تعویض گلس یا شیشه ال سی دی S9 سامسونگ | موبایل کمک تعویض گلس یا شیشه ال سی دی S9 سامسونگ | موبایل کمک

تعویض گلس یا شیشه ال سی دی S9 سامسونگ | موبایل کمک

دیگر نگران هزینه و کیفیت تعویض گلس ال سی دی گوشی هایی مثل گلکسی اس 9 سامسونگ (Samsung Galaxy S9) نباشید. با موبایل کمک می‌توانید تعویض گلس ال سی دی سامسونگ گلکسی اس 9 را با قیمت ناچیز و بهتر از نمایندگی های رسمی تعمیرات سامسونگ انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

 

برای تعویض گلس سامسونگ S9 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

شرح تفاوت تعویض گلس ال سی دی با تعویض ال سی دی

پیش از هر چیز بهتر است تفاوت مابین تعویض گلس ال سی دی با تعویض خود ال سی دی گوشی های موبایل را براتان شرح دهیم. همانطور که می‌دانید در تعویض ال سی دی گوشی های موبایل، کل مجموعه تاچ و LCD گوشی تعویض می‌شود. این تعمیر یکی از گران قیمت ترین تعمیرات گوشی های موبایل است. اما در حالت تعویض گلس ال سی دی دیگر کل مجموعه تاچ ال سی دی دستگاه تعویض نخواهند شد بلکه فقط گلس روی ال سی دی گوشی تعویض می‌شود. مجموعه تاچ ال سی دی گوشی های موبایل از چند لایه و بخش مختلف تشکیل شده که برای آشنایی بهتر با آن ها توصیه می‌کنیم مقاله شرح کامل قطعات تاچ ال سی دی گوشی موبایل و انواع تعمیر آن ها را مطالعه نمایید. بنابراین در این حالت هزینه تعمیر کاهش پیدا می‌کند.

چه زمانی می‌توان تعویض گلس انجام داد؟

دقت داشته باشید که فقط در شرایط خاصی می‌توان به جای تعویض تاچ ال سی دی گوشی فقط گلس روی آن را تعویض کرد. این مسئله فقط زمانی امکانپذیر است که در اثر ضربه وارد بر گوشی فقط شیشه یا گلس روی ال سی دی آن آسیب ببیند یا بشکند و تاچ و ال سی دی دستگاه عملکرد نرمالی داشته باشند. در اینگونه موارد علیرغم اینکه روی صفحه نمایش گوشی شکستگی مشاهده می‌شود، ال سی دی و تاچ آن بدون مشکل کار می‌کنند. بنابراین فقط در این حالت است که قادر به تعویض گلس گوشی گلکسی اس 9 بدون نیاز به تعویض کل تاچ ال سی دی آن خواهید بود.

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی S9 

 

تعویض گلس ال سی دی سامسونگ s9

تعویض گلس یا شیشه روی ال سی دی سامسونگ گلکسی اس 9 چقدر زمان می‌برد؟

تعویض گلس ال سی دی سامسونگ گلکسی اس 9 کار نسبتا زمانگیری است چون برای انجام این تعمیر باید از دستگاه های پیشرفته و مختلفی استفاده شود و هر مرحله از کار نیاز به دقت خیلی زیادی دارد. کوچک ترین لغزش و بی‌توجهی در پروسه تعویض گلس LCD می‌تواند منجر به آسیب دیدن خود ال سی دی و تاچ گوشی شده و پروسه تعمیر را مختل کند. بنابراین بهتر است برای انجام این تعمیر عجله‌ای صورت نگیرد و اجازه داده شود که تمام مراحل کار با بیشترین دقت ممکن طی شوند تا نتیجه نهایی بهترین باشد. اگر می‌خواهید تعویض گلس ال سی دی سامسونگ گلکسی S9 شما با بهترین کیفیت و ظرف کوتاه ترین زمان ممکن انجام شود، توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک استفاده به عمل آورید.

بیشتر بخوانید:  تعویض گلس شکسته

 

برای تعویض گلس سامسونگ S9 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

هزینه تعویض گلس ال سی دی Galaxy S9 سامسونگ چقدر است؟

خوشبختانه تعویض گلس یا شیشه شکسته ال سی دی سامسونگ گلکسی اس 9 در مقایسه با هزینه‌ای که باید برای تعویض کل تاچ ال سی دی این گوشی موبایل پرداخت شود بسیار ناچیز خواهد بود. بنابراین اگر بتوانید این تعمیر را بر روی موبایل سامسونگ خود انجام دهید و آن را جایگزین تعویض ال سی دی کنید، صرفه‌جویی قابل ملاحظه‌ای در هزینه هایتان به عمل می‌آید. عموما هزینه تعویض گلس LCD گوشی ها تقریبا یک سوم تا نصف هزینه تعویض خود تاچ و ال سی دی خواهد بود. برای اینکه تعمیرات موبایل شما از جمله تعویض ال سی دی یا تعویض گلس ال سی دی گلکسی S9 با کمترین هزینه ممکن انجام شود، توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی سامسونگ 

بیشتر بخوانید:تعمیر ال سی دی سامسونگ گلکسی اس ۹

آیا هر تعمیرکاری قادر به تعویض گلس ال سی دی سامسونگ گلکسی S9 خواهد بود؟

دقت داشته باشید که تعمیرات سامسونگ گلکسی اس 9 گلس شکشته کار آسانی نیست و برای انجام این کار به دستگاه های پیشرفته‌ای نیاز است که باید به درستی از آن ها استفاده شود. قیمت این دستگاه ها گران بوده و متاسفانه تمام تعمیرکاران موبایل در بازار داخل کشور به این ابزارها دسترسی ندارند. بنابراین شما نمی‌توانید با مراجعه به هر مرکز تعمیر موبایل از آن ها بخواهید که گلس ال سی دی گوشی شما را تعویض کنند. مرجعی که قرار است تعویض گلس ال سی دی سامسونگ گلکسی اس 9 شما را انجام دهد باید به کل تجهیزات لازم برای انجام این کار دسترسی داشته باشد. موبایل کمک یکی از اولین شرکت هایی است که سرویس تعویض گلس ال سی دی گوشی های موبایل را با کمترین قیمت و هزینه ممکن ارائه می‌کند.

 

تعویض گلس ال سی دی s9 سامسونگ

بیشتر بخوانید: خرید گوشی

آیا شخصا قادر به تعویض گلس LCD سامسونگ Galaxy S9 خواهیم بود؟

همانطور که قبلا هم اشاره داشتیم، تعویض گلس ال سی دی گوشی های موبایل کار پیچیده و سختی است که نیازمند در اختیار داشتن ابزارهای حرفه‌ای و دستگاه های خاصی خواهد بود، بنابراین طبیعتا شما شخصا قادر به انجام این تعمیر نخواهید بود. در بهترین شرایط شاید شما بتوانید گلس محافظ روی ال سی دی که به عنوان لوازم جانبی گوشی فروخته می‌شود را تعویض کنید که برای آشنایی دقیق با نحوه انجام این کار می‌توانید به مطالعه مقاله صفر تا صد تعویض گلس ال سی دی آیفون و سامسونگ و هزینه آن بپردازید.

 

برای تعویض گلس سامسونگ S9 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

تعویض گلس ال سی دی سامسونگ گلکسی اس 9 با کمترین هزینه در موبایل کمک

اگر می‌خواهید تعویض گلس ال سی دی و تعمیرات سامسونگ گلکسی S9 شما با کمترین قیمت و هزینه ممکن انجام شود، می‌توانید از خدمات شرکت موبایل کمک استفاده به عمل آورید. کارشناسان موبایل کمک برای تعویض گلس ال سی دی گوشی مشتریان از مدرن ترین ابزارها و تجهیزات موجود در دنیا استفاده می‌کنند و به همین سبب کیفیت نهایی کار باورنکردنی خواهد بود. به منظور ثبت سفارش تعویض گلس LCD گوشی خود در مرکز موبایل کمک کافیست با شماره 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

گوشی سامسونگ اس 9

قطعات گوشی S9

گلس اس 9 سامسونگ

شیشه ال سی دی s9

تعمیرات تخصصی سامسونگ
در نمایندگی سامسونگ با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی سامسونگ
در گارانتی سامسونگ

مقالات آموزش تعمیرات سامسونگ

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات سامسونگ

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض باتری سامسونگ

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات سامسونگ

خرید قطعات اورجینال سامسونگ (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ