تعویض گلس یا شیشه ال سی دی Note 8 سامسونگ | موبایل کمک تعویض گلس یا شیشه ال سی دی Note 8 سامسونگ | موبایل کمک

تعویض گلس یا شیشه ال سی دی Note 8 سامسونگ | موبایل کمک

تعویض گلس یکی از تعمیراتی است که در گوشی های رده بالایی مثل گلکسی نوت 8 می‌تواند نقش یک ناجی را ایفاء کند و جایگزین تعویض کامل تاچ ال سی دی شود. با خدمات مرکز موبایل کمک می‌توانید تعویض گلس گوشی گلکسی نوت 8 سامسونگ را با بهترین کیفیت و کمترین هزینه انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

 

برای تعویض گلس سامسونگ Note 8 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

تعویض گلس گوشی با تعویض ال سی دی چه تفاوتی دارد؟

تعویض گلس گوشی های موبایل با تعویض تاچ ال سی دی تفاوت عمده و اساسی دارد. زمانی که از تعویض گلس صحبت می‌کنیم منظور تعویض لایه شیشه‌ای است که بر روی صفحه نمایش گوشی های موبایل پرس شده و به نوعی مابین ال سی دی و فضای خارج قرار می‌گیرد. این گلس وظیفه محافظت از ال سی دی گوشی را بر عهده دارد و عموما از جنس ضد خش و با مقاومت بالا ساخته می‌شود. بنابراین گلس در واقع عضوی از مجموعه تاچ ال سی دی گوشی های موبایل است و لایه خارجی تاچ ال سی دی محسوب می‌شود. پس زمانی که از تعویض گلس گوشی گلکسی نوت 8 صحبت می‌کنیم، منظورمان تعویض شیشه محافظی است که روی ال سی دی این گوشی پرس شده و با دستگاه های خاص قابل جداسازی خواهد بود.

اما تعویض تاچ ال سی دی یک موضوع کاملا متفاوت است! در این روش کل مجموعه تاچ ال سی دی که شامل گلس، تاچ، ال سی دی، بک لایت، فریم و غیره می‌شوند به طور یکپارچه تعویض خواهند شد. برای آشنایی با قطعاتی که تشکیل دهنده تاچ ال سی دی گوشی های موبایل هستند توصیه می‌کنیم مقاله شرح کامل قطعات تاچ ال سی دی گوشی موبایل و انواع تعمیر آن ها را مطالعه کنید. بنابراین زمانی که تعویض تاچ ال سی دی گوشی انجام می گیرد، دغدغه هایی از قبیل اورجینال بودن ال سی دی جدید و کیفیت عملکرد آن و همچنین هزینه‌ی که باید پرداخت شود به وجود می‌آید اما در تعویض گلس اینطور نیست و عملا ال سی دی و تاچ فابریک گوشی حفظ خواهند شد و تعویض نمی‌شوند بلکه فقط گلس روی آن ها تعویض می‌گردد.  پس تعویض گلس با تعویض تاچ ال سی دی دو مقوله کاملا متفاوت هستند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی سامسونگ 

 

تعویض گلس نوت 8 - قیمت گلس ال سی دی نوت 8

 

هزینه تعویض گلس شکسته گوشی در مقایسه با تعویض ال سی دی و تاچ

یکی از اصلی ترین مزیت های تعویض گلس یا شیشه بیرونی ال سی دی در مقایسه با تعویض ال سی دی و تاچ مربوط به هزینه آن می‌شود. زمانی که مشکل صفحه نمایش گوشی با تعویض گلس حل شود، هزینه تعمیر به شدت کاهش پیدا می‌کند و در گوشی مثل گلکسی نوت 8 تقریبا به یک سوم هزینه تعویض کامل تاچ ال سی دی می‌رسد. بنابراین اگر بتوانید شکستگی روی صفحه نمایش گوشی خود را با تعویض گلس روی ال سی دی آن برطرف کنید، صرفه جویی قابل ملاحظه‌ای در هزینه هایتان داشته‌اید. اما متاسفانه همیشه نمی‌توان به جای تعویض ال سی دی نسبت به تعویض گلس گوشی وارد عمل شد و بدین ترتیب مشکل دستگاه را با صرف هزینه کمتری برطرف ساخت! تعویض گلس گوشی گلکسی نوت 8 و دیگر گوشی موبایل فقط در شرایط خاص می‌تواند جایگزین تعویض ال سی دی شود که در ادامه در مورد آن صحبت می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی Note 8 

چه زمانی می‌توان تعویض گلس گوشی گلکسی نوت 8 را جایگزین تعویض LCD کرد؟

همانطور که اشاره داشتیم همیشه نمی‌توان به جای تعویض تاچ و ال سی دی، تعویض گلس انجام داد و مشکل صفحه نمایش دستگاه را برطرف ساخت. تعویض گلس در گوشی های موبایل فقط در شرایطی می‌تواند انجام شود که در اثر ضربه یا فشار وارد بر گوشی روی صفحه نمایش آن شکستگی ها و ترک هایی ایجاد شده باشد اما همچنان تاچ و ال سی دی گوشی بدون مشکل کار کنند. یعنی محتوای نمایشگر بدون مشکل نشان داده شود و تاچ گوشی هم در قبال لمس های شما بازده و عکس‌العمل مناسب را ارائه نماید.

در این حالت فقط گلس روی ال سی دی شکسته و آسیبی به تاچ و ال سی دی گوشی وارد نشده، بنابراین می‌توان با تعویض گلس گوشی گلکسی نوت 8 بدون تعویض کل تاچ ال سی دی مشکل را برطرف کرد. دقت داشته باشید که اگر کوچک ترین آسیبی به تاچ یا LCD گوشی وارد شود، دیگر نمی‌توانید به تعویض گلس بسنده کنید و باید حتما تعویض تاچ ال سی دی را در دستور کار قرار دهید. برای آشنایی بیشتر با جزئیات تعمیر تاچ ال سی دی گلکسی نوت 8 توصیه می‌کنیم مقاله تعمیر ال سی دی گلکسی نوت 8 با کمترین هزینه در موبایل کمک را مطالعه نمایید.

 

برای تعویض گلس سامسونگ Note 8 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

تعویض گلس شکسته گوشی گلکسی نوت 8 چقدر زمان می‌برد؟

از آنجایی که تعویض گلس گوشی های موبایلی مثل گلکسی نوت 8 بسیار حساس و دقیق بوده و باید به طور مرحله به مرحله با استفاده از دستگاه های خاصی انجام شود، بنابراین بهتر است اصلا عجله‌ای در این پروسه به عمل نیاید و تمام مراحل کار با حوصله انجام شوند. کوچک ترین لغزش و اشتباه در پروسه تعویض گلس گوشی گلکسی نوت 8 می‌تواند منجر شود که دیگر نتوان با تعویض گلس مشکل ال سی دی گوشی را برطرف کرد و کاربر ملزم به تعویض کامل تاچ ال سی دی شود. پس اجازه دهید تمام مراحل کار با دقت و حوصله طی شوند. در حالت عادی تعویض گلس گوشی گلکسی نوت 8 چیزی در حدود 1 الی 2 روز طول می‌کشد که مدت زمان خیلی زیادی نیست و ارزش نصف شدن هزینه تعمیر موبایل را دارد.

 

قیمت شیشه نوت 8 - قیمت گلس تاچ note 8

بیشتر بخوانید: قیمت گوشی سامسونگ

بیشتر بخوانید: خرید موبایل

 

تعویض گلس Galaxy Note 8 را به موبایل کمک بسپارید!

اگر می‌خواهید تعویض گلس و به طور کلی تعمیرات گوشی گلکسی نوت 8 شما با بهترین کیفیت ممکن انجام شود و کمترین هزینه را هم در قبال انجام این تعمیر پرداخت کنید، توصیه می‌کنیم از خدمات شرکت موبایل کمک استفاده نمایید. موبایل کمک اولین شرکتی است که در کشورمان با استفاده از مدرن ترین تجهیزات روز دنیا سرویس تعویض گلس ال سی دی گوشی های موبایل را با قابلیت ثبت سفارش آنلاین ارائه می‌کند. به منظور ثبت سفارش تعمیرات گوشی گلس شکسته گلکسی نوت 8 در مرکز موبایل کمک کافیست با شماره 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

قطعات Note 8

گلس نوت 8

شیشه ال سی دی نوت 8

تعمیرات تخصصی سامسونگ
در نمایندگی سامسونگ با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی سامسونگ
در گارانتی سامسونگ

مقالات آموزش تعمیرات سامسونگ

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات سامسونگ

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض باتری سامسونگ

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات سامسونگ

خرید قطعات اورجینال سامسونگ (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ