تعمیر یا تعویض دکمه اثر انگشت گلکسی اس ۶ | موبایل کمک تعمیر یا تعویض دکمه اثر انگشت گلکسی اس ۶ | موبایل کمک

تعمیر یا تعویض دکمه اثر انگشت گلکسی اس ۶ | موبایل کمک

دکمه هوم گلکسی اس 6 سامسونگ (Samsung Galaxy S6) یکی از مهم ترین و حساس ترین قطعات این گوشی است که متاسفانه زیاد هم دچار خرابی می‌شود. با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعمیر دکمه هوم و یا به طور کلی تعمیرات گلکسی اس 6 سامسونگ را با صرف کمترین هزینه ممکن و ضمانت انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

 

برای تعویض دکمه هوم سامسونگ S6 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

دلیل اصلی خراب شدن دکمه هوم گلکسی S6

دلایل متعددی می‌توانند منجر به خراب شدن دکمه هوم سامسونگ گلکسی اس 6 شوند اما در این بین آب خوردگی و ضربه اصلی ترین عوامل موجود هستند. نفوذ آب از لبه های دکمه هوم به داخل موبایل خیلی زود می‌تواند آسیب های جدی نظیر از کار افتادن دکمه هوم را به همراه داشته باشد. فشار و ضربه های ناگهانی هم از دیگر عوامل موثر در خرابی دکمه هوم سامسونگ گلکسی S6 است. بنابراین برای جلوگیری از خراب شدن دکمه هوم گلکسی اس 6 خود سعی کنید تا حد ممکن با دست خیس از آن استفاده نکنید و نگذارید ضربه و فشارهای کنترل نشده به دکمه هوم گوشی وارد شود.

بیشتر بخوانید: مشاوره تلفنی تعمیرات موبایل

هزینه تعمیر دکمه هوم گلکسی اس 6

بدون شک زمانی که دکمه هوم گوشی سامسونگ Galaxy S6 شما خراب شود، اولین سوالی که در ذهنتان ایجاد می‌گردد مربوط به هزینه تعمیر آن خواهد بود! به واقع هزینه تعمیر دکمه هوم گلکسی اس 6 چقدر است؟ این تعمیر از نظر هزینه جزء تعمیرات میان رده سامسونگ گلکسی S6 محسوب می‌شود یعنی برای انجام آن نه نیاز به صرف هزینه گزاف خواهد بود و نه هزینه ناچیزی پرداخت می‌شود، بلکه حالتی متعادل در این شرایط صادق است. لازم به اشاره است که 80 درصد هزینه تعمیر دکمه هوم گلکسی اس 6 مربوط به هزینه تهیه دکمه هوم اورجینال و با کیفیت آن می‌شود. اگر می‌خواهید تعمیر دکمه هوم گلکسی اس 6 شما با کمترین قیمت ممکن انجام شود، می‌توانید از سرویس موبایل کمک استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی S6 Edge 

تعمیر دکمه هوم Galaxy S6 سامسونگ چقدر زمان می‌برد؟

چنانچه تعمیرکاری که قرار است تعمیر دکمه هوم گلکسی اس 6 شما را انجام دهد فردی با تجربه و کاربلد باشد و به ابزارهای لازم برای انجام این تعمیر دسترسی داشته باشد، احتمالا ظرف کمتر از 90 دقیقه تعمیرات لازم را انجام خواهد داد. البته با این حال اغلب تعمیرکاران موبایل برای تعمیر دکمه هوم گلکسی اس 6 از مشتریان خود چند روز وقت می‌گیرند که به واقع لزومی برای انجام این کار وجود ندارد. اگر می‌خواهید تعمیر دکمه هوم گلکسی اس 6 شما در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شود، توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: نمایندگی سامسونگ موبایل

 

تعمیر دکمه هوم سامسونگ s6

 

واگذاری گوشی به نمایندگی رسمی تعمیرات سامسونگ

خیلی از کاربران تعمیر گوشی های خود را به یکی از نمایندگی رسمی تعمیرات سامسونگ واگذار می‌کنند و بدین ترتیب تصور دارند که تعمیر گوشی آن ها با بهترین کیفیت انجام می‌شود. متاسفانه در تمام شرایط این حالت صدق نمی‌کند و نمایندگی رسمی تعمیرات سامسونگ فقط در شرایطی بهترین گزینه خواهد بود که گوشی شما شامل گارانتی باشد، در غیر این صورت علاوه بر این تعمیر گوشی شما با سرعت بالایی انجام نخواهد بود، هزینه گزافی هم از شما دریافت می‌شود و تعمیر صورت گرفته هم ضمانت نمی‌گردد. بنابراین زمانی که گوشی شما گارانتی نداشته باشد، مراجعه به نمایندگی رسمی تعمیرات سامسونگ برای انجام تعمیر در گوشی اقدام خیلی مناسبی نیست.

 

برای تعویض دکمه هوم سامسونگ S6 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

خودتان تعویض دکمه هوم گلکسی اس 6 را انجام دهید!

اگر به ابزارهای لازم برای تعمیر موبایل و همچنین یک عدد دکمه هوم اورجینال گوشی گلکسی اس 6 دسترسی داشته باشید، می‌توانید شخصا این دکمه را تعمیر یا تعویض کنید. برای تهیه رد ابزارهای لازم و همچنین دکمه هوم اورجینال گلکسی S6 کافیست به فروشگاه قطعات گوشی موبایل کمک مراجعه نمایید و موارد مورد نیاز را خریداری کنید. سپس با استفاده از راهنمایی که در مقاله آموزش تعمیرات سامسونگ: تعویض دکمه هوم گوشی گلکسی اس ۶ ارائه شده تعویض دکمه هوم گوشی را انجام دهید.

تعمیر دکمه هوم گلکسی اس 6 را به موبایل کمک واگذار کنید!

اگر گوشی شما گارانتی ندارد، می‌توانید از سرویس و خدمات موبایل کمک برای تعمیر دکمه هوم گلکسی اس 6 خود استفاده کنید. در این شرایط خدماتی که موبایل کمک ارائه می‌کند از خدمات نمایندگی رسمی تعمیرات سامسونگ هم بهتر خواهد بود چرا که تعمیر گوشی شما در کوتاه ترین زمان ممکن و ظرف چند ساعت انجام می‌شود.  ضمنا برای استفاده از سرویس موبایل کمک شما هیچ نیازی به خروج از منزل نخواهید داشت و کل پروسه بدون نیاز به خارج شدن شما از منزل تکمیل می‌شود و ظرف چند ساعت هم گوشی درب منزل به شما تحویل داده خواهد شد. به منظور ثبت سفارش تعمیر دکمه هوم گلکسی اس 6 خود کافیست با شماره های 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

خرید گوشی

قطعات S6

تعمیرات تخصصی سامسونگ
در نمایندگی سامسونگ با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی سامسونگ
در گارانتی سامسونگ

مقالات آموزش تعمیرات سامسونگ

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات سامسونگ

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض باتری سامسونگ

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات سامسونگ

خرید قطعات اورجینال سامسونگ (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ