انتقال اکانت کلش رویال به گوشی دیگر ؛اندروید به iOS و برعکس

انتقال اکانت کلش رویال به گوشی دیگر

شما می‌توانید اکانت کالش رویال (Clash Royale) خود را با استفاده از قابلیت لینک دیوایس (Link Device) از یک گوشی به گوشی دیگر منتقل کنید. این انتقال می‌تواند از اندروید به iOS یا برعکس صورت پذیرد. در این مقاله قصد داریم به آموزش نحوه انتقال اکانت کلش رویال به گوشی دیگر (اندروید به iOS و برعکس) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با انتقال اکانت کلش رویال به گوشی دیگر (اندروید به iOS و برعکس)

شما می‌توانید اکانت بازی کلش رویال (Clash Royale) خود را از یک گوشی به گوشی دیگر منتقل کنید. بدین منظور باید از گزینه Link Device در منوی تنظیمات بازی استفاده شود. ما در این مقاله تصاویری از نحوه انتقال اکانت کلش رویال از آیفون به اندروید را ضمیمه کرده‌ایم، اما روش انجام این کار در حالت برعکس هم کاملا مشابه مراحلی است که توضیح می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

بنابراین در این مقاله قصد داریم به آموزش انتقال اکانت کلش رویال به گوشی دیگر (اندروید به iOS و برعکس) یا لینک دیوایس کلش رویال بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

انتقال اکانت کلش رویال به گوشی دیگر

انتقال اکانت کلش رویال به گوشی دیگر یا لینک دیوایس (Link Device) کلش رویال

پیش از انجام هر کار ابتدا از وجود اتصال اینترنت با کیفیت بر روی دستگاه مبدا اطمینان حاصل کنید. ضعیف بودن اینترنت شما ممکن است منجر به بروز اختلال در پروسه لینک دیوایس یا انتقال اکانت کلش رویال شود. پس از اینکه به یک شبکه اینترنت با کیفیت متصل شدید، بازی کلش رویال (Clash Royale) را در گوشی مبدا خود اجرا کنید و مطمئن شوید که اکانتی که قصد انتقالش را دارید، فعال است. همچنین حتما در همین ابتدای کار بازی کلش رویال (Clash Royale) را در گوشی مقصد نصب کنید.

نحوه انتقال اکانت کلش رویال به گوشی دیگر ؛ اندروید به iOS و برعکس

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی آیفون

آیکون چرخ دنده را در محیط بازی کلش رویال انتخاب کنید تا منوی تنظیمات آن نمایان شود.

نحوه انتقال اکانت کلش رویال به گوشی دیگر ؛ اندروید به iOS و برعکس

گزینه Link Device را لمس کنید و سپس گزینه This in Old Device را لمس نمایید. در این شرایط دو گزینه جدید پیش رویتان قرار می‌گیرد.

انتقال اکانت کلش رویال به گوشی دیگر

 

اگر دستگاه مبدا شما آیفون یا آیپد باشد، گزینه‌های نمایش داده شده به صورت فوق خواهند بود. در این شرایط برای انتقال اکانت مد نظر به یک آیفون یا آیپد دیگر باید گزینه اول با مضمون “I Want to Link to an iPhone, iPad or iPod” را انتخاب کنید. اما برای انتقال اکانت از دستگاه آی او اسی مبدا به یک دستگاه اندرویدی باید گزینه دوم با مضمون “I want to link to another device” را انتخاب نمایید.

نکته: اگر دستگاه مبدا شما اندرویدی باشد گزینه‌هایی که ارائه می‌شوند به ترتیب مضمون “I want to link to an Android device” و I want to link to another device” را به همراه خواهند داشت. در این شرایط برای انتقال اکانت خود از اندروید به اندروید گزینه اول و از اندروید به iOS گزینه دوم را انتخاب کنید.

نحوه انتقال اکانت کلش رویال به گوشی دیگر ؛ اندروید به iOS و برعکس

 بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل سامسونگ در نمایندگی سامسونگ

پس از اینکه گزینه مورد نظر را با توجه به شرایط خود انتخاب کردید، یک کد 12 رقمی توسط بازی کلش رویال (Clash Royale) ارائه می‌شود. این کد را در گوشه‌ای یادداشت کنید. دقت داشته باشید که این کد برای مدت زمان 2 دقیقه اعتبار دارد. اگر مدت زمان 2 دقیقه بگذرد این کد دیگر نمی‌تواند پروسه انتقال اکانت کلش رویال به گوشی دیگر را تکمیل کند. به همین دلیل است که توصیه کردیم حتما در ابتدای کار بازی کلش رویال را در گوشی مقصد نصب کنید تا در این مرحله گرفتار این مسئله نشده و زمان را از دست ندهید.

انتقال اکانت کلش رویال به گوشی دیگر

حالا در گوشی مقصد خود بازی کلش رویال را اجرا کنید و آیکون چرخ دنده را لمس کنید. سپس گزینه Link Device را انتخاب نمایید و این بار از بین دو گزینه ارائه شده، گزینه This is the NEW DEVICE را انتخاب نمایید. در این شرایط از شما خواسته می‌شود تا کد انتقال را وارد کنید. بنابراین آن کد 12 رقمی که یادداشت کرده بودید را وارد کنید. به همین سادگی مراحل مورد نیاز برای انتقال اکانت کلش رویال به گوشی دیگر (اندروید به iOS و برعکس) تکمیل می‌شود. در نظر داشته باشید که قابلیت Link Device یا لینک دیوایس کلش رویال مانند بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) فقط یک بار قابل استفاده است. پس فقط یک بار قادر به انتقال اکانت کلش رویال هستید.

بیشتر بخوانید:  ترمیم تاچ شکسته گوشی

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش انتقال اکانت کلش رویال به گوشی دیگر (اندروید به iOS و برعکس) پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید: 

خرید قطعه موبایل

قطعات گوشی iPhone 7

A42 5G قطعات

تعمیرات موبایل

منبع clashroyalearena

نظرات کاربران (14)

guest
14 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
علی
علی
2 سال گذشته

اصلا اون مال نسخه قدیمیه الان همچین چیزی نیست

mohamad danesh
mohamad danesh
3 سال گذشته

سلام خسته نباشید. حدود ۱ سال پیش اکانت کلش رویال(لول۱۱) داشتم رو پاک کردم ک رو اندرویدم وصل بوده
بعدش رو دستگاه ایفونم هرکاری کردم بالا نیومد حتی جیمیل رو هم درست وارد کرده بودم. بیخیال شدم و با همون جیمیل ی اکانت جدید ساختم ک تازه لول ۵ هستم الان! از طرفی هم اون لول ۱۱ ک داشتم رو اندروید داداشم هم وصل بوده و الان اکانت لول ۱۱ بنده بالا میاد رو گوشیش! ولی رو ایفون من نه! نمیدونم تونستم خوب توضیح بدم یا نه. کمکم کنید ممنون میشم مرسی…

محمد مهدی مقدم
محمد مهدی مقدم
4 سال گذشته

سلام من یچیزی مثل لینگ دیواس پیدا نمیکنم باید چجوری پیدا کنیم لطفا کمک کنید ممنون میشم

p.a
p.a
4 سال گذشته

سلام من هیچ گزینه ای به اسم لینک دیوایس ندارم باید چیکار کنم لطفا جواب بدید ممنون میشم

Idk
Idk
4 سال گذشته

راستی این مال نسخه قبلی و الان تغییر کرده متاسفانه