تعمیر یا تعویض باتری آیفون ۶s تعمیر یا تعویض باتری آیفون ۶s

تعمیر یا تعویض باتری آیفون ۶s

باتری آیفون 6s مثل تمام گوشی های هوشمند دیگر به مرور زمان با افت کیفیت و توان شارژدهی مواجه شده و نیاز به تعویض پیدا می‌کند. با سرویس تعمیرات موبایل کمک می‌توانید تعمیر باتری آیفون 6s اپل را با صرف کمترین هزینه و قیمت ممکن انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

دلیل افت کیفیت شارژدهی باتری گوشی های هوشمند

اگر دقت کرده باشید باتری گوشی های هوشمند به مرور زمان کیفیت شارژدهی خود را از دست می‌دهد و به نوعی با گذر زمان ضعیف تر می‌شود. شاید تصور کنید این مسئله به کیفیت ساخت گوشی مربوط است اما در واقع اینطور نیست و کم شدن ظرفیت و توان شارژدهی باتری گوشی ها فقط و فقط به ماهیت خود باتری باز می‌گردد. باتری های قابل شارژی که در گوشی های هوشمند از آن ها استفاده می‌شود از نوع لیتیوم یونی هستند و این نوع باتری های علیرغم تمام نقاط قوتی که دارند یک نقطه ضعف آزاردهنده هم خواهند داشت که مربوط به افت تدریجی ظرفیت و توان شارژدهی آن ها می‌شود. بنابراین اگر باتری گوشی شما به مرور زودتر از گذشته خالی می‌شود و به اصطلاح با افت کیفیت شارژدهی مواجه شده، مشکل از ماهیت باتری لیتیوم یونی دستگاه است و ارتباطی با کیفیت ساخت خود گوشی ندارد.

 

برای تعویض باتری آیفون 6 اس کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

چگونه از افت کیفیت و توان شارژدهی باتری لیتیوم یونی جلوگیری کنیم؟

افت توان و کیفیت شارژدهی باتری های لیتیوم یونی مسئله‌ای اجتناب ناپذیر است. یعنی به هیچ عنوان نمی‌توانید از این موضوع جلوگیری کنید، اما می‌توانید با در نظر گرفتن برخی مسائل خاص، سرعت افت ظرفیت باتری لیتیوم یونی گوشی را کاهش دهید. موثرترین روش در این راستا جلوگیری از داغ شدن باتری است. گرما به شدت در افت کیفیت شارژدهی باتری های لیتیوم یونی موثر عمل می‌کند و هرچقدر این باتری ها بیشتر در برابر گرما قرار گیرند، سریع تر کیفیت شارژدهی خود را از دست می‌دهند. بنابراین سعی کنید تا حد امکان از داغ شدن گوشی خود یا قرار دادن آن در مکان هایی که گرمای زیادی در جوار آن ها وجود دارد خودداری کنید.

هزینه تعویض و تعمیر باتری آیفون 6s اپل چقدر است؟

هزینه تعویض و تعمیر باتری آیفون 6s اپل زیاد نیست و خوشبختانه این تعمیر یکی از تعمیرات نه چندان هزینه‌بردار این گوشی محسوب می‌شود. بیشترین هزینه‌ای که باید برای تعمیر باتری آیفون 6s پرداخت کنید مربوط به خود باتری می‌شود و دستمزد تعمیرکار برای انجام این تعمیر به مراتب کمتر از چیزی خواهد بود که تصورش را می‌کنید. اگر تمایل دارید تعویض و تعمیر باتری آیفون 6s اپل شما با کمترین هزینه انجام شود، توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک استفاده به عمل آورید.

 

تعمیر یا تعویض باتری آیفون 6s

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 6s 

اورجینال بودن باتری تا چه اندازه در کیفیت عملکرد آن موثر است؟

یکی از مهم ترین نکاتی که در حین تعویض باتری آیفون 6 اس اپل باید به آن توجه شود مربوط به اورجینال بودن باتری جدیدی خواهد بود که قرار است در گوشی نصب گردد. به هیچ عنوان اجازه ندهید که تعمیرکاران موبایل باتری های فیک و تقلبی را در آیفون شما نصب کنند، چون اگر این باتری ها در گوشی نصب شوند خیلی زود مشکلات قبلی دوباره نمایان خواهند شد. همچنین باتری های تقلبی ریسک بروز حوادثی جبران ناپذیری همچون آتش گرفتن و انفجار باتری را هم افزایش می‌دهند. بنابراین اگر قصد تعویض باتری آیفون 6s خود را دارید حتما یک باتری اورجینال آیفون 6s را در آن نصب نمایید.

 

برای تعویض باتری آیفون 6 اس کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

تعویض و تعمیر باتری آیفون 6 اس اپل چقدر زمان می‌برد؟

مقدار زمانی که برای تعویض و تعمیر باتری آیفون 6s اپل لازم است به میزان تسلط و سرعت عمل تعمیرکاری بستگی دارد که قرار است این تعمیر را بر روی گوشی شما انجام دهد. در حالت عادی و به طور میانگین تعویض و تعمیر باتری آیفون 6s ظرف کمتر از 2 ساعت انجام می‌شود. اگر می‌خواهید تعمیر باتری آیفون 6s اپل شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شود و خیالتان هم از بابت باتری اورجینالی که در دستگاه نصب می‌شود راحت باشد، توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات اپل 

آیا شخصا قادر به تعویض باتری آیفون 6s اپل خواهیم بود؟

خوشبختانه تعویض باتری آیفون 6s اپل کار خیلی سختی نیست و شما هم با کمی دقت و حوصله قادر به انجام این کار خواهید بود. بدین منظور کافیست با مراجعه به فروشگاه قطعات موبایل مرکز موبایل کمک ابتدا ابزارهای لازم برای تعمیر باتری آیفون 6s را تهیه کنید. سپس یک عدد باتری اورجینال آیفون 6 اس اپل را از فروشگاه قطعات موبایل کمک تهیه نمایید. پس از اینکه مقدمات لازم را فراهم کردید، کافیست مراحلی که در مقاله آموزش تعویض باتری آیفون 6 اس اپل شرح داده شده‌اند را به طور دقیق و با حوصله دنبال نمایید و تعویض باتری آیفون را با موفقت به اتمام برسانید. چنانچه شخصا از پس تعویض باتری آیفون 6 اس اپل بر آیید، هزینه تعمیر گوشی به شکل محسوسی کاهش پیدا می‌کند.

 

برای تعویض باتری آیفون 6 اس کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

تعمیر باتری آیفون 6s اپل با کمترین هزینه توسط موبایل کمک

اما اگر می‌خواهید تعمیر باتری آیفون 6s اپل شما با صرف کمترین هزینه ممکن و اطمینان از اورجینال بودن باتری انجام شود، توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک استفاده کنید. تمام تعمیراتی که توسط کارشناسان موبایل کمک انجام می‌شوند شامل گارانتی خواهند بود و با صرف کمترین هزینه و در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌گیرند. کارشناسان موبایل کمک برای تعمیر آیفون 6s اپل از جدیدترین متدها و مدرن ترین ابزارهای تعمیر استفاده می‌کنند. به منظور ثبت سفارش تعمیر باتری آیفون 6S در موبایل کمک کافیست با شماره‌ی 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیر موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

بیشتر بخوانید: 

قطعات آیفون 6s

قیمت باتری آیفون 6 اس

باتری آیفون 6s

تعمیرات تخصصی آیفون
در نمایندگی اپل با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی آیفون
در گارانتی اپل

مقالات آموزش تعمیرات آیفون

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض باتری اپل

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی اپل واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات اپل واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات اپل

خرید قطعات اورجینال آیفون (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل