تعمیر برد گلکسی S5 Mini سامسونگ | موبایل کمک تعمیر برد گلکسی S5 Mini سامسونگ | موبایل کمک

تعمیر برد گلکسی S5 Mini سامسونگ | موبایل کمک

متاسفانه تعمیر برد گلکسی S5 Mini سامسونگ یکی از تعمیرات رایج این گوشی است که احتمال دارد بنا به دلایل مختلفی ملزم به انجام آن شوید. با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعمیر برد گلکسی S5 Mini را با کیفیتی بهتر از کیفیت سرویس نمایندگی رسمی تعمیرات گوشی سامسونگ انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

 

برای تعمیر برد سامسونگ S5 Mini کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

اصلی ترین دلایل خراب شدن مادربرد گوشی گلکسی S5 Mini کدامند؟

دلایل متعددی می‌توانند منجر به خراب شدن مادربرد گوشی گلکسی اس 5 مینی سامسونگ (Samsung Galaxy S5 Mini) شوند اما در این میان دو دلیل همواره از اصلی ترین دلایل بروز این مشکل بوده‌اند. دلیل اول مربوط به وارد شدن ضربه به گوشی می‌شود. در خیلی از موارد دیده شده که در اثر ضربه‌ای که به موبایل وارد شده، برد آن یا قطعات روی برد گوشی دچار اختلال عملکرد می‌شوند. یکی دیگر از عوامل شایع و مهمی که در خراب شدن مادربرد گوشی موثر است، مسئله آب خوردگی خواهد بود. گوشی های موبایل و اجزای الکترونیکی آن ها به شدت در برابر آب خوردگی حساس هستند و در تماس قرار گرفتن آن ها با آب می‌تواند صدمات جبران ناپذیری همچون سوختن برد را به همراه داشته باشد. این دو عامل (ضربه و آب خوردگی) اصلی ترین عوامل سوختن برد گلکسی S5 Mini محسوب می‌شوند.

هزینه تعمیر برد گلکسی S5 Mini سامسونگ چقدر است؟

به طور کلی تعمیرات مادربرد گوشی های موبایل سخت، زمان‌گیر و هزینه بردار است، اما چون گوشی گلکسی S5 Mini نسبتا یک گوشی قدیمی است، هزینه تعمیر برد آن خیلی بالا نخواهد بود. در بدترین شرایط ممکن که شاید ملزم به تعویض کامل مادربرد و متعلقات آن شوید هم هزینه تعمیر دستگاه خیلی زیاد نخواهد بود. البته منظور ما از زیاد نبودن هزینه تعمیر برد گلکسی S5 Mini سامسونگ، در مقایسه با دیگر گوشی های مدرن امروزی است. اگر می‌خواهید با کمترین قیمت و هزینه ممکن تعمیرات مادربرد گلکسی اس 5 مینی سامسونگ انجام شود، توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک استفاده به عمل آورید.

بیشتر بخوانید: نمایندگی های سامسونگ در تهران

 

تعمیر برد S5 Mini سامسونگ

مراحل تعویض مادربرد گلکسی S5 مینی شامل چیست؟

اگر می‌خواهید با مراحل دقیق تعویض برد گلکسی اس 5 مینی سامسونگ آشنا شوید، می‌توانید به مطالعه مقاله آموزش تعمیرات سامسونگ: تعویض مادربرد گوشی گلکسی اس 5 مینیبپردازید. در این مقاله به طور دقیق و مرحله به مرحله نحوه تعویض برد سامسونگ Galaxy S5 Mini شرح داده شده است. اگر به ابزارهای لازم برای انجام تعمیرات موبایل دسترسی داشته باشید و برد گوشی گلکسی S5 Mini را هم تهیه کنید، شخصا قادر به تعویض برد خواهید بود. برای تهیه ابزارها و قطعات مورد نیاز می‌توانید به فروشگاه قطعات موبایل مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیر ال سی دی سامسونگ گلکسی اس ۵ مینی 

آیا نمایندگی های تعمیرات گوشی سامسونگ قادر به تعمیر برد گلکسی S5 Mini خواهند بود؟

امکان تعمیر برد گلکسی S5 Mini با مراجعه به نمایندگی های رسمی تعمیرات موبایل سامسونگ وجود دارد، اما طبیعتا باید برای انجام این کار هزینه گزافی پرداخت شود. حتی در زمان های قدیم که گوشی گلکسی S5 Mini کاربران دارای گارانتی بود و با مشکل برد مواجه می‌شد هم در اغلب موارد نمایندگی سعی می‌کرد مشکل را با بهانه های مختلف به آب خوردگی نسبت دهد و گوشی را تحت گارانتی تعمیر نکند. ضمنا برای تعویض مادربرد گلکسی اس 5 مینی در نمایندگی های تعمیرات گوشی سامسونگ عموما باید چند روز منتظر بمانید و در برخی شرایط حتی دیده شده که تعمیر برد گوشی تا چند هفته هم به طول انجامیده است.

 

برای تعمیر برد سامسونگ S5 Mini کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

تعمیر برد گلکسی S5 Mini با بهترین کیفیت و کمترین قیمت در موبایل کمک

اگر می‌خواهید تعمیر برد و یا به طور کلی تعمیرات گلکسی S5 Mini شما با کیفیتی فراتر از کیفیت سرویس دهی نمایندگی تعمیر موبایل سامسونگ انجام شود و در عین حال از ضمانت هم بهره‌مند شوید و فقط ظرف چند ساعت گوشی تعمیر شده خویش را تحویل بگیرید، باید از سرویس موبایل کمک استفاده کنید. کارشناسان موبایل کمک با بهره‌گیری از مدرن ترین ابزار ها و جدیدترین متدها تعمیرات گوشی گلکسی S5 Mini از جمله تعویض و تعمیر مادربرد این گوشی را برایتان انجام می‌دهند. به منظور ثبت سفارش تعمیر برد گلکسی S5 Mini خود کافیست با شماره ی 66765110-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

خرید گوشی

خرید قطعه موبایل

تعمیرات تخصصی سامسونگ
در نمایندگی سامسونگ با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی سامسونگ
در گارانتی سامسونگ

مقالات آموزش تعمیرات سامسونگ

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات سامسونگ

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض باتری سامسونگ

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات سامسونگ

خرید قطعات اورجینال سامسونگ (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ