تعویض یا تعمیر ال سی دی آیفون ۷ تعویض یا تعمیر ال سی دی آیفون ۷

تعویض یا تعمیر ال سی دی آیفون ۷

شکستن ال سی دی آیفون 7 اپل مثل سایر گوشی های موبایل یکی از رایج ترین اتفاق هایی است که برای آن رخ می‌دهد. با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعمیر ال سی دی آیفون 7 اپل را با صرف کمترین هزینه ممکن انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

 

برای تعویض LCD آیفون 7 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر.

 

رایج ترین دلایل تعمیر ال سی دی آیفون 7 اپل

دلایل زیادی می‌توانند باعث شوند که شما نیاز به تعویض یا تعمیر ال سی دی آیفون 7 اپل داشته باشید. یکی از اصلی ترین این دلایل مربوط به شکستن LCD گوشی می‌شود. عموما شکستن ال سی دی در اثر سهل انگاری کاربر و افتادن آن از دست وی رخ می‌دهد. در برخی موارد هم وارد شدن فشار زیاد به ال سی دی آیفون 7 می‌تواند منجر به از کار افتادن و سوختن آن شود. در حالی که این دو مسئله عمده‌ترین دلایل از کار افتادن LCD آیفون 7 اپل را در تشکیل می‌دهند، دلایل دیگری هم ممکن است کاربر را ملزم به انجام این کار کنند.

 

تعمیر یا تعویض ال سی دی آیفون 7 | گارانتی اپل

 

یکی از این دلایل سوختن مربوط به آب خوردن گوشی است که گاها در آیفون ها و هر گوشی دیگری که قطعات سخت افزاری آن در تماس با آب قرار داشته باشد رخ می‌دهد. بنابراین دلایل متنوع و متعددی می‌توانند منجر شوند که کاربر نیاز به تعویض یا تعمیر ال سی دی آیفون 7 داشته باشد.

هزینه تعویض یا تعمیر ال سی دی آیفون 7 اپل

مجموعه صفحه نمایش یا اصطلاحا ال سی دی گوشی موبایل از جمله آیفون 7 شامل 4 عضو اصلی می‌شود که به ترتیب گلس روی ال سی دی، تاچ یا اصطلاحا دیجیتایزر، خود ال سی دی و فریم نگهدارنده آن ها نام دارند. هزینه تعمیر ال سی دی آیفون 7 اپل با میزان خرابی که روی مجموعه صفحه نمایش دستگاه ایجاد شده باشد رابط مستقیمی خواهد داشت. برای مثال اگر در اثر ضربه‌ای که به آیفون 7 وارد شده، فقط گلس روی صفحه نمایش گوشی بشکند و تاچ ال سی دی آن به درستی عمل کنند، مشکل فقط با تعویض گلس رفع می‌شود و طبیعتا هزینه تعمیر ال سی دی آیفون 7 اپل هم در این حالت کمتر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: تعویض گلس یا شیشه شکسته ال سی دی آیفون ۷ 

 

برای تعویض LCD آیفون 7 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر.

 

اما در سمت مقابل اگر در اثر ضربه‌ یا فشاری که به آیفون 7 وارد شده، ال سی دی و تاچ آن هم دچار مشکل شوند، باید کل مجموعه ال سی دی دستگاه تعویض شوند. طبیعی است که در این حالت هزینه تعویض ال سی دی آیفون شما به مراتب زیاد خواهد بود. متاسفانه به دلیل هزینه تولید بالایی که صفحه نمایش یا همان ال سی دی گوشی موبایل دارند، عموما هزینه تعمیر ال سی دی آیفون 7 به ویژه در شرایطی که لازم باشد تاچ ال سی دی گوشی تعویض شوند زیاد خواهد بود. اما اگر می‌خواهید تعویض یا تعمیر ال سی دی آیفون 7 با کمترین هزینه انجام دهید، موبایل کمک بهترین راه حل ممکن را پیش رویتان قرار می‌دهد.

تعویض یا تعمیر ال سی دی آیفون 7 چقدر زمان می‌برد؟

تعویض یا تعمیر ال سی دی آیفون 7 کار ساده‌ای نیست و نیاز به دقت بالایی دارد. اگر قرار باشد فقط گلس روی ال سی دی گوشی تعویض شود، باید از دستگاه های مدرن و خاصی کمک گرفت که خود نیاز به زمانی مشخص برای جداسازی گلس از روی LCD و نصب گلس جدید دارند. برای تعویض کامل LCD آیفون 7 اپل هم باید کاملا قاب جلوی این موبایل را از بدنه اصلی دستگاه جدا کرد و حتی اجزایی مثل دکمه هوم را هم از قاب جلوی دستگاه جدا نمود. بنابراین تعویض یا تعمیر ال سی دی آیفون 7 عموما پروسه‌ای زمان‌گیر خواهد بود. اما اگر می‌خواهید ال سی دی آیفون 7 خود را در کوتاه ترین زمان ممکن تعویض یا تعمیر کنید، سرویس موبایل کمک بهترین  گزینه پیش رویتان خواهد بود.

 

تعمیر یا تعویض ال سی دی آیفون 7 | گارانتی اپل

 

بیشتر بخوانید: خدمات اپل

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 7 اپل 

آیا شخصا قادر به تعویض یا تعمیر ال سی دی آیفون 7 خواهیم بود؟

اگر تجربه کافی در حوزه تعمیرات موبایل را داشته باشید تا حداقل با پایه‌ای‌ترین مبانی انجام این کار آشنا باشید، می‌توانید با کمی دقت تعویض ال سی دی آیفون 7 اپل را انجام دهید. بدین منظور کافیست ابتدا با مراجعه به بخش قطعات آیفون 7 قطعات مورد نیاز برای تعویض LCD آیفون 7 را تهیه کنید. سپس با استفاده از راهنمایی که در مقاله آموزش تعویض تاچ ال سی دی آیفون 7 اپل ارائه شده، تعویض ال سی دی گوشی را انجام دهید. سعی کنید تمام مراحل را با دقت و درست مثل توضیحاتی که در مقاله راهنمای ارائه شده است طی نمایید.

 

برای تعویض LCD آیفون 7 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر.

 

اما اگر نیازی به تعویض کامل LCD آیفون 7 وجود نداشته باشد و مجموعه مذکور با تعمیر درست شود، عموما خودتان قادر به انجام این کار نخواهید بود. برای مثال اگر گلس روی ال سی دی آیفون 7 اپل شکسته باشد، شما نمی‌توانید بدون دستگاه خاصی که برای جداسازی و نصب گلس روی LCD آیفون طراحی شده این کار را انجام دهید.

بنابراین در اغلب موارد باید به منظور تعمیر ال سی دی آیفون 7 اپل به تعمیرکاران مجرب روی آورید. البته دقت کنید که تعمیرکار مورد نظر حتما باید به ابزارها و دستگاه های مناسب برای تعمیر LCD گوشی دسترسی داشته باشد.

تعمیر ال سی دی آیفون 7 اپل را با خیال راحت به موبایل کمک بسپارید!

اگر می‌خواهید تعویض یا حتی تعمیر ال سی دی آیفون 7 اپل شما با بهترین کیفیت ممکن و ضمانت، کوتاه‌ترین زمان و کمترین هزینه انجام شوند، موبایل کمک بهترین گزینه پیش رویتان خواهد بود. کارشناسان موبایل کمک با استفاده از جدیدترین متدها و مدرن ترین ابزارهای تعمیر گوشی قادر به تعویض یا تعمیر آیفون 7 شما خواهند بود و دستگاه را پس از تعمیر با ضمانت اصالت قطعه در اختیارتان قرار می‌دهد. ضمنا هزینه‌ای که توسط موبایل کمک برای تعمیرات موبایل دریافت می‌شود در مقایسه با هزینه بازار آزاد ناچیز خواهد بود.

به منظور ثبت سفارش تعمیر ال سی دی آیفون 7 در موبایل کمک کافیست با شماره 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه‌ی سفارش آنلاین تعمیر موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

همچنین در صورت نیاز به خرید موبایل می توانید از سایت موبایل کمک اقدام به خرید فرمایید.

بیشتر بخوانید:

قطعات آیفون 7

قیمت تاچ ال سی دی آیفون 7

قیمت ال سی دی آیفون 7

تعمیرات تخصصی آیفون
در نمایندگی اپل با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی آیفون
در گارانتی اپل

مقالات آموزش تعمیرات آیفون

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض باتری اپل

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی اپل واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات اپل واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات اپل

خرید قطعات اورجینال آیفون (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل