روش‌هایی به منظور افزایش فالوور در اینستاگرام

روش‌هایی به منظور افزایش فالوور در اینستاگرام

اینستاگرام هم اکنون یکی از پرکاربرترین و محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی موجود است. اینستاگرام در بین ایرانی‌ها از محبوبیت شایان ملاحظه‌ای برخوردار بوده و هم اکنون تقریبا هر جوان ایرانی یک حساب اینستاگرام فعال دارد. اینستاگرام دارای بخشی با عنوان فالوورز (Followers) است که در آن لیست افرادی نمایش داده می‌شود که شما را فالو یا دنبال کرده‌اند. هرچه تعداد فالوورهای حساب اینستاگرام شما بیشتر باشد، پروفایل جذاب‌تر و پربازدیدتری خواهید داشت. برخی از افراد هم این موضوع را به یک روش کسب درآمد تبدیل کرده‌اند. این افراد حساب کاربری در اینستاگرام ساخته و سپس فالوورهای بسیار زیادی را جمع‌آوری نموده و نهایتا حساب اینستاگرام خود را به سایر افراد علاقمند می‌فروشند.

بنابراین به طور کلی افزایش تعداد فالوورهای حساب اینستاگرام یکی از عوامل موثر و مهم در فعالیت‌هایتان محسوب می‌شود. اما چگونه می‌توان فالوورهای حساب اینستاگرام خود را افزایش داد؟ ما در این مقاله قصد داریم که روش‌هایی را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن‌ها می‌توانید تعداد فالوورهای حساب کاربری یا اکانت اینستاگرام خود را افزایش دهی، بنابراین توصیه می‌کنیم که با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

دیگران را فالو کنید

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی مبتنی بر تصویر است که در آن هر کاربر تصاویر خاص مورد نظر خود را با سایر افراد اشتراک‌گذاری می‌کند. حساب کاربری اینستاگرام می‌تواند خصوصی (Private) یا عمومی (Public) باشد. اگر حساب کاربری افراد خصوصی شده باشد، تنها آن دسته از افرادی که در لیست فالوورهای وی قرار داشته باشند قادر به مشاهده تصاویر اشتراک‌گذاری شده او خواهند بود. اما حساب‌های کاربری غیرخصوصی یا عمومی این چنینی نیستند و تصاویر اشتراک‌گذاری شده در این حساب‌های کاربری برای تمام افراد قابل مشاهده است. عموما فالو کردن این دسته از حساب‌های کاربری منجر می‌شود که آن‌ها هم شما را فالو کنند.

روش‌هایی به منظور افزایش فالوور در اینستاگرام

شاید تاکنون با واژه فالوبک (Follow Back) برخورد کرده باشید. این واژه به معنای این است که پس از فالو کردن یک حساب کاربری اینستاگرام، صاحب آن حساب هم شما را فالو نماید. این موضوع تقریبا به یک قانون در بین کاربران اینستاگرام تبدیل شده است. بنابراین اگر قصد دارید که تعداد فالوورهای حساب اینستاگرام خود را افرایش دهید، می‌توانید وارد بخش جستجوی آن شده و پروفایل‌های یا حساب کاربری‌های مطابق با سلیقه خود را یافته و آن‌ها را فالو نمایید و منتظر فالوبک کردن آن‌ها باشید. فقط دقت داشته باشید که اینستاگرام برای فالو کردن افراد محدودیت داشته و شما در هر ساعت تنها قادر به فالو کردن 120 نفر هستید.

تصاویر دیگران را لایک کرده و در زیر آن کامنت ثبت کنید

لایک کردن و ثبت کامنت یا نظر در زیر تصاویر اشتراک‌گذاری شده از سوی افراد هم می‌تواند روشی موثر به منظور افزایش تعداد فالوورهای حساب کاربری اینستاگرام شما باشد. هنگامی که تصاویر اشتراک‌گذاری شده فرد خاصی را لایک کنید او از این امر مطاع می‌شود و این موضوع می‌تواند شروعی برای یک تعامل دو طرفه باشد.

روش‌هایی به منظور افزایش فالوور در اینستاگرام

همچنین سعی کنید که از نظر ثبت کامنت یا نظر هم کاملا فعالانه عمل کنید. نظرات خود را در زیر تصاویر اشتراک‌گذاری شده از سوی سایر افراد ثبت نموده و بدین صورت علاوه بر تعامل با صاحب حساب با سایر افراد نظر دهنده هم در تعامل خواهید بود. با انجام این کار هم شانس افزایش تعداد فالوورهای حساب کاربری اینستاگرامتان افزایش پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات اپل واچ

به کامنت‌های زیر تصاویر خود پاسخ دهید

روش‌هایی به منظور افزایش فالوور در اینستاگراماین موضوع را به واقع جدی بگیرید. اگر تصویری را در حساب اینستاگرام خود اشتراک‌گذاری کردید و فردی در زیر آن نظر یا کامنت ثبت کرد، سعی کنید که حتما در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخ کامنت وی را ارسال کنید. انجام این کار سبب می‌شود که افراد حس بهتری نسبت به تعامل با شما داشته باشند. در نوشتن پاسخ افراد دقت کنید و سعی کنید که برخورد تندی نداشته باشید و انتقادپذیر باشید. این موضوع هم می‌تواند به طور غیرمستقیم منجر به افزایش تعداد فالوورهای حساب کاربری اینستاگرام شما شود.

از فالوورهای خود سوال بپرسید

روش‌هایی به منظور افزایش فالوور در اینستاگراماین موضوع بیشتر در شرایطی بازده عالی دارد که حساب اینستاگرام شما عمومی باشد. تجربه نشان داده که کاربران نسبت به مطرح کردن یک سوال و پاسخگویی به آن علاقه خاصی دارند. بنابراین سعی کنید که در پست‌های خود از افراد سوال کرده و آن‌ها را به چالش بکشید. البته لزومی وجود ندارد که این سوال همواره چالش برانگیز باشد. این عمل سبب می‌شود که افراد بیشتری در پست شما کامنت یا نظر ثبت کنند و در این بین برخی از افراد به حساب کاربری یا پروفایلتان هم مراجعه کرده و سایر تصاویر اشتراک‌گذاری شده از سویتان را بررسی می‌کنند. این عامل سبب می‌شود که افراد بیشتری نسبت به ارتباط برقرار کردن با شما ترغیب شده و به طور غیرمستقیم تعداد فالوورهای حساب اینستاگرامتان افرایش یابد.

با دوستان فیسبوکی خود ارتباط برقرار کنید

روش‌هایی به منظور افزایش فالوور در اینستاگرام

اینستاگرام هم اکنون توسط فیسبوک خریداری شده است. فیسبوک زمانی پرطرفدارترین شبکه اجتماعی موجود در دنیا بود و ایرانی‌ها هم به مراتب از آن استفاده می‌کردند. اگر صفحه فیسبوک شما بسیار فعال بوده و لیست عظیمی از دوستانتان در فیسبوک با شما در ارتباط هستند نگران از دست دادن آن‌ها نباشید. شما به راحتی می‌توانید در اپلیکیشن اینستاگرام با دوستان فیسبوکی خود ارتباط برقرار کرده و حساب اینستاگرام آن‌ها را فالو نمایید. در این شرایط آن‌ها هم حساب اینستاگرام شما را فالوبک می‌کنند و این موضوع منجر به افزایش تعداد فالوورهای حسابتان می‌شود. اگر با شیوه انجام این عمل و دسترسی به لیست دوستان فیسبوکی خود در اپلیکیشن اینستاگرام آشنایی ندارید، می‌توانید از طریق شماره‌های ضمیمه شده با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی بخواهید.

بیشتر بخوانید:  نمایندگی رسمی اپل در تهران

برای پروفایل خود بیوگرافی کوتاهی بنویسید

روش‌هایی به منظور افزایش فالوور در اینستاگرام

نوشتن بیوگرافی و اشاره به علایق، تفریحات، تخصصی‌ها و … از جمله مواردی است که می‌تواند افراد را با شخصیت شما بیشتر آشنا کند. توصیه می‌کنیم که حتما برای پروفایل خود بیوگرافی کوتاهی را بنویسید. این موضوع منجر می‌شود که حساب کاربری اینستاگرام شما از دید سایر افراد جامع‌تر به نظر آید و آن‌ها احساس بهتری در برقراری ارتباط با شما داشته باشند. بنابراین در نظر گرفتن یک بیوگرافی کوتاه برای حساب کاربری اینستاگرام هم می‌تواند به طور غیر مستقیم منجر به افزایش تعداد فالوورهای حسابتان شود.

از هشتگ (Hashtag) استفاده کنید

روش‌هایی به منظور افزایش فالوور در اینستاگرام

استفاده از هشتگ یکی از روش‌هایی است که از طریق آن پست‌های شما بهتر و بیشتر به چشم آمده و جستجوها نمایان می‌شوند. سعی کنید که برای هر پست خود چند هشتگ مرتبط تهیه کنید. به عنوان مثال اگر تصویر غذایی از یک رستوران مشهور را اشتراک‌گذاری می‌کنید، نام رستوران و نام غذای مورد نظر می‌توانند دو نمونه از هشتگ‌های مناسبی باشند که بهتر است از آن‌ها استفاده شود.

روش‌هایی به منظور افزایش فالوور در اینستاگرام

دقت داشته باشید که اگر برای تصاویر اشتراک‌گذاری شده خود هشتگ تعریف نکنید تقریبا این تصاویر در جستجوی افراد قابل رؤیت نخواهند بود. هشتگ‌ها را به این صورت در اپلیکیشن اینستاگرام می‌توان وارد کرد: “#رستوران محرم”. بدون تردید تعیین هشتگ برای تصاویر اشتراک‌گذاری شده شما و افزایش بازدید از آن‌ها در جستجوی سایر افراد می‌تواند منجر به افزایش فالوورهای حساب اینستاگرامتان شود. دقت داشته باشید که ماکسیمم تعداد هشتگی که برای هر پست تصویری در اپلیکیشن اینستاگرام می‌توانید تعیین کنید 30 هشتگ است. عموما تعیین 3 هشتگ بهترین بازده را برای پست‌های اینستاگرام به همراه خواهد داشت.

هشتگ‌های اختصاصی تولید کنند

روش‌هایی به منظور افزایش فالوور در اینستاگرام

اگر حساب کاربری اینستاگرام شما مربوط به برندینگ و بیزینس است، می‌توانید برای پست‌های خود هشتگ‌های اختصاصی را تولید کنید. به عنوان مثال نام فروشگاه یا برند اختصاصی شما می‌تواند هشتگی باشد که در تمام تصاویر آپلود شده از آن استفاده می‌کنید. این موضوع منجر می‌شود که افراد بیشتری با برند یا بیزینس شما آشنا شده و بدین صورت تعداد فالوورهای حساب کاربریتان افزایش یابد.

از هشتگ‌های توصیف کننده مکان‌های معروف استفاده کنید

روش‌هایی به منظور افزایش فالوور در اینستاگرام

عموما کلمات و عباراتی که مربوط به مکان‌های عمومی معروف و پرطرفدار هستند از سوی کاربران اینستاگرام به وفور جستجو می‌شوند. بنابراین اگر تصویر اشتراک‌گذاری شده شما با این نوع مکان‌ها ارتباط دارد، حتما هشتگ مربوط به آن مکان معروف را به تصویر خود اضافه کنید. به عنوان مثال تصویر کنید که عکسی در حافظیه شیراز ضبط کرده و در اینستاگرام اشتراک‌گذاری می‌کنید. در این شرایط حتما هشتگی با عنوان “حافظیه” برای آن تصویر در نظر بگیرید.

بیشتر بخوانید:  بهترین گارانتی موبایل در ایران

از هشتگ‌های نمادین یا سمبلیک استفاده کنید

روش‌هایی به منظور افزایش فالوور در اینستاگرام

بررسی‌های نشان داده که استفاده از هشتگ‌های نمادین و دارای شعاری درونی می‌توانند در ترغیب کاربران به منظور فالو کردن شما موثر باشند. به عنوان مثال هشتگ با عنوان “like4like” یا هشتگ “follow4follow” نشان می‌دهد که شما به دنبال افزایش لایک و فالوورهای حساب اینستاگرامتان هستید و عمل متقابل را در قبال اقدامات سایر افراد انجام می‌دهید. این امر سبب می‌شود که سایر افراد نسبت به فالو کردن حساب اینستاگرامتان وارد عمل شده و انتظار داشته باشند که شما هم آن‌ها را فالوبک نمایید.

تصاویر با موضوعی خاص و جالب را اشتراک‌گذاری کنید

روش‌هایی به منظور افزایش فالوور در اینستاگرام

تصاویری که شما در حساب اینستاگرام خود اشتراک‌گذاری می‌کنید بسیار حائز اهمیت بوده و نقشی اساسی در افزایش تعداد فالوورهای حسابتان دارند. سعی کنید که تصاویر اشتراک‌گذاری شده شما اغلب تصاویر با موضوع خاص و جالب باشند که کاربران نسبت به مشاهده آن ترغیب شوند. بدین منظور باید سلیقه و علایق کاربران را بیشتر بشناسید و بتوانید که تصاویر مرتبط با این موضوع را در حساب اینستاگرام خود اشتراک‌گذاری کنید.

از فیلترها و افکت‌های جالب استفاده کنید

روش‌هایی به منظور افزایش فالوور در اینستاگرام

برای اینکه تصاویر اشتراک‌گذاری شده در حساب اینستاگرامتان از سوی سایر افراد جالب‌تر به نظر برسد، توصیه می‌کنیم که آن‌ها را ویرایش کرده و افکت‌های مناسبی را به آن‌ها اضافه کنید. اضافه کردن فیلتر و افکت به تصاویر اینستاگرام پیش از اشتراک‌گذاری آن‌ها می‌تواند منجر به جلب توجه بیشتر کاربران شود. دقت داشته باشید که هیچ‌گاه در تصاویر اشتراک‌گذاری شده از سوی خود یک فیلتر مشابه را به کار نبرید و سعی کنید که تصاویرتان از نظر موضوع، سبک، ژست، فیلتر، منظره و … متفاوت باشند. اگر تصویری که اشتراک‌گذاری می‌کنید فیلتر نشده است، حتما از هشتگ معروف “بدون فیلتر” در آن استفاده کنید. به منظور ویرایش بهتر تصاویر مورد نظرتان می‌توانید از اپلیکیشن‌های ویرایش تصویر اختصاصی هم استفاده کنید.

برای تصاویر خود شرح کوتاهی بنویسید

روش‌هایی به منظور افزایش فالوور در اینستاگرام

همواره سعی کنید که برای تصاویر اشتراک‌گذاری شده خود یک شرح یا توصیف کوتاه در بخش “Caption” بنویسید تا فردی که آن را مشاهده می‌کند با موضوع تصویر و اتفاق رخ داده شده در آن آشنایی بهتری داشته باشد. این موضوع سبب می‌شود که تصویر مورد نظر قابل درک‌تر باشد و نهایتا افراد بیشتری به تصاویر اشتراک‌گذاری شده در حساب اینستاگرام شما علاقمند شوند.

از اپلیکیشن‌های اختصاصی به منظور ویرایش تصاویر خود استفاده کنید

همانطور که پیش از این هم اشاره داشتیم، استفاده از اپلیکیشن‌های اختصاصی به منظور ویرایش تصاویر و نهایتا اشتراک‌گذاری آن‌ها می‌تواند جذابیت تصاویر آپلود شده در حساب اینستاگرام شما را به شدت افزایش دهد. بنابراین توصیه می‌کنیم که حتما بدین منظور از یک اپلیکیشن خاص استفاده کنید.

روش‌هایی به منظور افزایش فالوور در اینستاگرام

بدین منظور اپلیکیشن‌های متعددی برای هر دو سیستم عامل آی او اس و اندرویدی ارائه شده که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. اپلیکیشن‌هایی نظیر Photo Editor by Aviary، Afterlight، Bokehful و Overgram چند نمونه از پرطرفدارترین این اپلیکیشن‌ها محسوب می‌شوند که در تعامل با اینستاگرام به خوبی عمل می‌کنند.

بیشتر بخوانید:  تعمیرات lcd موبایل

از هنر کلاژ تصاویر استفاده کنید

روش‌هایی به منظور افزایش فالوور در اینستاگرام

شما می‌توانید به منظور جالب‌تر شدن تصاویر اشتراک‌گذاری شده در حساب اینستاگرام خود از افکت‌ها یا هنرهای تصویری خاصی نظیر کلاژ (Collages) استفاده کنید. هنر کلاژ بدین صورت است که تصاویری را در کنار یکدیگر قرار داده و در قالب یک تصویر ارائه می‌کنید. البته هنوز کلاژ دارای شاخه‌ها و سبک‌های مختلفی است که اشاره به آن‌ها در قالب این مقاله نمی‌گنجد. به طور کلی سعی کنید که تنوع تصاویر اشتراک‌گذاری شده خود در اینستاگرام را افزایش دهید. در این راستا استفاده از هنر کلاژ می‌تواند زیبایی خاصی را در صفحه اینستاگرام شما به وجود آورد. بدین منظور می‌توانید از اپلیکیشن‌های خاصی نظیر PicStitch، InstaCollage، InstaPicFrame و … استفاده کنید.

تصاویر مورد نظرتان را در زمان‌های مناسب اشتراک‌گذاری کنید

روش‌هایی به منظور افزایش فالوور در اینستاگرامیکی از مزیت‌های اپلیکیشن اینستاگرام مربوط به آپدیت بودن محتوای آن است. به محض اینکه رویداد یا اتفاق خاصی رخ می‌دهد، شبکه اجتماعی اینستاگرام مملو از پست‌ها و تصویر مرتبط با آن می‌شود. در این بین افراد هم بیشتر هشتگ‌های مرتبط با موضوع مورد نظر را جستجو می‌کنند. بنابراین به زمان اشتراک‌گذاری تصاویر خود در اینستاگرام دقت کنید. سعی کنید که همواره تصاویر مرتبط با موضوعات روز را در حساب اینستاگرامتان آپلود کنید. به عنوان مثال تصور کنید که تیم ملی فوتبال ایران با کره جنوبی بازی فوتبالی داشته و این بازی صبح امروز برگزار شده و حواشی بسیاری داشته است. مطمئنا جذابیت خبرهای مرتبط با حواشی این مسابقه نهایتا تا همان شب جذابیت خاص خود را دارند و پس از آن به تدریج از جذابیت موضوع کاسته می‌شود. بنابراین به این موضوع توجه داشته باشید و سعی کنید که پست‌های اینستاگرام خود را در زمان‌بندی‌های مناسبی اشتراک‌گذاری کنید.

پست‌های خود را در بازه‌های زمانی مناسب اشتراک‌گذاری کنید

روش‌هایی به منظور افزایش فالوور در اینستاگرام

اگر چند تصویر مختلف را در دستگاه خود ضبط کرده و قصد دارید که تمام آن‌ها را در حساب اینستاگرام خود اشتراک‌گذاری کنید، سعی کنید که به هیچ وجه آن‌ها راه به یک‌باره در حسابتان آپلود نکنید. برای آپلود تصاویر در حساب کاربری اینستاگرام خود صبورانه پیش رفته و آن‌ها را در بازه‌های زمانی مشخص و با فواصل خاص آپلود کنید. ارسال یک‌باره تصاویر یا اصطلاحا اسپم آن‌ها منجر می‌شود که فالوورهای اینستاگرامتان برخی از این تصاویر را از دست داده و مشاهده نکنند. بنابراین همواره سعی کنید پست‌های اینستاگرام خود را در بازه‌های زمانی مناسب اشتراک‌گذاری کنید. این موضوع به طور غیرمستقیم می‌تواند به بهبود وضعیت حساب اینستاگرامتان کمک کرده و منجر به افزایش فالوورهای شما می‌شود.

خرید فالوور

روش‌هایی به منظور افزایش فالوور در اینستاگرام

برخی از گروه‌ها و افراد هم به تازگی در زمینه فروش فالوور فعالیت می‌کنند. باید در نظر داشت که تمام این گروه‌ها عملکرد درستی نداشته و نمی‌توان به آن‌ها اعتماد کرد. ممکن است فالوورهایی که این افراد در برای حساب شما جمع‌آوری می‌کنند شخصیت‌های حقیقی نباشند و اصطلاحا فیک (Fake) یا تقلبی باشند. بنابراین اگر قصد خرید فالوور را دارید، حتما باید از افراد و گروه‌هایی خرید کنید که قابل اعتماد بوده و در این زمینه سابقه خوبی دارند. خرید فالوور یکی از روش‌هایی محسوب می‌شود که در حال حاضر به شدت در بین کاربران رواج یافته است.

روش‌هایی به منظور افزایش فالوور در اینستاگرام

حساب کاربری اینستاگرام خود را عمومی (Public) کنید

روش‌هایی به منظور افزایش فالوور در اینستاگرام

کاملا مشخص است که خصوصی بودن حساب کاربر اینستاگرام شما منجر به این می‌شود که افراد کمتری از تصاویر اشتراک‌گذاری شده شما دیدن کرده و نسبت به فالو کردن حسابتان وارد عمل شوند. بنابراین اگر به دنبال افزایش تعداد فالوورهای حساب کاربری اینستاگرام خود هستید عمومی کردن آن بازده بهتری را به همراه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:  تعویض گلس موبایل سامسونگ

دائما حساب کاربری اینستاگرام خود را به روز کرده و به پست‌های فالوورهای خود اهمیت دهید

روش‌هایی به منظور افزایش فالوور در اینستاگرام

سعی کنید که همواره محتوای حساب کاربری اینستاگرام خود را به روز کنید. به روز نکردن حساب کاربری و عدم فعالیت در آن و همچنین عدم توجه به پست‌های سایر فالوورهای شما منجر می‌شود که افراد نسبت به فالو کردن حساب شما چندان تمایل و میلی نداشته باشند. بنابراین همواره سعی کنید که حساب کاربری اینستاگرام خود را به روز کرده و به پست‌های فالوورهای خود هم اهمیت دهید.

بیشتر بخوانید:

خرید گوشی

قیمت دوربین سلفی آیفون 6s

قیمت ال سی دی سامسونگ J3 2017

Samsung S7 edge قطعات گوشی

تعمیرات موبایل

منبع wikihow

نظرات کاربران (1)

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
خرید ویو اینستاگرام
خرید ویو اینستاگرام
2 سال گذشته

عالی