معرفی کارت های کلش رویال ؛ کارت Night Witch یا نایت ویچ

کارت Night Witch یا نایت ویچ

کارت Night Witch (نایت ویچ) یکی از کارت های لجندری (Legendary) بازی کلش رویال (Clash Royale) است که کمی دیرتر و در مراحل بالاتر شانس آنلاک کردن آن را خواهید داشت. در این مقاله قصد داریم به معرفی کارت Night Witch (نایت ویچ) کلش رویال (Clash Royale) بپردازیم. بنابراین با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با کارت Night Witch (نایت ویچ) کلش رویال

نایت ویچ (Night Witch) شاید از نظر ظاهری بسیار شبیه به ویچ (Witch) باشد، اما از نظر سبک اتک و مبارزه هیچ شباهتی با او ندارد! کارت Night Witch (نایت ویچ) از کارت های لجندری بازی کلش رویال (Clash Royale) است که در مراحل نسبتا بالاتر بازی شانس دستیابی به آن را خواهید داشت.

بیشتر بخوانید: تلفن تعمیرات موبایل

در این مقاله قصد داریم به معرفی کارت Night Witch (نایت ویچ) کلش رویال (Clash Royale) بپردازیم. چنانچه در مورد این کارت نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک از آن‌ها راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

کارت Night Witch یا نایت ویچ

معرفی کارت Night Witch (نایت ویچ) بازی کلش رویال (Clash Royale)

همانطور که اشاره کردیم، علیرغم شباهت ظاهری و اسمی که کارت Night Witch (نایت ویچ) با کارت ویچ (Witch) دارد، تفاوت های عمده‌ای مابین آن‌ها برقرار است. برای شناسایی بهتر نایت ویچ (Night Witch) باید از مسائل زیر آگاهی داشته باشید:

کارت Night Witch یا نایت ویچ

  • کارت Night Witch (نایت ویچ) در آرنای 8 (Arena 8) یا فروزن پیک (Frozen Peak) آنلاک می‌شود.
  • این کارت از کارت های لجندری (Legendary) بازی کلش رویال (Clash Royale) است و امکان دستیابی به آن از طریق صندوقچه لجندری (Legendary Chest) وجود دارد.
  • برخلاف تصوری که دارید، نایت ویچ (Night Witch) یک سرباز نزدیک زن است که جان متوسط و دمیج زیادی دارد.

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات اپل در تهران

  • نایت ویچ (Night Witch) هر 6 ثانیه 2 خفاش را احضار می‌کند. همچنین زمانی که او از بین برود، 3 خفاش دیگر پدیدار خواهند شد.
  • تاخیر اتک های Night Witch (نایت ویچ) برابر با 1.5 ثانیه است.
  • سرعت حرکت Night Witch (نایت ویچ) متوسط (Medium 60) است.
  • برای استفاده از کارت Night Witch (نایت ویچ) ملزم به صرف 4 اکسیر خواهید بود که مقدار اکسیر مناسبی به نظر می‌رسد.
  • برخلاف ویچ (Witch)، سرباز Night Witch (نایت ویچ) قادر به اتک دادن سرباز های هوایی دشمن نیست و ضمنا اتک هایش سرعت بالا و دمیج اسپلش ندارند. بنابراین نمی‌توانید از Night Witch (نایت ویچ) به عنوان یک کارت پشتیبان چندان قدرتمند استفاده کنید.
  • از آنجایی که Night Witch (نایت ویچ)مستقیما قادر به اتک دادن به سرباز های هوای نیست، بنابراین سرباز هایی مثل مینیون هورد (Minion Horde)، مینیون ها (Minions)، بی بی دراگون (Baby Dragon) و سای سرباز های پرنده این چنین به راحتی می‌توانند او و خفاش هایش را از بین ببرند.
  • سرباز های دور زنی مثل ویزارد (Wizard)، ویچ (Witch) و جلاد (Executioner) به دلیل سبک اتکی که دارند گزینه بسیار مناسبی برای مقابله با کارت Night Witch (نایت ویچ) محسوب می‌شوند.
  • خفاش هایی که Night Witch (نایت ویچ) احضار می‌کند در تعداد کم دمیج بالایی ندارند، اما اگر تعداد آن ها افزایش یابد قدرت آسیب رسانی آن ها به شدت تقویت می‌شود و قادر خواهند بود تا اغلب سرباز های زمینی و حتی سرباز های هوایی بدون دفاعی مثل بالون (Balloon) را نابود کنند.
  • استفاده ترکیبی از کارت Night Witch (نایت ویچ) به همراه کارت ماینر (Miner) یک استراتژی بسیار قدرتمند است. در این ترکیب بهتر است ابتدا Night Witch (نایت ویچ) نقش سرباز تنک را ایفاء کند و در زمانی که تاور به آن اتک می‌دهد، ماینر (Miner) به سمت تاور فرستاده شود. در این شرایط به محض از بین رفتن Night Witch (نایت ویچ)، تاور دشمن تغییر هدف داده و به ماینر (Miner) اتک می‌دهد. اینجاست که خفاش های احضار شده پس از مرگ Night Witch (نایت ویچ) می‌توانند به تاور دشمن دمیج سنگینی وارد کنند.
  • یکی از اسپل های جلب و موثری که می‌توانید برای مقابله با کارت Night Witch (نایت ویچ) از آن استفاده کنید، اسپل پویزن یا سم (Poison) است. این اسپل در صورتی که به خوبی لول آپ شده باشد، می‌تواند علاوه بر از بین بردن خود Night Witch (نایت ویچ)، خفاش هایی که بعد از مرگش احضار می‌شوند را هم از بین ببرد.
  • به دلیل اینکه نایت ویچ (Night Witch) بعد از مرگش به 3 خفاش پرنده تبدیل می‌شود، بنابراین اگر سرباز زمینی که فقط قادر به اتک دادن نیرو های زمینی است او را از بین ببرد، ظرف چند ثانیه توسط خفاش هایش احضار شده نایت ویچ (Night Witch) از بین خواهد رفت.
  • برخلاف ویچ (Witch) که به دلیل احضار اسکلت هایش می‌توانست شارژ سرباز هایی مثل پرنس (Prince) را خنثی کند، نایت ویچ (Night Witch) قادر به انجام این کار نیست و حتی در برابر پرنس (Prince) و به ویژه شارژ آن ضعف دارد.
  • از سرباز های نزدیک زن و زمینی بسیاری می‌توانید برای مقابله با کارت Night Witch (نایت ویچ) استفاده کنید. پرنس (Prince)، دارک پرنس (Dark Prince)، اسکلت های نگهبان یا گارد (Guards)، شوالیه (Knight)، مینی پکا (Mini P.E.K.K.A)، پکا (P.E.K.K.A) و غیره همگی قادر به از بین بردن Night Witch (نایت ویچ) هستند اما فراموش نکنید که نایت واچ (Night Watch) بعد از مرگش 3 خفاش را احضار می‌کند که سربازهای نام برده شده قادر به اتک دادن به آن ها نیستند. پس اسپلی مثل زپ (Zap) را برای مقابله با این خفاش ها آماده کنید یا از سرباز های پشتیبانی در پشت سرباز اصلی خود استفاده کنید که قابلیت اتک دادن به آن‌ها را داشته باشند.
  • استفاده از کارت Night Witch (نایت ویچ) در کنار اسپل ریج یا خشم (Rage) هم می‌تواند یک استراتژی بسیار خوب باشد چرا که اسپل ریج علاوه بر تاثیرگذاری بر روی اتک ها و سرعت حرکت خود ویچ (Witch) بر روی خفاش هایی که احضار می‌کند هم تاثیر می‌گذارد.
  • کارت Night Witch (نایت ویچ) یکی از بهترین کارت های موجود برای مقابله و از بین بردن تاثیر کارت قبرستان (Graveyard) است. در این پروسه خفاش های نایت ویچ (Night Witch) نقش بسیار مهمی ایفاء می‌کنند.

 بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل سامسونگ در نمایندگی موبایل سامسونگ 

  • اتک های نایت ویچ (Night Witch) قدرت آسیب رسانی یا اصطلاحا دمیج بالایی دارند، بنابراین اگر بتوانید به هر نحو او را به تاور دشمن برسانید، دمیج سنگینی به تاور وارد خواهد شد.
  • با لول آپ کارت Night Witch (نایت ویچ) شاهد افزایش جان، قدرت آسیب رسانی و افزایش لول خفاش هایش خواهید بود. جزئیات دقیق تر مربوط به این مسئله در جدول زیر ضمیمه شده است:

کارت Night Witch یا نایت ویچ

بنابراین کارت Night Witch (نایت ویچ) می‌تواند در شرایط خاص نقش یک کارت حمله ای بسیار خوب را ایفاء کند. همیشه سعی کنید که تمام توان خود را به کار ببرید تا Night Witch (نایت ویچ) به تاور دشمن برسد و به آن اتک دهد.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی کارت Night Witch (نایت ویچ) پرداختیم. چنانچه در مورد این کارت نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک از آن‌ها راهنمایی بخواهید.

 بیشتر بخوانید:

خرید قطعات موبایل

قطعات iPhone 6

قطعات سامسونگ اس 20

تعمیرات موبایل

برچسب‌ها: بازی کلش رویال

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments