تعویض گلس یا شیشه شکسته آیفون ۶s تعویض گلس یا شیشه شکسته آیفون ۶s

تعویض گلس یا شیشه شکسته آیفون ۶s

اگر در اثر ضربه یا بنا به هر دلیل دیگر، گلس یا شیشه بیرونی ال سی دی آیفون 6 اس (Apple iPhone 6s) شما شکسته، نگران نباشید! با خدمات تعمیر موبایل کمک می‌توانید تعویض گلس ال سی دی آیفون 6s  اپل را با کمترین هزینه و بهترین کیفیت انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

تعویض گلس ال سی دی با تعویض ال سی دی چه تفاوتی دارد؟

پیش از اینکه در رابطه با جزئیات تعویض گلس ال سی دی آیفون 6 اس و مسائل مربوط به آن صحبت کنیم، بهتر است ابتدا تفاوت مابین تعویض گلس ال سی دی و خود ال سی دی را شرح دهیم. زمانی که از تعویض ال سی دی گوشی صحبت می‌شود منظور این است که کل مجموعه تاچ و ال سی دی گوشی که شامل یک فریم و تاچ و ال سی دی دستگاه می‌شود تعویض گردند. اما زمانی که در رابطه با تعویض گلس LCD صحبت می‌کنیم، منظور فقط تعویض شیشه یا گلسی است که روی تاچ و ال سی دی این گوشی پرس شده و به عنوان یک عضو محافظ و جداکننده تاچ و ال سی دی و عوامل خارجی بکار گرفته می‌شود.

 

برای تعویض گلس آیفون 6 اس کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

برای آشنایی دقیق تر با تفاوت مابین تعویض گلس و تعویض ال سی دی به مطالعه مقاله صفر تا صد تعویض گلس ال سی دی آیفون و سامسونگ و هزینه آن بپردازید. در نظر داشته باشید که منظور از تعویض گلس LCD عوض کردن لایه پلاستیکی نیست که کاربران به عنوان لوازم جانبی برای محافظت از صفحه نمایش گوشی خریداری کرده و روی آن نصب می‌کنند! گلس ال سی دی نوعی شیشه مقاوم در برابر خط و خش است که توسط شرکت سازنده روی تاچ و LCD گوشی پرس شده و کاربر و تعمیرکاران موبایل بدون استفاده از تجهیزات و ابزارهای خاص قادر به جداسازی آن نیستند. توصیه می‌کنیم برای آشنایی بیشتر با قطعات و اجزای تشکیل دهنده مجموعه تاچ و ال سی دی گوشی های موبایل یک مرتبه مقاله شرح کامل قطعات تاچ ال سی دی گوشی موبایل و انواع تعمیر آن ها را هم مطالعه کنید.

تعویض گلس یا شیشه شکسته آیفون 6s

برای تعویض گلس آیفون 6 اس کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

تعویض گلس یا شیشه شکسته ال سی دی آیفون 6 اس چه زمانی قابل انجام است؟

تعویض گلس یا شیشه شکسته آیفون 6s اپل بدون نیاز تعویض تاچ ال سی دی آن فقط و فقط در شرایطی قابل انجام خواهد بود که در اثر ضربه یا فشاری که به گوشی وارد شده شیشه روی ال سی دی آن بشکند اما هیچ آسیبی به خود LCD و تاچ دستگاه وارد نشود. به بیان دیگر زمانی می‌توان این تعمیر را انجام داد که علیرغم شکستگی هایی که روی صفحه نمایش گوشی به وجود آمده‌اند، بدون مشکل بتوان از تاچ و ال سی دی آن استفاده کرد. این حالت در موارد محدودی رخ می‌دهد و هر زمان که پدیدار شود می‌توان بدون نیاز به تعویض کامل تاچ ال سی دی گوشی و فقط با تعویض گلس روی آن مشکل را برطرف ساخت. دقت داشته باشید که حتی اگر یکی از دو قطعه تاچ یا ال سی دی دچار مشکل شوند و قطعه دیگر بدون مشکل کار کند، باز هم ملزم به تعویض کامل تاچ ال سی دی می‌شوید و نمی‌توانید با تعویض گلس یا شیشه ال سی دی آیفون 6 اس مشکل را برطرف سازید.

بیشتر بخوانید: تعمیر ال سی دی آیفون ۶S 

هزینه تعویض گلس شکسته آیفون 6s چقدر است؟

یکی از اصلی ترین مزیت هایی که با تعویض گلس یا شیشه بیرونی ال سی دی آیفون به آن دست پیدا می‌کنید مربوط به صرفه جویی در هزینه ها می‌شود. زمانی که بتوانید به جای تعویض کامل تاچ ال سی دی فقط با تعویض گلس ال سی دی آیفون 6 اس مشکل آن را برطرف سازید تقریبا در هزینه ها صرفه جویی 50 درصدی خواهید داشت چون هزینه تعویض کامل تاچ ال سی دی آیفون 6s اپل تقریبا دو برابر هزینه تعویض گلس این گوشی است. اگر می‌خواهید تعویض و تعمیرات آیفون 6 اس  گلس شکسته شما با کمترین قیمت و هزینه ممکن انجام شود، توصیه می‌کنیم از سرویس و خدمات موبایل کمک استفاده به عمل آورید.

 

برای تعویض گلس آیفون 6 اس کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی آیفون

تعویض گلس یا شیشه شکسته iPhone 6s اپل چقدر زمان می‌برد؟

برای تعویض گلس یا شیشه شکسته آیفون 6s مدت زمانی در حدود 1 الی 2 روز نیاز است. از آنجایی که تعویض گلس آیفون و گوشی های دیگر توسط تجهیزات و دستگاه های خاص انجام می‌گیرد و تعمیرکاران موبایل مستقیما با آن پروسه درگیر نیستند، بنابراین نمی‌توان انتظار داشت که انجام این فرآیند زودتر از 1 الی 2 روز صورت پذیرد، چون دستگاه های اختصاصی که برای انجام این کار طراحی شده‌اند مرحله به مرحله و با زمانبندی خاصی این کار را انجام می‌دهند. بنابراین اگر قصد تعویض گلس یا شیشه شکسته آیفون 6s دارید بهتر است کمی صبور باشید و عجله نکنید تا تعویض گلس گوشی شما با بهترین کیفیت ممکن و رعایت تمام استانداردهای لازم انجام گیرد.

تعویض گلس یا شیشه شکسته آیفون 6s

 

مزیت های تعویض گلس آیفون در مقایسه با تعویض ال سی دی

یکی از اصلی ترین مزیت های تعویض گلس یا شیشه شکسته آیفون 6s در مقایسه با تعویض ال سی دی مربوط به کاهش هزینه های تعمیر می‌شود. اما انجام این کار یک مزیت اصلی و عمده دیگر هم دارد! زمانی که شما گلس ال سی دی آیفون خود را تعویض می‌کنید عملا تاچ و ال سی دی فابریک دستگاه در آن حفظ شده و مورد تعویض قرار نمی‌گیرند! بنابراین نگرانی از بابت تعویض شدن این قطعات و کیفیت آن ها یا اورجینال نبودنشان نخواهید داشت. اما زمانی که قرار باشد تاچ ال سی دی گوشی شما تعویض شود، بخشی از نگرانی های شما باید به سمت اورجینال بودن تاچ ال سی دی جدید و کیفیت آن معطوف گردد. بنابراین چون در تعویض گلس یا شیشه بیرونی ال سی دی آیفون 6 اس تاچ و ال سی دی آن تعویض نمی‌شود و عملا همان تاچ ال سی دی فابریک گوشی در آن باقی می‌مانند نگرانی از بابت کیفیت قطعاتی که قرار است در گوشی بکار بروند نخواهید داشت و این موضوع از دیگر مزیت های تعویض گلس آیفون است.

 

برای تعویض گلس آیفون 6 اس کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 6s 

تعویض گلس ال سی دی آیفون 6 اس را به موبایل کمک بسپارید!

اگر می‌خواهید با کمترین هزینه ممکن، در کوتاه ترین زمان و با بهترین کیفیت تعویض گلس یا شیشه شکسته آیفون 6s خود را انجام دهید، توصیه می‌کنیم از سرویس و خدمات شرکت موبایل کمک استفاده به عمل آورید. کارشناسان موبایل کمک با دسترسی به جدیدتر ابزارها و تجهیزات مدرن و روز دنیا این کار را برایتان انجام می‌دهند. برای ثبت سفارش تعویض گلس یا شیشه بیرونی ال سی دی و تعمیرات آیفون 6 اس خود در مرکز موبایل کمک کافیست با شماره 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیر موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

قطعات iPhone 6s 

گلس آیفون 6 اس

شیشه آیفون 6s

تعمیرات تخصصی آیفون
در نمایندگی اپل با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی آیفون
در گارانتی اپل

مقالات آموزش تعمیرات آیفون

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض باتری اپل

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی اپل واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات اپل واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات اپل

خرید قطعات اورجینال آیفون (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل