برنامه های سازگار کروم کست Chromecast و آدیو Chromecast Audio

برنامه های سازگار با کروم کست

دو گجت یا دانگل کروم کست (Chromecast) و کروم کست آدیو (Chromecast Audio) گوگل هم اکنون توجه بسیاری از کاربران را جلب کرده‌اند. اپلیکیشن‌ها یا برنامه های موبایلی متعددی وجود دارند که در حال حاضر قابلیت سازگاری با این دو دانگل را دارند. در این مقاله قصد داریم که لیستی از بهترین برنامه های سازگار با کروم کست (Chromecast) و کروم کست آدیو (Chromecast Audio) را ارائه کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با برنامه های سازگار با کروم کست (Chromecast) و کروم کست آدیو (Chromecast Audio)

پیش از هر چیز بهتر است شما عزیزان را با کروم کست (Chromecast) و کروم کست آدیو (Chromecast Audio) آشنا کنیم. کروم کست یک دانگل اختصاصی است که گوگل به منظور ایجاد امکان برقراری اتصال و تعامل مابین گوشی و تلویزیون‌ها ارائه کرده است. کروم کست یک قطعه بسیار کوچک و شبیه به فلش مموری است که سوکت HDMI را به همراه دارد. به منظور برقراری تعامل مابین گوشی هوشمند و تلویزیون خود، کافیست که این دانگل را به پورت HDMI تلویزیون خود متصل نمایید و سپس هر دو دستگاه را به یک شبکه وای فای متصل کنید. با انجام این عمل قادر خواهید بود که محتوای گوشی هوشمندتان را بر روی صفحه نمایش تلویزیون آینه کنید. به منظور کسب اطلاعات دقیق‌تر در رابطه با این موضوع، مقاله “آموزش جامع اتصال گوشی به تلویزیون (اندروید و iOS)” را مطالعه کنید.

برنامه های سازگار با کروم کست

در سمت مقابل کروم کست آدیو (Chromecast Audio) دانگلی است که می‌تواند به اسپیکرها متصل شده و ارتباط بیسیم مابین گوشی و اسپیکرها را فراهمم کند. روش عملکرد کروم کست آدیو (Chremcast Audio) کاملا مشابه با دانگل کروم کست است و تفاوت آن تنها مربوط به سازگاری این قطعه با اسپیکرها و آدیو محور بودن آن می‌شود. به صورت کلی اگر به مسئله اتصال گوشی به تلویزیون و آینه کردن محتوای آن علاقمند هستید و تمایل دارید که با روش‌های بیسیم انجام این عمل آشنا شوید، توصیه می‌کنیم که مقاله “انواع روش‌های اتصال وایرلس (بیسیم) گوشی به تلویزیون” را مطالعه نمایید.

هنگامی که از دانگل‌های کروم کست (Chromecast) و کروم کست آدیو (Chromecast Audio) استفاده کنید، مجموعه‌ای از برنامه‌های مختلف و با قابلیت پشتیبانی از این دو دانگل و ارتباط وایرلس (بیسیم) پیش رویتان قرار می‌گیرد. هم اکنون تعداد اپلیکیشن‌ها یا برنامه‌هایی که با دانگل‌های کروم کست (Chromecast) و کروم کست آدیو (Chromecast Audio) سازگاری دارند بسیار زیاد است و روز به روز هم به تعداد این برنامه افزوده می‌شود. اما به نظر شما در این بین کدامیک از برنامه‌های موجود می‌توانند جزء بهترین انتخاب‌هایتان باشند؟ در این مقاله قصد داریم که به معرفی بهترین برنامه های سازگار با کروم کست (Chromecast) و کروم کست آدیو (Chromecast Audio) بپردازیم. برنامه‌های مورد نظر در دسته‌بندی و موضوعات متنوعی خدمت شما عزیزان معرفی می‌شوند. چنانچه در رابطه با هر یک از موارد شرح داده شده نیاز به توضیحات دقیق‌تری دارید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بهترین برنامه های سازگار با کروم کست برای تماشای فیلم و سریال (دارای اشتراک)

برنامه‌هایی که در این بخش معرفی می‌شوند جزء بهترین برنامه های سازگار با کروم کست به منظور تماشای فیلم و سریال‌های روز دنیا محسوب می‌شوند. به منظور استفاده کامل از این برنامه‌ها نیازمند خرید اشتراک هستید و پس از انتخاب هر فیلم، آن را به صورت آنلاین از طریق گوشی در تلویزیون پخش خواهید کرد. بنابراین این برنامه‌ها ارتباطی به پخش مستقیم فیلم‌های ذخیره شده در حافظه داخلی گوشی در تلویزیون از طریق دانگل کروم کست (Chromecast) ندارند.

برنامه Netflix (نتفلیکس)

برنامه Netflix (نتفلیکس) یکی از اولین برنامه‌هایی بود که سرویس اختصاصی پخش فیلم در تلویزیون را ارائه کرد. این برنامه بدون تردید در حال حاضر یکی از بهترین برنامه های سازگار با کروم کست محسوب می‌شود. این اپلیکیشن طی چند وقت اخیر دچار تغییرات متعددی شده و روز به روز هم به قابلیت‌ها و کیفیت عملکرد آن افزوده می‌شود. دقت داشته باشید که به منظور استفاده از این برنامه به منظور اتصال گوشی به تلویزیون از طریق دانگل کروم کست باید حتما سیستم عامل گوشی اندرویدیتان حداقل اندروید 4.1 باشد.

برنامه های سازگار با کروم کست

برنامه Netflix (نتفلیکس) در تعامل با دانگل کروم کست (Chromecast) این امکان را می‌دهد که فیلم‌های مورد نظرتان را با وضوح تصویر فول اچ دی و ضمن اتصال به شبکه وای فای در تلویزیون خود تماشا کنید. به طور کلی در حال حاضر برنامه Netflix (نتفلیکس) یکی از بهترین برنامه های سازگار با کروم کست (Chromecast) موجود به منظور تماشای فیلم محسوب می‌شود.

برنامه Hulu Plus

برنامه Hulu Plus هم عملکرد و سرویس دهی مشابه با برنامه نتفلیکس دارد. با خرید اشتراک ماهیانه برنامه Hulu Plus که برایتان 7.99 دلار آب می‌خورد، قادر خواهید بود تا به محتوای نامحدودی در گوشی یا تبلت خود دسترسی پیدا کنید. این برنامه آرشیو بسیار جالبی از فیلم‌ها و سریال‌های محبوب دنیا را ارائه می‌کند.

برنامه های سازگار با کروم کست

بدون تردید برنامه Hulu Plus هم اکنون یکی از بهترین برنامه های سازگار با کروم کست (Chromecast) موجود به منظور تماشای فیلم و سرویس‌های ویدیویی محسوب می‌شود. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید محتوای و فیلم‌های مورد نظرتان را به صورت بیسیم و تنها با استفاده از دانگل کروم کست از گوشی در نمایشگر بزرگ تلویزیون پخش کنید و از آن لذت ببرید.

برنامه HBO Now

برنامه های سازگار با کروم کست

یکی دیگر از بهترین برنامه های سازگار با کروم کست موجود کنونی در راستای تماشای فیلم در تلویزیون، برنامه HBO Now نام دارد. در این برنامه هم لیست عظیمی از بهترین فیلم‌ها و سریال‌های دنیا نظیر “بازی تاج و تخت” یا همان “Game of Throne” و… ارائه شده است. به منظور تماشای این فیلم‌ها در تلویزیون خود کافیست که از یک دانگل کروم کست استفاده کنید. برنامه HBO Now عملکرد بسیار خوبی دارد و بدون تردید یکی از بهترین گزینه‌های پیش رویتان محسوب می‌شود.

بهترین برنامه های سازگار با کروم کست برای پخش مستقیم فیلم از گوشی در تلویزیون

برنامه‌هایی که در این بخش معرفی می‌شوند، برنامه‌هایی هستند که با دانگل کروم کست (Chromecast) سازگاری دارند و این امکان را فراهم می‌کنند تا کاربر فیلم‌ها و ویدیوها ذخیره شده در حافظه داخلی گوشی هوشمند خود را به طور مستقیم در تلویزیون پخش کند. بنابراین در این برنامه‌ها نیاز حتمی نسبت به دانلود ویدیو و پخش همزمان آن وجود ندارد.

برنامه MegaCast

برنامه MegaCast یک اپلیکیشن بسیار قدرتمند و منحصر به فرد است و بدون تردید یکی از بهترین برنامه های سازگار با کروم کست در راستای پخش مستقیم فیلم و فایل‌های ویدیویی از گوشی در تلویزیون محسوب می‌شود. این برنامه در پخش ویدیو هیچ محدودیتی ندارد و فرآیند ترانسکودینگ را به صورت آنی انجام می‌دهد. به عنوان مثال اگر کروم کست از یک نوع ویدیوی خاصی ذخیره شده در حافظه گوشی پشتیبانی نکند و قصد پخش آن در تلویزیون خود را داشته باشید، برنامه MegaCast به صورت آنی نسبت به تغییر فرمت ویدیو به صورت سازگار با کروم کست (Chromecast) اقدام می‌کند. نکته جالب توجه در اینجاست که این فرآیند حتی 1 ثانیه تأخیر را در هم در زمان پخش ویدیو ایجاد نخواهد کرد.

برنامه های سازگار با کروم کست

برنامه MegaCast یکی از اولین برنامه های سازگار با کروم کست (Chromecast) با قابلیت ترانسکودینگ آنی و بدون وقفه محسوب می‌شود. این موضوع سبب شده که برنامه MegaCast اولین انتخاب هر کاربر به منظور نمایش فیلم‌های ذخیره شده در حافظه گوشی بر روی نمایشگر تلویزیون از طریق دانگل کروم کست باشد. ضمنا بخش تنظیمات یا همان Settings اپلیکیشن MegaCast هم قابلیت‌ها و ویژگی‌های منحصر به فردی ارائه می‌کند که بدون تردید مورد توجه شما قرار می‌گیرند. اگر به دنبال برنامه قدرتمندی هستید که بتواند به بهترین شکل ممکن ویدیوهای ذخیره شده در حافظه گوشی یا تبلت شما را از طریق دانگل کروم کست در صفحه نمایش تلویزیون پخش کند، همین حالا برنامه MegaCast را دانلود کنید.

برنامه AllCast

برنامه های سازگار با کروم کست

اپلیکیشن AllCast هم یکی از بهترین برنامه های سازگار با کروم کست در راستای پخش مستقیم فیلم و فایل‌های ویدیویی از گوشی در تلویزیون خواهد بود. این برنامه هم کیفیت عملکرد بسیار بالایی دارد و علاوه بر سازگاری با دانگل کروم کست، قابلیت سازگاری با Amazon Fire TV، Xbox 360، Roku و Apple TV را هم ارائه می‌کند. متاسفانه نسخه رایگان این برنامه شامل محدودیت‌های خاصی می‌شود که گاها کمی آزاردهنده هستند. بنابراین به منظور استفاده مفید و بدون محدودیت از برنامه AllCast باید با پرداخت هزینه 4.99 دلار نسبت به دانلود نسخه اصلی آن اقدام کنید.

برنامه VideoStream

برنامه های سازگار با کروم کست

اپلیکیشن VideoStream را می‌توان مدیاپلیر VLC کروم کست دانست. برنامه VideoStream قدرت عملکرد بالای دارد و با استفاده از آن تقریبا می‌توانید هر نوع ویدیو را از طریق دانگل کروم کست از حافظه گوشی در تلویزیون پخش کنید. برنامه VideoStream قابلیت نصب بر روی لپ‌تاپ و کامپیوتر را هم داراست و با نصب آن در این دستگاه‌ها می‌توانید نسبت به پخش فیلم‌های ذخیره شده در حافظه آن‌ها بر روی نمایشگر تلویزیون اقدام کنید. به صورت کلی در حال حاضر اپلیکیشن VideoStream یکی از بهترین و قدرتمندترین برنامه های سازگار با کروم کست در راستای پخش مستقیم فیلم و فایل‌های ویدیویی از گوشی در تلویزیون محسوب می‌شود.

برنامه BubbleUPnP

برنامه های سازگار با کروم کست

برنامه BubbleUPnP عملکرد بسیار دقیق و عالی دارد. این برنامه نقش یک پل ارتباطی مابین دستگاه‌های مختلف با DLNA متفاوت، سرور مدیا مختلف و سرویس‌های ذخیره‌سازی ابری متنوع را ایفاء می‌کند. تعامل این برنامه با تلویزیون‌هایی که دانگل کروم کست به آن‌ها متصل شده باشد که بسیار دقیق و عالی است. اپلیکیشن BubbleUPnP هم مانند برنامه MegaCast قابلیت ترانسکودینگ آنی را به همراه دارد و این موضوع سبب می‌شود که این اپلیکیشن به یکی از بهترین برنامه های سازگار با کروم کست در راستای پخش مستقیم فیلم و فایل‌های ویدیویی از گوشی در تلویزیون تبدیل شود.

برنامه Plex

برنامه های سازگار با کروم کست

اپلیکیشن Plex را می‌توان یک برنامه مولتی‌مدیا شخصی دانست که قابلیت پخش ویدیو، موزیک، عکس و … را از کامپیوترهای مجهز به Plex Media Server در گوشی اندرویدی ارائه می‌کند. سپس این فایل‌ها می‌توانند توسط گوشی هوشمندتان در سرویس‌های ابری نظیر گوگل درایو (Google Drive)، دراپ‌باکس (DropBox) و سایر سرویس‌های ذخیره‌ساز دیگر آپلود شوند. اما قابلت اصلی که سبب شده اپلیکیشن Plex در لیست بهترین برنامه‌های ین مقاله ما جای بگیرد مربوط به سازگاری آن با کروم کست و قابلیت پخش مستقیم فیلم و فایل‌های ویدیویی از گوشی در تلویزیون می‌شود. دقت داشته باشید که برنامه Plex به صورت رایگان عرضه نشده و برای دانلود آن از گوگل پلی استور (Google Play Store) باید مبلغ 4.99 دلار پرداخت شود.

بهترین برنامه های سازگار با کروم کست برای پخش موسیقی

در این بخش به معرفی بهترین برنامه های سازگار با کروم کست (Chromecast) در راستای پخش موسیقی می‌پردازیم. این برنامه‌ها می‌توانند در تعامل با دانگل کروم کست آدیو (Chromecast Audio) هم قرار گرفته و به پخش موسیقی توسط اسپیکرهای موجود در محیط بپردازند.

برنامه Spotify

برنامه های سازگار با کروم کست

قابلیت سازگاری با کروم کست برای پخش موسیقی در سال 2015 به اپلیکیشن Spotify اضافه شد. این برنامه آرشیو بسیار عظیم و متنوعی را ارائه می‌کند که تعداد آهنگ‌های آن از مرز 30 میلیون عبور خواهد کرد. برنامه Spotify در حال حاضر یکی از بهترین برنامه های سازگار با کروم کست (Chromecast) و کروم کست آدیو (Chromecast Audio) به منظور پخش موسیقی از گوشی در تلویزیون یا اسپیکرها محسوب می‌شود.

برنامه Pandora

برنامه های سازگار با کروم کست

اپلیکیشن Pandora مربوط به پخش کانال‌های رادیویی می‌شود. با استفاده از این برنامه می‌توانید به لیست بیش از 100 کانال رادیویی مختلفی دسترسی پیدا کنید و از آنجایی که این برنامه با دانگل کروم کست (Chromecast) و کروم کست آدیو (Chromecast Audio) سازگاری دارد، می‌توانید کانال‌های رادیویی مد نظرتان را از طریق تلویزیون یا اسپیکرهای موجود پخش کنید.

برنامه Deezer

برنامه های سازگار با کروم کست

برنامه Deezer هم در حال حاضر یکی از بهترین و قدرتمندترین برنامه های سازگار با کروم کست (Chromecast) و کروم کست آدیو (Chromecast Audio) به منظور پخش موسیقی از طریق تلویزیون یا اسپیکرها به شمار می‌رود. این برنامه آرشیو غنی را در اختیارتان قرار می‌دهد که شامل بیش از 40 میلیون آهنگ مختلف خواهد بود.

برنامه iHeartRadio

برنامه های سازگار با کروم کست

برنامه iHeartRadio قابلیت‌های جالبی را به همراه دارد. به عنوان مثال هم از پخش آهنگ و هم از پخش کانال‌های رادیویی پشتیبانی می‌کند. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این اپلیکیشن مربوط به توانایی آن در شناسایی کانال‌های رادیویی است که احتمالا مورد علاقه کاربر هستند. این برنامه با توجه به سبک و نوع موزیک‌هایی که شما از طریق آن خش می‌کنید، کانال‌های رادیویی را پیشنهاد می‌کند که با سبک و سیاق مورد پسندتان در ارتباط است. اپلیکیشن iHeartRadio هم اکنون یکی از بهترین برنامه های سازگار با کروم کست (Chromecast) و کروم کست آدیو (Chromecast Audio) به منظور پخش موسیقی از گوشی در تلویزیون یا اسپیکر به شمار می‌رود.

بهترین برنامه های سازگار با کروم کست برای انجام بازی و سرگرمی در تلویزیون

برنامه‌هایی که در این قسمت معرفی می‌شوند از جمله بهترین برنامه های سازگار با دانگل کروم کست (Chromecast) به منظور انجام بازی در تلویزیون محسوب می‌شوند.

برنامه Big Web Quiz

برنامه های سازگار با کروم کست

برنامه Big Web Quiz توسط تیم داخلی خود گوگل توسعه داده شده و در واقع یک نوع بازی اختصاصی است که توسط دانگل کورم کست در تلویزیون‌ها قابل اجراست. با استفاده از این برنامه شما و چهار نفر از دوستانتان باید با یکدیگر رقابت کنید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به سوالاتی که ارائه می‌شود پاسخ دهید. امتیازات شما و سایر دوستانتان بر روی صفحه نمایش تلویزیون ارائه می‌شود و این موضوع رقابت را جالب‌تر و هیجان‌انگیزتر می‌کند. به صورت کلی برنامه Big Web Quiz در حال حاضر یکی از بهتری برنامه های سازگار با کروم کست به منظور انجام بازی در تلویزیون محسوب می‌شود.

برنامه Just Dance Now

برنامه های سازگار با کروم کست

برنامه یا بازی Just Dance Now به واقع یکی از بهترین برنامه های سازگار با کروم کست برای انجام بازی در تلویزیون خواهد بود و بی‌شک توجه شما را هم جلب می‌کند. در این بازی شما نقش یک فرد رقاص را ایفاء می‌کنید و باید با انجام حرکات دقیق و حساب شده به رقابت با سایر شرکت کنندگان بپردازید. بازی جذاب Just Dance Now شامل حالت آنلاین می‌شود و خریدهای درون برنامه‌ای را به همراه دارد. اگر از دانگل کروم کست در تلویزیون خود استفاده می‌کنید، توصیه می‌کنیم که به هیچ وجه بازی Just Dance Now را از دست ندهید و همین حالا نسبت به دانلود آن اقدام کنید.

برنامه GamingCast

برنامه های سازگار با کروم کست

با استفاده از برنامه GamingCast می‌توانید از طریق دانگل کروم کست در تلویزیون خود مجموعه بازی‌های کلاسیکی را اجرا کنید. بازی‌های کلاسیکی نظیر Snake، Pong، Xonix یا Tetris از جمله بازی‌های ارائه شده در برنامه GamingCast محسوب می‌شوند. تیم توسعه دهنده این برنامه اشاره داشته که در آینده نزدیک تنوع بازی‌های آن را افزایش می‌دهد.

برنامه CastPad for Chromecast

برنامه های سازگار با کروم کست

برنامه CastPad for Chromecast شاید به طور کامل و قطعی ارتباطی به بازی و مسئله گیمینگ نداشته باشد. این برنامه از طریق اتصال به کروم کست (Chromecast) صفحه نمایش تلویزیون شما را تبدیل به یک بوم نقاشی می‌کند. با استفاده از برنامه CastPad for Chromecast به واقع می‌توانید تجربه فوق‌العاده‌ای را داشته باشید. به عنوان مثال شما می‌توانید صفحه نمایش تلویزیون خود را به بوم نقاشی برای انجام بازی پیکشنری (Pictionary) تبدیل کنید.

برنامه Pocket Casts

برنامه های سازگار با کروم کست

اپلیکیشن Pocket Casts یکی از پرطرفدارترین برنامه های سازگار با کروم کست برای انجام بازی و سرگرمی در تلویزیون است. این موضوع از نمره‌ای که این اپلیکیشن توسط کاربران به دست آورده قابل درک است. برنامه Pocket Casts در واقع مربوط به پادکست می‌شود و علاوه بر قابلیت پخش، امکان دانلود پادکست‌ها را هم فراهم می‌کند. بنابراین برنامه Pocket Casts بیشتر با جنبه‌های سرگرمی در ارتباط است. برنامه Pocket Casts از قابلیت پخش صوتی و ویدیویی پشتیبانی می‌کند و این موضوع هم از مزیت‌های این اپلیکیشن به شمار می‌رود. رابط کاربری این برنامه هم بسیار شبیه به متریال دیزاین اندروید آب نبات چوبی محسوب می‌شود.

بهترین برنامه های استریم رایگان سازگار با دانگل کروم کست (Chromecast) گوگل

برنامه‌هایی که در این بخش معرفی می‌شوند همگی برنامه‌های رایگانی هستند که می‌توانند برای پخش یا اصطلاحا استریم محتوا از گوشی در تلویزیون با استفاده از دانگل کروم کست مورد استفاده قرار گیرند. این برنامه‌ها را می‌توان به عنوان بهترین برنامه های رایگان سازگار با کروم کست برای تماشای فیلم، سریال و سایر محتوای ویدیویی هم خطاب کرد.

برنامه Crackle

برنامه های سازگار با کروم کست

برنامه Crackle شاید بهترین و قدرتمندترین برنامه موجود به منظور پخش فیلم ویدیو از طریق گوشی در تلویزیون با استفاده از دانگل کروم کست نباشد، اما رایگان بودن خدمت و سرویس‌های آن منجر می‌شود که این برنامه به یکی از بهترین برنامه های رایگان استریم فیلم و سریال سازگار با کروم کست تبدیل شود. آرشیو فیلم و سریال‌های ارائه شده در برنامه Crackle به قدری هستند که رضایت شما را در قبال استفاده از یک برنامه رایگان جلب کنند.

برنامه Vevo

برنامه های سازگار با کروم کست

برنامه جالب Vevo به شما این امکان را می‌دهد تا به محض انتشار موزیک ویدیوی جدیدی از سوی هنرمند مورد علاقه خود، از این رخداد خبردار شوید و قادر به تماشای آن باشید. برنامه Vevo سازگاری مناسبی با دانگل کروم کست و پخش از طریق تلویزیون دارد. این برنامه دارای خدمات و سرویس‌های کاملا رایگان بوده و در حال حاضر یکی از بهترین برنامه های رایگان سازگار با کروم کست برای تماشای محتوای ویدیویی محسوب می‌شود.

برنامه BBC iPlayer

برنامه های سازگار با کروم کست

پیش از هر چیز باید اشاره کنیم که متاسفانه برنامه BBC iPlayer دارای محدودیت‌های جغرافیایی است. این برنامه در بریتانیا سرویس‌دهی کاملا رایگانی دارد و به موجب آن کاربران می‌توانند با استفاده از دانگل کروم کست و از طریق تلویزیون خود به تازه‌ترین برنامه‌های تلویزیونی دنیا دسترسی پیدا کنند. برنامه BBC iPlayer توسط ساکنین ایالات متحده و سایر مناطق قابل استفاده نبوده و کیفیت لازم را ارائه نمی‌کند.

بهترین برنامه های سازگار با کروم کست با کاربردهای متفرقه

برنامه‌هایی که در این بخش به آن‌ها اشاره می‌کنیم، سرویس‌ها و قابلیت‌های متنوعی را ارائه می‌کنند. این برنامه‌ها را می‌توان بهترین برنامه های سازگار با کروم کست با کاربردهای متفرقه محسوب کرد.

برنامه MyCastScreen

با اتصال دانگل کروم کست (Chromecast) به تلویزیون، این امکان در اختیارتان قرار داده می‌شود تا برای صفحه مربوط به کروم کست تصویر پس زمینه انتخاب کنید. تصاویر که می‌توانید به عنوان تصویر پس زمینه کروم کست تلویزیون انتخاب کنید ساده هستند. اگر تمایل دارید که تصاویری خلاقانه‌تری را به عنوان تصویر پس زمینه کروم کست تلویزیون خود در نظر بگیرید، توصیه می‌کنیم که از برنامه MyCastScreen استفاده نمایید.

برنامه های سازگار با کروم کست

با استفاده از برنامه MyCastScreen می‌توانید اطلاعاتی همچون وضعیت آب و هوای منطقه خود، زمان و تاریخ و …. را به تصویر پس زمینه رابط کروم کست تلویزیون خود اضافه کنید. متاسفانه برنامه MyCastScreen به صورت رایگان عرضه نشده و برای دانلود آن باید مبلغ 0.99 دلار پرداخت شود. این برنامه یکی از بهترین برنامه های سازگار با کروم کست با کاربردهای متفرقه محسوب می‌شود.

برنامه Dayframe

برنامه های سازگار با کروم کست

با استفاده از برنامه Dayframe می‌توانید در گوشی خود کلیپ‌های اسلایدشو تهیه کرده و آن را در تلویزیون خود پخش کنید. البته طبیعی است که برای انجام این کار نیاز به وجود دانگل کروم کست (Chromecast) و اتصال به اینترنت خواهید داشت. برنامه Dayframe قابلیت ارتباط با شبکه‌های اجتماعی مختلفی نظیر فیسبوک، اینستاگرام ، توییتر، گوگل پلاس و … را دارد. نسخه رایگان این برنامه پس از ساخت اسلایدشو یک لوگوی کوچک را در گوشه صفحه نمایش می‌دهد. اگر قصد دارید که این لوگو را حذف کنید، باید با پرداخت مبلغ 0.99 دلار نسبت به خرید نسخه اصلی برنامه Dayframe اقدام نمایید.

برنامه Cast Store

برنامه های سازگار با کروم کست

توصیه می‌کنیم که به هیچ وجه برنامه Cast Store را از دست ندهید. این برنامه بدون تردید یکی از بهترین و کاربردی‌تری برنامه های سازگار با کروم کست با کاربردهای متفرقه موجود کنونی به شمار می‌رود. با استفاده از این برنامه می‌توانید به لیست اپلیکیشن‌های سازگار با قابلیت کروم کست در تلویزیون خود دسترسی پیدا کنید و هر برنامه جالب مورد نظرتان را دانلود نمایید. اگر از علاقمندان به وصل کردن گوشی به تلویزیون از طریق دانگل کروم کست (Chromecast) هستید، توصیه می‌کنیم که به هیچ عنوان برنامه Cast Store را از دست ندهید.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه های سازگار با کروم کست (Chromecast) و کروم کست آدیو (Chromecast Audio) گوگل پرداختیم. برنامه‌های مورد نظر در دسته‌بندی‌های مختلفی خدمت شما عزیزان معرفی شدند. چنانچه در رابطه با هر یک از موارد شرح داده شده نیاز به توضیحات دقیق‌تری دارید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید: خرید موبایل

تعمیرات موبایل

منبع androidpit

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments