قابلیت‌های گیم لانچر (Game Launcher) گلکسی اس ۷ سامسونگ

قابلیت‌های گیم لانچر (Game Launcher) گلکسی اس 7 سامسونگ

سامسونگ در گوشی گلکسی اس 7 خود یک قابلیت جدید را با حالتی شبیه به یک پوشه ارائه کرده که گیم لانچر یا Game Launcher نام دارد. در این مقاله قصد داریم که بیشتر با قابلیت‌های گیم لانچر (Game Launcher) گلکسی اس 7 سامسونگ آشنا شویم. با موبایل کمک همراه باشید.

گیم لانچر (Game Launcher) گلکسی اس 7 سامسونگ یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد و جدید آن است که می‌تواند این گوشی هوشمند را به محصولی منحصر به فرد برای گیمرهای موبایلی تبدیل کند. گیم لانچر (Game Launcher) در گلکسی اس 7 سامسونگ به شکل یک پوشه منحصر به فرد در منوی اپلیکیشن‌های دستگاه ضمیمه شده است. این پوشه در برگیرنده تمام بازی‌هایی است که در دستگاه شما نصب می‌شود. به بیان دیگر تمام بازی‌های نصب شده در دستگاهتان در بخش گیم لانچر (Game Launcher) ضمیمه شده و به سادگی قابل یافتن و اجرا خواهند بود. با اجرای این پوشه گیم لانچر (Game Launcher) گزینه‌های مختلفی نمایان می‌شود.

قابلیت‌های گیم لانچر (Game Launcher) گلکسی اس 7 سامسونگ را بشناسید

قابلیت‌هایی که در گیم لانچر (Game Launcher) گوشی گلکسی اس 7 سامسونگ ارائه شده بسیار متنوع و کاربردی هستند. شاید اغلب شما عزیزان تنها نام گیم لانچر (Game Launcher) را شنیده باشید و ندانید که این بخش دارای چه قابلیت‌هایی بوده و به چه صورت تجربه انجام بازی از طریق گوشی گلکسی اس 7 را بهبود می‌بخشد. در این مقاله قصد داریم که به معرفی قابلیت‌های بخش گیم لانچر (Game Launcher) در گوشی گلکسی اس 7 سامسونگ بپردازیم. چنانچه در مورد هر یک از بخش‌ها و گزینه‌های نامبرده شده سوالی داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های ضمیمه شده با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی بخواهید.

بیشتر بخوانید: مشاوره تعمیرات موبایل

تعمیرات سامسونگ

قابلیت‌های گیم لانچر (Game Launcher) گلکسی اس 7 سامسونگ را بشناسید

  • گزینه No alerts during game: با انتخاب این گزینه در حین اجرای بازی هیچ پیغام هشداری از سوی دستگاه ارائه نمی‌شود و شما می‌توانید با خیالی آسوده به انجام بازی مورد نظرتان ادامه دهید.
  • گزینه Lock Recents and Back keys: با انتخاب این گزینه دکمه‌های فیزیکی بازگشت به عقب با Back و بخش اپلیکیشن‌های تازه اجرا شده یا Recent Apps غیرفعال می‌شوند. این موضوع بدان معناست که اگر دست شما به طور اتفاقی با این دکمه‌ها برخورد داشته باشید خللی در جریان بازی ایجاد نمی‌شود.
  • گزینه Minimize game: با انتخاب این گزینه، بازی شما استاپ و مینیمایز می‌شود. در این شرایط بازی متوقف شده به شکل یک آیکون دایره مانند بر روی صفحه نمایش گوشی گلکسی اس 7 سامسونگ مشخص خواهد شد. به محض انتخاب این آیکون بار دیگر وارد آن شده و می‌توانید بازی خود را از همان مرحله و قسمتی که استاپ کرده بودید ادامه دهید.
  • گزینه Screenshot: با انتخاب این گزینه از تصویر نمایشگر گوشی گلکسی اس 7 در حین اجرای بازی اسکرین شات ضبط می‌شود.
  • گزینه Record: گزینه Record منجر می‌شود تا بتوانید در حین انجام بازی از صفحه نمایش دستگاه خود ویدئو تهیه کنید. همچنین این امکان وجود دارد که شما صدای خود را هم در حین ضبط ویدئو با آن اضافه کنید.
  • گزینه Settings: با انتخاب این گزینه به بخش تنظیمات قابلیت گیم لانچر (Game Launcher) در گوشی گلکسی اس 7 سامسونگ منتقل خواهید شد.

بیشتر بخوانید: نمایندگی گوشی سامسونگ تهران

قابلیت گیم لانچر (Game Launcher) در گوشی گلکسی اس 7 سامسونگ همچنین امکان تعیین وضوح تصویر بازی و میزان مصرف باتری آن را هم به همراه دارد. به عنوان مثال شما با انتخاب گزینه Save Power در بخش Save power during game آن می‌توانید رزولوشن بازی اجرا شده و فریم رایت یا نرخ فریمی آن را کاهش داده و بدین صورت در مصرف انرژی باتری دستگاه صرفه‌ جویی به عمل آورید. چنانچه در مورد گیم لانچر (Game Launcher) گوشی گلکسی اس 7 سوالی داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های ضمیمه شده با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی بخواهید.

تعمیرات موبایل

منبع cnet

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments