آموزش تماس با پشتیبانی کلش اف کلنز (Clash of Clans)

تغییر نام در بازی کلش اف کلنز

اگر بنا به هر دلیل تمایل دارید تا با پشتیبانی بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) تماس حاصل کنید و مشکلات خود را برای آن‌ها مطرح سازید، کافیست که چند مرحله ساده را طی کنید. در این مقاله قصد داریم تا به آموزش نحوه تماس با پشتیبانی کلش اف کلنز (Clash of Clans) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با تماس با پشتیبانی بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans)

اگر در بازی کلش اف کلنز به مشکل عمده‌ای برخوردید و تصور می‌کنید که تنها راه نجات شما این است که با پشتیبانی بازی کلش تماس حاصل کنید، نگران نباشید چرا که انجام این کار به سادگی امکانپذیر است. تنها چیزی که شما به آن نیاز دارید، کمی آشنایی با زبان انگلیسی است!

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات موبایل در تهران

در این مقاله قصد داریم تا به آموزش نحوه تماس با پشتیبانی کلش اف کلنز (Clash of Clans) بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

نحوه ارسال پیام برای پشتیبانی بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans)

ارتباط برقرار کردن با پشتیبانی بازی کلش به سادگی صورت می‌پذیرد. برای انجام این کار به شرح زیر عمل کنید:

  • بازی کلش اف کلنز را در دستگاهتان اجرا کنید.
  • آیکون چرخ دنده را از گوشی سمت راست و پایین صفحه انتخاب کنید.
  • گزینه Help and Support را از بخش سمت چپ و پایین صفحه لمس نمایید.
  • موضوع مشکل مورد نظرتان را انتخاب کنید. برای مثال اگر مشکل شما مربوط به اکانتتان می‌شود باید گزینه My Account را انتخاب کنید.
  • سپس زیرشاخه مرتبط با مشکل خود را انتخاب نمایید.
  • اگر توضیحات مناسب را در زیرشاخه مربوطه مشاهده نکردید، آیکون شبیه به “ورق کاغذ” موجود در گوشه سمت راست و بالای صفحه را لمس کنید.

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات گوشی اپل در تهران

  • در فیلد اول باید مشکل خود را به زبان انگلیسی تایپ کنید.
  • در فیلد دوم نام اکانت شما نوشته می‌شود.
  • در فیلد سوم هم می‌توانید آدرس ایمیل خود را به صورت اختیاری وارد کنید. پر کردن این فیلد الزامی نیست.
  • در صورت نیاز می‌توانید با انتخاب آیکون شبیه به “سنجاق” در گوشه سمت راست و بالای صفحه، عکس یا هر فایل دیگری را به پیام خود ضمیمه نمایید.
  • پس از تکمیل موارد فوق، آیکون “ارسال پیام” را از منوی فوقانی و سمت راست انتخاب کنید.

به این صورت پیام شما برای پشتیبانی بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) ارسال می‌شود و خیلی زود پاسخ سوالتان را دریافت خواهید کرد. دقت داشته باشید که تماس با پشتیبانی کلش اف کلنز (Clash of Clans) می‌تواند بنا به دلایل مختلفی صورت پذیرد و گاها و برای برخی مسائل نقش یک ناجی را ایفاء کند. اگر در ارتباط برقرار کردن با زبان انگلیسی و طرح مشکل خود با پشتیبانی بازی کلش مشکل دارید، تماس کوتاهی با کارشناسان موبایل کمک برقرار سازید و از آن‌ها بخواهید تا این کار را برایتان انجام دهند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات سامسونگ گلکسی S9 Plus

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه تماس با پشتیبانی کلش اف کلنز (Clash of Clans) و ارسال پیام برای سوپرسل پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید قطعات موبایل

تاچ ال سی دی iPhone 8

تاچ ال سی دی سامسونگ اس 10 ای

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (295)

guest
295 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
حسین
حسین
4 ماه گذشته

سلام چرا اکانتای من چنچ نمیشن
لطفا رسیدگی کنید

پرویز
پرویز
1 سال گذشته

سلام خسته نباشید من ۳ تا اکانت لول بالا دارم که از روز جمعه ششم آبان ۱۴۰۱ نتونستم اکانتام رو سوئیچ کنم به همین دلیل اکانت هام رو پاک کردم اما متاسفانه نتونستم از طریق گوگل پلی وارد اکانت هام بشوم در واقع گوگل پلی من کار نمیکنه لطفا من رو راهنمایی بفرمایید با تشکر

Elaheh Layeghi
Elaheh Layeghi
1 سال گذشته
پاسخ به  پرویز

باشماره ۷۵۱۴۷-۰۲۱ تماس بگیرید کارشناسان ما راهنماییتون میکنند.

حامد فرزامیانی
حامد فرزامیانی
1 سال گذشته

سلام من نوار در حال بارگیری کلشم پر نمیشه اصلا نمیره داخل بازی کسی می‌تونه کمک کنه

روح اله دالوند
روح اله دالوند
1 سال گذشته

با فیلترشکن free vpn وارد شو

امیر حسین
امیر حسین
1 سال گذشته

من یک اکانت لول بالا داشتم چندسالی بازی نکردم الان با گوشی جیمیل رو نصب کردم بعد کلش جدید رو اشتباهی رو جیمیل اکانت لول بالا سیو کردم.الان اون اکانت رو چطوری بگیرمش

امیر حسین
امیر حسین
1 سال گذشته

من یک اکانت لول بالا داشتم چندسالی بازی نکردم الان با گوشی جدیدم اول جیمیل رو نصب کردم بعد کلش جدید رو اشتباهی رو جیمیل اکانت لول بالا سیو کردم.الان اون اکانت رو چطوری بگیرمش