تعمیر یا تعویض ال سی دی S7 سامسونگ – G930 | موبایل کمک تعمیر یا تعویض ال سی دی S7 سامسونگ – G930 | موبایل کمک

تعمیر یا تعویض ال سی دی S7 سامسونگ – G930 | موبایل کمک

تعمیر و تعویض ال سی دی گوشی گلکسی اس 7 سامسونگ (Samsung Galaxy S7) یکی از رایج ترین تعمیرات این گوشی موبایل است. با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعمیر ال سی دی گلکسی اس 7 را با کمترین قیمت و هزینه ممکن انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

 

برای تعویض LCD سامسونگ S7 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

تعمیر ال سی دی گلکسی اس 7 رایج ترین تعمیر این گوشی موبایل!

شاید برایتان جالب باشد که بدانید تعویض و تعمیر ال سی دی گلکسی اس 7 سامسونگ رایج ترین تعمیری است که روی این گوشی انجام می‌شود، اما چرا؟ در اغلب موارد مشکلاتی که در عملکرد تاچ ال سی دی این گوشی به وجود می‌آیند مستقیما با سهل انگاری کاربر ارتباط دارند. برای مثال در 80 درصد مواقع دلیل تعویض تاچ ال سی دی این گوشی شکستگی است که در اثر افتادن گوشی از دست کاربر و شکستن ال سی دی آن به وجود آمده و فقط در 20 درصد باقی مانده مشکلات خود ال سی دی منجر می‌شوند کاربر برای تعمیر آن قدم بردارد. متاسفانه ال سی دی تمام گوشی های موبایل جدید بسیار شکننده هستند و تقریبا اولین قطعه‌ای محسوب می‌شوند که در اثر کوچک ترین ضربه وارد بر دستگاه در خطر شکستگی و آسیب قرار می‌گیرند. این مسائل سبب شده که تعمیر ال سی دی سامسونگ galaxy S7 به یکی از رایج ترین تعمیرات این گوشی تبدیل گردد.

بیشتر بخوانید:  تعویض lcd موبایل

 

قیمت ال سی دی s7 - قیمت تاچ ال سی دی s7

بیشتر بخوانید: قیمت روز گوشی 

 

آیا نصب گلس محافظ یا قاب ضربه گیر می‌تواند از شکستن LCD گوشی جلوگیری کند؟

خیلی از کاربران این سوال در ذهنشان ایجاد می‌شود که آیا با نصب گلس محافظ ال سی دی یا قاب ضربه گیر در گوشی می‌توانند از شکستن آن در مواقع خاصی که گوشی دچار ضربه خوردگی می‌شود جلوگیری کنند؟ پاسخ این سوال مثبت است.

شاید مقدار تاثیری که یک قاب ضربه گیر یا گلس محافظ LCD در خنثی کردن ضربه وارد بر بدنه و ال سی دی گوشی دارند خیلی زیاد نباشد، اما در برخی موارد همان تاثیر کم منجر به جلوگیری از شکستن ال سی دی یا وارد شدن ضربه به دیگر قطعات سخت افزاری دستگاه می‌شود. بنابراین بکارگیری قاب محافظ و گلس محافظ LCD در گوشی های موبایلی مثل گلکسی S7 سامسونگ می‌تواند مقاومت دستگاه در برابر ضربه را افزایش دهد.

هزینه تعمیر ال سی دی گلکسی اس 7 چقدر است؟

تعویض و تعمیر ال سی دی گوشی های موبایل همیشه یکی از گران قیمت ترین تعمیرات آن ها بوده و در مورد گلکسی اس 7 سامسونگ هم همین مسئله به طور مشابه وجود دارد. از آنجایی که ال سی دی و تاچ این گوشی گران قیمت است.

بنابراین هزینه زیادی باید صرف تهیه یک ال سی دی اورجینال و مناسب برای دستگاه شود. عموما اجرت تعمیرکاران برای تعویض ال سی دی این گوشی ها هم نسبت به سایر تعمیرات دستگاه بیشتر خواهد بود. بدین ترتیب قیمت ال سی دی s7 به مراتب بالا می‌رود. اگر می‌خواهید با کمترین قیمت تاچ ال سی دی s7 تعویض شود، توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی S7

 

برای تعویض LCD سامسونگ S7 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

تعویض LCD گلکسی S7 سامسونگ چقدر زمان می‌برد؟

مدت زمانی که برای تعویض فلت ال سی دی s7 لازم است به سرعت عمل تعمیرکار و ابزارهایی بستگی دارد که وی از آن ها استفاده می‌کنند. عموما تعمیرکاران بازار آزاد از کاربران چند روز برای تعویض ال سی دی گوشی زمان می‌خواهند، در حالی که انجام این تعمیر به واقع نیاز به صرف این مدت زمان طولانی را ندارد و می‌توان با ابزارهای مناسب ظرف کمتر از 120 دقیقه تعویض تاچ ال سی دی گلکسی اس 7 سامسونگ را انجام داد.

 بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل سامسونگ با گارانتی 

اگر می‌خواهید تعمیر ال سی دی گلکسی اس 7 شما در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شود و گوشی سامسونگ تعمیر شده را با ضمانت اصالت قطعه درب منزلتان تحویل بگیرید، بهتر است از سرویس موبایل کمک استفاده به عمل آورید.

 

قیمت ال سی دی s7 - قیمت تاچ ال سی دی s7

بیشتر بخوانید: تاچ ال سی دی سامسونگ

فرق ال سی دی اصل و ال سی دی درجه دو چیست؟

زمانی که می‌خواهید ال سی دی گوشی خود را تعویض کنید، ممکن است تعمیرکار به شما پیشنهاد دهد که ال سی دی های خاصی تحت عنوان ال سی دی درجه دو، ال سی دی کپی، ال سی دی های کپی و غیره را در گوشی نصب کنید و بدین ترتیب هزینه تعمیر دستگاه را کاهش دهید.

دقت داشته باشید که انجام این کار به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود! عموما ال سی دی هایی که با القابی همچون کپی و غیره معرفی می‌شوند و قیمت ارزان تری دارند، کیفیت مطلوبی را ارائه نخواهند کرد و بعد از نصب در دستگاه منجر به آزار و اذیت شما می‌شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ال سی دی های کپی و اصل گوشی های موبایل توصیه می‌کنیم به مطالعه مقاله تفاوت ال سی دی اورجینال و کپی آیفون های اپل بپردازید.

با کمترین هزینه تعویض و تعمیر ال سی دی گلکسی S7 را انجام دهید!

به دنبال روشی مطمئن هستید که با استفاده از آن بتوانید تعمیر گلکسی اس 7 را با صرف کمترین هزینه و قیمت ممکن انجام دهید؟ موبایل کمک سرویس مناسب برای انجام این کار را در اختیارتان قرار می‌دهد. با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعویض و تعمیر ال سی دی گلکسی اس 7 را در کوتاه ترین زمان ممکن، با کمترین هزینه و همچنین ضمانت انجام دهید. کارشناسان موبایل کمک برای تعمیر گوشی مشتریان عزیز از جدیدترین ابزارهای تعمیر موبایل و به روز ترین روش های تعمیر استفاده می‌کنند تا بدین صورت کیفیت تعمیر صورت گرفته در بالاترین سطح ممکن قرار داشته باشد. به منظور ثبت سفارش تعویض با تعمیر ال سی دی گوشی سامسونگ s7 خود توسط مرکز موبایل کمک کافیست با شماره 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

قطعات سامسونگ اس 7

قیمت ال سی دی S7

قیمت تاچ ال سی دی S7

تعمیرات تخصصی سامسونگ
در نمایندگی سامسونگ با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی سامسونگ
در گارانتی سامسونگ

مقالات آموزش تعمیرات سامسونگ

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات سامسونگ

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض باتری سامسونگ

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات سامسونگ

خرید قطعات اورجینال سامسونگ (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ