پیدا کردن نام و تگ کلن در کلش اف کلنز (Clash of Clans)

پیدا کردن تاریخ شروع بازی کلش اف کلنز

پیدا کردن نام و تک کلن (Clan Name & Tag) یکی از مسائلی است که احتمالا در حین ارتباط با سوپرسل نیازمند ارائه اطلاعات آن می‌شوید. در این مقاله قصد داریم تا به آموزش نحوه پیدا کردن نام و تگ کلن در کلش اف کلنز (Clash of Clans) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با پیدا کردن نام و تگ کلن در کلش اف کلنز (Clash of Clans)

اگر به خاطر داشته باشید پیش از این در مقاله آموزش پیدا کردن نام دهکده و تگ اکانت کلش اف کلنز به آموزش نحوه پیدا کردن نام اکانت و تگ آن در کلش اف کلنز پرداختیم. اما یکی دیگر از سوالاتی که ممکن است سوپرسل یا همان پشتیبانی بازی کلش اف کلنز در شرایط مختلف از شما بپرسد، مربوط به نام و تگ کلنی می‌شود که در آن عضو هستید.

در این مقاله قصد داریم به آموزش نحوه پیدا کردن نام و تگ کلن در کلش اف کلنز (Clash of Clans) بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی

نحوه پیدا کردن نام و تگ کلن در Clash of Clans

برای پیدا کردن تگ و نام کلنی که اکانت شما در آن عوض است، کافیست که مراحل زیر را به ترتیب طی کنید:

  • بازی کلش اف کلنز را اجرا کنید.
  • وارد اکانتی شوید که قصد دارد نام آن را بیابید.
  • در مپ خود، کلن کسل (Clan Castle) را انتخاب کنید.
  • گزینه Clan را از منوی زیر صفحه لمس نمایید.
  • در این شرایط یک پنجره پاپ آپ نمایان می‌شود. در بخش فوقانی و سمت چپ این پنجره، نام کلن مشخص شده و در رو به روی عبارت Clan Tag هم تک کلن مورد نظر نوشته شده است.

بنابراین به این صورت می‌توانید به تگ کلن و نام آن دسترسی پیدا کنید. سعی کنید که همواره این اطلاعات را در خاطر خود بسپارید یا در گوشه‌ای یادداشت کنید تا در صورت نیاز بتوانید آن‌ها را در اختیار سوپرسل قرار دهید. دقت کنید که اگر در کلنی عضو نبودید و سوپرسل از شما درخواست کرد که نام آخرین کلن خود را وارد کنید، کافیست که پاسخی نظیر ” I Have Never Been In Any Clan” را تایپ برای آن ارسال نمایید.

بیشتر بخوانید:  تعویض گلس گوشی سامسونگ

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه پیدا کردن نام و تگ کلن در کلش اف کلنز (Clash of Clans) پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قطعات موبایل

ال سی دی iPhone SE 2020

تاچ ال سی دی A8

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (1)

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
حمید
حمید
2 سال گذشته

سلام چجوری کپیش کنیم