

دو مورد فوق اصلی ترین مزیت های تعویض گلس سامسونگ گلکسی اس 4 نسبت به تعویض کامل تاچ و ال سی دی این گوشی هستند. برای آشنایی بیشتر با جزئیات تعویض کامل ال سی دی و تاچ گوشی مذکور می‌توانید به مطالعه مقاله تعمیر ال سی دی گلکسی اس 4 با کمترین قیمت در موبایل کمک بپردازید.

در چه شرایطی قادر به تعویض گلس یا شیشه بیرونی ال سی دی هستیم؟

متاسفانه همیشه و با هر نوع خرابی که در ال سی دی و تاچ گوشی رخ دهد نمی‌توانید با تعویض گلس گوشی مشکل را برطرف سازید. تعویض گلس فقط در شرایط خاصی امکانپذیر است که شیشه روی نمایشگر شکسته باشد و تاچ ال سی دی گوشی بدون مشکل عمل کنند. حتی اگر در اثر ضربه تاچ گوشی کار کند اما بخش کوچکی از ال سی دی آن سیاه شود، باز هم نمی‌توانید با تعویض گلس مشکل را به طور کامل برطرف سازید و باید دست به دامان تعویض تاچ ال سی دی گوشی شوید. بنابراین تعویض گلس سامسونگ گلکسی اس 4 بدون نیاز به تعویض تاچ ال سی دی فقط در شرایطی امکانپذیر است که فقط شکستگی بر روی گلس روی ال سی دی به وجود آید و تاچ و ال سی دی دستگاه هیچ مشکلی نداشته باشند.

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی S4  

 

تعویض گلس سامسونگ گلکسی اس 4

هزینه تعویض گلس یا شیشه شکسته سامسونگ گلکسی اس 4 چقدر است؟

همانطور که قبلا هم اشاره داشتیم هزینه تعویض گلس سامسونگ گلکسی اس 4 در مقایسه با هزینه تعویض کامل تاچ ال سی دی این گوشی به مراتب کمتر است. می‌توان گفت که هزینه انجام این کار تقریبا نصف هزینه تعویض تاچ ال سی دی خواهد بود. دقت داشته باشید که کمتر بودن هزینه تعمیر گوشی در این حالت به معنای کیفیت پایین تر آن نیست، بلکه حتی کیفیت تعمیر در این حالت هم می‌تواند بیشتر از کیفیت تعمیر در حالت تعویض کامل ال سی دی باشد. برای اینکه خیالتان از بابت کیفیت تعویض گلس سامسونگ Galaxy S4 راحت شود، توصیه می‌کنیم از سرویس و خدمات موبایل کمک استفاده کنید. کارشناسان موبایل کمک با دسترسی به جدیدترین متدها و مدرن ترین تجهیزات تعویض گلس و تعمیرات سامسونگ گلکسی اس 4 شما را انجام می‌دهند و به همین سبب نتیجه نهایی بهترین حالت ممکن را به همراه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: نمایندگی موبایل سامسونگ

 

برای تعویض گلس سامسونگ S4 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

گلس ال سی دی گلکسی J4 را با سرویس موبایل کمک تعویض کنید!

اگر می‌خواهید تعویض گلس سامسونگ گلکسی اس 4  و به طور کلی تعمیرات موبایل های سامسونگ شما با بهترین کیفیت ممکن انجام شود و خیالتان از این نظر راحت باشد، توصیه می‌کنیم از سرویس و خدمات موبایل کمک استفاده کنید. موبایل کمک به شما این امکان را می‌دهد که بدون نیاز به خروج از منزل و فقط با یک تماس تلفنی یا از طریق سایت موبایل کمک، سفارش تعمیرات خود را ثبت کنید و گوشی تعمیر شده خود را درب منزلتان از پیک شرکت تحویل بگیرید. کارشناسان تعمیر موبایل کمک از جدیدترین متدها برای تعمیر گوشی مشتریان استفاده خواهند کرد و به مدرن ترین ابزارها و تجهیزات هم دسترسی دارند. بدین سبب تعویض گلس سامسونگ گلکسی اس 4 یا هر تعمیر دیگری که مد نظرتان باشد با بهترین کیفیت ممکن در موبایل کمک انجام خواهد شد. برای ثبت سفارش تعویض گلس سامسونگ گلکسی اس 4 خود در مرکز موبایل کمک کافیست با شماره 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

خرید گوشی

خرید قطعه موبایل

تعمیرات تخصصی سامسونگ
در نمایندگی سامسونگ با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی سامسونگ
در گارانتی سامسونگ

مقالات آموزش تعمیرات سامسونگ

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات سامسونگ

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض باتری سامسونگ

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات سامسونگ

خرید قطعات اورجینال سامسونگ (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ