آموزش استفاده از ربات آرابوی کلش اف کلنز – AraBoy

استفاده از ربات آرابوی کلش اف کلنز – AraBoy

یکی دیگر از ربات های پرطرفداری که علاقمندان بازی کلش اف کلنز از آن استفاده می‌کنند، ربات آرابوی یا همان AraBoy است. در این مقاله قصد داریم به آموزش نحوه استفاده از ربات آرابوی (AraBoy) کلش اف کلنز بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با استفاده از ربات آرابوی (AraBoy) کلش اف کلنز

ربات هایی نظیر ربات AraBoy که برای کلش اف کلنز ارائه شده‌اند، این امکان را در اختیارتان قرار می‌دهند تا ضمن نصب بر روی کامپیوترتان بتوانید به سرعت و به طور خودکار اکانت خود را لولو آپ کنید. پیش از این در دو مقاله آموزش استفاده از ربات کلش گیم بوت (Clash Game Bot) یا CGB” و “آموزش جامع استفاده از ربات کلش بوت – ClashBot نحوه استفاده از دو ربات کلش گیم بوت و کلش بوت را به شما آموزش دادیم، اما حل نوبت به ربات آرابوی (AraBoy) می‌رسد.

در نظر داشته باشید که برای نصب و استفاده از ربات های نام برده شده در کامپیوترتان باید نرم افزار شبیه ساز بلواستکس (BlueStacks) بر روی آن نصب باشد. در این مقاله قصد داریم به آموزش نحوه استفاده از ربات آرابوی (AraBoy) کلش اف کلنز بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

معرفی ربات آرابوی یا AraBoy کلش اف کلنز

مانند روالی که در سایر مقالات طی کردیم، در این مقاله هم سعی می‌کنیم توضیحات مناسبی در مورد هر یک از گزینه‌های موجود در تب های مختلف ربات ارائه کنیم. اما پیش از هر چیز باید بگوییم که ربات آرابوی از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند و بهتر است به محض اجرای این ربات، زبان آن را به فارسی تغییر دهید. برای انجام این کار، کافیست به تب Bot مراجعه و زیرشاخه Options را انتخاب کنید. سپس از منوی کشویی قسمت GUI Language زبان فارسی را انتخاب نمایید.

استفاده از ربات آرابوی کلش اف کلنز – AraBoy

تب لاگ در ربات آرابوی (AraBoy)

اولین تبی که در حین استفاده از ربات آرابوی کلش اف کلنز پیش رویتان قرار می‌گیرد، تب لاگ است. این تب در مجموع شامل شش قسمت می‌شود که در عکس زیر این شش قسمت مختلف را شماره‌گذاری کردیم. عملکرد هر یک از این شش قسمت در ادامه شرح داده می‌شوند:

استفاده از ربات آرابوی کلش اف کلنز – AraBoy

  • قسمت 1: در این قسمت تمام اقداماتی که ربات انجام می‌دهد به صورت یک تاریخچه نمایش داده خواهد شد.
  • قسمت 2: در این قسمت گزارش اتک هایی که ربات به طور اتوماتیک انجام داده، ثبت می‌شوند.
  • قسمت 3: در قسمت 3 شما می‌توانید از سه گزینه مختلف استفاده کنید. گزینه اول از سمت چپ کی حافظه است. با انتخاب این گزینه می‌توانید محتوای لاگ را در کلیپ بورد کپی کنید و آماده پیست (Paste) یا انتقال کنید. گزینه حذف لاگ حمله منجر می‌شود تا اطلاعات ارائه شده در قسمت 2 حذف شوند. گزینه سوم هم استایل لاگ حمله نام دارد و یک منوی کشویی را ارائه می‌کند. از طریق این منوی کشویی می‌توانید سبک نمایش لاگ حملات یا اتک ها را تغییر دهید.
  • قسمت 4: این قسمت گزینه‌های مربوط به راه‌اندازی و اجرای ربات را در بر می‌گیرد. گزینه شروع ربات دستور راه‌اندازی ربات را صادر می‌کند. گزینه حالت جستجو سبب می‌شود تا ربات به طور خودکار و با توجه به معیارهایی که شما تعیین کرده‌اید نسبت به جستجوی دهکده های موجود اقدام و پس از یافتن موارد مناسب، به شما اطلاع دهد و خود به خود به آن دهکده حمله نکند. بنابراین با انتخاب این گزینه حالت جستجوی اتوماتیک و اتک دستی ربات فعال می‌شود. با کلیک بر روی گزینه عکس از محیط بلواستکس اسکرین شات ضبط و در پوشه پروفایل سیستم ذخیره می‌شود. با انتخاب گزینه مخفی برنامه بلواستکس بدون اینکه مشکلی در روند کارش ایجاد شود، مخفی می‌شود. گزینه حالت پس زمینه هم سبب می‌شود تا ربات آرابوی و شبیه سازی کلش اف کلنز بتوانند بدون مشکل در پس زمینه کامپیوتر فعالیت داشته باشند. توصیه می‌کنیم که حتما تیک این گزینه را بزنید تا اختلالی در عملکرد ربات ایجاد نشود.
  • قسمت 5: در این شرایط وضعیت فعلی دهکده شما نمایش داده می‌شود و غنائمی که دارید را مشاهده خواهید کرد.
  • قسمت 6: در این نوار وضعیت لحظه‌ای عملکرد ربات ثبت و نمایش داده می‌شود که به زبان انگلیسی است.

موارد فوق تمام گزینه هایی هستند که برای استفاده از ربات آرابوی کلش اف کلنز (AraBoy) در تب لاگ با آن‌ها رو به رو خواهید بود. حال نوبت به تب بعدی می‌رسد.

تب دهکده در ربات آرابوی (AraBoy)

تب بعدی که ضمن استفاده از ربات آرابوی (AraBoy) با آن مواجه می‌شوید. تب دهکده است. این تب اصلی شامل زیرشاخه‌های مختلفی از قبیل متفرقه، درخواست و اهدا، ارتقاء، دستاوردها و اعلان می‌شود. طبق روال آموزش را از زیرشاخه متفرقه در تب اصلی دهکده آغاز می‌کنیم.

استفاده از ربات آرابوی کلش اف کلنز – AraBoy

  • قسمت 1: گزینه های موجود در این قسمت کاملا واضح هستند. با استفاده از این بخش می‌توانید شرایط توقف حمله ربات و اقدامی که تمایل دارید بعد از توقف حمله انجام شود را مشخص کنید. برای مثال اغلب در این بخش تنظیماتی در نظر گرفته می‌شود که به محض فول شدن اکسیر و گلد، حملات اتوماتیک ربات متوقف شود. همچنین در قسمت ادامه حمله می‌توانید مقادیر طلا، اکسیر و اکسیر سیاه حداقل مورد نظرتان را وارد کنید. در این شرایط اگر پس از توقف حمله ربات، غنائم شما به میزان تعیین شده کاهش پیدا کنند، بار دیگر حملات خودکار ربات آغاز می‌شود.
  • قسمت 2: با استفاده از این بخش می‌توانیم نحوه جمع‌ آوری غنائم دهکده خود را مشخص کنید. توصیه می‌کنیم که گزینه جمع آوری منابع و سبد لوت را برای آن قسمت انتخاب کنید تا غنائم معدن های اکانت شما به طور خودکار توسط ربات آرابوی جمع‌آوری شوند.
  • قسمت 3: با استفاده از این بخش باید موقعیت ساختمان های مختلف مورد نیاز توسط ربات را در مپ یا دهکده خود مشخص کنید. دقت داشته باشید که با هر مرحله لول آپ شدن ساختمان ها، برای آپدیت اطلاعات ربات هم باید بار دیگر موقعیت مکانی سازه مورد نظر را برای ربات تعیین کنید، در غیر این صورت ربات به طور خودکار متوجه ارتقاء لول سازه نمی‌شود.

حال نوبت به تب زیرشاخه درخواست و اهداء می‌رسد. مشخص است که این تب برای دونیت کردن و دریافت نیرو ارائه شده و امکان انجام خودکار این فرآیند را مقدور می‌سازد. قسمت‌های اصلی موجود در این تب به شرح زیر هستند:

استفاده از ربات آرابوی کلش اف کلنز – AraBoy

  • قسمت 1: با فعال کردن این گزینه هر زمان که کلن کسل فول نباشد، درخواست نیرو توسط ربات صادر می‌شود.
  • قسمت 2: از طریق این بخش می‌توانید ساعات مورد نظرتان برای ارائه درخواست و اهدای نیرو را مشخص کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل اپل با گارانتی معتبر  

دقت داشته باشید که با مراجعه به تب درخواست و اهداء می‌توانید سه تب زیرشاخه دیگر را هم انتخاب کنید که دو مورد از آن‌ها حائز اهمیت هستند. این دو مورد تب درخواست نیرو و تب اهدای نیرو محسوب می‌شوند. تب درخواست نیرو در واقع امکان بهینه‌سازی تنظیمات مربوط به درخواست نیرو را فراهم می‌کند و تب اهدای نیرو هم امکان بهینه‌سازی تنظیمات مربوط به اهدای نیرو را فراهم می‌آورد. نحوه تنظیم گزینه‌های موجود در این دو بخش تقریبا یکسان است، بنابراین ما فقط گزینه‌های تب اهدای نیرو را شرح می‌دهیم:

استفاده از ربات آرابوی کلش اف کلنز – AraBoy

  • قسمت 3: از طریق این منو می‌توانید سرباز های مورد نظرتان به جهت اهدا را مشخص کنید.
  • قسمت 6: از طریق این بخش امکان مشخص کردن اسپل ها برای اهدا فراهم می‌شود.
  • قسمت 7: با استفاده از این بخش می‌توانید مشخص کنید که ربات آرابوی به طور اتوماتیک به چه درخواست‌هایی توجه کند. یکی از قابلیت‌های جالب ربات آرابوی این است که با زدن تیک گزینه کلن هاب در این بخش، حالتی ایجاد می‌شود که ربات به طور خودکار به کلن های مختلف وارد و درخواست های موجود را پر می‌کند و سپس از کلن خارج می‌شود. به این صورت سرعت لول آپ به شدت افزایش می‌یابد.
  • قسمت 8: این قسمت مربوط به تعیین کلمات کلیدی اهدا است. دقت داشته باشید که در حال حاضر ربات آرابوی قادر به خواندن کلمات فارسی نیست، پس برای ارائه درخواست حتما از کلمات کلیدی انگلیسی استفاده کنید.
  • قسمت 9: در این بخش می‌توانید کلمات کلیدی را مشخص کنید که با دیدن آن‌ها اهدای نیرو بلاک شود.

پس از تب زیرشاخه درخواست و اهداء به تب بعدی می‌رسیم که برای استفاده از ربات آرابوی (AraBoy) باید با آن آشنایی داشته باشید. این تب زیرشاخه، ارتقاء نام دارد که خود شامل 4 زیرشاخه دیگر از جمله آزمایشگاه، قهرمانان، ساختمان ها و دیوار می‌شود. در تب آزمایشگاه مانند عکس زیر امکان ارتقاء خودکار آزمایشگاه فراهم شده است.

استفاده از ربات آرابوی کلش اف کلنز – AraBoy

در تب زیرشاخه قهرمانان، می‌توانید هیرو های مورد نظرتان به منظور آپگرید یا ارتقاء خودکار را مشخص کنید.

استفاده از ربات آرابوی کلش اف کلنز – AraBoy

در تب ساختمان ها هم امکان ارتقاء سازه های دهکده خود را خواهید داشت. گزینه‌ های مختلف موجود در این بخش به شرح زیر هستند:

استفاده از ربات آرابوی کلش اف کلنز – AraBoy

  • قسمت 3: با استفاده از این گزینه باید محل ساختمان ها مختلف روی مپ یا دهکده خود را مشخص کنید.
  • قسمت 4: زمانی که ساختمان های دهکده را برای ربات معرفی کنید، این سازه ها در لیست اضافه می‌شوند. با استفاده از تیک های ارائه شده در کنار نام هر ساختمان می‌توانید آن را برای ارتقاء خودکار انتخاب کنید.
  • قسمت 5: برای تکرار یک ارتقاء از این تیک استفاده کنید. استفاده از این تیک برای لوازم دفاعی مناسب‌تر است چرا که ارتقاء آن‌ها زمان زیادی صرف نمی‌کند.
  • قسمت 6: با کلیک بر روی این گزینه تمام لیست شما ریست می‌شود و باید بار دیگر مراحل را طی کنید.
  • قسمت 7: با استفاده از این بخش می‌توانید مشخص کنید که بعد از ارتقاء ساختمان ها، اتک دادن با وجود چه میزان غنائمی توسط ربات ادامه پیدا کند.

تب بعدی موجود در این بخش تب دیوار است. این تب برای مشخص کردن شرایط ارتقاء دیوارها استفاده می‌شود.

استفاده از ربات آرابوی کلش اف کلنز – AraBoy

  • قسمت 1: با تیک دار کردن گزینه ارتقای خودکار دیوار قابلیت آپگرید اتوماتیک دیوار ها فعال می‌شود. شما می‌توانید مشخص کنید که این امر با استفاده از چه منبعی (اکسیر یا طلا) صورت پذیرد.
  • قسمت 2: در این بخش مقدار مرز اکسیر و طلای خود برای ارتقاء دیوارها را مشخص می‌کنید. برای مثال اگر برای طلای این بخش عدد 250000 را وارد کنید، به محض اینکه طلای موجود در دهکده از این مرز پایین‌تر بیاید، ارتقاء دیوارها متوقف می‌شود.

از دو تب زیرشاخه دستاوردها و اعلان صرف نظر می‌کنیم چرا که برای استفاده از ربات آرابوی یا همان AraBoy چندان گزینه‌های کاربردی نیستند. بنابراین به سراغ تب بعدی می‌رویم.

تب پنل حمله در ربات آرابوی (AraBoy)

کاملا مشخص است که این تب برای تنظیم شرایط حمله و اتک دادن خودکار ربات ارائه شده است. پنل حمله در ربات آرابوی (AraBoy) شامل سه تب زیرشاخه با عناوین ساخت نیرو، جستجو و حمله و استراتژی‌ها می‌شود که هر سه آن‌ها حائز اهمیت هستند. بنابراین تمام گزینه‌های زیرشاخه این تب ها را برایتان شرح خواهیم داد. موضوع را از تب ساخت نیرو شروع می‌کنیم.

استفاده از ربات آرابوی کلش اف کلنز – AraBoy

 بیشتر بخوانید: نمایندگی اصلی تعمیرات گوشی سامسونگ  

در تب زیرشاخه ساخت نیرو سه تب دیگر وجود دارد که دو نمونه از آن‌ها مهم‌تر هستند. تب زیرشاخه اول نیرو ها و تب زیرشاخه دوم اسپل ها نام دارند. این دو تب زیرشاخه را در عکس زیر مشاهده می‌کنید. قسمت‌های مختلف موجود در این دو تب به شرح زیر هستند:

استفاده از ربات آرابوی کلش اف کلنز – AraBoy

  • قسمت 1: با استفاده از این بخش می‌توانید انواع شیوه های پیش فرض ترکیب نیرو ها یا سرباز ها را انتخاب کنید.
  • قسمت 2: در این بخش باید تعداد نیروهایی که تمایل دارید در کمپ ساخته شود را به صورت درصد وارد کنید. برای مال اگر تمایل دارید کمپ شما فول شود، عدد 100 را در این بخش تایپ کنید.
  • قسمت 3: با استفاده از این بخش نسبت نیرو ها را انتخاب می‌کنید.
  • قسمت 4: در این بخش تعداد سرباز های اختصاصی موجود را به صورت دستی مشخص می‌کنید.
  • قسمت 5: این قسمت مربوط به اضافه کردن نیرو های سیاه می‌شود.
  • قسمت 6: با فعال کردن این گزینه در هنگام ساخت نیرو در سربازخانه یا باراکس، نیروهای موجود حذف نمی‌شوند.
  • قسمت 7: این قسمت مربوط به تب زیرشاخه اسپل ها می‌شود. شما با استفاده از این بخش می‌توانید تعداد اسپل های مورد نظرتان را مشخص کنید.

اما تب بعدی که برای استفاده از ربات آرابوی (AraBoy) به مراتب حائز اهمیت است، تب زیرشاخه جستجو و حمله محسوب می‌شود. این تب هم از زیرشاخه های تب اصلی پنل حمله است. با استفاده از تب زیرشاخه جستجو و حمله می‌توانید شرایط جستجوی دهکده های مختلف و اتک دادن به آن‌ها را مشخص کنید. این تب خود شامل زیرشاخه های متعددی می‌شود که ما فقط به موارد مورد نیاز اشاره می‌کنیم. تب‌های مهم موجود در این بخش به شرح زیر هستند:

  • تب پایگاه مرده: این تب مربوط به ایجاد شرایط اتک و جستجوی پایگاه های مرده است. پایگاه های مرده در واقع آن دسته از دهکده هایی هستند که صاحب آن‌ها برای مدت زمان طولانی آنلاین نشده و منابع آن فول است.
  • تب پایگاه فعال: این تب مربوط به تعیین شرایط اتک و جستجوی پایگاه های فعال می‌شود. پایگاه های فعال آن دسته از اکانت هایی هستند که صاحب آن‌ها دائما آنلاین و به اکانت خود سر می‌زند.

گزینه‌های موجود در تب های زیرشاخه دو تب فوق تقریبا یکسان هستند. بنابراین نیازی به توضیح جداگانه آن‌ها نداریم و فقط یک بار تب های زیرشاخه مهم آن‌ها را شرح می‌دهیم. موضوع را از تب زیرشاخه جستجو آغاز می‌کنیم که با استفاده از آن می‌توانید شرایط و معیارهای مورد نظرتان را برای جستجو و پیدا کردن دهکده های مناسب تعیین کنید. قسمت های مختلف موجود در تب زیرشاخه جستجو به شرح زیر هستند:

استفاده از ربات آرابوی کلش اف کلنز – AraBoy

  • قسمت 1: با استفاده از این بخش می‌توانید جستجو را در یک بازه مشخص محدود کنید. توصیه می‌کنیم که از انجام این کار صرف نظر نمایید و تنظیمات پیش فرض این قسمت را قبول کنید.
  • قسمت 2: با استفاده از قسمت می‌توانید ربات را مجاب کنید که برای حمله به دهکده های مختلف حتما هیرو یا اسپل های خاص مورد نظرتان را در ابتدا بسازد. بنابراین اگر هیرو یا اسپل خاص مد نظرتان را نداشته باشید، ربات پروسه جستجو و حمله را متوقف می‌کند.
  • قسمت 3: این بخش یکی از مهم ترین بخش های موجود برای تنظیم جستجو و پیدا کردن دهکده های مناسب توسط ربات آرابوی است. با استفاده از این بخش باید حداقل طلا و اکسیری که تمایل دارید دهکده داشته باشد تا به آن اتک داده شود را مشخص کنید.
  • قسمت 4: با استفاده از گزینه های موجود در این بخش می‌توانید تعیین کنید که دهکده های مورد نظرتان برای اتک دادن دارای چه شرایطی باشند. مثلا می‌توانید تعداد کاپ دهکده را مشخص کنید یا لول تاون هال آن را انتخاب نمایید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی اپل واچ

اما تب زیرشاخه بعدی که برای استفاده از ربات آرابوی کلش اف کلنز باید تنظیمات آن را به دقت انجم دهید، تب جمله است. قسمت های مختلف موجود در این تب به شرح زیر هستند:

استفاده از ربات آرابوی کلش اف کلنز – AraBoy

  • قسمت 1: در این بخش استراتژی حمله یا نوع پیاده کردن نیرو های را مشخص می‌کند. همچنین امکان تعیین مقدار نیرو های مورد نیاز به جهت حضور در حمله یا اتک هم از این بخش تعیین می‌شود.
  • قسمت 3: با استفاده از این بخش می‌توانید سرعت پیاده کردن نیرو ها را مشخص کنید. توصیه می‌کنیم که در این قسمت حالت تصادفی را انتخاب کنید.
  • قسمت 4: با تیک زدن این گزینه، نیروهایتان اول به تاون هال بیرون منطقه دهکده حمله ور می‌شوند.

تب زیرشاخه بعدی که باید تنظیمات آن را بهینه‌سازی کنید، تب پایان نبرد است. با استفاده از این تب زمان پایان اتک را تنظیم می‌کنید. توصیه می‌کنیم که برای این بخش فقط تیک گزینه “وقتی لوت جدید نبود” را بزنید و عدد 20 را در کنار “ثانیه” وارد نمایید. به این صورت اگر پس از گذشت مدت زمان 20 ثانیه از اتک ربات آرابوی (AraBoy) هیچ لوتی به دست نیاید، ربات به طور اتوماتیک حمله را متوقف می‌کند.

استفاده از ربات آرابوی کلش اف کلنز – AraBoy

تب زیرشاخه بعدی هم تنظیمات کاپ نام دارد. با استفاده از این تب می‌توانید برای انتخاب دهکده هایی که جستجو می‌شوند یک بازه ارزش کاپ تنظیم کنید. برای مثال اگر گزینه 1000 تا 2000 را انتخاب کنید، ربات آرابوی فقط به دهکده هایی حمله می‌کند که کاپ یا ترافی آن‌ها بین 1000 تا 2000 باشد.

استفاده از ربات آرابوی کلش اف کلنز – AraBoy

تب ربات در ربات آرابوی (AraBoy)

تب ربات آخرین تبی است که در ربات آرابوی باید آن را بشناسید و تنظیماتش را به نحو مناسبی اعمال کنید. در این تب چهار زیرشاخه مختلف ارائه شده که فقط تب زیرشاخه گزینه ها در آن حائز اهمیت است. بنابراین ما فقط به شرح قسمت های مختلف موجود در این تب زیرشاخه می‌پردازیم.

استفاده از ربات آرابوی کلش اف کلنز – AraBoy

  • قسمت 1: با استفاده از این بخش زبان ربات تعیین می‌شود.
  • قسمت 2: از طریق گزینه های موجود در این بخش می‌توانید اقداماتی خاصی را مشخص کنید که ربات با هر بار اجرا به طور خودکار انجام دهد.
  • قسمت 3: این قسمت مربوط به تنظیمات عکس گرفتن توسط ربات می‌شود.
  • قسمت 4: با استفاده از این بخش می‌توانید برای ساخت نیرو یا سرباز هایتان تاخیری در نظر بگیرید.
  • قسمت 5: با استفاده از این گزینه می‌توانید حالت شروع فعالیت خودکار پس از اجرای ربات را ایجاد کنید.
  • قسمت 6: این گزینه وضعیت ایجاد شده به هنگام ورود به دستگاه دیگر به اکانت کلش در شرایط اجرای بازی در ربات و شبیه ساز بلواستکس را مشخص می‌کند.
  • قسمت 7: این بخش مربوط به چینش بلواستکس و ربات در صفحه است.
  • قسمت 8: این بخش برای تنظیم زمان خروج در صورت بریک است.
  • قسمت 9: با استفاده از این گزینه می‌توانید مابین جستجو های اتوماتیک ربات، تاخیر ایجاد کنید.
  • قسمت 100: در این قسمت باید ظرفیت کمپ خود را مشخص کنید. این قسمت در شرایطی استفاده می‌شود که ربات برای تشخیص ظرفیت کمپ شما با مشکل مواجه شده باشد.

بنابراین با اصلی‌ترین گزینه هایی که برای استفاده از ربات آرابوی (AraBoy) کلش اف کلنز نیاز دارید، آشنا شدید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر یک از گزینه ها و بخش های نام برده شده می‌توانید تماسی با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک برقرار و از آن‌ها راهنمایی بخواهید. همچنین در نظر داشته باشید که استفاده از ربات هایی همچون آرابوی از نظر سوپرسل تقلب محسوب می‌شود و این امر ممکن است منجر به بن شدت همیشگی اکانت شما شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این مسئله به مطالعه مقاله “دلایل بن شدن اکانت کلش اف کلنز (Ban) + آموزش آنبن (Unban)” بپردازید.

بیشتر بخوانید:  گارانتی خدمات در مرکز تعمیر آیفون

استفاده از ربات آرابوی کلش اف کلنز – AraBoyجمع بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه استفاده از ربات آرابوی (AraBoy) کلش اف کلنز پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی

قاب پشت آیفون 8

تاچ ال سی دی جی 7 پرو

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (2)

guest
2 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
علی ساقی
علی ساقی
2 سال گذشته

سلام میشه اینک ربات را برایم ارسال کنید با تشکر

مصطفی
مصطفی
2 سال گذشته

ربات ها هنوز هم کار میکنن؟
برای من هر چی میزنم استارت بازم استارت نمیشه