تعویض باتری Note 8 سامسونگ – N950 | موبایل کمک تعویض باتری Note 8 سامسونگ – N950 | موبایل کمک

تعویض باتری Note 8 سامسونگ – N950 | موبایل کمک

باتری گلکسی نوت 8 هم مثل باتری سایر گوشی های دیگر به مرور با افت توان و کیفیت شارژدهی مواجه می‌شود. با خدمات موبایل کمک می‌توانید تعمیر باتری گلکسی نوت 8 سامسونگ را با صرف کمترین هزینه ممکن انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

 

برای تعویض باتری سامسونگ Note 8 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

دلایل اصلی تعویض باتری گلکسی نوت 8 سامسونگ

باتری که در سامسونگ گلکسی نوت 8 بکار گرفته شده یک باتری لیتیوم یونی است. ماهیت باتری های لیتیوم یونی به گونه‌ای خواهد بود که به مرور زمان با افت توان و کیفیت شارژدهی مواجه می‌شوند و به همین دلیل زود شارژ خالی می‌کنند. این امر سبب می‌شود تا کاربر نسبت به تعویض باتری گوشی وارد عمل شود. متاسفانه بروز این مسئله امری اجتناب ناپذیر خواهد بود و یکی از اصلی ترین دلایل تعویض باتری گلکسی نوت 8 هم محسوب می‌شود. عموما باتری فبلت نوت 8 ظرف مدت زمان 1 الی 2 سال به تدریج با افت محسوس کیفیت شارژدهی رو به رو خواهد شد. دلایل دیگری همچون وارد شدن ضربه به دستگاه، آب خوردگی، اتصال کردن فلت پاور، شکستن کانکتور باتری و غیره هم می‌توانند منجر شوند که تعمیر باتری گلکسی نوت 8 سامسونگ در دستور کار قرار گیرد. بنابراین دلایل مختلفی ممکن است شما را ملزم به تعویض یا تعمیر باتری گلکسی نوت 8 کنند.

بیشتر بخوانید: تعویض باتری ایفون و اندروید

تعویض یا تعمیر باتری گلکسی نوت 8 چقدر زمان می‌برد؟

تعویض باتری گلکسی نوت 8 نیاز به حوصله و دقت زیادی دارد. سامسونگ در زیر باتری این گوشی یک چسب نگهدارنده قدرتمند را نصب کرده که برای منجر به کیپ شدن باتری روی جایگاهش می‌شود. برای جداسازی این چسب باید از ابزارها و روش های مناسبی استفاده شود تا خدای نکرده به سایر قطعات گوشی آسیب وارد نشود. بدین سبب تعویض یا تعمیر باتری گلکسی نوت 8 نسبت به سایر گوشی های دیگر کمی زمان‌گیرتر خواهد بود اما در مقایسه با سایر تعمیرات خود گلکسی نوت 8 سریع تر انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی Note 8 

هزینه تعمیر باتری گلکسی نوت 8 چقدر است؟

خوشبختانه هزینه تعویض یا تعمیر باتری گلکسی نوت 8 چندان زیاد نخواهد بود چون این تعمیر یکی از راحت ترین تعمیرات فبلت نوت 8 است. بخش اصلی هزینه‌ای که بابت تعویض یا تعمیر باتری گلکسی نوت 8 دریافت خواهد شد مربوط به خود باتری اورجینال دستگاه می‌شود. دقت داشته باشید که اگر قصد تعویض باتری فبلت نوت 8 را دارید، حتما یک باتری اورجینال را در گوشی موبایل نصب نمایید که کیفیت آن مطابق با کیفیت باتری اصلی گوشی باشد، در غیر این صورت ظرف مدت زمان کوتاهی با مشکلات قبلی نظیر خالی شدن شارژ و غیره رو به رو خواهید شد. علاوه بر این، باتری های فیک و جعلی می‌توانند ریسک بروز حوادثی همچون آتش گرفتن یا انفجار باتری را افزایش دهند. بنابراین دقت کنید که تعمیرکار حتما یک باتری اورجینال در فبلت توت 8 شما نصب نماید و از بابت آن هزینه دریافت کند.

 

تعویض باتری نوت 8

بیشتر بخوانید: قیمت گوشی موبایل

چرا باید تعویض یا تعمیر باتری گلکسی نوت 8 را به تعمیرکاری مجرب بسپاریم!

متاسفانه خیلی از تعمیرکاران در بازار آزاد از ناآگاهی و اطلاعات کم مشتریان سوء استفاده به عمل می‌آورند و باتری های تقلبی و فیک را به جای باتری اورجینال در فبلت نوت 8 مشتری نصب می‌کنند. بدین سبب هزینه تعویض باتری اورجینال از مشتری دریافت خواهد شد اما باتری که در گوشی وی نصب می‌شود یک باتری معمولی بوده و قیمت باتری اورجینال را ندارد. بنابراین به این صورت تعمیرکار سود بیشتری را از معامله دریافت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی سامسونگ 

بیشتر بخوانید: تعمیر ال سی دی گلکسی نوت ۸  

علاوه بر این، خیلی از تعمیرکاران در حین تعویض یا تعمیر باتری گلکسی نوت 8 به استانداردهای لازم برای تعمیر موبایل توجه نمی‌کنند و حتی به ابزارهای اصلی تعمیر گوشی هم دسترسی ندارند و سعی می‌کنند با زور تعمیرات موبایل مورد نظر را انجام دهند. این مسئله می‌تواند در دراز مدت صدمات ملموسی را به فبلت نوت 8 یا هر گوشی سامسونگ دیگری وارد کند. بنابراین همیشه تعویض یا تعمیر باتری گلکسی نوت 8 سامسونگ یا هر گوشی دیگری را به تعمیرکاری قابل اعتماد، مجرب و با تجربه واگذار کنید.

 

برای تعویض باتری سامسونگ Note 8 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

تعمیر باتری گلکسی نوت 8 با کمترین هزینه در موبایل کمک!

با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعویض باتری و کلیه تعمیرات گلکسی نوت 8 سامسونگ را با اطمینان از اورجینال بودن باتری جدیدی که در دستگاه نصب می‌شود و صرف کمترین هزینه ممکن انجام دهید. تمام تعمیراتی که توسط کارشناسان موبایل کمک انجام می‌گیرد شامل گارانتی می‌شوند، بنابراین خیالتان از بابت کیفیت تعمیر صورت گرفته کاملا راحت خواهد بود. برای ثبت سفارش تعمیر گلکسی نوت 8 سامسونگ توسط موبایل کمک کافیست با شماره‌ی 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

قطعات نوت 8

تعمیرات تخصصی سامسونگ
در نمایندگی سامسونگ با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی سامسونگ
در گارانتی سامسونگ

مقالات آموزش تعمیرات سامسونگ

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات سامسونگ

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض باتری سامسونگ

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات سامسونگ

خرید قطعات اورجینال سامسونگ (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ