پیدا کردن تاریخ ساخت اکانت کلش اف کلنز در آیفون و آیپد

اتک GoWiPe

اگر قصد دارید که در آیفون یا آیپدتان به تاریخ ساخت اکانت بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) دسترسی پیدا کنید، این راهنمای اختصاصی را از دست ندهید. در این مقاله قصد داریم تا به آموزش نحوه پیدا کردن تاریخ ساخت اکانت کلش اف کلنز در آیفون و آیپد بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با پیدا کردن تاریخ ساخت اکانت کلش اف کلنز در آیفون و آیپد

اگر به خاطر داشته باشید، پیش از این در مقاله آموزش پیدا کردن تاریخ شروع بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) روشی را معرفی کردیم که با استفاده از آن در دستگاه‌های اندرویدی می‌توانید تاریخ ساخت اکانت بازی کلش اف کلنز خود را پیدا کنید. متاسفانه روش فوق در آیفون و آیپد های اپل جوابگو نیست و باید در این دستگاه‌ها به شیوه دیگری وارد عمل شوید.

بیشتر بخوانید: تعمیرگاه تخصصی موبایل

در این مقاله قصد داریم تا به آموزش نحوه پیدا کردن تاریخ ساخت اکانت کلش اف کلنز در آیفون و آیپد بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

پیدا کردن تاریخ ساخت اکانت کلش اف کلنز در آیفون و آیپد

به منظور پیدا کردن تاریخ ساخت اکانت بازی کلش یا زمان دقیقی که این بازی را در دستگاه آی او اسی خود شروع کردید، کافیست که مراحل زیر را به ترتیب طی نمایید:

  • به منوی برنامه‌ های آیفون یا آیپدتان مراجعه کنید.
  • برنامه Game Centre را انتخاب کنید.
  • گزینه Games یا همان توپ صورتی رنگ را انتخاب کنید. در این شرایط لیستی از بازی های در تعامل با اپل آیدی شما نمایان می‌شوند. اگر بازی کلش اف کلنز به اپل آیدی شما متصل بوده باشد، آن را در این لیست مشاهده خواهید کرد.
  • بازی کلش اف کلنز را از لیست انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: مرکز تعمیرات اپل تهران

  • گزینه Achievements را انتخاب کنید.
  • حال گزینه Bigger Coffers (Upgrade a Gold Storage To Level 2) را از لیست دستاوردهای موجود انتخاب کنید.
  • تاریخی که در پنجره پاپ آپ نمایان می‌شود، تاریخ ساخت اکانت کلش اف کلنز شما در آن آیفون یا آپید است.

بنابراین به این صورت می‌توانید در آیفون و آیپدهای اپل تاریخ ساخت اکانت کلش اف کلنز خود را بیابید.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه پیدا کردن تاریخ ساخت اکانت کلش اف کلنز در آیفون و آیپد های اپل پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید قطعه موبایل

قیمت شیشه آیفون 11 Pro

تاچ ال سی دی سی 5

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments