آموزش ارسال عکس های یکبار مصرف در دایرکت اینستاگرام

ارسال عکس های یکبار مصرف در دایرکت اینستاگرام

اینستاگرام روز به روز در حال پیشرفت است و قابلیت‌های جدیدی به اپلیکیشن اختصاصی و پرطرفدار آن اضافه می‌شود. یکی از قابلیت‌هایی که به تازگی در اینستاگرام ارائه شده، امکان ارسال عکس های یکبار مصرف از طریق دایرکت است. در این مقاله قصد داریم در مورد قابلیت ارسال عکس های یکبار مصرف در دایرکت اینستاگرام صحبت کنیم و نحوه انجام آن را آموزش دهیم. با موبایل کمک همراه باشید.

قابلیت ارسال عکس های یکبار مصرف در دایرکت اینستاگرام چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟

اینستاگرام به تازگی یک قابلیت جدید را ارائه کرده که به موجب آن می‌توانید نسبت به ارسال یا اشتراک گذاری عکس های یکبار مصرف از طریق دایرکت اقدام کنید. دقت داشته باشید که منظور از عکس‌های یکبار مصرف در واقع عکس هایی است که هر کاربر تنها یک مرتبه قادر به مشاهده آن‌ها خواهد بود. عکس های یکبار مصرف اینستاگرام پس از اینکه توسط هر کاربر برای یک مرتبه مشاهده شدند به طور اتوماتیک از بخش دایرکت حذف می‌شوند. چنانچه تمایل دارید می‌توانید با مطالعه مقاله “هر آنچه باید در مورد پیام خصوصی و دایرکت اینستاگرام بدانید” در رابطه با قابلیت دایرکت اینستاگرام اطلاعات بیشتری کسب کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

قابلیت ارسال عکس های یکبار مصرف در دایرکت اینستاگرام به تازگی ارائه شده است. امکان ارسال این نوع عکس ها در گفتگوهای انفرادی و گروه‌های اینستاگرام در دایرکت امکانپذیر است. اینستاگرام مدعی شده که این روزها تعداد کاربرانی که از طریق قابلیت دایرکت این شبکه اجتماعی با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنند به شدت افزایش یافته و از مرز 300 میلیون کاربر گذشته است. بنابراین لازم دانسته که قابلیت‌ها و امکانات این بخش را همچون گذشته ارتقاء دهد. نکته جالب توجه در مورد عکس های یکبار مصرف اینستاگرام مربوط به این می‌شود که اگر کاربری در حین مشاهده عکس یکبار مصرف ارسالی شما از صفحه نمایش گوشی خود اسکرین شات ضبط کند، اینستاگرام سریعا این موضوع را درک کرده و به ارسال کننده عکس اطلاع‌رسانی می‌کند.

ارسال عکس های یکبار مصرف در دایرکت اینستاگرام

به منظور ارسال عکس های یکبار مصرف در دایرکت اینستاگرام کافیست که به بخش ضبط عکس و فعال سازی دوربین دستگاه مراجعه کنید. پس از ضبط عکس مد نظرتان باید آیکون فلش مانند موجود را لمس کنید و نهایتا مقصدهای مورد نظرتان به منظور اشتراک‌گذاری عکس نهایی را انتخاب کنید.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی قابلیت ارسال عکس های یکبار مصرف در دایرکت اینستاگرام پرداختیم. استفاده از این قابلیت بسیار ساده و کاربردی است. چنانچه در رابطه با هر یک از مراحل و موارد شرح داده شده در این مقاله نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید موبایل

قیمت تاچ ال سی دی آیفون 11 پرو مکس

قیمت تاچ ال سی دی سامسونگ نوت 20 اولترا

قطعات گوشی Note 20 Ultra

 

 

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (2)

guest
2 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
عباس
عباس
4 سال گذشته

ایا امکان مشاهده دوباره عکس یا فیلم خودتخریب در اینستاگرام هست یاخیر؟

عباس
عباس
4 سال گذشته

ایا راهی هست برای دیدن دوباره ی عکسا و فیلم های خودتخریب اینستاگرام؟