تعمیر برد آیفون ۶s تعمیر برد آیفون ۶s

تعمیر برد آیفون ۶s

مادربرد یا اصطلاحا برد گوشی های یکی از مهمترین قطعات سخت افزاری آن هاست که بروز اختلال در عملکرد آن منجر به بروز اختلال در عملکرد کل دستگاه می‌شود. با سرویس تعمیرات موبایل کمک می‌توانید تعمیر برد آیفون 6s اپل را با کمترین هزینه و قیمت ممکن انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

دلایل اصلی از کار افتادن مادربرد آیفون 6s اپل

دلایل متعددی می‌توانند منجر به از کار افتادن یا سوختن برد گوشی های موبایل از جمله آیفون 6s اپل شوند. برای مثال آب خوردگی آیفون 6 اس یکی از اصلی ترین دلایلی است که به برد گوشی های هوشمند آسیب می‌رساند. متاسفانه آیفون 6s اپل از استاندارد ضد آب پشتیبانی نمی‌کند و بدین سبب حساسیت بالایی در قبال نفوذ آب دارد و همین دلیل سبب شده تا خرابی ناشی از آب خوردگی یکی از اصلی ترین دلایل خرابی مادربرد آیفون 6 اس اپل باشند. علاوه بر آب خوردگی دلایل دیگری همچون وارد شدن ضربه به دستگاه هم می‌تواند منجر به از کار افتادن برد آن شود. در برخی موارد هم دیده شده که بنا به دلایل نامعلوم مادربرد آیفون 6s اپل دچار اختلال می‌شود و نیاز به تعمیر پیدا می‌کند. به طور کلی دلایل متعدد و متنوعی می‌توانند منجر به از کار افتادن مادربرد آیفون 6 اس اپل شوند.

 

برای تعمیر برد آیفون 6 اس کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 6s اپل 

تعویض و تعمیر برد آیفون 6s چه تفاوتی دارند؟

پیش از اینکه دقیق تر در مورد تعمیر برد آیفون 6s اپل صحبت کنیم لازم است تفاوت مابین تعویض برد و تعمیر آن را برایتان شرح دهید. تعویض برد آیفون 6 اس کار نسبتا ساده‌ای است که همه تعمیرکاران موبایل قادر به انجام آن هستند. در این روش مادربرد گوشی به کل تعویض می‌شود و یک مادربرد جدید جایگزین برد قبلی خواهد شد. اما زمانی که از تعمیر برد آیفون 6s اپل صحبت به میان آید، بحث خیلی تخصصی می‌شود. تقریبا 90 درصد تعمیرکاران موبایل در بازار آزاد دانش و توانایی کافی برای تعمیر برد گوشی های هوشمند را ندارند. در تعمیر برد آیفون، به جای تعویض کل این قطعه فقط قطعاتی تعویض خواهد شد که در مدارهای روی مادربرد دچار اختلال شده‌اند. بنابراین تعمیر برد آیفون 6s به کل مقوله‌ای متفاوت در مقایسه با تعویض این قطعه بوده و نیاز به دانش بالایی دارد.

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات اپل

 

تعمیر برد آیفون 6s

هزینه تعویض یا تعمیر برد آیفون 6s اپل چقدر است؟

اگر قرار باشد بنا به هر دلیل برد آیفون 6S اپل تعویض گردد، عموما باید هزینه بالایی توسط کاربر پرداخت شود، چون مادربرد این گوشی از قطعات ران قیمت و حساس آن است و شامل اجزای سخت افزاری متعددی می‌شود که حائز اهمیت هستند. اما اگر قرار باشد تعمیر برد آیفون 6S انجام گیرد، هزینه تعمیر گوشی کاهش می‌یابد چون در این روش دیگر نیازی به صرف هزینه برای خرید یک مادربرد اورجینال و جایگزین کردن آن در گوشی وجود ندارد بلکه تعمیرات لازم روی همان مادربرد فابریک گوشی انجام می‌شود و فقط قطعات معیوب آن تعویض خواهند شد. طبیعی است که در این حالت هزینه تعمیر گوشی کاهش یابد. پس هزینه تعمیر برد آیفون 6S اپل به مراتب از هزینه تعویض مادربرد این گوشی کمتر خواهد بود. گر می‌خواهد تعویض یا تعمیر برد آیفون 6S اپل را با کمترین هزینه ممکن انجام دهید، توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک استفاده به عمل آورید.

 

برای تعمیر برد آیفون 6 اس کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

بیشتر بخوانید: تعمیر یا تعویض باتری آیفون ۶s 

تعویض یا تعمیر برد آیفون 6 اس چقدر زمان می‌برد؟

مدت زمانی که برای تعمیر آیفون 6S صرف خواهد شد هم به نوع تعمیری بستگی دارد که باید روی مادربرد انجام گیرد. برای مثال اگر قرار باشد مادربرد گوشی کاملا تعویض شود، مدت زمان خیلی زیادی برای انجام این کار لازم نخواهد بود و احتمالا ظرف کمتر از 2 ساعت تعویض برد گوشی انجام می‌شود. اما اگر قرار باشد مادربرد گوشی تعمیر شود پروسه تعمیر طولانی تر خواهد شد، چون در این شرایط باید با بررسی دقیق مدارهای روی برد، بخش های معیوب آن شناسایی و تعویض شوند. پس تعویض برد به مراتب از تعمیر برد سریع تر انجام خواهد شد. اگر می‌خواهید تعویض یا تعمیر برد آیفون 6 اس اپل را با صرف کمترین هزینه ممکن انجام دهید، توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک استفاده کنید.

آیا شخصا قادر به تعویض یا تعمیر برد آیفون 6S خواهیم بود؟

همانطور که پیش از این هم اشاره داشتیم تعویض برد آیفون 6S اپل کار خیلی سخت و زمان‌گیری نیست. بنابراین شما هم با کمی دقت و حوصله قادر به انجام این کار خواهید بود. بدین منظور ابتدا با مراجعه به فروشگاه قطعات موبایل قطعات و ابزارهای مورد نیاز برای تعویض مادربرد آیفون 6 اس خود را تهیه کنید و سپس با استفاده از راهنمایی که در مقاله آموزش تعویض برد آیفون 6 اس اپل ارائه شده، این تعمیر را تکمیل کنید. اما تعمیر برد آیفون 6S کار ساده‌ای نیست و همانگونه که گفتیم حتی خیلی از تعمیرکاران موبایل هم قادر به انجام آن نخواهند بود. بنابراین شما به هیچ وجه قادر به تعمیر برد آیفون 6S نخواهید بود. برای انجام این کار هم می‌توانید از سرویس موبایل کمک استفاده به عمل آورید و با بهترین کیفیت ممکن شاهد تعمیر برد آیفون 6S خود باشید.

 

برای تعمیر برد آیفون 6 اس کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

تعمیر برد آیفون 6S اپل را با کمترین هزینه در موبایل کمک انجام دهید!

موبایل کمک به عنوان اولین شرکت ارائه دهنده سرویس تعمیرات موبایل با قابلیت ثبت سفارش آنلاین این امکان را در اختیارتان قرار می‌دهد تا بتوانید تعویض یا حتی تعمیر این مدل اپل را با صرف کمترین هزینه ممکن و ضمانت انجام دهید. کارشناسان تعمیر موبایل کمک برای تعویض یا تعمیر مادربرد آیفون 6 اس اپل از جدیدترین متدها و مدرن ترین ابزارهای تعمیر گوشی استفاده می‌کنند تا بهترین کیفیت تعمیر دست‌یافتنی شود. به منظور ثبت سفارش تعویض یا تعمیر برد آیفون 6S اپل در موبایل کمک کافیست با شماره‌ی 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

بیشتر بخوانید: 

قطعات گوشی آیفون 6 اس

قطعات آیفون

تعمیرات تخصصی آیفون
در نمایندگی اپل با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی آیفون
در گارانتی اپل

مقالات آموزش تعمیرات آیفون

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض باتری اپل

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی اپل واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات اپل واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات اپل

خرید قطعات اورجینال آیفون (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل