تعمیر برد J2 Core سامسونگ – J260 | موبایل کمک تعمیر برد J2 Core سامسونگ – J260 | موبایل کمک

تعمیر برد J2 Core سامسونگ – J260 | موبایل کمک

اگر بنا به هر دلیل مادربرد گوشی گلکسی جی 2 کور (Samsung Galaxy J2 Core) شما دچار مشکل شده و درست عمل نمی‌کند، نگران هزینه و کیفیت تعمیر آن نباشید. با خدمات موبایل کمک می‌توانید تعمیر برد گلکسی جی 2 کور را بهتر از نمایندگی های رسمی تعمیرات موبایل سامسونگ انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

 

برای تعمیر برد سامسونگ J2 Core کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

اصلی ترین دلایل خراب شدن مادربرد Galaxy J2 Core

گوشی گلکسی J2 Core یکی از گوشی های رده پایین شرکت سامسونگ است که طبیعتا از طراحی خیلی با کیفیت و مقاومی بهره نمی‌برد، بنابراین اگر در حین استفاده از آن دقت کافی صرف نشود و احتیاط های لازم صورت نپذیرد، احتمال خراب شدن دستگاه زیاد خواهد بود. متاسفانه خراب شدن مادربرد یا قطعات روی آن یکی از مشکلات شایعی است که در گوشی گلکسی جی 2 کور سامسونگ به وفور رخ می‌دهد. برخی از اصلی ترین دلایلی که منجر به بروز این خرابی در گوشی مذکور می‌شوند شامل موارد زیر هستند:

  • آب خوردگی: تماس گوشی گلکسی J2 Core با آب می‌تواند خیلی سریع منجر به خراب شدن برد این گوشی و قطعات آن شود. مادربرد گوشی گلکسی جی 2 کور مثل دیگر گوشی های موبایل از قطعات الکترونیکی و مدارهای الکترونیکی تشکیل شده و آب به دلیل رسانا بودن می‌تواند در یک چشم به هم زدن در عملکرد آن ها اختلال ایجاد کند و دستگاه را معیوب سازد. برای آشنایی بیشتر با خرابی ناشی از آب خوردگی در گوشی مذکور و تعمیر دستگاه در این مواقع توصیه می‌کنیم مقاله تعمیر گلکسی J2 Core آب خورده را به موبایل کمک بسپارید! را مطالعه کنید.
  • ضربه و فشار: وارد شدن ضربه و فشار به موبایل فقط ریسک شکستن و از کار افتادن تاچ ال سی دی گوشی را به همراه ندارد، بلکه در خیلی از مواقع ممکن است منجر به آسیب دیدن مادربرد گوشی هایی همچون گلکسی جی 2 کور هم شود. بنابراین سعی کنید تا حد امکان از وارد شدن ضربه و فشار به گوشی جلوگیری کنید یا حداقل دستگاه را به همراه یک گارد ژله‌ای و ضربه‌گیر مناسب استفاده نمایید که انتقال فشار و ضربه از ناحیه خارجی به اجزای داخلی آن با شدت کمتری انجام گیرد.
  • استفاده نادرست: در برخی شرایط ممکن است استفاده نادرست کاربر هم منجر به معیوب شدن برد گلکسی جی 2 کور و بروز اختلال در عملکرد آن شود. برای مثال اگر داغ شدن بدنه این گوشی برای مدت زمان طولانی ادامه یابد و کاربر هم به این موضوع توجه نکند و به همان شکل از دستگاه استفاده به عمل آورد، احتمال آسیب دیدن قطعات و مدارهای الکترونیکی روی برد افرایش می‌یابد. استفاده از شارژرهای نامناسب و نوسانات جریان برق هم می‌توانند به دستگاه و قطعات روی مادربرد آن آسیب بزنند.
  • گذر زمان: در برخی شرایط هم کاربر واقعا تاثیری بر روی بروز مشکلاتی مثل خراب شدن مادربرد گوشی ندارد و این موضوع خود به خود اتفاق می‌افتد! این امر به ویژه در گوشی های پایین رده‌ای همچون گلکسی جی 2 کور زیادتر از گوشی های میان و بالا رده رخ می‌دهد چون قطعا سخت افزاری که در این گوشی ها بکار می‌روند عموما کیفیت ساخت و تولید خیلی بالایی ندارند.

عوامل فوق اصلی ترین عواملی هستند که می‌تواند منجر به خراب شدن مادربرد گوشی سامسونگ Galaxy J2 Core شوند. در ادامه بیشتر در مورد تعمیر برد گلکسی جی 2 کور صحبت می‌کنیم.

 بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ 

هزینه تعمیر برد گلکسی جی 2 کور چقدر است؟

متاسفانه در مورد هزینه تعمیر برد گلکسی جی 2 کور نمی‌توان تا قبل از باز کردن گوشی و بررسی عملکرد مادربرد آن نظر داد. در خیلی از مواقع دیده شده که تعمیر برد گوشی با تعویض یک قطعه نه چندان گران قیمت نظیر یک عدد سوکت کانکتور یا یک IC برطرف می‌شود، اما در برخی شرایط هم ممکن است با تعویض چندین قطعه باز هم مشکل برد برطرف نشود و در نهایت تعمیرکار ملزم به تعویض کامل مادربرد دستگاه شود. طبیعتا هرچقدر قطعات بیشتری در مادربرد گوشی نیاز به تعویض داشته باشند هزینه تعمیر برد گلکسی جی 2 کور سامسونگ هم افزایش پیدا می‌کند. اگر می‌خواهید با کمترین هزینه ممکن برد گلکسی J2 Core را تعمیر کنید، توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک استفاده نمایید.

بیشتر بخوانید: تعمیر دوربین گلکسی J2 Core سامسونگ 

 

تعمیر برد گوشی سامسونگ j2 core

تعمیر مادربرد در نمایندگی های رسمی تعمیرات گوشی سامسونگ

اگر گوشی گلکسی J2 Core را به تازگی و با گارانتی خریداری کرده‌اید و برد گوشی خود به خود و بدون دخالت شما خراب شده، می‌توانید با مراجعه به نمایندگی های رسمی تعمیر موبایل سامسونگ به صورت رایگان دستگاه را تعمیر کنید. دقت داشته باشید که اگر مشخص شود خرابی برد در اثر آب خوردگی یا ضربه به وجود آمده، تعمیر آن با استفاده از گارانتی و به طور رایگان قابل انجام نخواهد بود و در این شرایط شما ملزم به پرداخت هزینه تعمیر برد گلکسی جی 2 کور خواهید شد. متاسفانه در اغلب مواقع نمایندگی های سامسونگ سعی می‌کنند از زیر گارانتی کردن گوشی و تعمیرات رایگان برد آن در بروند که شما باید برای مقابله با آن ها آمادگی لازم را داشته باشید و از حق خود دفاع کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیر ال سی دی گلکسی J2 Core 

تعمیر برد سامسونگ گلکسی J2 Core چقدر زمان می‌برد؟

عموما تعمیر برد گلکسی جی 2 کور با توجه به پروسه پیچیده‌ای که باید برای انجام آن طی شود تا چند روز به طول می‌انجامد. در این پروسه باید قطعات روی مادربرد به طور دقیق مورد بررسی قرار گیرند و تعمیرکار مشخص کند که آیا با تعویض قطعات روی برد می‌توان مشکل آن را برطرف کرد یا خیر و باید مادربرد گوشی به طور کامل تعویض گردد. در صورتی که نیاز شود برد گوشی تعویض گردد، هزینه تعمیر دستگاه افزایش می‌یابد و سرعت انجام کار افزایش خواهد یافت. اما در صورتی که مشکل برد با انجام تعمیرات رفع گردد، هزینه تعمیر کاهش و  مدت زمان مورد نیاز برای انجام این کار افزایش می‌یابد. برای اینکه بهترین تعامل مابین هزینه و سرعت عمل حفظ شود، توصیه می‌کنیم تعمیر برد گلکسی جی 2 کور خود را به مرکز موبایل کمک و کارشناسان این شرکت واگذار کنید.

 

برای تعمیر برد سامسونگ J2 Core کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

موبایل کمک: با بهترین قیمت و کیفیت برد گلکسی جی 2 کور را تعمیر کنید!

با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعمیر برد و کلیه تعمیرات گلکسی جی 2 کور را با صرف کمترین هزینه ممکن انجام دهید و خیالتان از بابت کیفیت تعمیر صورت گرفته در دستگاه هم راحت باشد. تعمیراتی که در این مرکز بر روی گوشی مشتریان عزیز انجام می‌گیرد شامل ضمانت اصالت قطعه می‌شوند و در صورتی که تعویض قطعه‌ای در پروسه تعمیر انجام شود، اورجینال بودن قطعات مورد نظر تضمین خواهد شد. پس برای تجربه یک تعمیر دلنشین و رضایت بخش از خدمات مرکز موبایل کمک استفاده کنید. به منظور ثبت سفارش تعمیر برد گلکسی جی 2 کور سامسونگ در مرکز موبایل کمک کافیست با شماره 021۷۵۱۴۷ تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

بیشتر بخوانید: 

گوشی جی 2 کور 2020

خرید گوشی

قطعات جی 2 کور

خرید قطعه موبایل

 

تعمیرات تخصصی سامسونگ
در نمایندگی سامسونگ با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی سامسونگ
در گارانتی سامسونگ

مقالات آموزش تعمیرات سامسونگ

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات سامسونگ

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض باتری سامسونگ

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات سامسونگ

خرید قطعات اورجینال سامسونگ (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ