معرفی بهترین لانچرهای اندرویدی + لینک دانلود

بهترین لانچرهای اندرویدی

لانچرهای اندرویدی یکی از بهترین ابزارهایی هستند که با استفاده از آن‌ها می‌توانید رابط کاربری (UI) گوشی اندرویدیتان را شخصی‌سازی کنید. در این مقاله قصد داریم که به معرفی بهترین لانچرهای اندرویدی بپردازیم و لینک دانلود آن‌ها را در اختیارتان قرار دهیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمهای در رابطه با بهترین لانچرهای اندرویدی

یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های سیستم عامل اندروید مربوط به قابلیت شخصی‌سازی بسیار عالی آن می‌شود. اندروید هم اکنون پرطرفدارترین سیستم عامل موبایلی موجود در دنیاست و بخش اصلی این محبوبیت به قابلیت‌های شخصی‌سازی آن مربوط می‌شود. در این بین لانچرها (Launcher) اپلیکیشن‌هایی هستند که با استفاده از آن‌ها می‌توانید به بهترین شکل ممکن رابط کاربری دستگاه‌های اندرویدی را شخصی‌سازی کنید.

هم اکنون لانچرهای بسیار متنوع و متعددی برای سیستم عامل اندروید ارائه شده‌اند. لانچرهای اندرویدی عموما از نظر عملکرد و کیفیت یکسان نیستند و قابلیت‌های متنوعی را ارائه می‌کنند. بنابراین انتخاب یک لانچر مناسب امر بسیار مهم و حائز اهمیتی به شمار می‌رود. در این مقاله قصد داریم که به معرفی بهترین لانچرهای اندرویدی بپردازیم. پس از معرفی هر یک از این لانچرها، لینک دانلود آن‌ها از گوگل پلی استور (Google Play Store) را ضمیمه می‌کنیم. چنانچه در رابطه با هر یک از لانچرهای معرفی شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آنلاین موبایل

بهترین لانچرهای اندرویدی : گوگل ناو لانچر (Google Now Launcher)

گوگل ناو لانچر یا Google Now Launcher یکی از بهترین لانچرهای اندرویدی موجود محسوب می‌شود. این لانچر در حال حاضر در بین کاربران دستگاه‌های اندرویدی بسیار محبوب بوده و تقریبا پرطرفدارترین لانچر اندرویدی موجود به شمار می‌رود. مهم‌تر از همه اینکه، گوگل لانچر ناو (Google Now Launcher) به صورت رایگان قابل دانلود و نصب است، بنابراین در دانلود و استفاده از این لانچر درنگ نکنید.
بهترین لانچرهای اندرویدی

لانچر گوگل ناو (Google Now Launcher) منجر می‌شود که شما بتوانید به قابلیت‌ها و امکانات متنوعی دسترسی یابید و یک شخصی‌سازی کامل از رابط کاربری دستگاه اندرویدیتان داشته باشید. به صورت کلی اگر به دنبال دانلود و استفاده از یک لانچر اندرویدی کامل، با کیفیت و رایگان هستید همین حال نسبت به دانلود گوگل ناو لانچر (Google Now Launcher) اقدام کنید.

دانلود گوگل ناو لانچر (Google Now Launcher) از گوگل پلی استور:

بهترین لانچرهای اندرویدی

بهترین لانچرهای اندرویدی : نوا لانچر (Nova Launcher)

شاید لانچر اندرویدی نوا لانچر (Nova Launcher) را بتوان از نظر قابلیت‌های شخصی‌سازی و امکانات از لانچر محبوب گوگل ناو لانچر هم با کیفیت‌تر دانست. این لانچر امکان شخصی‌سازی و تغییر ظاهر و ابعاد  آیکون اپلیکیشن‌ها را فراهم می‌کند و قابلیت ارائه کاربردهای منحصر به فرد برای دکمه هوم (Home) دستگاه را ارائه می‌کند.

بهترین لانچرهای اندرویدی

به صورت کلی علاوه بر قابلیت‌ها و ویژگی‌های ظاهری، نوا لانچر (Nova Launcher) امکان ایجاد کارایی‌های منحصر به فرد بسیار جالب توجهی را ارائه می‌کند. این لانچر یک لانچر کامل و بدون تردید یکی از بهترین لانچرهای اندرویدی موجود در گوگل پلی استور است. این لانچر به صورت رایگان و غیر رایگان قابل دانلود است. برای استفاده از تمام ویژگی‌های نوا لانچر (Nova Launcher) باید هزینه 4.99 دلار پرداخت شود اما نسخه رایگان آن هم قابلیت‌ها و ویژگی‌های مناسبی را در اختیارتان قرار می‌دهد.

دانلود نسخه رایگان نوا لانچر (Nova Launcher) از گوگل پلی استور:

بهترین لانچرهای اندرویدی

بیشتر بخوانید: مرکز تعمیرات موبایل سامسونگ

بهترین لانچرهای اندرویدی : اکشن لانچر 3 (Action Launcher 3)

اکشن لانچر 3 (Action Launcher 3) هم در حال حاضر یکی از بهترین لانچرهای اندرویدی موجود محسوب می‌شود. این لانچر علاوه بر ویژگی‌ها و قابلیت‌های متنوعی که ارائه می‌کند از نظر سرعت عملکرد هم یکی از بهترین گزینه‌های پیش رویتان خواهد بود. برخی از قابلیت‌ها و امکانات اکشن لانچر 3 (Action Launcher 3) را به واقع نمی‌توانید در هیچ لانچر اندرویدی دیگری بیابید. این قابلیت‌ها به نوعی قابلیت‌های اختصاصی اکشن لانچر 3 (Action Launcher 3) هستند.

بهترین لانچرهای اندرویدی

به عنوان مثال شما می‌توانید با استفاده از اکشن لانچر 3 (Action Launcher 3) دستورات اشاره‌ای را تعیین کنید و با استفاده از آن به صورت آنی به لیستی از اپلیکیشن‌های نصب شده در دستگاهتان دسترسی یابید. همچنین با استفاده از این لانچر می‌توانید برنامه‌های نصب شده در دستگاه خود را به ترتیب حروف الفبا چینش کرده و در اختیار داشته باشید. اکشن لانچر 3 (Action Launcher 3) هم اکنون به صورت رایگان قابل دانلود بوده و یکی از بهترین لانچرهای اندرویدی کنونی موجود به شمار می‌رود.

دانلود اکشن لانچر 3 (Action Launcher 3) از گوگل پلی استور:

بهترین لانچرهای اندرویدی

بیشتر بخوانید: تعمیرات سامسونگ گلکسی J7 Pro

جمع‌بندی

از نظر ما سه لانچری که در این مقاله معرفی شدند، بهترین لانچرهای اندرویدی موجود به شمار می‌روند. هر یک از موارد معرفی شده قابلیت‌ها، ویژگی‌ها و امکانات خاصی را ارائه می‌کنند. البته باید اشاره کنیم که تنوع لانچرهای اندرویدی بسیار زیاد است و ممکن است از نظر شما لانچرهای بهتری هم در حال حاضر برای سیستم عامل اندروید موجود باشند. چنانچه در رابطه با هر یک از لانچرهای معرفی شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید گوشی

قطعات موبایل

قیمت دوربین پشت آیفون 8

قیمت تاچ ال سی دی A40

تعمیرات موبایل

منبع howtogeek

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments