آموزش اضافه کردن و استفاده همزمان از چند اکانت اینستاگرام

استفاده همزمان از چند اکانت اینستاگرام

امکان استفاده همزمان از چند اکانت اینستاگرام به نسخه‌های جدید اپلیکیشن این شبکه اجتماعی اضافه شده است. در این مقاله قصد داریم که به آموزش این موضوع و نحوه استفاده همزمان از چند اکانت اینستاگرام بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

آموزش اضافه کردن و استفاده همزمان از چند اکانت اینستاگرام

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

مقدمه‌ای در مورد استفاده از چند اکانت اینستاگرام

اپلیکیشن اینستاگرام تا چند وقت پیش امکان استفاده همزمان از چند اکانت را ارائه نمی‌کرد، اما تقریبا به تازگی این قابلیت به برنامه اینستاگرام اضافه شده است. استفاده همزمان از چند اکانت اینستاگرام به این معناست که کاربر می‌تواند چند اکانت مختلف را به طور همزمان در برنامه اینستاگرام لاگین (Log In) کرده و به بررسی و مدیریت آن‌ها بپردازد.

به عنوان مثال تصور کنید که برای شرکت یا کسب و کار خود یک بیزینس پروفایل (Business Profile) ساخته‌اید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه ساخت و استفاده از بیزینس پروفایل اینستاگرام، توصیه می‌کنیم که مقاله “بیزینس پروفایل (Business Profile) با تجاری کردن اکانت اینستاگرام” را مطالعه کنید. حال اگر قصد داشته باشید که به طور همزمان اکانت اینستاگرام شخصی خود را هم در کنار بیزینس پروفایلتان مدیریت کنید، پای قابلیت استفاده همزمان از چند اکانت اینستاگرام به میان خواهد آمد.

در این مقاله قصد داریم که به شکل پرسش و پاسخ، راهنمایی جامعی را در رابطه با نحوه استفاده از چند اکانت اینستاگرام به صورت همزمان خدمت شما عزیزان ارائه کنیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و موارد شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

چگونه یک اکانت اینستاگرام جدید را در کنار اکانت پیشین خود فعال کرده و به طور همزمان از دو اکانت استفاده کنیم؟

همانطور که اشاره کردیم، نسخه‌های جدید برنامه اینستاگرام این قابلیت را در اختیار کاربر قرار می‌دهد تا بدون نیاز به خروج یا لاگوت (Log Out) شدن از اکانت اینستاگرام خود و وارد کردن مشخصات اکانت دیگر، به طور همزمان از چند اکانت استفاده کند. به منظور اضافه کردن اکانت جدید به برنامه اینستاگرام در دستگاه‌های اندرویدی و آی او اسی مراحل زیر را طی کنید:

  • به بخش پروفایل اکانت فعلی خود مراجعه کنید.
  • در دستگاه‌های آی او اسی، آیکون خورشید موجود در گوشه بالا و سمت راست صفحه را لمس کنید. در دستگاه‌های اندرویدی باید آیکون سه نقطه موجود را لمس نمایید.
  • حال گزینه Add Account را انتخاب کنید.
  • مشخصات (نام کاربری و رمز عبور) اکانت جدید مورد نظرتان را وارد کرده آن را به لیست اکانت‌های فعال برنامه اینستاگرام اضافه کنید.

اما به منظور جابجایی مابین اکانت‌های اینستاگرام خود باید به صورت زیر عمل کنید:

  • به بخش پروفایل اکانت فعلی خود مراجعه کنید. در بخش فوقانی صفحه، یوزرنیم یا نام حساب کاربری شما نمایش داده شده است. این نام کاربری را لمس کنید.
  • حال اکانت فعالی که قصد دارید وارد آن شوید را انتخاب کنید.

چگونه یک اکانت را از لیست اکانت‌های فعال اینستاگرام حذف کنیم؟

به منظور حذف هر یک از اکانت‌های فعال خود در اپلیکیشن اینستاگرام کافیست که مراحل زیر را طی کنید:

  • به بخش پروفایل اکانتی که قصد حرف آن را دارید بروید.
  • در دستگاه‌های آی او اسی، آیکون خورشید موجود در گوشه بالا و سمت راست صفحه را لمس کنید. در دستگاه‌های اندرویدی باید آیکون سه نقطه موجود را لمس نمایید.
  • حال گزینه Log Out of [username] را انتخاب کنید.

با انجام این عمل اکانت مورد نظر از لیست اکانت‌های فعال دستگاهتان حذف می‌شود.

با فرض فعال بودن همزمان چند اکانت اینستاگرام ، نوتیفیکیشن‌های ارائه شده از سوی برنامه اینستاگرام مربوط به کدام اکانت‌ها می‌شود؟

در شرایطی که به طور همزمان چند اکانت اینستاگرام در اپلیکیشن این شبکه اجتماعی فعال باشد، نوتیفیکیشن‌های دریافتی شما مربوط به آن اکانتی می‌شود که در صفحه آن حضور داشته و آخرین بار از آن استفاده کرده‌اید.

بیشتر بخوانید:  تعویض گوشی آیفون

چگونه اکانت‌های اینستاگرام خود را با فیسبوک در تعامل مستقیم قرار دهیم؟

به منظور ایجاد تعامل مابین اکانت‌های اینستاگرام و فیسبوک خود در دستگاه‌های آی او اسی و ویندوزفون‌ها باید مراحل زیر را طی کنید:

  • به بخش پروفایل برنامه اینستاگرام مراجعه کرده و آیکون شبیه به خورشید موجود را انتخاب کنید.
  • گزینه Linked Accounts را انتخاب کنید.
  • گزینه Facebook را انتخاب کنید و با وارد کردن مشخصات اکانت فیسبوک خود، قادر به تعامل و همگام‌سازی آن با اکانت اینستاگرام‌تان خواهید بود.

برای انجام این امر در دستگاه‌های اندرویدی باید مراحل زیر طی شود:

  • وارد بخش پروفایل برنامه اینستاگرام شوید و آیکون سه نقطه موجود را انتخاب کنید.
  • گزینه Linked Accounts را انتخاب کنید.
  • گزینه Facebook را انتخاب کنید و با وارد کردن مشخصات اکانت فیسبوک خود، قادر به تعامل و همگام‌سازی آن با اکانت اینستاگرام‌تان خواهید بود.

دقت داشته باشید که شما می‌توانید اکانت‌های مختلف اینستاگرام خود را به یک صفحه فیسبوک مشترک لینک دهی کرده و با آن تعامل ایجاد کنید.

چگونه اکانت اینستاگرام خود را با صفحه فیسبوکی که مدیریت می‌کنیم همگام‌سازی نماییم؟

به منظور کسب اطلاعات دقیق در رابطه با این موضوع، توصیه می‌کنیم که مقاله همه چیز در مورد اینستاگرام و تعامل آن با سایر شبکه‌های اجتماعی را مطالعه کنید.

چگونه پست‌های پیشین اینستاگرام خود را در یک شبکه اجتماعی دیگر اشتراک گذاری کنیم؟

به منظور اشتراک گذاری پست‌هایی پیشین اکانت اینستاگرام خود در یک شبکه اجتماعی دیگر باید مراحل زیر را طی کنید:

  • به پروفایل خود مراجعه کرده و پستی را باز کنید که قصد اشتراک گذاری آن را دارید.
  • آیکون سه نقطه موجود را لمس کنید.
  • گزینه Share را انتخاب کنید.
  • در لیست آپشن‌های موجود، شبکه اجتماعی مورد نظرتان را انتخاب کنید. در این شرایط اگر وارد اکانت شبکه اجتماعی مورد نظرتان نشده باشید، لازم است که با ارائه مشخصات خود وارد آن شوید.
  • نهایتا گزینه Share را از گوشه بالا و سمت راست صفحه انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید:  تعویض ال سی دی 

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به شرح نحوه لاگین کردن و استفاده همزمان چند اکانت اینستاگرام پرداختیم. استفاده همزمان از چند اکانت اینستاگرام به واقع ویژگی بسیار عالی و کاربردی است که لازم بود به اپلیکیشن اینستاگرام اضافه شود. چنانچه در رابطه با هر یک از موارد شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید گوشی

قیمت قاب و شاسی iPhone X

قیمت ال سی دی سامسونگ J5 Prime

قطعات گوشی Samsung J6

تعمیرات موبایل

منبع instagram

نظرات کاربران (2)

guest
2 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
مینا
مینا
6 سال گذشته

سلام من قبلن با اینستام اکانت های همزمان زیاد داشتم اما الان ک میخوام اکانت جدید نصب کنم ارور همگام سازی میده چیکار کنم؟

بنيتا
بنيتا
6 سال گذشته

باسلام من اقدام ب ساختن پیج جدید با اینیستا دارم ولی ارور میده برام ارورشمارور لوگین هست گوشیمم ایفونه کمک کنید موقع نوشتن یوزر نیمم خطا میده هم با شماره موبایل و هم با ایمیلم موقع زدن یوزر نیم ارور میدهد