پیدا کردن موبایل اندرویدی گم شده با Where’s My Droid

پیدا کردن موبایل اندرویدی گم شده

همه ما باید پیش از گم یا دزدیده شدن موبایل خود، آن را برای چنین شرایطی آماده کرده باشیم تا بتوانیم آن را پیدا کنیم. اگرچه در موبایل‌های اندرویدی با استفاده از سرویس Android Device Manager می‌توان موقعیت موبایل را فهمید، آن را ریست کرد و یا به صدا درآورد، اما داشتن برنامه رایگانی دیگر که به اینترنت وابسته نیست برای پیدا کردن موبایل شما خیلی به شما کمک می‌کند. در ادامه با موبایل کمک همراه باشید.

برنامه‌ای که در ادامه معرفی می‌کنیم Where’s My Droid نام دارد که عملکرد آن بر پایه دستورات دریافتی از طریق پیامک (SMS) است. برای مثال با تنظیم یک دستور برای به صدا در آمدن موبایل و ارسال آن دستور از یک موبایل دیگر به موبایلتان، موبایل شما شروع به زنگ خوردن خواهد کرد. تمام قابلیت‌های این برنامه رایگان نیستند و برای استفاده از بخش‌های حذف تمام اطلاعات (Wipe)، قفل شدن موبایل (Lock)، دستور عکس‌برداری (Camera) و جلوگیری از حذف برنامه (Uninstall Defense) باید نسخه پولی برنامه را بخرید.
1. در یکی از فروشگاه‌های نرم‌افزاری اندروید مثل گوگل پلی برنامه Where’s My Droid را جستجو و آن را روی موبایل اندروید خود نصب کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

پیدا کردن موبایل اندرویدی گم شده

2. پس از نصب برنامه را اجرا کرده و مراحل راه‌اندازی اولیه را انجام دهید. در حین راه‌اندازی برنامه از شما خواسته خواهد شد که یک حساب کاربری برای خود بسازید. داشتن حساب کاربری برای استفاده از سرویس Commander ضروری است که به شما امکان کنترل موبایل از طریق کامپیوتر را می‌دهد. البته دیگر امکانات برنامه نیازمند ساخت حساب کاربری نیستند و می‌توانید با لمس گزینه Skip از پایین صفحه این مرحله را رد کنید.

پیدا کردن موبایل اندرویدی گم شده

3. در صفحه اصلی برنامه ابتدا به بخش Attention Words بروید. در اینجا می‌توانید عبارات دستوری را تنظیم کنید. در حالت پیش‌فرض دستوراتی توسط برنامه تنظیم شده است و می‌توان از همین دستورات استفاده کرد.

پیدا کردن موبایل اندرویدی گم شده

4. به صفحه اصلی برنامه بازگردید و در بخش‌های GPS Setup و Ring Setup به ترتیب گزینه‌های Enable GPS feature و Ring when lost را فعال کنید.

پیدا کردن موبایل اندرویدی گم شده

بیشتر بخوانید:  تعمیرات ال سی دی موبایل

حال برنامه آماده استفاده است و اگر برای مثال دستور WMD GPS را برای آن بفرستید، موبایل شما موقعیت مکانی خود را برای موبایل فرستنده دستور ارسال خواهد کرد.
از دیگر قابلیت‌های این برنامه اعلام تعویض سیم‌کارت است که در بخش Sim Setup می‌توانید آن را فعال کنید.

بیشتر بخوانید: 

خرید موبایل

قطعات آیفون 6s Plus

قطعات گوشی سامسونگ A31

خرید قطعه موبایل

 

تعمیرات موبایل

منبع wikihow

نظرات کاربران (1)

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
پوریا
پوریا
6 سال گذشته

برنامه جالب ی هست ممنون ازحمات شما..هرچندسوالی برای من پیش اومده بود چون ساعت کاری هم گذشته بجواب نتونستم برسم.بازم سپاس