تعمیر برد آیفون ۸ تعمیر برد آیفون ۸

تعمیر برد آیفون ۸

تعمیر برد آیفون 8 یکی از تعمیرات دشوار این گوشی است که عموما هزینه بالایی برای انجام آن دریافت می‌شود. البته تعمیر برد هزینه بسیار پایین تری نسبت به تعویض آن دارد. این هزینه به قدری بالاست که در ین حالت خرید گوشی به صرفه تر خواهد بود. با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعمیر برد آیفون 8 اپل را با کمترین هزینه ممکن انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

 

برای تعمیر برد آیفون 8 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

دلایل اصلی تعمیر برد آیفون 8 اپل

تعمیر برد آیفون 8 به دلیل از کار افتادن این قطعه یا بروز اختلال در عملکرد مدارهای آن انجام می‌شود، اما چه دلایلی منجر می‌گردند که برد آیفون 8 دچار اختلال شود؟ چند دلیل مختلف می‌توانند منجر به بروز این مشکلات شوند. یکی از اصلی ترین دلایلی که منجر به بروز این مسئله می‌شود وارد ضربه به بدنه موبایل است. اگر ضربه‌ای به برد وارد شود، ممکن است قطعات، مدارها یا حتی خود مادربرد را دچار اختلال کند. آب خوردگی آیفون 8 هم یکی دیگر از دلایل اصلی است که می‌تواند منجر به سوختن و از کار افتادن مادربرد آیفون 8 شود. در برخی شرایط هم دیده شده که برد آیفون 8 بدون دلیل و با گذشت زمان دچار اختلال هایی می‌شود که بروز آن ها اجتناب ناپذیر است.

 

تعمیر برد آیفون 8 اپل در موبایل کمک

چرا تعمیر برد آیفون 8 اهمیت بالایی دارد؟

تعمیر برد آیفون 8 اپل یکی از مهم‌ترین تعمیرات این گوشی است که نیاز به دقت بالایی دارد. مادربرد قطعه محوری در گوشی های موبایل محسوب می‌شود که ارتباط مابین قطعات الکترونیکی دیگر را فراهم می‌کند. برای مثال باتری، سنسور دوربین، فلت شارژ، ال سی دی و تمام سایر قطعات آیفون با مادربرد گوشی در ارتباط هستند و دستورات لازم برای انجام اقدامات مختلف و هماهنگی مابین عملکرد قطعات الکترونیکی مختلف گوشی توسط برد انجام می‌گیرد.  بنابراین تعمیر برد آیفون 8 اپل یکی از مهم ترین تعمیرات این گوشی است که باید برای انجام آن دقت ویژه‌ای صرف شود.

 

برای تعمیر برد آیفون 8 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

بیشتر بخوانید: تعمیر باتری آیفون ۸ 

هزینه تعمیر برد آیفون 8 اپل چقدر است؟

تعمیر برد آیفون 8 نیاز به این دارد که تعمیرکار به طور دقیق بخش ها و قسمت های مختلف روی برد را مورد ارزیابی و تست قرار داده و در صورت بروز مشکل آن را برطرف سازد. در خیلی از موارد روز مشکل در یک قطعه نصب شده روی برد، می‌تواند صرفا با تعویض همان قطعه رفع شود که در این حالت هزینه تعمیر نسبت به حالتی که باید مادربرد به کل تعویض شود کمتر خواهد بود. برای مثال تصور کنید سوکت باتری آیفون 8 که روی مادربرد قرار دارد شکسته و بدین ترتیب کانکتور باتری روی آن سوار نمی‌شود. در این شرایط گوشی روشن نخواهد شد اما می‌توان فقط با تعویض سوکت باتری از روی برد مشکل را برطرف کرد. برای انجام این نوع تعمیرات بر روی برد و تعویض قطعات نصب شده روی آن باید تعمیرکار با نحوه تعمیر مدارهای الکترونیکی به خوبی آشنا باشد.

 

تعمیر برد آیفون 8 | گارانتی اپل

بیشتر بخوانید: تعمیر ال سی دی شکسته آیفون ۸  

 

البته انجام این نوع تعمیرات حساسیت بالایی دارد. این دسته از تعمیرات مادربرد در مقایسه با تعویض برد مقوله و رویکرد متفاوتی را شامل می‌شود. اگر نیاز به تعمیر برد آیفون 8 اپل دارید، به هیچ عنوان انجام این کار را به هر تعمیرکاری واگذار نکنید، چون ممکن است به گوشی شما آسیب جدی وارد کند و تعمیری که با صرف هزینه کمتر قابل انجام بود را با هزینه‌ای گزاف انجام دهد. بنابراین همیشه به خاطر داشته باشید که تعمیر برد آیفون 8 اپل مسئله مهمی است و نیاز به دقت بسیار بالایی دارد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی گوشی آیفون

آیا شخصا قادر به تعمیر برد آیفون 8 خواهیم بود؟

همانطور که پیش از این هم اشاره داشتیم تعمیر برد آیفون 8 اپل کار سختی است و نیاز به تجربه و دانش بالایی دارد. بنابراین توصیه می‌کنیم اگر در حوزه تعمیرات موبایل تجربه کافی ندارید به فکر تعمیر برد آیفون 8 اپل نباشید و انجام این کار را به فرد یا مرجع قابل اعتمادی واگذار کنید که خدای نکرده منجر به دوباره‌کاری نشود. دقت کنید که حتی خیلی از تعمیرکاران موبایل با تجربه را با نحوه تعمیر مدارها و قطعات الکترونیکی مادربرد آیفون 8 و گوشی های دیگر آشنایی ندارند و به جای تعمیر برد نسبت به تعویض آن اقدام می‌کنند که این امر هزینه بالایی را به همراه خواهد داشت. برای آشنایی با نحوه تعویض مادربرد آیفون 8 می‌توانید به مطالعه مقاله “آموزش تعویض برد آیفون 8 اپل” بپردازید.

 

برای تعمیر برد آیفون 8 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 8 

تعمیر برد آیفون 8 اپل را به موبایل کمک واگذار کنید!

با موبایل می‌توانید تعمیر برد آیفون 8 اپل را با صرف کمترین هزینه و همچنین اطمینان از بهترین کیفیت ممکن انجام دهید. کارشناسان موبایل کمک افراد کاملا حرفه‌ای و با تجربه‌ای هستند که می‌توانند با دقت مشکل مادربرد آیفون 8 شما را بررسی و ارزیابی کنند. در خیلی از موارد بررسی های این کارشناسان سبب می‌شود تا بدون نیاز به تعویض کامل برد و فقط با تعمیر یک قطعه بتوانید مشکل آیفون خود را برطرف سازید. به منظور تعمیر آیفون 8 توسط کارشناسان موبایل کمک کافیست با شماره 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

بیشتر بخوانید: 

قطعات iPhone 8

خرید قطعات ایفون

تعمیرات تخصصی آیفون
در نمایندگی اپل با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی آیفون
در گارانتی اپل

مقالات آموزش تعمیرات آیفون

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض باتری اپل

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی اپل واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات اپل واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات اپل

خرید قطعات اورجینال آیفون (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل