آموزش پین کردن چت در تلگرام (Pin to Top)

پین کردن چت در تلگرام

تلگرام قابلیتی تحت عنوان Pin to Top به معنای پین یا سنجاق کردن را ارائه می‌کند که با استفاده از آن می‌توان چت های خاص مورد نظر را به بخش فوقانی لیست گفتگوها سنجاق کنید. در این مقاله قصد داریم به آموزش نحوه آموزش پین کردن چت در تلگرام (Pin to Top) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

مقدمه‌ای در رابطه با پین کردن چت در تلگرام (Pin to Top)

یکی از قابلیت‌های منحصر به فرد تلگرام با عنوان Pin to Top شناخته می‌شود. به این قابلیت اصطلاحا امکان سنجاق کردن یا پین کردن چت ها می‌گوییم. اما این قابلیت چه کاربردی دارد؟ به موجب این قابلیت می‌توانید چت ها یا پنجره های گفتگوی مورد نظرتان را به بخش فوقانی لیست گفتگوهای اکانت تلگرام خود سنجاق کنید تا همیشه در این بخش باقی بمانند. این امر می‌تواند در شرایطی که در چندین کانال و گروه مختلف عضو باشید به مراتب کاربردی باشد و از ایجاد سردرگمی و گم کردن برخی از چت های مهم‌ جلوگیری کند.

اما چگونه می‌توانیم یک چت یا پنجره گفتگوی تلگرام را به بخش فوقانی صفحه پین یا سنجاق کنیم؟ در این مقاله قصد داریم تا به آموزش نحوه پین کردن چت در تلگرام (Pin to Top) بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 

نحوه پین کردن چت در تلگرام (Pin to Top)

به منظور سنجاق یا پین کردن هر یک از چت ها یا پنجره های گفتگوی تلگرام کافیست که به شرح زیر عمل کنید:

  • برنامه تلگرام را اجرا کنید.
  • در لیست گفتگوهای ارائه شده، چت یا پنجره گفتگوی مد نظرتان را بیابید. پنجره گفتگو می‌توانید مربوط به یک چت انفرادی، گروهی یا کانال باشد.
  • انگشت خود را بر روی آن قرار داده و کمی نگه دارید تا یک ویبره کوچک احساس کنید و منوی کشویی در زیر صفحه نمایان شود.
  • گزینه Pin to top را انتخاب کنید.

به همین سادگی پروسه پین کردن چت در تلگرام (Pin to Top) به پایان می‌رسد. اگر بنا به هر دلیل تمایل داشتید تا گفتگو یا چت پین شده به بخش فوقانی صفحه را از این حالت خارج یا اصطلاحا آنپین (Unpin) کنید، کافیست که مراحل فوق را تکرار و این بار به جای گزینه Pin to top، گزینه Unpin from top را انتخاب نمایید.

آموزش ویدئویی پین کردن چت در تلگرام (Pin to Top)

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی سامسونگ

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه پین کردن چت در تلگرام (Pin to Top) پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قطعات آیفون 11 Pro Max

قیمت تاچ ال سی دی iPhone 8 Plus

قیمت تاچ ال سی دی ام 11

تعمیرات موبایل

منبع telegram

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments