بهترین برنامه های رایگان آیفون در حوزه خبر و اطلاع رسانی

برنامه های رایگان آیفون در حوزه خبر و اطلاع رسانی

اگر به دنبال بهترین برنامه های رایگان آیفون در حوزه خبر و اطلاع رسانی هستید، به هیچ وجه این مقاله اختصاصی را از دست ندهید. در این مقاله قصد داریم که به معرفی بهترین برنامه های رایگان آیفون در حوزه خبر و اطلاع رسانی بپردازیم. بنابراین با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با بهترین برنامه های رایگان آیفون در حوزه خبر و اطلاع رسانی

با توجه به پیشرفت روز افزون گوشی‌های هوشمند و روی کار آمدن اپلیکیشن‌های ارتباطی مختلف، این روزها سرعت رد و بدل اخبار و انتشار آن در بین عموم مردم به شدت افزایش یافته است. بنابراین برنامه ها و اپلیکیشن‌های متنوعی ارائه شده‌اند که می‌توانند تازه‌ترین خبرهای روز دنیا را در هر حوزه‌ای برایتان ارائه کنند. در حالی که برخی از این برنامه ها برای دانلود از اپ استور (App Store) کاربر را ملزم به پرداخت هزینه مشخصی می‌کنند، برخی دیگر از آن‌ها به طور رایگان قابل دانلود و استفاده هستند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

هدف ما در این مقاله معرفی چند نمونه از بهترین برنامه های رایگان آیفون در حوزه خبر و اطلاع رسانی است. با استفاده از برنامه هایی که در جریان این مقاله به معرفی آن‌ها می‌پردازیم می‌توانید به سرعت در جزیان خبرهای روز دنیا قرار گیرید و دیگر نیازی به مراجعه مستقیم به سایت‌های خبری گوناگون، تماشای تلویزیون، خواندن روزنامه و سایر اقدامات این چنینی نخواهید داشت. چنانچه در رابطه با هر یک از برنامه های نامبرده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. ضمنا با کلیک بر روی لینک‌های زیر می‌توانید به مقالات پیشین ما که در مورد بهترین برنامه های آیفون در حوزه‌های مختلف تهیه شده بودند، دسترسی پیدا کنید. با موبایل کمک همراه باشید.

  • معرفی بهترین برنامه های کاربردی رایگان آیفون و آیپدهای اپل
  • معرفی بهترین برنامه های رایگان آیفون در حوزه عکس و ویدیو
  • معرفی بهترین برنامه های رایگان آیفون در حوزه ارتباطی و شبکه های اجتماعی
  • بهترین برنامه های رایگان آیفون برای پخش فیلم، موزیک و غیره

 

بهترین برنامه های رایگان آیفون و آیپد: اپلیکیشن BBC News (بی بی سی نیوز)

برنامه های رایگان آیفون در حوزه خبر و اطلاع رسانی

شبکه خبری بی بی سی یا همان BBC یکی از شناخته‌شده‌ترین، قدیمی‌ترین و بهترین شبکه‌های خبری موجود به شمار می‌رود. اپلیکیشن اختصاصی این شبکه خبری با نام BBC News هم اکنون به طور رایگان از اپ استور قابل دانلود است. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید به سرعت و بدون نیاز به پرداخت هیچ هزینه‌ای به جدیدترین خبرهای روز دنیا در هر حوزه و زمینه‌ای دسترسی پیدا کنید. برنامه BBC News رابط کاربری جذابی دارد و استفاده از آن به هیچ وجه سخت و دشوار نیست. اگر به دنبال یک اپلیکیشن خبری رایگان و مناسب هستید که نقش منعی جامع را برایتان ایفاء کند، همین حالا برنامه BBC News را در آیفون یا آیپدتان نصب کنید.

تعمیرات اپل

بهترین برنامه های رایگان آیفون و آیپد: اپلیکیشن BBC Weather

 

اگر تمایل داشته باشید که با استفاده از یک اپلیکیشن قدرتمند در جریان وضعیت آب و هوای کشورها و مناطق مختلف دنیا قرار بگیرید و پیش بینی جامعی از وضعیت آب و هوایی مناطق مختلف داشته باشید، برنامه BBC Weather یکی از بهترین منابعی است که توصیه می‌کنیم از آن استفاده کنید. این برنامه به طور رایگان در اپ استور عرضه شده و به شکل دقیقی وضعیت آب و هوا را طی ساعت‌های مختلف در هر نقطه از کره زمین در اختیارتان قرار می‌دهد. بنابراین برنامه BBC Weather هم یکی دیگر از بهترین برنامه های رایگان آیفون در حوزه خبر و اطلاع رسانی محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات ایفون

بهترین برنامه های رایگان آیفون و آیپد: اپلیکیشن Flipboard (فلیپ بورد)

برنامه های رایگان آیفون در حوزه خبر و اطلاع رسانی

برنامه Flipboard یکی از پرطرفدارترین و به‌روزترین اپلیکیشن‌های موبایلی موجود فعال در حوزه اخبار ئ مقاله‌های روز دنیا است. در برنامه Flipboard که به طور رایگان عرضه شده، خبرها در موضوعات و دسته‌بندی‌های مختلف ارائه می‌شوند و شما را قادر می‌سازد تا همواره جدیدترین خبرها در حوزه مورد علاقه خود را دنبال کنید. در برنامه Flipboard خبرهای ویدیویی و عکس‌های خبر هم با کیفیت کاملا مناسب و بالایی منتشر شده و در دسترسی کاربر قرار خواهند گرفت. امکان ساخت کلکسیون اختصاصی هم از دیگر قابلیت‌های عالی برنامه Flipboard به شمار می‌رود. اگر به دنبال برنامه رایگانی هستید که به بهترین شکل ممکن امکان مطالعه اخبار روز دنیا در حوزه‌های مختلف را برایتان فراهم کند، برنامه Flipboard یکی از بهترین منابع و مراجع موجود خواهد بود.

بهترین برنامه های رایگان آیفون و آیپد: اپلیکیشن Yahoo Weather

برنامه های رایگان آیفون در حوزه خبر و اطلاع رسانی

برنامه Yahoo Weather هم یکی دیگر از برنامه های رایگانی است که با اطلاعات بسیار جامع و عالی را در زمینه وضعیت آب و هوایی نقاط مختلف دنیا در اختیارتان قرار می‌دهد. رابط کاربری این اپلیکیشن بسیار جذاب طراحی شده و برنامه پیش‌بینی‌های عالی را هم در مورد وضعیت آب و هوا نمایش می‌دهد. به طور کلی اپلیکیشن Yahoo Weather هم اکنون یکی زا بهترین برنامه های رایگان آیفون و آیپدهای اپل در حوزه اطلاع رسانی از وضعیت آب و هوا به محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

بهترین برنامه های رایگان آیفون و آیپد: اپلیکیشن Google Maps (گوگل مپ)

برنامه های رایگان آیفون در حوزه خبر و اطلاع رسانی

به احتمال زیاد همگی شما با برنامه گوگل مپ یا همان Google Maps آشنایی دارید. گوگل مپ برای کاربران دستگاه‌های اندرویدی یک برنامه کاملا شناخته شده است. خدمات این برنامه زمینه‌های متعدد و متنوعی را شامل می‌شوند که اصلی‌ترین محور آن‌ها حوزه اطلاع رسانی را در بر می‌گیرد. به عنوان مثال تصور کنید که به شهری سفر کرده‌اید و قصد داریم که یکی از مناطق دیدنی این شهر رو ببینید اما آدرس آن را نمی‌دانید! در این شرایط برنامه Google Maps می‌توانید اطلاع رسانی لازم را برایتان انجام دهد. شما تنها کافیست که نام محل مد نظرتان را در برنامه گوگل مپ جستجو کنید و سپس مسیری که باید طی شود توسط اپلیکیشن Google Maps ارائه خواهد شد. این موضوع تنها بخشی از قابلیت‌های برنامه رایگان و بسیار جالب Google Maps است، بنابراین شانس استفاده از این اپلیکیشن قدرتمند را از دست ندهید.

 

بهترین برنامه های رایگان آیفون و آیپد: اپلیکیشن BBC Sport (بی بی سی اسپرت)

برنامه های رایگان آیفون در حوزه خبر و اطلاع رسانی

برنامه BBC Sport به طور اختصاصی برای علاقمندان به خبرهای ورزشی تهیه و ارائه شده است. این برنامه که به طور رایگان در اپ استور موجود است، جدیدترین خبرهای ورزشی روز دنیا را در اختیارتان قرار می‌دهد. اگر از علاقمندان به ورزش و دنبال کنندگان خبرهای ورزشی هستید، برنامه BBC Sport یا همان بی بی سی اسپرت یکی از بهترین اپلیکیشن‌هایی است که می‌توانید به منظور مطالعه تازه‌ترین خبرهای دنیای ورزش از آن استفاده کنید.

تعمیرات اپل

بهترین برنامه های رایگان آیفون و آیپد: اپلیکیشن Reuters (رویترز)

برنامه های رایگان آیفون در حوزه خبر و اطلاع رسانیاپلیکیشن Reuters هم یکی دیگر از برنامه های رایگان و بسیار مناسبی است که در زمینه خبری فعالیت دارد. خبرهای مختلف در اپلیکیشن Reuters یا همان رویترز شامل دسته‌بندی‌های مختلف و متنوعی می‌شوند و کاربران بنا به سلیقه شخصی خود می‌توانند از هر دسته مد نظر استفاده کنند. شبکه خبری و اپلیکیشن Reuters در حال حاضر یکی از بهترین و به‌روزترین منابع موجود برای دنبال کردن خبرهای روز دنیا در هر حوزه و زیرشاخه‌ای محسوب می‌گردد.

بیشتر بخوانید: تعمیر اپل

بهترین برنامه های رایگان آیفون و آیپد: اپلیکیشن The Weather Channel

برنامه های رایگان آیفون در حوزه خبر و اطلاع رسانی

یکی دیگر از برنامه هایی که به شدت در زمینه پیش بینی و ارائه وضعیت آب و هوای نقاط مختلف دنیا خوب عمل می‌کند، برنامه The Weather Channel است. این برنامه در حال حاضر یکی از شناخته‌شده‌ترین، پرطرفدارترین و به‌روزترین منابع موجود برای کسب اطلاعات در مورد وضعیت آب و هوایی نقاط مختلف دنیاست. این برنامه با 20 ایستگاه فضایی مختلف در ارتباط است و به این صورت پیش‌بینی بسیار دقیقی از وضعی آب و هوایی مناطق مختلف جهان را برایتان ارائه خواهد کرد. بنابراین The Weather Channel هم یکی دیگر از بهترین برنامه های رایگان آیفون و آیپدهای اپل در حوزه اطلاع رسانی از وضعیت جوی محسوب می‌شود.

تعمیرات اپل

بهترین برنامه های رایگان آیفون و آیپد: اپلیکیشن Yahoo News Digest

برنامه های رایگان آیفون در حوزه خبر و اطلاع رسانی

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی

یکی از اصلی‌ترین نقاط قوت برنامه Yahoo News Digest مربوط به رابط کاربری و ظاهر جذاب آن می‌شود. این برنامه که توسط شرکت یاهو توسعه داده شده، می‌تواند در محیطی جذاب، خبرهای روز دنیا را در حوزه‌های مختلف برایتان نمایش دهد. بنابراین استفاده از اپلیکیشن Yahoo News Digest به منظور دنبال کردن خبرهای روز دنیا هم از دیگر گزینه‌های پیش رویتان خواهد بود.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی بهترین برنامه های رایگان آیفون در حوزه خبر و اطلاع رسانی پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از برنامه های نامبرده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قیمت دوربین جلو آیفون 11

ال سی دی A50

قطعات سامسونگ A30

تعمیرات موبایل

منبع macworld

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments