آموزش ساخت شماره مجازی برای تلگرام و سایر برنامه ها

آموزش ساخت شماره مجازی برای تلگرام و سایر برنامه ها

اگر تمایل دارید که برای تلگرام یا هر اپلیکیشن دیگری یک شماره مجازی بسازید، این مقاله را از دست ندهید. در این مقاله قصد داریم که به آموزش روش های مختلف ساخت شماره مجازی برای تلگرام و سایر برنامه ها بپردازیم. بنابراین با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با ساخت شماره مجازی برای تلگرام و سایر برنامه ها

این روز ها ساخت شماره مجازی برای تلگرام و برخی دیگر از برنامه های پیام رسان بسیار مرسوم شده است. ساخت شماره مجازی به آن معناست که شما یک شماره غیرواقعی را برای خود ایجاد می‌کنید که اصطلاحا فیک (Fake) است. بدین ترتیب می‌توانید بدون اینکه دغدغه لو رفتن شماره خود را داشته باشید، با سایر کاربران یک برنامه مثل تلگرام گفتگو کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

آموزش ساخت شماره مجازی برای تلگرام و سایر برنامه ها

اما چگونه می‌توانیم یک شماره مجازی برای تلگرام یا سایر برنامه های دیگری که برای استفاده از آن‌ها می‌بایست یک شماره تماس ثبت شود، بسازیم؟ ما در این مقاله قصد داریم روش های ساخت شماره مجازی برای تلگرام و سایر برنامه ها را به شما عزیزان آموزش دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر بخش می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

روش اول ساخت شماره مجازی : خرید شماره مجازی

آموزش ساخت شماره مجازی برای تلگرام و سایر برنامه ها

بی‌دردسرترین روشی که برای ساخت شماره مجازی تلگرام و سایر برنامه ها پیش رویتان قرار دارد، خرید شماره مجازی میباشد. در کوتاه‌ترین زمان ممکن و فقط چند دقیقه میتوانید شماره مجازی خود را خریداری نمایید. از این شماره مجازی برای فعال سازی حساب تلگرام، واتس اپ، وریفای کردن حساب های پی پل، بایننس و … میتوانید استفاده کنید.

شما میتوانید با خرید این شماره ها از قابلیت دریافت/ارسال پیامک در محیط کاربری وب سایت و در صورت فعال کردن دریافت تماس، تماس های دریافتی خود را بر روی خط موبایل همراه ایران خود داشته باشید.
حتی میتوانید سیمکارت استونی را نیز تهییه نمایید و سیم کارت به صورت فیزیکی برای شما ارسال میشود.
از طریق لینک زیر می توانید در پنل آن ثبت نام کرده و از 27 کشور 27 شماره مختلف به صورت نامحدود تهیه کنید

برای خرید شماره مجازی اینجا کلیک کنید

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 

روش دوم ساخت شماره مجازی : از برنامه هایی اختصاصی ساختن شماره مجازی استفاده کنید

برنامه های مختلفی وجود دارند که با استفاده از آن‌ها می‌توانید برای خود شماره مجازی بسازید. تعداد این برنامه ها بسیار زیاد است و به طور قطع نمی‌توان گفت که کدامیک از آن ها همواره در مقایسه با سایر موارد کیفیت بهتری ارائه می‌کند. اما برنامه هایی مثل TextNow، Talk2 و غیره عموما خوب عمل می‌کنند.

آموزش ساخت شماره مجازی برای تلگرام و سایر برنامه ها

برای آشنایی با برنامه هایی که شما را قادر به ساخت شماره مجازی برای تلگرام و غیره می‌کنند، از دو مقاله آموزش کامل ساخت شماره مجازی تلگرام رایگان و آموزش ساخت رایگان شماره تلفن مجازی + ساخت اکانت مجازی تلگرام استفاده کنید. لیست برنامه های کاربردی که بدین منظور موجودند به همراه توضیحات مرتبط آن ها در این دو مقاله ارائه شده است.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل سامسونگ

روش سوم ساخت شماره مجازی : از سایت های ساختن شماره مجازی استفاده کنید

روش بعدی که می‌توانید از آن برای ساخت شماره مجازی تلگرام و سایر اپلیکیشن های دیگر استفاده کنید، مربوط به بکارگیری سرویس های سایت های خاصی می‌شود که قابلیت ساخت شماره مجازی را ارائه می‌کنند. بدین منظور سایت های مختلفی وجود دارند که در لیست زیر آدرس برخی از آن ها ضمیمه شده است:

بکارگیری سایت های فوق عموما ساده است، اما روند ساخت شماره مجازی در آن ها ممکن است نسبت به یکدیگر کمی متفاوت باشد. شما می‌توانید برای کسب راهنمایی دقیق در مورد نحوه بکارگیری هر یک از سایت های نام برده شده و ساخت شماره مجازی از طریق آن ها با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کنید و راهنمایی دقیقی بخواهید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش روش های مختلف ساخت شماره مجازی برای تلگرام و سایر برنامه ها پرداختیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر بخش می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید.

در نهایت پیشنهاد ما به شما خرید شماره مجازی میباشد. با خرید شماره های مجازی دریافت پیامک و ارسال پیامک از طریق پنل کاربری شما در وب سایت و دریافت تماس شما روی شماره همراه ایران شما می باشد. و به خوبی می تواند پاسخگوی نیاز شما باشد.

بیشتر بخوانید:

قطعات آیفون ایکس اس مکس

گلس iPhone 8

iPhone 8 Plus گلس

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (16)

guest
16 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
ترلان
ترلان
1 سال گذشته

چه جوری میشه اکانت ساخت

عباس دارابی
عباس دارابی
2 سال گذشته

سلام
من یه اکانت داشتم تلگرامم رو پاککردم
ایا میشه در این نرم افزار ها شمارش رو بزنم و دوباره همون اکانت رو بهم بده؟؟؟

علی
علی
2 سال گذشته

درود بر شما.یه سوال داشتم و اگر زحمتی نیست راهنمایی کنید مرا.سپاس گزار میشم.الان حدود ۲ ماه هستش که شماره های کشورهای اروپایی به خط بنده زنگ میزنن و فقط هم یه تک زنگ هستش.و هر روز یه شماره با کد یه کشور دیگه زنگ میزنه.یعنی روزی یه کد و یه شماره.از طریق تلگرام یا واتساپ تاحالا کسی زنگ نزده.فقط از طریق خط تلفن هستش.سپاس گزار میشم راهنمایی کنید بندرو.

Majan Hashemi
Majan Hashemi
1 سال گذشته
پاسخ به  علی

تلفنشون رو جواب نده
چون اگه جواب بدی کل گوشیت رو هک میکنن

Pani
Pani
3 سال گذشته

برنامه هایی که موجودن هیچ کدوم شماره نمیدن، از سایت چجوری میتونم بگیرم؟

ارزو
ارزو
4 سال گذشته

سلام من ی اکانت مجازی تلگرام میخام لطفا بهم بگید چطوری لطفا باور کنید لازم دارم