معرفی بهترین برنامه های رایگان آیفون در حوزه عکس و ویدیو

معرفی برنامه های رایگان آیفون در حوزه عکس و ویدیو با موبایل کمک

اگر به دنبال بهترین برنامه های رایگان آیفون یا آیپد در حوزه عکس و ویدیو هستید، به هیچ وجه این مقاله اختصاصی را از دست ندهید. در این مقاله قصد داریم که به معرفی بهترین برنامه های رایگان آیفون در حوزه عکس و ویدیو بپردازیم. بنابراین با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در مورد بهترین برنامه های رایگان آیفون در حوزه عکس و ویدیو

هم اکنون اپلیکیشن‌ها یا برنامه های متعددی در اپ استور (App Store) موجودند که به نوعی به حوزه عکس و ویدیو در ارتباط هستند. به عنوان مثال برنامه های ویرایش عکس، ویرایش ویدیو، برنامه هایی که با استفاده از آن‌ها می‌توانید به اشتراک گذاری عکس و ویدیو در شبکه های اجتماعی مختلف بپردازید، برنامه های ساخت ویدیو و کلیپ‌های جالب و … همگی از جمله اپلیکیشن‌هایی هستند که به نوعی به حوزه عکس و ویدئو ارتباط دارند. اما در بین تمام برنامه هایی که در اپ استور موجودند، بهتر است ما به دنبال موارد رایگان آن باشیم، چرا که بنا به محدودیت‌های موجود ما در شرایط عادی امکان خرید اپلیکیشن‌های اپ استور و پرداخت هزینه مربوط به آن‌ها را نداریم.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

اگر به خاطر داشته باشید، پیش از این در مقاله اختصاصی و مشابهی تحت عنوان معرفی بهترین برنامه های رایگان آیفون در حوزه ارتباطی و شبکه های اجتماعی، مجموعه‌ای از بهترین اپلیکیشن‌های رایگان موجود در اپ استور که مرتبط با حوزه ارتباطی و شبکه های اجتماعی بودند را به شما عزیزان معرفی کردیم. حال در این مقاله اختصاصی قصد داریم که به معرفی بهترین برنامه های رایگان آیفون در حوزه عکس و ویدیو بپردازیم. این لیست شامل اپلیکیشن‌های رایگان و باکیفیتی می‌شود که به هر طریق با عکس و ویدیو در ارتباط هستند. چنانچه در رابطه با هر یک از برنامه های نامبرده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بهترین برنامه های رایگان آیفون و آیپد: اپلیکیشن Adobe Photoshop Express (آدوبی فتوشاپ اکسپرس)

معرفی برنامه های رایگان آیفون در حوزه عکس و ویدیو با موبایل کمک

احتمالا اغلب شما با نرم افزار قدرتمند و شناخته شده ویرایش عکس فتوشاپ (Photoshop) آشنایی داشته باشید. نسخه آی او اسی این برنامه تحت عنوان Adobe Photoshop Express با صورت رایگان در اپ استور موجود است و این امکان را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا به سیر عظیمی از قابلیت‌های مختلف به منظور ویرایش عکس دسترسی پیدا کنند. برنامه فتوشاپ همواره از بهترین ابزارها ویرایش عکس بوده و نسخه آی او اسی این برنامه هم به همین صورت است. اگر به دنبال یک اپلیکیشن رایگان و فوق‌العاده قدرتمند هستید که بتواند از طریق آیفون یا آیپدتان عکس‌هایتان را ویرایش کند، همین حالا Adobe Photoshop Express را از اپ استور دانلود کنید.

دانلود Adobe Photoshop Express از از اپ استور

بهترین برنامه های رایگان آیفون و آیپد: اپلیکیشن Dubsmash (دابسمش)

معرفی برنامه های رایگان آیفون در حوزه عکس و ویدیو با موبایل کمک

 

یکی دیگر از بهترین برنامه های رایگان آیفون در حوزه عکس و ویدیو برنامه‌ای با نام Dubsmash یا دابسمش است. با استفاده از این اپلیکیشن جالب شما می‌توانید به سیر عظیمی از کلیپ‌های صوتی کوتاه دسترسی داشته باشید و برای هر یک از آن‌ها که تمایل داشتید، یک ویدیو اختصاصی بسازید. به بیان دیگر با استفاده از برنامه رایگان Dubsmash شما برای یک فایل صوتی خاص، ویدیوی اختصاصی می‌سازید که اصطلاحا به این عمل دابسمش گفته می‌شود. برنامه Dubsmash به طور رایگان از اپ استور قابل دانلود است و می‌تواند نقش یک برنامه بسیار سرگرم کننده را ایفاء کند.

دانلود Dubsmash از از اپ استور

تعمیرات موبایل

بهترین برنامه های رایگان آیفون و آیپد: اپلیکیشن Flickr (فلیکر)

معرفی برنامه های رایگان آیفون در حوزه عکس و ویدیو با موبایل کمک

شاید تا پیش از این نام شبکه اجتماعی و سایت Flickr را شنیده باشید. شبکه اجتماعی Flickr یکی از پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی فعلی موجود در حوزه اشتراک گذاری عکس و ویدیو محسوب می‌شود. اپلیکیشن اختصاصی Flickr هم اکنون به طور رایگان در اپ استور موجود است، بنابراین این برنامه می‌تواند به عنوان یکی از بهترین برنامه های رایگان آیفون در حوزه عکس و ویدیو به لیست ما اضافه شود. اگر از افراد علاقمند به شبکه های اجتماعی تصویر محور هستید، همین حالا برنامه Flickr را در آیفون یا آیپدتان نصب کنید و از آن لذت ببرید.

دانلود Flickr از از اپ استور

بهترین برنامه های رایگان آیفون و آیپد: اپلیکیشن Instagram (اینستاگرام)

معرفی برنامه های رایگان آیفون در حوزه عکس و ویدیو با موبایل کمک

اگر به خاطر داشته باشید، اپلیکیشن اینستاگرام در بهترین برنامه های رایگان مرتبط با شبکه‌های اجتماعی ما هم معرفی شده بود، اما این موضوع نمی‌تواند از معرفی این برنامه در بهترین‌های حوزه عکس و ویدیو جلوگیری کند! اینستاگرام یا Instagram یک شبکه اجتماعی تصویر محور است که با استفاده از آن می‌توانید نسبت به اشترک گذاری عکس و ویدیو با سایر کاربران این شبکه اجتماعی وارد عمل شوید. اینستاگرام دائما در حال به روز رسانی، بهبود کیفیت عملکرد و افزایش قابلیت‌های خود بوده و هم اکنون به یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی موجود تبدیل شده است. بنابراین اینستاگرام برنامه بعدی است که در لیست بهترین برنامه های رایگان آیفون مرتبط با حوزه عکس و ویدیو ما جای می‌گیرد.

دانلود Instagram از از اپ استور

بهترین برنامه های رایگان آیفون و آیپد: اپلیکیشن Musical.ly

معرفی برنامه های رایگان آیفون در حوزه عکس و ویدیو با موبایل کمک

برنامه Musical.ly هم یکی دیگر از بهترین برنامه های رایگان آیفون در حوزه عکس و ویدیو محسوب می‌شود که توجه بسیاری از افراد را به سمت خود جلب کرده است. در این برنامه شاید باید یک آهنگ را انتخاب کنید و با لب‌خوانی بر روی آن و تهیه ویدیو، کلیپ اختصاصی خود را برای آن آهنگ بسازید. برنامه Musical.ly این امکان را در اختیارتان می‌دهد تا برای زیباتر شدن کلیپی که می‌سازید، جلوه‌ها و افکت‌های تصویری جالبی را به آن اضافه کنید. نهایتا می‌توانید کلیپ اختصاصی که ساخته‌اید را با میلیون‌ها کاربر اپلیکیشن Musical.ly اشتراک گذاری کنید. اگر از علاقمندان به شبکه های اجماعی و ساخت کلیپ‌های ویدیویی از آهنگ‌های مختلف هستید، اپلیکیشن رایگان Musical.ly را از دست ندهید.

دانلود Musical.ly از از اپ استور

بهترین برنامه های رایگان آیفون و آیپد: اپلیکیشن Pinterest (پینترست)

معرفی برنامه های رایگان آیفون در حوزه عکس و ویدیو با موبایل کمک

بیشتر بخوانید: تعمیرات ایفون

برنامه Pinterest هم یک اپلیکیشن بسیار عالی و مرتبط با شبکه‌های اجتماعی است که حالتی تصویر محور دارد و تا حد زیادی شبیه به ایسنتاگرام عمل می‌کند. در Pinterest که امکان دسترسی به آن از طریق وبسایت رسمی این شبکه اجتماعی هم وجود دارد، شما باید یک پروفایل اختصاصی بسازید و سپس به اشتراک گذاری عکس و ویدیو در آن بپردازید. سایر کاربران عکس‌ها و ویدیوهای شما را مشاهده خواهند کرد و شما هم قادر به مشاهده پست‌های سایر افراد هستید. همانطور که اشاره داشتیم، Pinterest بسیار شبیه به اینستاگرام عمل می‌کند و توانسته به یکی از بهترین برنامه های رایگان آیفون در حوزه عکس و ویدیو تبدیل شود.

دانلود Pinterest از از اپ استور

بهترین برنامه های رایگان آیفون و آیپد: اپلیکیشن Snapchat (اسنپ چت)

معرفی برنامه های رایگان آیفون در حوزه عکس و ویدیو با موبایل کمک

اپلیکیشن محبوب، رایگان و عالی بعدی که قصد معرفی آن را دارید، اپلیکیشن اسنپ چت یا همان Snapchat است. اسنپ چت یکی از پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی فعلی محسوب می‌شود که کاربران خود را قادر به اشتراک گذاری ویدیو و عکس می‌کند. اسنپ چت و اینستاگرام هم تا حد زیای شبیه به یکدیگر هستند اما مابین آن‌ها برخی تفاوت‌های کوچک قابل لمس است. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این موضوع، توصیه می‌کنیم که به مطالعه مقاله مقایسه اینستاگرام با اسنپ چت (Snapchat)؛ مروری بر نقاط قوت و ضعف بپردازید.

دانلود Snapchat از از اپ استور

تعمیرات موبایل

بهترین برنامه های رایگان آیفون و آیپد: اپلیکیشن Snapseed (اسنپ سید)

معرفی برنامه های رایگان آیفون در حوزه عکس و ویدیو با موبایل کمک

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

برنامه اسنپ سید یا همان Snapseed هم بدون تردید هم اکنون یکی از بهترین برنامه های رایگان آیفون در حوزه عکس و ویدیو محسوب می‌شود. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید عکس‌های مد نظرتان را در کوتاه‌ترین زمان و بهترین نحو ممکن ویرایش کنید. این برنامه شامل فیلترهای بسیار جذاب و متعددی می‌شود که بدون تردید از جذابی عکس‌هایتان را افزایش می‌دهند. بنابراین اگر به دنبال یک ابزار قدرتمند به منظور ویرایش عکس‌های خود از طریق آیفون یا آیپد هستید، همین حالا برنامه Snapseed را از اپ استور دانلود نمایید.

دانلود Snapseed از از اپ استور

بهترین برنامه های رایگان آیفون و آیپد: اپلیکیشن Tumblr (تامبلر)

معرفی برنامه های رایگان آیفون در حوزه عکس و ویدیو با موبایل کمک

برنامه تامبلر یا Tumblr در واقع یک شبکه اجتماعی است که به شما اجازه می‌دهد هر پستی که تمایل داشتید را در آن اشتراک گذاری کنید. برخلاف اغلب اپلیکیشن‌هایی که نامبرده شد، تامبلر (Tumblr) این امکان را در اختیارتان قرار می‌دهد تا علاوه بر اشتراک گذاری عکس و ویدیو، نسبت به اشتراک گذاری فایل گیف (GIF)، آهنگ، متن نوشتاری و غیره هم اقدام نمایید. بی‌شک در حال حاضر تامبلر هم یکی از بهترین برنامه های رایگان آیفون در حوزه عکس و ویدیو به شما می‌رود چرا که اغلب پست‌های آن متشکل از عکس و ویدیو هستند.

دانلود Tumblr از از اپ استور

بهترین برنامه های رایگان آیفون و آیپد: اپلیکیشن VSCO Cam

معرفی برنامه های رایگان آیفون در حوزه عکس و ویدیو با موبایل کمک

یکی دیگر از برنامه های رایگانی که می‌توانید از آن به منظور افکت گذاری و ویرایش عکس‌هایتان استفاده کنید، برنامه VSCO Cam خواهد بود. این برنامه شامل افکت‌های مختلف و جذابی می‌شود و شما را قادر می‌کند تا در زمان بسیار کوتاهی از عکس‌های معمولی خود، عکس‌های جذابی بسازید. برنامه VSCO Cam هم اکنون یکی زا پرطرفدارترین اپلیکیشن‌های ویرایش یا افکت گذاری عکس موجود در اپ استور است که توصیه می‌کنیم تجربه استفاده از آن را از دست ندهید.

دانلود VSCO Cam از از اپ استور

بهترین برنامه های رایگان آیفون و آیپد: اپلیکیشن Prisma (پریزما)

معرفی برنامه های رایگان آیفون در حوزه عکس و ویدیو با موبایل کمک

بیشتر بخوانید: تعمیر اپل

اپلیکیشن پریزما (Prisma) هم آخرین اپلیکیشنی است که در این لیست به شما عزیزان معرفی می‌کنیم. متاسفانه برنامه قدرتمند پریزما قابلیت ویرایش ویدیو را ندارد اما احتمالا در آینده این قابلیت به آن اضافه می‌شود. با استفاده از پرزیما شما می‌توانید عکس‌های خود را با افکت‌های بسیار جذاب، خلاقانه، منحصر به فرد و هوشمندانه‌ای همراه سازید. افکت‌های برنامه پرزیما کاملا منحصر به فرد هستند و تفاوت عمده‌ای با سایر افکت‌هایی که تاکنون دیده‌اید دارند. البته باید اشاره کنیم که برای استفاده از پریزما باید به اینترنت متصل باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برنامه پریزما یا همان Prisma به مطالعه مقاله همه چیز در مورد برنامه پریزما (Prisma)؛ نحوه استفاده از پریسما بپردازید.

دانلود Prisma از از اپ استور

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی بهترین برنامه های رایگان آیفون در حوزه عکس و ویدیو پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از برنامه های نامبرده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قیمت دوربین پشت آیفون 6 اس پلاس

ال سی دی M40

قطعات سامسونگ M20

تعمیرات موبایل

منبع macworld

نظرات کاربران (1)

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
مهدي ناصري
مهدي ناصري
2 سال گذشته

باسلام در صورت امکان از این برنامه های رایگان عکاسی با گوشی ایفون ۶ بهترین و ساده ترین روش اسفاده از ان را به انتخاب خود معرفی بفرمایید با تشکر و سپاس فراوان