پیدا کردن و ارسال رسید خرید جم بازی کلش اف کلنز برای پشتیبانی

رسید خرید جم بازی کلش اف کلنز

در برخی از شرایط و بنا به دلایل مختلف، ممکن است سوپرسل یا همان پشتیبانی بازی کلش اف کلنز از شما درخواست کند تا رسید خرید جرم را برایشان ارسال کنید. در این مقاله قصد داریم تا در مورد نحوه پیدا کردن و ارسال رسید خرید جم بازی کلش اف کلنز برای پشتیبانی سوپرسل صحبت کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با پیدا کردن رسید خرید جم بازی کلش اف کلنز

خرید الماس یا جم و سکه بازی کلش اف کلنز امر کاملا طبیعی و رایجی است که هم اکنون اغلب کاربرانی ایرانی از آن استفاده می‌کنند. شما به شیوه‌های مختلفی می‌توانید نسبت به خرید جم یا سکه کلش اف کلنز اقدام کنید، اما بهترین روش انجام این کار استفاده از منابع قابل اعتمادی همچون کافه بازار است.

نکته‌ای که باید حتما به آن توجه کنید مربوط به این می‌شود که پس از خرید جم یا سکه از هر منبع باید از آن رسید دریافت کنید و این رسید را تا جایی که می‌توانیم پیش خودتان نگه دارید. مخصوصا رسید اولین خرید جم شما بسیار حائز اهمیت است، اما چرا؟ در برخی از شرایط ممکن است بنا به هر دلیل مشکلی برای اکانت کلش اف کلنز شما به وجود آید و برای رفع آن باید سوپرسل یا پشتیبانی بازی کلش اف کلنز تماس حاصل کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل آنلاین

در این شرایط یکی از اصلی‌ترین درخواست‌هایی که سوپرسل برای اثبات هویت شما ارائه می‌کند، مربوط به ارسال مشخصات رسید خرید جم بازی کلش و مخصوصا رسید اولین خرید می‌شود. با ارائه این رسید شما هویت خود را تایید می‌کنید و سوپرسل مطمئن می‌شود که اکانت کلش مال شماست و هک یا دزدیده نشده است. اما چگونه می‌توانیم رسید خرید جم بازی کلش اف کلنز را پیدا و برای پشتیبانی سوپرسل ارسال کنیم؟

در این مقاله قصد داریم تا به آموزش نحوه پیدا کردن و ارسال رسید خرید جم بازی کلش اف کلنز برای پشتیبانی بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

پیدا کردن رسید خرید جم بازی کلش اف کلنز

منابعی که از آن‌ها جم یا سکه خریداری می‌کنید باید منابع رسمی باشند که با سوپرسل قرارداد دارند. کافه بازار یکی از معتبرترین منابع این چنینی موجود است. شما حتی می‌توانید در شرایط خاص از گوگل پلی استور (Google Play Store) هم بدین منظور استفاده کنید. زمانی که یک کاربر در این منابع معتبر نسبت به خرید جم یا سکه اقدام کند، از طریق ایمیل رسیدی مبنی بر تکمیل پروسه خرید دریافت می‌کند.

بیشتر بخوانید: تعمیر تخصصی آیفون

بنابراین احتمالا رسید خرید جم بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) شما در لیست ایمیل هایتان وجود دارد. برای پیدا کردن آن کافیست که وارد برنامه جیمیل (Gmail) شوید و در بخش جستجوی این برنامه، نام فروشنده یا همان منبع خرید را وارد و جستجو کنید. برای مثال اگر از بازار برای خرید جم استفاده کرده باشید، کافیست که عبارت bazaar را در این فیلد جستجو کنید.

ارسال رسید خرید جم برای پشتیبانی بازی کلش اف کلنز

برای آشنایی با نحوه ارسال رسید خرید جم برای سوپرسل توصیه می‌کنیم که از مقاله آموزش تماس با پشتیبانی کلش اف کلنز (Clash of Clans) استفاده کنید. اگر برای ارتباط برقرار کردن با پشتیبانی بازی کلش اف کلنز با مشکل برخورد کردید، کافیست که تماس کوتاهی با کارشناسان موبایل کمک برقرار سازید و از آن‌ها راهنمایی بخواهید.

بیشتر بخوانید: نمایندگی رسمی سامسونگ

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه پیدا کردن و ارسال رسید خرید جم بازی کلش اف کلنز برای پشتیبانی پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قطعات موبایل

تاچ ال سی دی iPhone 8 Plus

تاچ ال سی دی سامسونگ اس 10

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (18)

guest
18 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
آرش اینانلو
آرش اینانلو
1 سال گذشته

سلام من بازی کلش دارم قفل شده رسید جم و نمیتونم بگیرم چیکار کنم

mehrdadpanahi
mehrdadpanahi
2 سال گذشته

سلام من اکانت کلش آف کلنز را خریدم و الان قفله هیچ رسید خریدی ازش ندارم نمیدانم چی کار کنم لطفا کمکم‌ کنید

روح اله دالوند
روح اله دالوند
1 سال گذشته
پاسخ به  mehrdadpanahi

شماره ی مالکش اگه موجود باشه میتونی تماس بگیری کافه بازار تاریخ اولین خرید بگیری

babak ghasemi
babak ghasemi
2 سال گذشته

سلام من با جیمیل قبلی برای اکانتم جم خرید کردم و الان رو یه جیمیل جدید هستش و جیمیل قبلی در دسترس نیس. چطوری بتونم رسید خرید رو پیدا کنم؟

روح اله دالوند
روح اله دالوند
1 سال گذشته
پاسخ به  babak ghasemi

خرید از طریق کافه بازار هستش
برنامه بازار قسمت حساب کاربری قسمت تراکنش ها فاکتور موجوده

مسعود عسگری
مسعود عسگری
3 سال گذشته

سلام.من رسید اولین خرید جم رو میخوام چیکار بایددبکنم

کرامت عبدولی
کرامت عبدولی
3 سال گذشته

سلام من از کافه بازار خرید کردم ولی متاسفانه از نموداری که گفتین مراحل رو مو به مو انجام دادم ولی هیچ چیز پیدا نکردم اصلا ثبت نشده‌اند الانم اکانتم بن شده به این خاطر که درخواست تغییر جیمییل دادم

سعید محمدی
سعید محمدی
2 سال گذشته

به من ایمل بزن کمکت کنم saeiddd125@gmail.com