آموزش ارسال عکس پروفایل کاربران تلگرام برای کاربر دیگر

غیر فعال کردن اعلان چت ها در تلگرام

آیا می‌دانستید که شما می‌توانید عکس پروفایل هر یک از کاربران تلگرام را به طور مستقیم برای سایر کاربران این مسنجر ارسال یا اصطلاحا با آن‌ها اشتراک گذاری کنید؟ در این مقاله قصد داریم تا به آموزش نحوه ارسال عکس پروفایل کاربران تلگرام برای کاربر دیگر بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

مقدمه‌ای در رابطه با ارسال عکس پروفایل کاربران تلگرام برای کاربر دیگر

یکی از قابلیت‌هایی که تلگرام ارائه می‌کند و اغلب کاربران از آن مطلع نیستند مربوط به امکان اشتراک گذاری یا ارسال مستقیم عکس پروفایل کاربران تلگرام برای کاربران دیگر می‌شود. این موضوع به آن معناست که شما می‌توانید عکس پروفایل دوست خود را به طور مستقیم در تلگرام برای دوست دیگرتان ارسال کنید.

در این مقاله قصد داریم تا به آموزش نحوه انجام این کار و ارسال عکس پروفایل کاربران تلگرام برای کاربر دیگر بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات اپل

نحوه ارسال عکس پروفایل کاربران تلگرام برای کاربر دیگر

اگر بنا به هر دلیل تمایل دارید تا مستقیما عکس پروفایل یک کاربر تلگرام را برای کاربر دیگری ارسال کنید، نیاز حتی به ذخیره کردن عکس پروفایل آن کاربر یا اسکرین شات گرفتن از آن ندارید. بدین منظور کافیست که به شرح زیر عمل کنید:

  • برنامه تلگرام را اجرا کنید.
  • وارد پنجره گفتگو یا چت خود با مخاطبی شوید که قصد دارید عکس پروفایل او را برای کاربر دیگری بفرستید.
  • نام وی را از بخش فوقانی صفحه لمس کنید تا صفحه اطلاعات کاربر نمایان شود.
  • عکس پروفایل او را از گوشه سمت چپ و بالای صفحه لمس کنید. به این صورت عکس پروفایل او به شکل تمام صفحه نمایش داده می‌شود.
  • آیکون “اشتراک گذاری” را از بخش زیرین و سمت راست صفحه لمس کنید.
  • در منوی کشویی نمایان شده، گزینه Telegram را انتخاب کنید.
  • پنجره گفتگوی خود با مخاطبی که تمایل دارید آن عکس برای وی ارسال شود را انتخاب کنید.
  • در پنجره پاپ آپ نمایش داده شده هم گزینه OK را انتخاب نمایید.

به همین سادگی می‌توانید عکس پروفایل یک کاربر تلگرام را برای کاربر دیگری ارسال کنید. پس برای انجام این کار نیاز حتی به اسکرین شات گرفتن یا ذخیره عکس پروفایل کاربر ندارید.

آموزش ویدئویی ارسال عکس پروفایل کاربران تلگرام برای کاربر دیگر

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی سامسونگ

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه ارسال عکس پروفایل کاربران تلگرام برای کاربر دیگر پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی آیفون 11

قیمت تاچ ال سی دی آیفون 8 پلاس

قیمت تاچ ال سی دی اس 20 اولترا

تعمیرات موبایل

منبع telegram

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments