تعمیر برد Note 8 سامسونگ – N950 | موبایل کمک تعمیر برد Note 8 سامسونگ – N950 | موبایل کمک

تعمیر برد Note 8 سامسونگ – N950 | موبایل کمک

تعمیر برد گلکسی نوت 8 بدون تردید یکی از پیچیده ترین تعمیرات این گوشی محسوب می‌شود. با موبایل کمک می‌توانید تعمیر برد گلکسی نوت 8 سامسونگ را با صرف کمترین هزینه ممکن و ضمانت انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

 

برای تعمیر برد سامسونگ Note 8 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

چرا تعمیر مادربرد گلکسی نوت 8 سامسونگ دشوار است؟

برد گوشی های موبایل تقریبا مهم ترین قطعه آن ها محسوب می‌شود چون وظیفه هماهنگی عملکرد مابین تمام اجزای سخت افزاری دستگاه به نوعی بر عهده برد است. برد گوشی ها شامل اجزای سخت افزاری مختلفی می‌شود که در صورت بروز اختلال در عملکرد هر یک از آن ها کاربر با مشکلات زیادی رو به رو خواهد شد. در اغلب موارد تعمیرکاران موبایل نسبت به تعمیر برد گلکسی نوت 8 اقدام نمی‌کنند و فقط این قطعه را مورد تعویض قرار می‌دهند، چون تعویض برد نوت 8 به مراتب از تعمیر آن ساده تر خواهد بود. برای تعمیر برد گلکسی نوت 8 باید تعمیرکار با نحوه تعمیر دقیق مدارهای الکترونیکی آشنا باشد. بنابراین همیشه سعی کنید تعمیر برد گلکسی نوت 8 را به تعمیرکاری مجرب و با تجربه واگذار کنید .

اصلی ترین دلایل سوختن برد سامسونگ گلکسی نوت 8 کدامند؟

دلایل متعددی می‌توانند منجر به سوختن یا از کار افتادن مادربرد گلکسی نوت 8 سامسونگ شوند. یکی از اصلی ترین این دلایل مربوط به در تماس قرار گرفتن مادربرد با آب می‌شود. اگرچه بدنه نوت 8 سامسونگ ضد آب طراحی شده اما با این حال اگر این گوشی قبلا تعمیر شده باشد، احتمالا خاصیت ضد آب خود را از دست داده و در این شرایط احتمال خرابی آن در اثر آب خوردگی وجود خواهد داشت. علاوه بر این آب خوردگی، وارد شدن ضربه به بدنه گوشی هم می‌تواند منجر به بروز اختلال در عملکرد مادربرد و قطعات آن شود. همچنین اعمال فشار بیش از اندازه به بدنه دستگاه هم از دیگر دلایلی است می‌تواند به برد گلکسی نوت 8 آسیب برساند.

بیشتربخوانید: تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی Note 8  

هزینه تعمیر برد گلکسی نوت 8 چقدر است؟

در اغلب موارد هزینه تعمیر برد گلکسی نوت 8 بالاست، چون این قطعه نقش بسیار مهمی در موبایل ایفاء می‌کند و خود از قطعات متعددی تشکیل شده است. از آنجایی که خیلی از تعمیرکاران به جای تعمیر برد گلکسی نوت 8 نسبت به تعویض آن اقدام می‌کنند، بدیهی خواهد بود که هزینه انجام تعمیرات روی مادربرد نوت 8 هم افزایش یابد، مگر اینکه شما بتوانید تعمیرکاری را پیدا کنید که واقعا تعمیر برد گلکسی نوت 8 را با حوصله انجام دهد. در این شرایط هزینه تعمیر می‌تواند به شکل قابل ملاحظه‌ای کاهش یابد چون به جای تعویض کامل مادربرد، تنها قطعات الکترونیکی معیوب روی آن تعویض می‌شوند. به همین دلیل است که توصیه می‌کنیم تعمیر برد گلکسی نوت 8 سامسونگ را به تعمیرکاری با تجربه واگذار کنید.

 

تعمیر برد نوت 8 سامسونگ

تعمیر برد گلکسی نوت 8 عموما چقدر زمان می‌برد؟

اگر هدف تعویض مادربرد سامسونگ گلکسی نوت 8 باشد، بدون تردید زمان کوتاهی برای انجام این کار صرف خواه شد، اما اگر بخواهیم به طور دقیق تعمیر برد گلکسی نوت 8 را در دستور کار قرار دهیم لازم می‌شود تا اجزای سخت افزاری مختلف روی برد به طور مجزا مورد ارزیابی قرار گرفته و موارد معیوب تعویض شوند. بدیهی است که در این حالت زمان بیشتری برای تعمیر برد گلکسی نوت 8 صرف می‌شود.

بیشتر بخوانید: تعمیر گلکسی نوت ۸ آب خورده 

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی سامسونگ 

آیا شخصا قادر به تعمیر یا تعویض برد گلکسی نوت 8 خواهیم بود؟

تعمیر برد گلکسی نوت 8 به هیچ عنوان کار آسانی نیست و حتی اغلب از تعمیرکاران موبایل هم توانایی و دانش لازم برای انجام این کار را ندارند به همین دلیل برد گوشی را کاملا تعویض می‌کنند. اما تعویض برد سامسونگ گلکسی نوت 8 با کمی دقت و تجربه قابل انجام است. برای آشنایی با نحوه تعویض برد سامسونگ گلکسی نوت 8 می‌توانید به مطالعه مقاله تعمیرات سامسونگ: آموزش تعویض برد گلکسی نوت 8 سامسونگ بپردازید. همچنین برای تهیه قطعات و ابزارهای تعمیر موبایل مورد نیازتان هم می‌توانید به فروشگاه خرید قطعه موبایل مرکز موبایل کمک مراجعه کنید.

(همچنین پیشنهاد میکنیم اگر قصد خرید موبایل دارید، میتوانید به سایت موبایل کمک قسمت فروشگاه موبایل مراجعه کنید.)

 

برای تعمیر برد سامسونگ Note 8 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

تعمیر برد گلکسی نوت 8 را به موبایل کمک بسپارید تا کمترین هزینه پرداخت شود!

اگر می‌خواهید کمترین هزینه ممکن را در قبال بهترین تعمیر برد گلکسی نوت 8 پرداخت کنید، موبایل کمک بهترین انتخاب پیش رویتان خواهد بود. با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعمیر برد گلکسی نوت 8 سامسونگ را با صرف کمترین هزینه ممکن انجام داده و گوشی خود را با گارانتی تحویل بگیرید. کارشناسان موبایل کمک افراد خبره‌ای هستند که به منظور تعمیر برد گلکسی نوت 8 از جدیدترین متدها و ابزارهای استفاده به عمل می‌آورند. به منظور ثبت سفارش تعمیرات گلکسی نوت 8 سامسونگ در موبایل کمک کافیست با شماره 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی سامسونگ نوت 8

تعمیرات تخصصی سامسونگ
در نمایندگی سامسونگ با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی سامسونگ
در گارانتی سامسونگ

مقالات آموزش تعمیرات سامسونگ

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات سامسونگ

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض باتری سامسونگ

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات سامسونگ

خرید قطعات اورجینال سامسونگ (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ