روش ارسال متن های طولانی به همراه عکس در تلگرام

متن های طولانی به همراه عکس در تلگرام

تلگرام یکی از اپلیکیشن‌های پیام‌رسان محبوب است که در مدت زمان کوتاهی تعداد بسیاری زیادی از کاربران ایرانی را به خود جذب کرده است. این اپلیکشین امکان ارسال و دریافت متن، صوت، تصویر و فایل تا حجم یک گیگابایت را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. قابلیتی که باعث شده علی‌رغم مخالفت‌های گسترده، بسیاری از سازمان‌ها از آن جهت تبادل اطلاعات در دستگاه خود استفاده کنند. امکان ایجاد سوپر‌گروه هایی با 5000 عضو و ساخت کانال با بینهایت مخاطب از دیگر علل محبوبیت قابل توجه این برنامه‌ است.با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

امروزه ارسال پست‌هایی شامل عکس به همراه متن درقالب Photo caption در این پیام‌رسان بسیار متداول است. اما یکی از گلایه‌های کاربران در مورد این قابلیت محدودیت متن قابل ارسال به همراه تصویر است که به 200 کاراکتر محدود است. ما در این آموزش شما را با روشی آشنا خواهیم کرد که به شما امکان می‌دهد تصاویر را به همراه متن‌های بلندی تا 4000 کاراکتر ارسال کنید. با موبایل کمک همراه باشید.

آموزش روش ارسال متن های طولانی به همراه عکس در تلگرام

برای این منظور تصویر مورد نظرتان را در یکی از سرویس‌های میزبانی عکس نظیر axgig.com آپلود کرده و سپس در صورت تمایل لینک دریافتی را کوتاه کنید.

حالا لینکی که در اختیار دارید را به ابتدای پستی که در گروه یا کانال خود منتشر می‌کنید اضافه و سپس ادامه ی متن را وارد کنید. خواهید دید که پست ارسالی با تصویر مورد نظر و متن بلندی که وارد کرده‌اید نمایش داده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 

متن های طولانی به همراه عکس در تلگرام

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی سامسونگ

روش ارسال متن های طولانی به همراه عکس در تلگرام

جمع‌بندی

گرچه ارسال متن به همراه تصویر به صورت photo caption شامل محدودیت 200 کاراکتری در نوشته‌ی همراه است، اما با آپلود تصویر بر روی اینترنت و قرار دادن لینک مربوطه در متن پست، امکان ارسال متن‌های بلند به همراه عکس وجود دارد. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان ما در موبایل‌کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قیمت درب پشت iPhone SE 2020

قطعات گوشی آیفون 11 Pro

قیمت تاچ ال سی دی A11

تعمیرات موبایل

برچسب‌ها: تلگرام

نظرات کاربران (3)

guest
3 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
سیدمحمد موسویان
سیدمحمد موسویان
2 سال گذشته

سلام وروز بخیر
من دارم یک لیست را توی گروهم تهیه میکنم ومرتب هم این لیست آپدیت میشه
هیچ عکس یا رسانه ای این لیست نداره
فقط نام افراد هست وتلفنشون که شماره ها با خط فاصله از هم جدا میشه
ولی مرتب میگه پیامتون طولانی شده….
لطف کنید کمک کنید تا ببینم مشکل چه طوری حل میشه واقعا نیاز به راهنمایی دارم

صادق
صادق
6 سال گذشته

سلام، ممنون از شما، تنها عیبی که این روش داره نشون دادن لینک در پست هست! کاش میشد لینک نشون داده نشه به کاربر اما عکس ظاهر بشه، کاری که در برخی از کانالها می بینم انجام دادن اما نفهمیدم چطوری! اطلاعی دارید در این زمینه؟؟

ناصر یزدی
ناصر یزدی
6 سال گذشته
پاسخ به  صادق

درود؛
باید ربات اختصاصی برای این‌کار نوشته بشه.