آموزش ریپورت اکانت در اینستاگرام

ریپورت اکانت در اینستاگرام

علاوه بر امکان ریپورت کامنت و پست های اینستاگرام، کاربران این شبکه اجتماعی قادر به ریپورت اکانت های فیک یا جعلی و همچنین اکانت هایی که به هر نحوه قوانین اینستاگرام را نقض می‌کنند هستند. در این مقاله قصد داریم تا به آموزش نحوه ریپورت اکانت در اینستاگرام بپردازیم. بنابراین با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با ریپورت اکانت در اینستاگرام

اگر به خاطر داشته باشید پیش از این در دو مقاله آموزش ریپورت پست در اینستاگرام ؛ ریپورت عکس و ویدیو در اینستاگرام و آموزش ریپورت کامنت در اینستاگرام (Comment Report) به ترتیب نحوه گزارش تخلف یا همان ریپورت پست و کامنت های اینستاگرام را به شما عزیزان آموزش دادیم. اما علاوه بر این دو نوع ریپورت، امکان ریپورت اکانت در اینستاگرام هم وجود دارد. شما در شرایط گوناگون و به ویژه در مواقعی با اکانت های جعلی یا فیک اینستاگرام برخورد کنید، می‌توانید نسبت به ریپورت آن‌ها وارد عمل شوید.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

بنابراین در این مقاله قصد داریم که نحوه ریپورت اکانت در اینستاگرام را به شما عزیزان آموزش دهیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

نحوه ریپورت اکانت در اینستاگرام

به منظور ریپورت کردن یک اکانت اینستاگرام کافیست که به شرح زیر عمل کنید:

  • برنامه اینستاگرام را اجرا و وارد اکانت شخصی شوید که قصد دارید آن را ریپورت کنید. این اکانت می‌توانید خصوصی (Private) یا عمومی (Public) باشد.
  • آیکون سه نقطه موجود در گوشه سمت راست و بالای صفحه را لمس کنید.
  • گزینه Report را انتخاب کنید.
  • اگر اکانت مورد نظرتان یک اکانت تبلیغاتی و هرز است که دائما اسپم و کامنت های تبلیغاتی ارسال می‌کند، گزینه It’s spam را انتخاب کنید. در این شرایط پروسه ریپورت اکانت اینستاگرام به پایان می‌رسد. اما اگر بنا به دلایل دیگری قصد ریپورت آن اکانت را دارید، باید گزینه It’s inappropriate را انتخاب و سپس یکی از دلایل خود را از لیست ارائه شده انتخاب کنید. گزینه‌های موجود به شرح زیر هستند:

گزینه I don’t want this account to be able to see my photos or videos or search for me

این گزینه به معنای “تمایل ندارم تا این کاربر بتواند عکس ها و ویدیوهای من را مشاهده یا از طریق جستجو به اکانت من دسترسی یابد!” است. این گزینه در شرایطی انتخاب می‌شود که تمایل دارید موارد ذکر شده را برای اکانت مد نظر بلاک کنید.

گزینه I believe this account violates Instagram’s community guidelines

این گزینه به معنای “باور دارم که این اکانت قوانین ارتباطی اینستاگرام را نقض کرده است!” می‌باشد. از این گزینه در شرایطی برای ریپورت اکانت در اینستاگرام استفاده می‌شود که اکانتی شرایط و قوانین اینستاگرام را به هر نحو نقض کند. زمانی که این گزینه را انتخاب کنید، دو گزینه زیرشاخه دیگر نمایان می‌شود که شامل موارد زیر می‌شوند:

  • گزینه Report a photo, video or comment: این گزینه به معنای این است که قصد دارید یک کامنت، ویدیو یا عکس ارسالی از سوی آن اکانت را ریپورت کنید. اینستاگرام توصیه می‌کند که برای انجام این کار از روش‌هایی که در دو مقاله لینک داده شده در بخش “مقدمه” به آن‌ها اشاره شد استفاده کنید.
  • گزینه Report account: این گزینه به معنای “ریپورت اکانت” است و با انتخاب آن گزینه‌های زیرشاخه جدیدی نمایش داده می‌شوند. بنابراین توصیه می‌کنیم که اگر قصد ریپورت اکانت در اینستاگرام را دارید از این گزینه استفاده کنید. آپشن‌های زیرشاخه‌ای که با انتخاب این گزینه نمایان می‌شوند به شرح زیر هستند:

گزینه Posting annoying content: این گزینه در شرایطی استفاده می‌شود که اکانت مورد نظر محتوا یا پست های آزاردهنده ارسال کند. اینستاگرام توصیه دارد که در این شرایط حتما از ریپورت پست های اینستاگرام استفاده کنید و پست های مورد نظر را تک تک ریپورت کنید.

گزینه Posting Spam: این گزینه در شرایطی استفاده می‌شود که اکانت مورد نظر پست های اسپم ارسال کند. با انتخاب این گزینه، پروسه ریپورت اکانت به عنوان اسپمر تکمیل می‌شود.

گزینه Posting inappropriate content: این گزینه در شرایطی استفاده می‌شود که اکانت مورد نظر محتوا یا پست های نامناسب ارسال کند. با انتخاب این گزینه زیر‌شاخه‌های جدیدی نمایان می‌شوند که به شرح زیر هستند:

  • گزینه Bullying or harassment: در شرایطی استفاده می‌شود که اکانت مورد نظر پست هایی با هدف ترویج آزار و زورگویی، تهدید و موارد این چنینی ارسال کند.
  • گزینه Drug use: برای ریپورت اکانت هایی استفاده می‌شود که با پست های خود مردم را تشویق به مصرف موارد مخدر می‌کند.
  • گزینه Graphic violence: برای ریپورت اکانت هایی استفاده می‌شود که با پست های خود به تشویق و ترویج خشونت می‌پردازند.
  • گزینه Nudity or Pornography: برای ریپورت اکانت هایی استفاده می‌شود که با پست هایشان به تشویق برهنگی و هرزهنگاری می‌پردازند و پست‌ های این چنینی ارسال می‌کنند.
  • گزینه Self-harm: برای ریپورت اکانت هایی استفاده می‌شود که پست هایی با مضمون خودآزاری، خودزنی، خودکشی و سایر اقدامات این چنینی ارسال می‌کنند

گزینه This profile is pretending to be someone else: این گزینه در شرایطی استفاده می‌شود که دارنده اکانت مورد نظر خود را به عنوان شخص دیگری جا زده باشد. با انتخاب این گزینه هم سه آپشن زیرشاخه نمایان می‌شوند که به شرح زیر هستند:

  • گزینه Me: اگر اکانت مورد نظر از مشخصات شما سوء استفاده کرده و خود را به جای شما جا زده است، این گزینه را انتخاب کنید.
  • گزینه Someone I know: اگر اکانت مورد نظر از مشخصات فردی استفاده کرده که شما وی را می‌شناسید، این گزینه را انتخاب کنید. اینستاگرام در این شرایط از شما می‌خواهد تا از فردی که می‌شناسید درخواست کنید تا شخصا اکانت فیک مورد نظر را ریپورت کند. بنابراین شما قادر به ریپورت آن اکانت نخواهید بود.
  • گزینه A celebrity or public figure: اگر اکانت مورد نظر از مشخصات یک سلبریتی سوء استفاده کرده و خود را به جای آن جا زده است، این گزینه را انتخاب کنید. پس از انتخاب این گزینه با مشخصات اکانت اصلی سلبریتی مورد نظر را وارد کنید.

گزینه Might be posting my intellectual property: این گزینه در شرایطی استفاده می‌شود که دارنده اکانت مورد نظر به نوعی حق کپی رایت را نقض کرده باشد. اینستاگرام اشاره دارد که در این شرایط از حالت ریپورت خود پست به عنوان نقض کپی رایت استفاده کنید.

بنابراین همانطور که مشاهده کردید موارد و گزینه‌های فوق از جمله روش‌هایی هستند که می‌توانید از آن‌ها به منظور ریپورت اکانت در اینستاگرام استفاده کنید.

آموزش ویدئویی ریپورت اکانت در اینستاگرام

بیشتر بخوانید: تعمیرات سامسونگ گلکسی A50s

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه ریپورت اکانت در اینستاگرام پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قیمت دوربین iPhone 6s

قیمت ال سی دی سامسونگ J6

قطعات گوشی Samsung A40

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (13)

guest
13 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
مهرداد فرح وش
مهرداد فرح وش
1 سال گذشته

چجوری می توانم حساب ریپورت شده را رفع ریپورت کنم

مهرداد فرح وش
مهرداد فرح وش
1 سال گذشته

نمی‌توانم وارد حساب خود در اینستاگرام شوم خواهشمندم به من کمک کنید تا بتوانم وارد حساب خود در اینستاگرام

مهرداد فرح وش
مهرداد فرح وش
1 سال گذشته

نمی‌توانم وارد حساب خود در اینستاگرام شوم.. لطفاً و خواهشاً به من کمک کنید تا بتوانم وارد حساب خود در اینستاگرام شوم

Soheyl
Soheyl
2 سال گذشته

چجوری باید ریپورت کنم که پیج طرف بپره؟
خیلی ممنونم اگه بگی

Bahar
Bahar
4 سال گذشته

یه نفر رو میخواستم ریپورت کنم زدم it’s spam بعد الا میخوام از ریپورت درش بیارم باید چیکار کنم !؟

فرهاد احمدی
فرهاد احمدی
3 سال گذشته
پاسخ به  Bahar

این پیج مال منه یکی هکش کرده الان با اون اخرابش کرده