برترین دک های کلش رویال برای آرنای ۵ (Clash Royale Deck)

برترین دک های کلش رویال برای آرنای 5

اگر به آرنای 5 بازی کلش رویال (Clash Royale) رسیده‌اید، انتخاب یک دک مناسب و کارآمد نقش بسیار مهمی برای پیشروی در بازی ایفاء می‌کند. در این مقاله قصد داریم برترین دک های کلش رویال برای آرنای 5 را به شما عزیزان معرفی کنیم. بنابراین با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با برترین دک های کلش رویال برای آرنای 5

در بازی کاش رویال دک یا عرشه ای که انتخاب می‌شود از اهمیت بسیار بالایی برخوردار خواهد بود. اگر دک شما از کارت های مناسب تشکیل شده باشد، مطمئن باشید که برنده بتل می‌شوید و اگر دک شما از کارت های خوبی تشکیل نشده باشد، شک نکنید که بازنده بتل خواهید بود! پیش از این در چهار مقاله زیر به ترتیب بهترین دک های بازی کلش رویال برای آرناهای 1، 2، 3 و 4 را معرفی کردیم، اما حالا نوبت به آرنای 5 می‌رسد!

برترین دک های کلش رویال برای آرنای 5

بنابراین در این مقاله قصد داریم که برترین دک های کلش رویال برای آرنای 5 (Clash Royale Deck) را به شما عزیزان معرفی کنیم. در این راستا 10 دک را خدمتتان ارائه خواهیم کرد که شما با توجه به کارت هایی که آنلاک و لول آپ کرده اید می‌توانید از آن ها برای پیشروی در بازی کلش رویال استفاده کنید. چنانچه در مورد هر یک از عرشه های نام برده شده نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: مشاوره تعمیرات موبایل

برترین دک های کلش رویال برای آرنای 5 : عرشه اول

اولین عرشه ای که به عنوان یکی از برترین دک های کلش رویال برای آرنای 5 معرفی می‌کنیم، یک دک بسیار کارآمد و کم مصرف (از نظر اکسیر) است. میانگین مصرف اکسیر کارت های این دک فقط برابر با 3 اکسیر بوده و این موضوع سبب می‌شود تا کارت های شما خیلی سریع در بازی چرخش داشته باشند. وظیفه هر یک از کارت های مجود در این دک به شرح زیر است:

برترین دک های کلش رویال برای آرنای 5

  • کارت ارو (Arrows): کارت پیکان ها یا همان ارو در این دک نقش یک اسپل پشتیبانی کننده و دفاعی را ایفاء می‌کند که بهتر است از آن برای از بین بردن سرباز هایی مثل مینیون هورد (Minion Horde)، مینیون ها (Minions)، ارتش اسکلت ها (Skeleton Army) و غیره استفاده شود. ضمنا از این کارت در شرایط خاص می‌توان برای آسیب زدن مستقیم به ساختمان ها و تاور های دشمن هم استفاده کرد.
  • کارت آرچر ها (Archers): آرچر ها در این دک بیشتر نقش سرباز های دفاعی و پشتیبان را ایفاء می‌کنند.
  • کارت شوالیه (Knight): از کارت شوالیه می‌توانید به عنوان یک سرباز دفاعی و هجومی استفاده کنید. پس این کارت نقش بسیار مهمی در عرشه دارد.
  • کارت اسکلت ها (Skeletons): این کارت در عرشه فقط نقش یک کارت مخرب را ایفاء می‌کند و باید از آن در دفاع از تاور و ساختمان هایتان استفاده کنید. فراموش نکنید که اسکلت ها به راحتی می‌توانند منجر به خنثی شدن شارژ سرباز هایی مثل پرنس (Prince) شوند.
  • کارت بالون (Balloon): بالون کارتی است که باید در عرشه بهترین حمایت ممکن از آن صورت گیرد و به هر نحو ممکن به تاور و ساختمان های دشمن رسانده شود. پس بالون اصلی ترین کارت حمله ای شما در دک است.
  • کارت کنون (Cannon): کارت کنون یک کارت دفاعی است که در برخی شرایط می‌تواند از آن به عنوان یک کارت مخرب برای تغییر مسیر سرباز های دشمن هم استفاده کرد.
  • اسپل فریز (Freeze): از اسپل فریز می‌توانید با اهداف دفاعی و حمله ای استفاده کنید. اما اصلی ترین کاربرد آن مربوط به پشتیبانی از بالون می‌شود.
  • کارت فایربال (Fireballs): از فایربال می‌توانید با اهداف دفاعی و پشتیبانی استفاده کنید. در نظر داشته باشید که فایربال ها می‌توانند به راحتی کارتی مثل مینیون هورد (Minion Horde) را نابود کنند. دشمن شما ممکن است از این کارت برای مقابله با بالون یا حتی حمله به شما استفاده نماید. پس با فایربال مینیون هورد ها و سایر سرباز های این چنینی را از بین ببرید.

بنابراین با اولین دک برتری که ما آن را برای آرنای 5 بازی کلش رویال در نظر گرفته ایم آشنا شدید. فراموش نکنید که میانگین مصرف اکسیر کارت های دک نام برده شده فقط 3 اکسیر است!

بیشتر بخوانید: مرکز تعمیرات آیفون

برترین دک های کلش رویال برای آرنای 5 : عرشه دوم

نوبت به دومین عرشه برتر کلش رویال برای آرنای 5 می‌رسد. میانگین مصرف اکسیر کارت های این عرشه یا دک هم کم بوده و فقط برابر با 3.3 اکسیر است. وظیفه کارت هایی که در این دک به کار رفته‌اند به شرح زیر خواهد بود:

برترین دک های کلش رویال برای آرنای 5

  • کارت ارور (Arrows): اسپل ارو نقش یک کارت پشتیبان و دفاعی را در این دک ایفاء می‌کند. ضمن اینکه در شرایط خاص می‌توان از این اسپل برای آسیب زدن جزئی به ساختمان ها و تاور دشمن هم استفاده کرد.
  • کارت فایربال (Fireballs): فایربال هم اسپلی است که می‌توانید از آن با اهداف مختلف دفاعی و پشتیبانی استفاده کنید. این اسپل هم در شرایط خاص می‌تواند گزینه خوبی برای آسیب زدن مستقیم به ساختمان و تاور های دشمن باشد.
  • کارت تفنگدار (Musketeer): از کارت تفنگدار می‌توانید با اهداف مختلف دفاعی، هجومی و حتی در برخی موارد پشتیبانی استفاده کنید.
  • کارت جاینت (Giant): جاینت سرباز تنک عرشه شماست و وظیفه مشخصی دارد! این کارت باید سپر بلای دیگران شود و در جلوی مسیر یک حمله را آغاز کند.
  • کارت اسکلت ها (Skeletons): اسکلت ها در این دک نقش کارت های مخرب را ایفاء می‌کنند که برای دفاع از تاور مورد استفاده قرار می‌گیرند. فراموش نکنید که با استفاده از اسکلت ها می‌توانید فقط با صرف 1 اکسیر شارژ سرباز هایی مثل پرنس (Prince) را خنثی کنید.
  • کارت مینیون ها (Minions): مینیون ها در این عرشه بیشتر نقش کارت های دفاعی را ایفاء می‌کنند. با این حال در شرایط خاص می‌توان از آن ها برای آسیب زدن به تاور دشمن هم استفاده کرد.
  • کارت هوگ رایدر (Hog Rider): هوگ رایدر سربازی است که باید تلاش کنید به هر نحو ممکن آن را به تاور دشمن برسانید. برای پشتیبانی از هوگ رایدر می‌توانید از اسپل هایی مثل ارور (Arrows) و فایربال (Fireball) کمک بگیرید.
  • اسپل زپ (Zap): اسپل زپ در این عرضه نقش یک اسپل دفاعی و همچنین پشتیبان را ایفاء می‌کند. برای مثال از این اسپل می‌توانید برای از بین بردن ارتش اسکلت ها (Skeleton Army) استفاده کنید که احتمالا دشمنتان از آن برای مقابله با جاینت و هوگ رایدر استفاده خواهد کرد. زپ همچنین با قدرت استان (Stun) خود می‌تواند برای خنثی کردن شارژ سرباز های مختلف مثل پرنس (Prince) استفاده شود. ضمنا از این کارت در شرایط خاص می‌توانید برای آسیب زدن جزئی به تاور های دشمن هم استفاده کنید.

بنابراین با یکی دیگر از برترین دک های کلش رویال برای آرنای 5 آشنا شدید. به نظر شما پتانسیل این عرشه چقدر است؟

بیشتر بخوانید: نمایندگی موبایل سامسونگ در تهران

برترین دک های کلش رویال برای آرنای 5 : عرشه سوم

سومین دکی که به عنوان یکی از برترین دک های کلش رویال برای آرنای 5 معرفی می‌کنیم، دکی است که میزان میانگین مصرف اکسیر کارت هایش برابر با 3.4 اکسیر خواهد بود. وظیفه کارت هایی که در این عرشه بکار گرفته شده‌اند به شرح زیر است:

برترین دک های کلش رویال برای آرنای 5

  • کارت فایربال (Fireballs): اسپل فایربال در این عرشه نقش یک اسپل دفاعی و پشتیبان را ایفاء می‌کند. ضمنا از این اسپل در شرایط خاص می‌توانید برای آسیب رسانی مستقیم به تاور و ساختمان های دشمن هم استفاده کنید.
  • کارت تفنگدار (Musketeer): کارت تفنگدار در این عرضه بیشتر نقش یک کارت دفاعی را بر عهده دارد، اما با این حال می‌توانید از آن در حملات خود هم استفاده کنید تا با اتک هایش دمیج خوبی به تاور دشمن وارد کند.
  • کارت ارتش اسکلت ها (Skeleton Army): از کارت ارتش اسکلت ها برای اهداف دفاعی استفاده کنید. این کارت به راحتی می‌تواند برای مقابله با سرباز هایی مثل شوالیه (Knight)، جاینت (Giant)، پرنس (Prince) و غیره استفاده شود. در نظر داشته باشید که اگر بتوانید ارتش اسکلت ها را به تاور دشمن برسانید، این ارتش دمیج سنگینی به تاور وارد خواهند کرد.
  • کارت بشکه گوبلین ها (Goblin Barrel): از این کارت برای غافلگیر کردن دشمن استفاده کنید و هر بار در زمان های مناسب آن را بر روی تاور دشمن بیندازید. دفت داشته باشید که از این کارت در شرایط خاص می‌توانید برای دفاع در برای سرباز هایی مثل پرنس (Prince) و خنثی سازی شارژ آن هم استفاده کنید.
  • کارت اینفرنو تاور (Inferno Tower): از اینفرنو تاور فقط می‌توانید برای تقویت قوای دفاعی خود استفاده کنید. در نظر داشته باشید که این تاور دفاعی برای از بین بردن سرباز های با خون زیاد دشمن بسیار موثر عمل می‌کند.
  • کارت هوگ رایدر (Hog Rider): هوگ رایدر در این عرشه اصلی ترین سربازی است که با هدف آسیب رساندن به تاور دشمن وجود دارد! بنابراین تمام تلاش خود را بکنید تا هوگ رایدر بدون دردسر به تاور دشمن برسد.
  • کارت زپ (Zap): از اسپل زیپ برای پشتیبانی از هوگ رایدر و همچنین تقویت قوای دفاعی خود استفاده کنید. ضمنا این اسپل در شرایط خاص می‌تواند آسیب مستقیم و جزئی به تاور دشمن وارد کند.
  • کارت فایربال (Fireball): از کارت فایربال هم برای تقویت قوای دفاعی و نیروی پشتیبانی خود استفاده کنید. در نظر داشته باشید که فایربال ها برای از بین بردن سرباز های گروهی مثل ارتش اسکلت ها (Skeleton Army) و مینیون هورد (Minion Horde) بسیار عالی هستند.

نظر شما در رابطه با عرشه فوق چگونه است؟ مطمئن باشید که این عرشه یکی از برترین دک های کلش رویال برای آرنای 5 خواهد بود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون X

برترین دک های کلش رویال برای آرنای 5 : عرشه چهارم

برخلاف دک هایی که تا پیش از این معرفی کردیم، دکی که در این بخش معرفی می‌کنیم از نظر مصرف اکسیر چندان دک مقرون به صرفه ای نیست! میانگین مصرف اکسیر کارت های این دک برابر با 4.4 اکسیر است، اما با این حال چینش کارت های بسیار دقیق هستند و این امر سبب شده که این عرشه در لیست برترین دک های کلش رویال برای آرنای 5 جای گیرد. وظیفه کارت های موجود در این عرشه به شرح زیر هستند:

برترین دک های کلش رویال برای آرنای 5

  • کارت پرنس (Prince): پرنس در این دک نقش یک کارت هجومی را ایفاء می‌کند که اگر بتوانید با شارژ آن را به تاور دشمن برسانید، آسیب جدی به تاور وارد خواهد کرد. ضمنا در برخی شرایط می‌توان از پرنس با اهداف دفاعی هم استفاده کرد. برای مثال اگر پرنس با شارژ به سرباز هایی مثل ویزارد (Wizard) برخورد کند، با یک ضربه آن را از بین می‌برد و سپس آغازگر یک حمله خواهد بود.
  • کارت بی بی دراگون (Baby Dragon): از کارت بی بی دراگون می‌توانید با اهداف مختلفی استفاده کنید، اما اصلی ترین کاربردهای آن مربوط به دفاع از تاور و همچنین پشتیبانی از سرباز های دیگر عرشه از جمله پرنس (Prince) می‌شود.
  • کارت ارتش اسکلت ها (Skeleton Army): ارتش اسکلت ها یک کارت دفاعی در عرشه شماست. با این حال اگر بتوانید این ارتش را به تاور دشمن برسانید، دمیج سنگینی به تاور وارد می‌کنند، اما در هر صورت وظیفه اصلی ارتش اسکلت ها در دفاع از تاور خودی خلاصه می‌شود.
  • کارت ویچ (Witch): ویچ می‌تواند با هدف دفاع از تاور و همچنین پشتیبانی از سربازهای دیگرتان مورد استفاده قرار گیرد. همچنین ویچ به دلیل احضار اسکلت ها می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای مقابله با کارت هایی مثل پرنس (Prince) باشد.
  • کارت بشکه گوبلین ها (Goblin Barrel): از کارت بشکه گوبلین ها مثل همیشه برای غافلگیر کردن دشمن و آسیب زدن به تاورهای آن استفاده کنید. با این حال در برخی شرایط می‌توان از این کارت برای تقویت قوای دفاعی هم استفاده کرد.
  • کارت بالون (Balloon): بالون کارتی است که وظیفه آن فقط اتک دادن به تاورهای دشمن خواهد بود! بنابراین باید سعی کنید به هر نحو ممکن بالون را به تاور دشمن برسانید و به سختی از آن حمایت یا پشتیبانی کنید.
  • کارت مینیون هورد (Minion Horde): مینیون هورد ها بیشتر نقش سرباز های دفاعی را در این عرشه بر عهده دارند، اما در برخی شرایط می‌توان از آن ها برای آسیب زدن به تاور و ساختمان های دشمن هم استفاده کرد.
  • کارت ویزارد (Wizard): از ویزارد می‌توانید در حمله، دفاع و پشتیبانی استفاده کنید اما اصلی ترین وظایف آن در این دک مربوط به دفاع از تاور و حمایت از سرباز های دیگر نظیر بالون (Balloon) و پرنس (Prince) می‌شود.

بنابراین با یکی دیگر از برترین دک های کلش رویال برای آرنای 5 آشنا شدید که میانگین مصرف اکسیر کارت های بالایی دارد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 6s پلاس

برترین دک های کلش رویال برای آرنای 5 : عرشه پنجم

نوبت به پنجمین دک برتر کلش رویال در آرنای 5 می‌رسد. عرشه ای که در این بخش معرفی می‌کنیم میانگین مصرف اکسیر 3.5 را به همراه دارد، بنابراین از نظر مصرف اکسیر تقریبا یک عرشه بهینه است. وظیفه کارت های موجود در این عرشه به شرح زیر است:

برترین دک های کلش رویال برای آرنای 5

  • کارت ارور (Arrows): از کارت پیکان ها یا ارو در این عرشه برای حمایت از سرباز های هجومی و همچنین دفاع از تاور خود استفاده کنید.
  • کارت تفنگدار (Musketeer): تفنگدار در این عرشه بیشتر نقش یک کارت دفاعی را بر عهده دارد، اما با این حال می‌توان از آن برای شرکت در حملات و آسیب زدن به تاور های دشمن هم استفاده کرد.
  • کارت اسکلت ها (Skeletons): کارت اسکلت ها فقط نقش یک کارت مخرب را در عرشه ایفاء می‌کند و در دفاع از آن استفاده خواهد شد.
  • کارت مینیون ها (Minions): مینیون ها در این عرشه نقش سرباز های دفاعی را ایفاء می‌کنند، اما در شرایط خاص می‌توان از آن ها در حمله و برای آسیب زدن به تاور های دشمن هم استفاده کرد.
  • کارت هوگ رایدر (Hog Rider): هوگ رایدر سربازی است که باید تلاش کنید به هر نحوه ممکن آن را تاور دشمن برسانید. پس به خوبی از آن حمایت کنید.
  • اسپل فریز (Freeze): از کارت فریز می‌توانید در حمل و دفاع استفاده کنید. بکارگیری این کارت در کنار کارت هایی مثل هوگ رایدر (Hog Rider) و در برخی شرایط پکا (P.E.K.K.A) می‌تواند بازده بسیار عالی داشته باشد.
  • کارت پکا (P.E.K.K.A): پکا سربازی است که اگر به تاور دشمن برسد، آسیب بسیار سنگینی به آن وارد می‌کند! بنابراین باید سعی کنید از تمام قوای خود برای پشتیبانی هر چه بهتر از پکا استفاده کنید. با توجه به اینکه پکا به سرباز های دیگر دشمن هم اتک می‌دهد، بنابراین در برخی شرایط می‌توان از آن برای دفاع از تاورهای خودی هم استفاده کرد.
  • کارت زپ (Zap): از اسپل زپ می‌توانید برای پشتیبانی از پکا (P.E.K.K.A) و هوگ رایدر (Hog Rider) استفاده کنید. این کارت همچنین می‌تواند در دفاع از تاورتان هم موثر واقع شود. ضمنا زپ قادر است تا آسیب مستقیم جزئی به تاور های دشمن هم وارد کند.

پس با پنجمین دک برتر کلش رویال برای آرنای 5 هم آشنا شدید. حال نوبت به دک ششم می‌رسد.

بیشتر بخوانید:  نمایندگی آیفون در تهران

برترین دک های کلش رویال برای آرنای 5 : عرشه ششم

باز هم نوبت به یک عرشه کاملا کم مصرف می‌رسد! میانگین اکسیر مصرفی کارت های این دک برابر با 3.1 است که مقدار بسیار کمی خواهد بود و منجر به گردش سریع کارت ها در دک می‌شود. کارت هایی که در این عرشه بکار گرفته شده اند به شرح زیر هستند:

برترین دک های کلش رویال برای آرنای 5

  • کارت فایربال (Fireballs): اسپل فایربال می‌تواند در این عرشه برای دفاع از تاور و همچنین پشتیبانی از سرباز های دیگر مورد استفاده قرار گیرد. ضمنا از این اسپل می‌توان در شرایط خاص برای آسیب رسانی مستقیم به تاور و ساختمان های دشمن هم استفاده کرد.
  • کارت بی بی دراگون (Baby Dragon): کارت بی بی دراگون (Baby Dragon) می‌توان نقش یک کارت دفاعی، هجومی و پشتیبان را در این عرشه ایفاء کند. بکارگیری آن در هر یک از شرایط نام برده شده به هدف اصلی شما بستگی دارد.
  • کارت ارتش اسکلت ها (Skeleton Army): این کارت برای تقویت قوای دفاعی در عرشه بکار رفته است. با این حال اگر بتوانید با تدابیر دقیقی ارتش اسکلت ها را به تاور دشمن برسانید، می‌توانند دمیج سنگینی به آن وارد کنند.
  • کارت گوبلین ها (Goblins): از کارت گوبلین ها می‌توان در حمله و دفاع استفاده کرد، اما اصلی ترین وظیفه آن ها در این عرشه مربوط به تقویت قوای دفاعی می‌شود.
  • کارت بشکه گوبلین ها (Goblin Barrel): بشکه گوبلین ها باید برای آسیب زدن به تاور دشمن استفاده شود. با این حال در برخی شرایط می‌توان از آن برای تقویت قوای دفاعی هم استفاده کرد.
  • کارت کنون (Cannon): از کنون برای تقویت قوای دفاعی خود در برابر سرباز های زمینی دشمن استفاده کنید. ضمنا فراموش نکنید که این کارت می‌تواند برای منحرف کردن مسیر حرکت سرباز های دشمن هم مورد استفاده قرار گیرد.
  • کارت هوگ رایدر (Hog Rider): هوگ رایدر سرباز اصلی شما برای آسیب زدن به تاور دشمن خواهد بود. بنابراین از تمام اسپل های پشتیبان خود برای محافظت از هوگ رایدر استفاده کنید.
  • کارت زپ (Zap): زپ در این عرشه بیشتر وظیفه پشتیبانی از هوگ رایدر را بر عهده دارد، اما با این حال در برخی شرایط می‌توان از آن برای تقویت قوای دفاعی و خنثی کردن شارژ سرباز هایی مثل پرنس (Prince) هم استفاده کرد. ضمنا فراموش نکنید که زپ می‌تواند آسیب جزئی به تاور و ساختمان های دشمن هم وارد کند.

مطمئنا عرشه فوق هم می‌تواند یکی از بهترین دک های کلش رویال برای آرنای 5 باشد. نظر شما در این رابطه چگونه است؟

بیشتر بخوانید:  تعمیر ال سی دی موبایل

برترین دک های کلش رویال برای آرنای 5 : عرشه هفتم

یکی دیگر از برترین دک های کلش رویال برای آرنای 5 عرشه ای است که تصویر کارت هایش را در بخش زیر مشاهده می‌کنید. میانگین مصرف اکسیر کارت های این عرشه برابر با 3.9 اکسیر خواهد بود. وظیفه هر یک از کارت های آن به شرح زیر هستند:

برترین دک های کلش رویال برای آرنای 5

  • کارت فایربال (Fireball): از فایربال در این عرشه بیشتر با هدف دفاع از تاور های خودی استفاده می‌شود. اما با این حال می‌توانید از آن برای پشتیبانی از سرباز های هجومی خود هم استفاده کنید. ضمنا فایربال می‌تواند آسیب مستقیم نسبتا خوبی را به ساختمان و تاورهای دشمن هم وارد کنید.
  • کارت والکری (Valkyrie): والکری سربازی است که در این عرشه می‌توان با هر سه هدف دفاعی، هجومی و پشتیبانی از آن استفاده کرد، اما اصلی ترین وظایف او مربوط به دفاع از تاور و حمایت از سرباز های دیگر می‌شود.
  • کارت بشکه گوبلین ها (Goblin Barrel): از این کارت برای غافلگیر کردن دشمن و آسیب زدن به تاور هایش استفاده کنید. ضمنا در شرایط خاص می‌توان از این کارت برای تقویت قوای دفاعی هم استفاده به عمل آورد.
  • کارت مینیون ها (Minions): نقص اصلی مینیون ها در این عرشه نقش دفاعی است، اما در شرایط خاص می‌توان از آن ها در حمله هم استفاده کرد.
  • کارت جاینت اسکلتون (Giant Skeleton): جاینت اسکلتون سرباز تنک و هجومی عرشه شماست که بهتر است سعی کنید آن را به تاور دشمن برسانید.
  • کارت اینفرنو تاور (Inferno Tower): اینفرنو تاور را برای تقویت قوای دفاعی خود مورد استفاده قرار دهید. این تاور به راحتی می‌تواند سرباز های با خون یا جان زیاد را از پای در آورد. ضمنا از این کارت می‌توان برای منحرف کردن مسیر سرباز های دشمن هم استفاده کرد.
  • کارت هوگ رایدر (Hog Rider): سعی کنید تمام قوای پشتیبان خود را برای حمایت از هوگ رایدر به کار ببرید. استفاده ترکیبی از هوگ رایدر و کارت بشکه گوبلین ها (Goblin Barrel) می‌تواند یک استراتژی جالب باشد.
  • کارت زپ (Zap): از اسپل زپ برای پشتیبانی از سرباز های خود از جمله هوگ رایدر (Hog Rider) و جاینت اسکلت (Giant Skeleton) استفاده کنید. در برخی شرایط هم می‌توانید از زپ برای تقویت قوای دفاعی استفاده کرد. ضمن زپ می‌تواند آسیب مستقیم و جزئی به ساختمان و تاور های دشمن هم وارد کند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات سامسونگ گلکسی A30s

پس با هفتمین عرشه برتر کلش رویال برای آرنای 5 هم آشنا شدید. حال نوبت به عرشه هشتم می‌رسد.

برترین دک های کلش رویال برای آرنای 5 : عرشه هشتم

برای اینکه بتوانید از دکی که در این بخش معرفی می‌کنیم به عنوان عرشه خود در آرنای 5 استفاده کنید باید کمی خوش شانس باشید و کارت های اینفرنو دراگون (Inferno Dragon) و لاوا هوند (Lava Hound) برایتان آنلاک شده باشند. اگر این اتفاق برایتان رخ داده، عرشه زیر یکی از بهترین عرشه هایی است که می‌توانید از آن استفاده کنید. ضمنا میانگین اکسیر مصرفی کارت های این عرشه برابر با 3.9 اکسیر است.

برترین دک های کلش رویال برای آرنای 5

  • کارت فایربال (Fireball): فایربال در این عرشه بیشتر نقش یک اسپل دفاعی را ایفاء می‌کند، اما در برخی شرایط می‌توان از آن به منظور پشتیبانی از سرباز های خودی و همچنین آسیب رسانی مستقیم به تاور های دشمن هم استفاده کرد.
  • کارت ارتش اسکلت ها (Skeleton Army): کارت ارتش اسکلت ها در این عرشه نقش یک کارت دفاعی را بر عهده دارد، اما با این حال اگر بتوانید در شرایط خاص ارتش اسکلت ها را به تاور دشمن برسانید، دمیج خوبی به آن وارد می‌کنند.
  • کارت مینیون ها (Minions): مینیون ها هم در این عرشه بیشتر نقش سرباز های دفاعی را بر عهده خواهند داشت، اما در برخی شرایط می‌توان از آن در حملات هم استفاده کرد.
  • کارت سنگ قبر (Tombstone): سنگ قبر را بیشتر برای ایجاد اختلال در استراتژی های دشمن استفاده کنید. اسکلت هایی که توسط سنگ قبر احضار می‌شوند می‌توانند فشار شما در یک لاین را افزایش داده و پیشروی سرباز های دشمن را مختل کنند.
  • کارت بالون (Balloon): بالون سربازی است که باید سعی کنید به هر نحو ممکن آن را به تاور دشمن برسانید. برای انجام این کار توصیه می‌کنیم آن را در کنار لاوا هاند (Lava Hound) مورد استفاده قرار دهید و از بالون توسط اسپل های فایربال (Fireball) و زپ (Zap) حمایت به عمل آورید.
  • کارت لاوا هاند (Lava Hound): لاوا هاند یا لاوا هوند سرباز تنک عرشه شماست که برخلاف تمام سرباز های تنک دیگر پرنده است! هدف شما برای استفاده از این کارت باید آن باشد که بعد از بین رفتنش لاوا پاپ های (Lava Pups) خارج شده از آن بیشترین آسیب ممکن را به تاور های دشمن وارد کنند. برای تقویت قوای هجومی خود در این شرایط می‌توانید از ترکیب کارت های لاوا هاند و بالون (Balloon) و همچنین اینفرنو دراگون (Inferno Dragon) استفاده کنید.
  • کارت زپ (Zap): از اسپل زپ برای آسیب زدن به سرباز های گروهی دشمن استفاده کنید. از این اسپل می‌توان در دفاع از تاور خودی و همچنین به منظور آسیب رسانی مستقیم و جزئی به ساختمان های دشمن هم استفاده کرد.
  • کارت اینفرنو دراگون (Inferno Dragon): شما باید سعی کنید اینفرنو دراگون را هم مثل بالون (Balloon) به تاور دشمن برسانید. اگر اتک اینفرنو دراگون بر روی تاور قفل شود، ظرف چند ثانیه آن را نابود می‌کند. به همین دلیل است که توصیه می‌کنیم از کارت های لاوا هاند و اینفرنو دراگون به صورت ترکیبی استفاده کنید. ضمنا اینفرنو دراگون می‌تواند در دفاع هم مورد استفاده قرار گیرند و به نوعی نقشی مشابه با نقش اینفرنو تاور (Inferno Tower) را ایفاء کند.

بنابراین با هشتمین عرشه برتر کلش رویال در آرنای 5 هم آشنا شدید. اگر به اندازه‌ای خوش شانس هستید که کارت های فوق برایتان آنلاک شده هستند، عرشه فوق یک عرشه فوق‌العاده است.

بیشتر بخوانید: تعمیرات سامسونگ گلکسی S6 Edge

برترین دک های کلش رویال برای آرنای 5 : عرشه نهم

میانگین مصرف اکسیر کارت های عرشه ای که به عنوان نهمین دک برتر کلش رویال برای آرنای 5 معرفی می‌کنیم، معادل با 3.8 اکسیر است. وظیفه کارت های موجود در این عرشه به شرح زیر هستند:

برترین دک های کلش رویال برای آرنای 5

  • کارت فایربال (Fireball): از اسپل ارو یا پیکان ها می‌توانید برای دفاع و همچنین پشتیبانی از سرباز های هجومی خود استفاده کنید. دقت داشته باشید که این اسپل می‌تواند آسیب مستقیم و جزئی را هم به تاور و ساختمان های دشمن وارد کند.
  • کارت شوالیه (Knight): شوالیه در این عرشه نقش یک سرباز دفاعی و هجومی را ایفاء می‌کند.
  • اسپل فایربال (Fireball): از اسپل فایربال می‌توانید برای پشتیبانی از سرباز های خود و همچنین دفاع از تاورهایتان استفاده کنید. سعی کنید این اسپل را در شرایطی بر روی دشمنان بیندازید که سرباز های دشمن در یک نقطه جمع شده‌اند. ضمنا فایربال می‌توانید آسیب مستقیم و نسبتا خوبی را به تاور و ساختمان های دشمن هم وارد کند.
  • کارت تفنگدار (Musketeer): تفنگدار در این عرشه بیشتر نقش یک سرباز هجومی را ایفاء می‌کند که بهتر است در پشت جاینت (Giant) پیاده و به تاور دشمن اتک دهد. با این حال از تفنگدار به عنوان نیروی دفاعی هم می‌توان استفاده کرد.
  • کارت جاینت (Giant): جاینت سربازی تنک عرشه است و باید سپر بلای سایر سرباز ها شود. سعی کنید از جاینت حمایت کنید تا به تاور دشمن برسد.
  • کارت ویچ (Witch): ویج در این عرشه می‌تواند به عنوان یک نیروی پشتیبان در پشت جاینت مورد استفاده قرار گیرد. همچنین از ویچ می‌توان برای دفاع در برابر سرباز های دشمن هم استفاده کرد.
  • کارت مینیون ها (Minions): مینیون ها بیشتر نقش سرباز های دفاعی را ایفاء می‌کنند، بنابراین از مینیون ها برای تقویت قوای دفاعی خود استفاده کنید. با این حال در برخی شرایط می‌توان از مینیون ها برای تقویت قوای هجومی هم استفاده کرد.
  • کارت کنون (Cannon): از کنون برای تقویت قوای دفاعی خود در برابر سرباز های پیاده دشمن استفاده کنید. ضمنا کنون می‌تواند منجر به منحرف کردن مسیر حرکت سرباز هایی مثل پرنس (Prince)، پکا (P.E.K.K.A) و غیره شود.

دک فوق هم می‌تواند یکی از برترین دک های کلش رویال برای آرنای 5 باشد. این دک یا عرشه از نظر قوای دفاعی بسیار قدرتمند است و بدون تردید تمام نیازهایتان را برطرف می‌کند.

بیشتر بخوانید: تعویض گلس یا شیشه شکسته iPhone 11 Pro Max

برترین دک های کلش رویال برای آرنای 5 : عرشه دهم

اما نوبت به آخرین دک برتر کلش رویال برای آرنای 5 می‌رسد. عرشه ای که در این بخش معرفی می‌کنیم یک عرشه با مصرف بهینه است که میانگین اکسیر مصرفی کارت هایش برابر با 3.5 اکسیر خواهد بود. وظیفه کارت هایی که در این عرشه بکار رفته‌اند به شرح زیر است:

برترین دک های کلش رویال برای آرنای 5 (Clash Royale Deck)

  • کارت ارو (Arrows): نقش اصلی اسپل ارو یا پیکان ها در این عرشه مربوط به پشتیبانی و حمایت از سرباز های دیگر می‌شود. اما از این اسپل برای تقویت قوای دفاعی هم می‌توانید استفاده کنید. ضمنا این کارت می‌تواند آسیب مستقیم و نسبتا جزئی به ساختمان و تاور های دشمن هم وارد کند.
  • کارت بمبر (Bomber): بمبر در این عرشه نقش یک سرباز پشتیبان را بر عهده دارد که گاها برای دفاع هم می‌توان از آن استفاده کرد.
  • کارت شوالیه (Knight): شوالیه در این عرشه بیشتر نقش یک سرباز دفاعی را ایفاء می‌کند، اما با این حال می‌توانید از آن در حملات هم استفاده کنید.
  • کارت مینی پکا (Mini P.E.K.K.A): نقش اصلی این کارت تقویت قوای هجومی عرشه است. سعی کنید از مینی پکا حمایت به عمل آورید و آن را به تاور دشمن برسانید. ضمنا مینی پکا به دلیل دمیج زیادی که دارد، می‌تواند در دفاع در برابر سرباز های زمینی دشمن هم بسیار خوب عمل کند.
  • کارت مینیون ها (Minions): مینیون ها در این عرضه نقش تقویت قوای دفاعی را بر عهده دارند، اما در برخی شرایط می‌توان از آن ها برای تقویت قوای هجومی هم استفاده کرد.
  • کارت سنگ قبر (Tombstone): سنگ قبر نقش یک کارت مخرب را ایفاء می‌کند و منجر به خنثی سازی استراتژی های دشمن و تقویت فشار شما در لاین می‌شود.
  • کارت بالون (Balloon): سعی کنید با چنگ و دندان از بالون حفاظت کنید و به هر نحو ممکن آن را به تاور دشمن برسانید. پس کارت بالون اصلی ترین کارت هجومی شما در این عرشه است.
  • کارت فریز (Freeze): از اسپل فریز می‌توانید در دفاع و حمله استفاده کنید. ترکیب این کارت با بالون (Balloon) می‌تواند یکی از اصلی ترین استراتژی های شما برای آسیب زدن به تاورهای دشمن باشد.

بنابراین با دهمین دک برتر کلش رویال در آرنای 5 هم آشنا شدید. نظر شما در مورد این عرشه چگونه است؟

بیشتر بخوانید: تعمیرات سامسونگ گلکسی A30s

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برترین دک های کلش رویال برای آرنای 5 (Clash Royale Deck) پرداختیم و در این راستا 10 دک را خدمتتان ارائه کردیم. چنانچه در مورد هر یک از عرشه های نام برده شده نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید قطعه موبایل

قطعات iPhone XS 

قطعات گوشی سامسونگ M10s

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (1)

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
آرشا راهنما
آرشا راهنما
3 سال گذشته

سلام، دک های مذکور از نظر کارایی و قدرت ضعیف هستند و می‌توانید دک های دیگری را بچینید، تست کنید و در سایت قرار وهید که از نظر کارایی و قدرت بهینه تر و کارآمد تر باشد.

باتشکر