تعویض باتری S8 سامسونگ – G950 | موبایل کمک تعویض باتری S8 سامسونگ – G950 | موبایل کمک

تعویض باتری S8 سامسونگ – G950 | موبایل کمک

باتری گلکسی اس 8 سامسونگ (Samsung Galaxy S8) هم مثل دیگر گوشی های موبایل به مرور زمان با افت کیفیت و ظرفیت شارژدهی مواجه خواهد شد و نیاز به تعویض پیدا می‌کند. با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعمیر باتری گلکسی اس 8 را با کمترین قیمت ممکن انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

 

برای تعویض باتری سامسونگ S8 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

چرا ظرفیت و کیفیت شارژدهی باتری گلکسی اس 8 به مرور کم می‌شود؟

باتری که در گلکسی S8 سامسونگ بکار رفته مثل دیگر گوشی های موبایل از نوع لیتیوم یونی است. باتری های لیتیوم یونی نقاط قوت بسیار زیادی دارند و به همین دلیل است که در تمام گجت های بهره‌مند از باتری شارژی از این نوع باتری ها استفاده می‌شود. اما در کنار تمام مزیت هایی که باتری های لیتیوم یونی دارند، یک نقطه ضعف هم در آن وجود خواهد داشت که مربوط به افت تدریجی ظرفیت و کیفیت شارژدهی آن ها می‌شود. متاسفانه باتری های لیتیوم یونی به مرور زمان و با قرار گرفتن در سیکل های شارژ متعدد ظرفیت اسمی و اولیه خود را از دست خواهند داد. از آنجایی که گلکسی اس 8 هم از یک باتری لیتیوم یونی بهره می‌برند، بنابراین طبیعی است که ظرفیت و توان شارژدهی آن به مرور افت کند و بعد از مدت زمان خاصی باتری گوشی نیاز به تعویض داشته باشد.

بیشتر بخوانید: تعویض باتری موبایل

زمان مناسب برای تعویض و تعمیر باتری گلکسی اس 8 چه زمانی است؟

زمان مناسب برای تعویض باتری گوشی خود به خود توسط کاربر قابل درک خواهد بود و وی متوجه این مسئله می‌شود. اگر توان شارژدهی باتری گوشی شما به شدت افت کرده و تقریبا چند سالی است که باتری آن را تعویض نکرده‌اید، مطمئن زمان تعویض باتری گوشی فرا رسیده است. برای آشنایی بیشتر با این مسئله و بهترین زمان تعویض باتری گوشی های موبایل از جمله گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ توصیه می‌کنیم به مطالعه مقاله همه چیز در مورد تعویض باتری آیفون و اندروید ؛ بهترین زمان تعویض بپردازید.

قیمت تعویض یا تعمیر باتری گلکسی اس 8 سامسونگ چقدر است؟

هزینه یا قیمت تعویض و تعمیر باتری گلکسی اس 8 سامسونگ خیلی بالا نیست و نسبت به سایر تعمیرات این گوشی هزینه کمتری دارد. بخش اصلی هزینه‌ای که برای تعویض باتری این گوشی می‌پردازید مربوط به باتری می‌شود که باید در دستگاه نصب گردد. سعی کنید در این راستا برای کاهش هزینه ها از باتری های تقلبی و فیک استفاده نکنید و حتما یک باتری اورجینال و اصل را در گوشی نصب نمایید. در غیر این صورت ممکن است به زودی باز هم مشکل افت توان شارژدهی باتری نمایان شود و عملا هزینه‌ای که کرده‌اید بدون نتیجه باقی بماند. پس همیشه یک باتری اورجینال و اصل و با کیفیت را در گوشی نصب کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی S8 Plus

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی سامسونگ

تعویض باتری s8 - باتری گوشی s8

بیشتر بخوانید: خرید موبایل

تعویض باتری گلکسی S8 چقدر زمان می‌برد؟

خوشبختانه تعویض یا تعمیر باتری گلکسی اس 8 سامسونگ خیلی زمانگیر نبوده و اگر تعمیرکاری که مسئول انجام این تعمیر است سرعت عمل خوبی داشته و از ابزارهای مناسب استفاده کند، ظرف مدت زمان کمتر از 90 دقیقه قادر به تعویض باتری گلکسی اس 8 خواهد بود. اگر می‌خواهید تعویض و تعمیر باتری گلکسی اس 8 شما در سریع ترین زمان ممکن انجام شود، توصیه می‌کنیم از خدمات موبایل کمک استفاده به عمل آورید.

بیشتر بخوانید: تعمیر تاچ ال سی دی گلکسی اس 8 

آیا شخصا قادر به تعویض باتری گلکسی اس 8 سامسونگ خواهیم بود؟

تعویض باتری گلکسی اس 8 سامسونگ از تعمیرات دشوار این موبایل نیست و شما هم با کمی دقت و حوصله و البته دسترسی به ابزارهای مورد نیاز می‌توانید این تعمیر را انجام دهید. بدین منظور ابتدا با مراجعه به فروشگاه موبایل کمک ابزارهای مورد نیاز برای تعمیر باتری گلکسی اس 8 را تهیه کنید و یک عدد باتری اصل و اورجینال این گوشی را هم خریداری نمایید. سپس مراحلی که در مقاله آموزش تعمیرات سامسونگ: تعویض باتری گلکسی S8شرح داده شده‌اند را با دقت دنبال کنید و انجام دهید. سعی کنید تمام مراحل را دقیقا طبق توضیحات ارائه شده دنبال کنید تا در نهایت بتوانید با موفقیت تعویض باتری گلکسی اس 8 خود را انجام دهید.

 

برای تعویض باتری سامسونگ S8 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

تعمیر باتری گلکسی اس 8 با کمترین قیمت در موبایل کمک

اگر می‌خواهید بدون دردسر و با صرف کمترین هزینه تعمیر باتری گلکسی اس 8 سامسونگ شما انجام شود، می‌توانید از سرویس موبایل کمک استفاده کنید. کارشناسان موبایل کمک برای انجام تعمیرات روی گوشی سامسونگ مشتریان عزیز از جدیدترین متدها و ابزارها استفاده می‌کنند. ضمن اینکه تعویض باتری گوشی با ضمانت اورجینال بودن و کیفیت باتری توسط موبایل کمک انجام می‌گیرد و شما به ازای آن کمترین هزینه و قیمت ممکن را پرداخت خواهید کرد. برای ثبت سفارش تعویض و تعمیر باتری و یا به طور کلی تعمیر گلکسی اس 8 خود توسط مرکز موبایل کمک کافیست با شماره 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی سامسونگ S8

تعمیرات تخصصی سامسونگ
در نمایندگی سامسونگ با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی سامسونگ
در گارانتی سامسونگ

مقالات آموزش تعمیرات سامسونگ

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات سامسونگ

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض باتری سامسونگ

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات سامسونگ

خرید قطعات اورجینال سامسونگ (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ