تعمیرات آیفون 7 اپل در موبایل کمک

درخواست تعمیرات آیفون (اپل)

سوالات متداول

آنچه که می‌خواهید درباره آموزش تعمیرات آیفون 7 بدانید

تعمیر آیفون 7 کار آسانی نیست و نیاز به دقت بالایی دارد. برای انجام این کار نمی‌توان به هر تعمیرکاری اعتماد کرد. از این پس با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعمیر آیفون 7 و یا به طور کلی تعمیرات آیفون های اپل را با کمترین هزینه و ثبت سفارش آنلاین انجام دهید.

چرا نباید تعمیر آیفون 7 اپل را به هر تعمیرکاری واگذار کرد؟

آیفون های اپل گوشی های گران قیمت، دقیق و در عین حال بسیار ظریفی هستند که هر یک از قطعات سخت افزاری بکار رفته در آن ها می‌تواند از چند صد هزار تومان تا چند میلیون تومان ارزش داشته باشد! آیفون 7 اپل هم از این موضوع مستثنا نیست، به همین دلیل اگر نیاز به تعمیر آیفون 7 پیدا کردید، به هیچ عنوان نباید این کار را به تعمیرکاری کم تجربه و غیر قابل اعتماد واگذار کنید. تعمیر آیفون 7 حتما باید به دست فردی انجام شود که علاوه بر تجربه کافی و آشنا بودن با استانداردها و متدهای صحیح تعمیر آیفون، به ابزارهای مناسب و مدرن تعمیرات موبایل و همچنین قطعات اورجینال برای جایگزین کردن در گوشی هم دسترسی داشته باشد.

متاسفانه در بازار آزاد اغلب تعمیرکاران موبایل تجربه کافی برای تعمیر آیفون 7 و دیگر آیفون های اپل را ندارند اما با این حال تعمیرات این گوشی ها را قبول می‌کنند و در خیلی از موارد از روش های متعددی برای گول زدن کاربر و دریافت هزینه های گزاف از وی استفاده به عمل می‌آورند. علاوه بر مسائل یاد شده موضوعات دیگری مثل استفاده از قطعات اورجینال در گوشی و عدم سرقت اطلاعات شخصی کاربر و هم از دیگر مسائلی هستند که باید به آن ها توجه شود و یک تعمیرکار غیرمطمئن ممکن است از آن ها سوء استفاده کند. بنابراین اگر قصد تعمیر آیفون 7 را دارید باید حتما آن را به مرجع یا فردی قابل اعتماد واگذار کنید که تجربه کافی در زمینه تعمیر آیفون های اپل را داشته باشد.

خوشبختانه موبایل کمک می‌تواند در شرایطی که نیاز به تعمیر آیفون 7 یا هر یک از دیگر آیفون های اپل داشته باشید به شما کمک کند! موبایل کمک به عنوان اولین شرکت ارائه دهنده تعمیرات سیار موبایل با امکان ثبت سفارش آنلاین بهترین مرجع برای تعمیر آیفون 7 است. کارشناسان موبایل کمک افراد مجرب و با تجربه‌ای هستند و از بهترین قطعات در تعمیر گوشی مشتریان عزیز استفاده به عمل می‌آورند. تمام تعمیراتی که توسط تیم موبایل کمک انجام می‌شود دارای ضمانت خواهند بود. ضمنا تعمیر آیفون 7 با استفاده از سرویس موبایل کمک در کوتاه ترین زمان ممکن انجام خواهد شد. در ادامه به طور دقیق تر در مورد مراحل استفاده از سرویس موبایل کمک و همچنین تعمیر آیفون 7 صحبت می‌کنیم.

رابج ترین تعمیرات آیفون 7 اپل (Apple iPhone 7)

اگر قرار باشد رایج ترین تعمیر های آیفون 7 اپل را نام ببریم، شاید موارد زیر اصلی ترین آن ها باشند:

  • تعویض ال سی دی آیفون 7: صفحه نمایش یا LCD آیفون 7 یکی از اجزای شکننده آن است که در برابر ضربه بسیار حساس خواهد بود. در خیلی از موارد افتادن گوشی از دست کاربر منجر به شکستن ال سی دی دستگاه و از کار افتادن آن می‌شود که در این حالت باید ال سی دی گوشی تعویض شود. تعویض ال سی دی آیفون 7 اپل یکی از تعمیرات رایج این گوشی محسوب می‌شود.
  • تعویض فلت وای فای آیفون 7: بروز اختلال در عملکرد آنتن وای فای آیفون 7 هم یکی دیگر از مشکلات نسبتا شایع این گوشی محسوب می‌شود. در شرایطی که فلت وای فای گوشی دچار مشکل شود، در اتصالات وای فای یا همان بیسیم آیفون مشکل و اختلال هایی ایجاد خواهد شد.
  • تعویض فلت شارژ آیفون 7: متاسفانه اغلب کاربران در حین اتصال شارژر به گوشی و جدا کردن آن از سوکت شارژ دستگاه چندان رفتار مناسبی از خود نشان نمی‌دهند و منجر به ایجاد تنش و فشار در سوکت شارژ گوشی می‌شوند. این فشار و تنش های وارد شده در دراز مدت ممکن است به فلت شارژ آیفون 7 اپل آسیب بزنند. در این حالت کاربر ملزم به تعویض فلت شارژ دستگاه خواهد شد.
  • تعویض باتری آیفون 7: یکی دیگر از تعمیرات آیفون 7 اپل مربوط به تعویض باتری آن می‌شود. باتری لیتیوم یونی که در این گوشی بکار رفته مثل سایر باتری های لیتیوم یونی به مرور زمان با افت توان شارژدهی و ظرفت مواجه خواهد شد و به تدریج نیاز به تعویض پیدا می‌کند. همین امر سبب شده تعویض باتری آیفون 7 یکی از تعمیرات رایج آن باشد.

موارد فوق برخی از رایج ترین تعمیر های آیفون 7 اپل محسوب می‌شوند. برای اطلاعات بیشتر به  مقالات آموزشی تعمیر آیفون 7 اپل در سایت موبایل کمک مراجعه کنید.

تعمیر آیفون با کمترین هزینه، بهترین کیفیت و کوتاه‌ترین زمان!

در پی تعمیر آیفون 7 هستید و می‌خواهید این کار را با کمترین هزینه، بهترین کیفیت و طی کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام دهید، موبایل کمک بهترین انتخاب پیش رویتان خواهد بود. موبایل کمک با بردی تخصصی و ارائه قطعات اورجینال سبب شده تا با خیال راحت بتوانید تعمیر آیفون 7 را انجام دهید. مراحلی که برای استفاده از خدمات و سرویس موبایل کمک باید طی شوند به شرح زیر است:

  • ثبت سفارش تعمیر آیفون 7: در مرحله نخست باید سفارش تعمیر آیفون 7 را ثبت کنید. برای انجام این کار می‌توانید به سایت موبایل کمک مراجعه کرده و سفارش خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید یا با شماره‌ی 75147-021 تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت نمایید.
  • تعمیر آیفون 7 توسط کارشناسان موبایل کمک: تعمیر آیفون 7 و دیگر گوشی ها می‌تواند به دو شیوه توسط تیم موبایل کمک انجام شود. در روش اول کارشناس به آدرس مشتری اعزام می‌شود و گوشی را در آنجا تعمیر می‌کند اما در روش دوم گوشی با پیک رایگان موبایل کمک به شرکت ارجاع داده شده و پس از تعمیر هم دوباره به صورت رایگان به آدرس مشتری اعزام می‌شود. در هر دو حالت گوشی شما با ضمانت و در سریع ترین زمان ممکن تعمیر خواهد شد.
  • تحویل آیفون و ضمانت تعمیر: در مرحله آخر آیفون 7 تعمیر شده با ضمانت به مشتری تحویل داده می‌شود.

بنابراین با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعمیر آیفون 7 را با بهترین کیفیت ممکن و در کوتاه ترین زمان انجام دهید. دقت داشته باشید که تمام قطعاتی که کارشناسان موبایل کمک در آیفون مشتریان به کار می‌برند اورجینال و اصل بوده و مستقیما از فروشگاه موبایل کمک تامین خواهند شد. به همین دلیل است که قطعات تعویض شده توسط کارشناسان موبایل کمک در گوشی مشتریان شامل ضمانت می‌شوند. برای آشنایی بیشتر با خدمات و سرویس موبایل کمک می‌توانید با شماره‌ی 75147-021 تماس حاصل نمایید.