رفع مشکل بیس باند ایفون ۷ (آنتن دهی آیفون ۷) | No Service یا Searching رفع مشکل بیس باند ایفون ۷ (آنتن دهی آیفون ۷) | No Service یا Searching

رفع مشکل بیس باند ایفون ۷ (آنتن دهی آیفون ۷) | No Service یا Searching

یکی از تازه ترین مشکلاتی که خیلی از کاربران آیفون 7 اپل (Apple iPhone 7) با آن رو به رو می‌شوند مربوط به مشکل آنتن دهی و اختلال هایی هست که در شناسایی سیم کارت گوشی به وجود می‌آید. این مشکل عموما با نشان دادن عبارت No Service در گوشه صفحه آیفون و عدم آنتن دهی سیم کارت همراه می‌شود. در ادامه این مطلب می‌خواهیم بیشتر در مورد مشکل آنتن دهی آیفون ۷ و نمایش No Service در آن صحبت کنیم. بنابراین با موبایل کمک همراه باشید.

 

گارانتی رسمی تعمیرات اپل | 02175147 | خیابان جمهوری، نرسیده به پل حافظ، خیابان لاله، پلاک 9 واحد 2

 

مشکل آنتن دهی آیفون ۷ اپل

قبل از اینکه در رابطه با روش های رفع مشکل آنتن iPhone 7 صحبت کنیم بهتر است کمی در مورد ماهیت این مشکل و نحوه ایجاد آن صحبت داشته باشیم. اگر به خاطر داشته باشید پیش از این در مقاله “رفع مشکل گیر کردن آیفون روی Searching شبکه” در مورد یکی از مشکلات شایع آیفون ها صحبت کردیم که مربوط به گیر کردن آنتن گوشی در حالت Searching می‌شد. در این حالت گوشی در پیدا کردن و اتصال به شبکه سیم کارت دچار مشکل می‌شد و دائما عبارت Searching در گوشه سمت چپ و فوقانی صفحه نمایش آیفون قابل رویت بود. اما مشکل آنتن دهی آیفون ۷ به شیوه دیگری نمایان می‌شود.

در آیفون 7 اغلب عبارت No Service که نشان دهنده عدم سرویس گیری است که در گوشه سمت چپ و فوقانی صفحه دستگاه نمایان می‌شود! کاربرانی که با این مشکل رو به رو هستند از سالم بودن سیم کارت خود، رجیستر و فعال بودن آیفون و آنلاک بودن دستگاه مطمئن هستند و حتی می‌توانند سیم کارت خود را در گوشی های دیگر مورد استفاده قرار دهند اما هیچ یک از سیم کارت های آن ها در آیفونی که با مشکل آنتن دهی رو به رو است کار نمی‌کند! بنابراین مسئله‌ای که در این مقاله با عنوان مشکل آنتن iPhone 7 مطرح کرده‌ایم مربوط به این شرایط می‌شود.

 

رفع مشکل آنتن دهی آیفون ۷ | No Service یا Searching | گارانتی اپل

 

اما دلیل بروز این مشکل چیست و کدام مدل های آیفون 7 بیشتر با این مشکل رو به رو هستند؟ طبق آمار آیفون 7 مدل A1660 و آیفون 7 مدل A1661 بیشتر از سایر مدل های این موبایل با مشکل No Service یا Searching رو به رو می‌شوند، دلیل این مسئله هم با باگی ارتباط دارد که در شبکه بیس باند آن ها ایجاد می‌شود. متاسفانه رفع این مشکل خیلی ساده نیست و برای برطرف کردن آن باید به تعمیرات تخصصی اپل رجوع کرد. با سرویسی که مرکز موبایل کمک و نمایندگی اپل ارائه کرده می‌توانید مشکل آنتن دهی آیفون خود را با صرف کمترین هزینه و طی کوتاه ترین زمان ممکن برطرف سازید. در ادامه این مطلب بیشتر در رابطه با جزئیات این مشکل و سرویس موبایل کمک و نحوه تعمیر آیفون 7 صحبت خواهیم کرد. بنابراین با موبایل کمک همراه باشید.

تعمیر No Service یا گیر کردن روی Searching آیفون 7 با تدابیر نرم افزاری

 عموما و در 90 درصد مواقع زمانی که iPhone 7 اپل با اختلال های آنتن دهی مواجه می‌شود منشاء مشکل سخت افزاری است و به بیس باند دستگاه ارتباط دارد اما در برخی مواقع محدود احتمال دارد که مشکل به باگ های نرم افزاری هم مرتبط باشد و با راه حل های نرم افزاری قابل رفع شود. در رابطه با روش های نرم افزاری تعمیر No Service یا گیر کردن روی Searching آیفون های اپل در مقاله رفع مشکل پرش آنتن آیفون | پریدن آنتن موبایل اپل | No Service به طور جامع صحبت کرده بودیم، بنابراین توصیه داریم از روش هایی که در آن مقاله مورد اشاره واقع شده‌اند برای مشکل آنتن دهی آیفون ۷ خود استفاده کنید.

 

گارانتی رسمی تعمیرات اپل | 02175147 | خیابان جمهوری، نرسیده به پل حافظ، خیابان لاله، پلاک 9 واحد 2

 

طبیعتا اگر راه حل های نرم افزاری که در مقاله مذکور ارائه کرده‌ایم مشکل No Service بودن آیفون شما را برطرف نکردند، مطمئنا خواهید شد که مشکل نرم افزار نیست و سخت افزاری خواهد بود. جالب است بدانید که تعمیر No Service شدن یکی از رایج ترین تعمیرات آیفون 7 اپل است و در مرکز موبایل کمک در طول هفته ده ها مورد این چنینی برای تعمیر ارائه می‌شود. پس برای رفع مشکل آنتن آیفون ابتدا از تدابیر و راه حل های نرم افزاری استفاده کنید و در صورتی که این راه حل ها مشکل موبایل را برطرف نکردند، به فکر تعمیرات سخت افزاری باشید.

آیا شخصا قادر به تعمیر بیس باند آیفون 7 خواهیم بود؟

برخی از تعمیرات گوشی های موبایل و حتی آیفون های اپل در عین حال که خیلی پیچیده به نظر می‌رسند، می‌توانند با کمی حوصله و دقت توسط هر فردی انجام شوند. به عنوان مثال تعویض ال سی دی آیفون ها علیرغم تصور اغلب کاربران کار خیلی سختی نیست و با کمی حوصله و دقت می‌توان این کار را شخصا انجام داد. شرایط مشابه برای تعمیراتی از قبیل تعویض ویبراتور آیفون، تعویض کپسول اسپیکر و غیره هم صادق است. به همین جهت تیم تحریریه فروشگاه موبایل کمک مجموعه مقالات آموزش تعمیرات آیفون 7 را ارائه کرده که کاربران علاقمندان و تعمیرکاران بتوانند با توجه به این مقالات مرجع و راهنما تعمیرات مورد نیازشان را روی iPhone 7 انجام دهند.

 

رفع مشکل آنتن دهی آیفون ۷ | No Service یا Searching | گارانتی اپل

 

اما آیا می‌توان تعمیر بیس باند آیفون 7 را هم شخصا انجام داد؟ انجام این تعمیر نیازمند تجربه و دقت بالایی است و به عقیده ما بهتر است حتما به دست یک تعمیرکار با تجربه و مجرب انجام شود. اگر خیلی علاقمند هستید که شخصا مشکل آنتن دهی آیفون ۷ را برطرف سازید و به ابزارها و قطعات مورد نیاز هم دسترسی دارید، توصیه می‌کنیم نسبت به تعویض فلت آنتن گوشی وارد عمل شوید که نحوه انجام آن را در مقاله آموزش تعویض آنتن وای فای iPhone 7 شرح داده‌ایم. اگر مشکل آیفون با تعویض این قطعه رفع شد که خب تعمیرات دستگاه توسط شما با موفقیت انجام شده است، اما اگر اینطور نشد، باید تعمیرات الکترونیکی دقیقی روی بیس باند گوشی انجام شود که یک کاربر معمولی از پس انجامش بر نمی‌آید.

هزینه تعمیر بیس باند آیفون 7 | نمایش No Service | مشکل آنتن دهی آیفون ۷

اما سوال مهم بعدی که احتمالا در ذهن شما هم به وجود آمده مربوط به هزینه تعمیر بیس باند آیفون 7 و رفع مشکل No Service می‌شود. همانطور که پیش از این اشاره کردیم برای انجام این تعمیر باید دقت بالایی صورت پذیرد و به جرئت مدعی می‌شویم که هر تعمیرکاری توانایی انجام این تعمیر را ندارد. زمانی که تعمیرکار قرار است بیس باند آیفون را تعمیر کند باید به طور کامل با جزئیات هر کاری که انجام می‌دهد آشنا باشد و کاملا بر روی نقشه خوانی شماتیکی و تعمیرات الکترونیکی تسلط داشته باشد. به همین جهت است که توصیه داریم فقط از سرویس موبایل کمک و  نمایندگی اپل تهران برای رفع مشکل آنتن دهی iPhone 7 استفاده کنید.

 

گارانتی رسمی تعمیرات اپل | 02175147 | خیابان جمهوری، نرسیده به پل حافظ، خیابان لاله، پلاک 9 واحد 2

 

خوشبختانه هزینه تعمیر BaseBand آیفون 7 اپل خیلی زیاد نیست و این تعمیر در مرکز موبایل کمک با کمترین هزینه و قیمت قابل انجام خواهد بود. بنابراین اگر می‌خواهید با کمترین قیمت ممکن تعمیر آیفون شما انجام شود بهتر است از سرویس موبایل کمک استفاده کنید. دلایل زیادی وجود دارند که منجر می‌شوند استفاده از سرویس این مرکز بهترین نتیجه ممکن را برایتان به همراه داشته باشد و بهترین گزینه قابل انتخاب محسوب گردد. در ادامه سعی می‌کنیم بیشتر در رابطه با سرویس موبایل کمک و نمایندگی اپل صحبت کنیم و شما را با مزیت های بکارگیری خدمات این مرکز و همچنین نحوه ثبت سفارش و مراحل تکمیل سفارش در موبایل کمک آشنا سازیم.

 

رفع مشکل آنتن دهی آیفون ۷ | No Service یا Searching | گارانتی اپل

بیشتر بخوانید: تعمیرات اپل

 

چرا نمایندگی مجاز اپل      

اما چرا توصیه داریم تعمیرات آیفون خود و رفع مشکلاتی از قبیل مشکل آنتن دهی آیفون ۷ را به تیم موبایل کمک واگذار کنید؟ سرویس موبایل کمک به گونه‌ای تدارک دیده شده و ارائه می‌شود که می‌تواند تعمیرات تخصصی اپل را با بهترین نتیجه و کمترین هزینه برایتان  امکانپذیر کند. برخی از اصلی ترین مزیت هایی که با بکارگیری خدمات موبایل کمک و نمایندگی اپل از آن ها بهره‌مند می‌شوید شامل موارد زیر هستند:

 

  • صرفه جویی در هزینه ها: همانطور که قبلا گفتیم در مرکز موبایل کمک تمام تعمیرات تخصصی آیفون و دیگر گوشی ها با صرف کمترین هزینه و قیمت ممکن انجام می‌شود. قطعات مورد نیاز مستقیما و با قیمت خرید از فروشگاه قطعات موبایل شرکت موبایل کمک تامین و در گوشی متقاضیان نصب می‌شوند و متقاضی نیازی به پرداخت دستمزد به تعمیرکار ندارد.

 

  • صرفه جویی در زمان: سرعت عمل بالا یکی از اصلی ترین مزیت های سرویس موبایل کمک است. تعمیرات تخصصی موبایل در این مرکز عموما ظرف چند ساعت تکمیل می‌شوند و تعمیراتی نظیر تعمیر بیس باند آیفون 7 هم از این قاعده مستثنا نیستند. از سمت دیگر عدم نیاز به مراجعه حضوری برای ثبت سفارش، عدم نیاز به مراجعه حضوری برای واگذاری گوشی به تعمیرکار و عدم نیاز به مراجعه حضوری برای دریافت گوشی بعد از تعمیرات هم به صرفه جویی در زمان کمک می‌کنند.

 

گارانتی رسمی تعمیرات اپل | 02175147 | خیابان جمهوری، نرسیده به پل حافظ، خیابان لاله، پلاک 9 واحد 2

 

  • ثبت سفارش تلفنی یا آنلاین: برای ثبت سفارش تعمیرات در موبایل کمک نیازی به مراجعه حضوری کاربر وجود ندارد و ثبت سفارش با تماس تلفنی یا از طریق سایت و با پر کردم فرم اختصاصی که بدین منظور ارائه شده امکانپذیر خواهد بود.

 

  • بهره‌مندی از ضمانت تعمیر: کیفیت تعمیراتی که در مرکز موبایل کمک و نمایندگی اپل روی گوشی متقاضیان انجام می‌شود تضمین شده است و هر تعمیر در مرکز موبایل کمک با ضمانت دوره‌ای مشخصی انجام می‌شود. بنابراین وقتی از سرویس این شرکت برای تعمیر موبایل خود استفاده کنید خیالتان از بابت کیفیت تعمیراتی که روی دستگاه انجام می‌گیرد راحت خواهد بود.

 

  • تعمیر با مدرن ترین تجهیزات: در مرکز موبایل کمک تعمیرات تخصصی گوشی موبایل با استفاده از مدرن ترین و پیشرفته ترین ابزارهای روز دنیا انجام می‌شود. این امر سبب خواهد شد که استرس و تنش های حین تعمیر به حداقل مقدار ممکن برسد و تمام استانداردهای لازم در حین انجام تعمیرات موبایل رعایت گردند و نهایتا بهترین نتیجه کیفی به دست آید.

 

رفع مشکل آنتن دهی آیفون ۷ | No Service یا Searching | گارانتی اپل

 

 

  • تضمین اورجینال بودن قطعات: یکی دیگر از مهم ترین مزیت هایی که با استفاده از خدمات موبایل کمک و نمایندگی apple ایران از آن بهره‌مند می‌شوید مربوط به تضمین اورجینال بودن قطعات گوشی خواهد بود. تمام قطعاتی که کارشناسان موبایل کمک در گوشی متقاضیان نصب می‌کنند اورجینال و اصل هستند و از این نظر مشمول گارانتی می‌شوند تا خیال متقاضی از بابت کیفیت قطعات تعویضی دستگاه راحت باشد.

موارد فوق فقط بخشی از بهترین و مهم ترین مزیت هایی هستند که با استفاده از خدمات مرکز موبایل کمک و نمایندگی اپل می‌توانید از آن ها بهره‌مند شوید. به همین جهت است که توصیه داریم برای رفع مشکل آنتن دهی آیفون ۷ و تعمیر No Service بودن گوشی فقط از سرویس موبایل کمک استفاده نمایید تا خیالتان از همه نظر راحت باشد.

رفع مشکل آنتن دهی آیفون 7 با گارانتی اپل و بیمه موبایل

شاید این سوال در ذهنتان به وجود آید که اگر آیفون شما از گارانتی اپل یا بیمه موبایل بهره ببرد، آیا می‌توان تعمیرات مربوط به اختلال های آنتن دهی دستگاه را بدون نیاز به صرف هزینه و رایگان انجام داد؟ خوشبختانه پاسخ سوال مثبت است! از آنجایی که تقریبا در 95 درصد مواقع مشکل و اختلال های آنتن دهی iPhone 7 و نمایش No Service یا Searching در گوشه ال سی دی آن مربوط به بیس باند دستگاه می‌شوند و کاربر در بروز این مشکل دخالتی ندارد، بنابراین گارانتی اپل موظف است این تعمیر را به طور رایگان روی گوشی متقاضیان و کاربرانی که با مشکل رو به رو شده‌اند انجام دهد.

 

رفع مشکل آنتن دهی آیفون ۷ | No Service یا Searching | گارانتی اپل

 

شرکت اپل به طور رسمی عنوان کرده که تعمیر No Service و Searching در آیفون 7 به طور رایگان در مراکزی تعمیرات این شرکت انجام خواهد شد، اما طبیعتا چون اپل در ایران نمایندگی رسمی ندارد امکان استفاده از این سرویس هم برای ایرانی ها میسر نخواهد بود. اما با این حال اگر آیفون شما از گارانتی اپل که توسط شرکت های واسط داخلی ارائه شده بهره ببرد باید بتوانید به صورت رایگان گوشی خود را تعمیر کنید. بیمه موبایل هم امکان رفع مشکل آنتن دهی آیفون ۷ و تعمیر No Service شدن آن را در این حالت به طور رایگان فراهم می‌سازد. بنابراین اگر گوشی خود را بیمه کرده باشید هم می‌توانید تعمیرات مورد نیاز را به صورت رایگان روی دستگاه انجام دهید. در حال حاضر بهترین بیمه موبایل ایران با همکاری شرکت موبایل کمک و سامان حامی ارائه شده که توصیه داریم شما هم از آن به منظور بیمه کردن موبایل خود استفاده کنید.

مراحل ثبت سفارش آنلاین در مرکز تعمیرات آیفون

اما مراحل ثبت سفارش و انجام تعمیرات تخصصی آیفون در مرکز موبایل کمک به چه صورت است و شامل چه مواردی می‌شود؟ خوشبختانه موبایل کمک بستری فراهم کرده که کاربران و متقاضیان تعمیرات تلفن همراه با استفاده از آن بتوانند بدون دردسر و طی سریع ترین زمان ممکن تعمیرات مورد نیازشان را انجام دهند. در قدم نخست باید درخواست تعمیرات از سمت متقاضی به ثبت برسد. ثبت درخواست هم از طریق برقراری تماس تلفنی با شماره 02175147 امکانپذیر خواهد بود و هم با پر کردن فرم درخواست آنلاین تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک قابل انجام است. بعد از ثبت درخواست، پیک رایگان موبایل کمک به آدرس متقاضی اعزام می‌شود و گوشی را درب منزل یا هر کجا که لازم باشد از وی تحویل خواهد گرفت.

 

گارانتی رسمی تعمیرات اپل | 02175147 | خیابان جمهوری، نرسیده به پل حافظ، خیابان لاله، پلاک 9 واحد 2

 

گوشی به شرکت ارجاع داده می‌شود و تعمیرات مورد نیاز با استفاده از مدرن ترین تجهیزات روز دنیا و به دست کارشناسان مجرب موبایل کمک انجام می‌شوند. عموما تعمیراتی از قبیل رفع مشکل آنتن دهی آیفون ۷ و بیس باند آن ظرف 3 ساعت انجام خواهند شد. پس از تکمیل تعمیرات هم گوشی دوباره با پیک رایگان موبایل کمک به آدرس متقاضی ارسال و هر کجا که باشد به وی تحویل داده می‌شود. پس با سرویس موبایل کمک می‌توانید یک تعمیر سریع، مطمئن، کم هزینه بدون دردسر را بر روی گوشی خود انجام دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سرویس و خدمات موبایل کمک یا دریافت مشاوره رایگان با شماره 02175147 تماس حاصل کنید.

همچنین در صورت نیاز به خرید گوشی می توانید از سایت موبایل کمک اقدام به خرید قرمایید.

بیشتر بخوانید:

قطعات iPhone 7

قیمت گلسiPhone 7

قیمت دوربین اصلی آیفون 7

تعمیرات تخصصی آیفون
در نمایندگی اپل با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی آیفون
در گارانتی اپل

مقالات آموزش تعمیرات آیفون

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض باتری اپل

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی اپل واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات اپل واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات اپل

خرید قطعات اورجینال آیفون (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل