روش های دانلود و اضافه کردن استیکر به تلگرام

پاک کردن خودکار حافظه کش تلگرام با تنظیم گزینه

شما با استفاده از چند روش مختلف می‌توانید نسبت به دانلود اضافه کردن استیکر های جدید و مورد پسندتان به تلگرام اقدام کنید. در این مقاله قصد داریم تا به آموزش روش های مختلف دانلود و اضافه کردن استیکر به تلگرام (Telegram Stickers) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

مقدمه‌ای در رابطه با روش های دانلود و اضافه کردن استیکر به تلگرام

اگر تمایل دارید تا استیکر های جدیدی را به اکانت تلگرام خود اضافه کنید، روش های مختلفی برای انجام این عمل پیش رویتان قرار می‌گیرد. به نظر ما مجموعه سه روش کاربردی بدین منظور وجود دارند که در این مقاله قصد داریم هر سه روش را به شما آموزش دهیم.

چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

روش اول: دانلود پرطرفدارترین و داغ ترین استیکرهای تلگرام از منوی Trending Stickers

روش اولی که معرفی می‌کنیم مربوط به دانلود پرطرفدارترین، محبوب ترین و داغ ترین استیکر های تلگرام است. در تلگرام منویی تحت عنوان Trending Stickers ارائه شده است که لیست پرکاربرترین استیکرهای تلگرام را ارائه می‌کند. با مراجعه به این بخش می‌توانید داغ ترین استیکرهای تلگرام را به اکانت خود اضافه کنید. روش دقیق مراجعه به منوی Trending Stickers و اضافه کردن استیکر های داغ این بخش به اکانت تلگرام در مقاله “اضافه کردن استیکر های داغ و محبوب به تلگرام – Trending Stickers” شرح داده شده است.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 

روش دوم: اضافه کردن استیکر تلگرام از طریق سایت، کانال و غیره

سایت‌ها، کانال‌ها و گروه های متعددی وجود دارند که این روزها کارشان فقط ساخت استیکرهای جدید تلگرام و انتشار آن‌هاست! از طریق این منابع هم می‌توانید نسبت به دانلود و اضافه کردن استیکر به تلگرام وارد عمل شوید. برای مثال سایت تلگرام هاب یکی از منابع پرطرفدار موجود به منظور دانلود استیکرهای جدید و متنوع تلگرام در دسته بندی های مختلف است. سایت های ایرانی زیادی هم در این زمینه فعالیت دارند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

روش سوم: دانلود استیکر های دیگر کاربران تلگرام

این روش رایج ترین روش اضافه کردن استیکرهای جدید تلگرام محسوب می‌شود. تصور کنید که در حال گفتگوی با دوست خود هستید یا پیام های اعضای یک گروه را مشاهده می‌کنید و ناگهانی یکی از کاربران استیکر جالبی ارسال می‌کند که تمایل دارید پکیج آن را به استیکر های اکانت خودتان اضافه کنید. این عمل با طی کردن مراحل زیر به سادگی صورت می‌پذیرد:

  • در پنجره گفتگوی مد نظر، استیکری که مورد پسندتان است را لمس کنید تا پکیج آن نمایان شود.
  • گزینه ADD STICKERS را از بخش زیرین و سمت راست صفحه انتخاب کنید.

به همین سادگی پکیج یا مجموعه استیکر های جدید مد نظرتان به اکانت شما اضافه می‌شود و از این پس قادر به استفاده از آن‌ها خواهید بود.

آموزش ویدئویی روش های دانلود و اضافه کردن استیکر به تلگرام

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل سامسونگ

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش روش های دانلود و اضافه کردن استیکر به تلگرام (Telegram Stickers) پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

دوربین پشت آیفون 11 پرو مکس

دوربین پشت آیفون 11

قطعات آیفون 11 پرو مکس

تعمیرات موبایل

منبع telegram

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments