معرفی و دانلود برنامه مرورگر فایرفاکس(FireFox)-تجربه وبگردی

مرورگر فایرفاکس (FireFox)

اگر به دنبال یک مرورگر پرسرعت و قدرتمند برای دستگاه اندرویدی و آی او اسی خود هستید، مرورگر فایرفاکس (FireFox) یکی از بهترین گزینه های پیش رویتان خواهد بود. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی مرورگر فایرفاکس (FireFox) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با مرورگر فایرفاکس (FireFox)

مرورگر فایرفاکس (FireFox) تجربه وب گردی امن و سریع را برای کاربران خود به ارمغان می‌آورد و برای پلتفرم های مختلفی از جمله اندروید و آی او اس عرضه شده است. قابلیت های متعددی توسط مرورگر FireFox (فایرفاکس) ارائه شده‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به همگام سازی اطلاعات بین دستگاه ها، بوک مارک کردن صفحات و امنیت بالا اشاره کرد.

در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی و بررسی مرورگر فایرفاکس (FireFox) بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

معرفی مرورگر فایرفاکس (FireFox)

همانطور که پیش از این هم اشاره داشتیم، مرورگر فایر فاکس (FireFox) به صورت رایگان برای سیستم عامل های مختلفی عرضه شده و قابلیت های گسترده‌ای را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

یکی از قابلیت های مرورگر FireFox (فایرفاکس) مربوط به ایجاد و مدیریت تب های متعدد می‌شود. کاربران می‌توانند با لمس آیکون تب در گوشه بالا و سمت راست صفحه به لیستی از تب های باز دسترسی داشته باشند و با لمس آیکون به شکل به علاوه نسبت به ایجاد تب جدید اقدام نمایند. از سوی دیگر امکان بستن تمامی تب ها به صورت همزمان با لمس گزینه Close All Tabs فراهم آمده است.

مرورگر فایرفاکس (FireFox)

مرورگر فایر فاکس (FireFox) قابلیت مرور خصوصی صفحات وب را هم در اختیار کاربران خود قرار داده است. بدین معنی که هیچ گونه اطلاعاتی در رابطه با وب سایت های بازدید شده در تاریخچه مرورگر ذخیره نخواهد شد. به منظور استفاده از این قابلیت آیکون سه نقطه در گوشه بالا و سمت راست صفحه را لمس کرده سپس گزینه New Private Tab را انتخاب کنید.

مرورگر فایرفاکس (FireFox)

از دیگر قابلیت های ارائه شده توسط مرورگر فایرفاکس (FireFox) می‌توان به امکان بوک مارک کردن صفحات و وب سایت های دلخواه جهت دسترسی سریع و آسان اشاره کرد. بدین منظور پس از مراجعه به وب سایت مورد نظر آیکون به شکل سه نقطه در گوشه بالا و سمت راست صفحه را لمس کرده سپس از منوی نمایان شده آیکون به شکل ستاره را لمس نمایید.

مرورگر فایرفاکس (FireFox)

در نهایت کاربران می‌توانند با مراجعه به بخش Bookmarks در صفحه اصلی به صفحات بوک مارک شده دسترسی داشته باشند.

مرورگر فایرفاکس (FireFox)

مرورگر فایرفاکس (FireFox) امکان ذخیره نام کاربری و پسورد وب سایت ها را هم در اختیار کاربران خود قرار داده است. بدین ترتیب در دفعات بعدی مراجعه به وب سایت مورد نظر، نیازی به وارد کردن مجدد نام کاربری و رمز عبور نخواهید داشت. بدین منظور پس از وارد کردن نام کاربری و رمز عبور وب سایت می‌توانید با لمس گزینه Remember نسبت به ذخیره سازی آن‌ها اقدام کنید.

مرورگر فایرفاکس (FireFox)

امکان همگام سازی اطلاعاتی نظیر بوک مارک ها، تاریخچه مرور و پسوردها بین دستگاه های مختلف از دیگر قابلیت های مرورگر فایرفاکس (FireFox) به شمار می‌رود. کاربران می‌توانید با ایجاد حساب کاربری در فایرفاکس نسبت به همگام سازی اطلاعات بین کامپیوتر، گوشی و یا تبلت خود اقدام نمایند.

مرورگر فایرفاکس (FireFox)

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی مرورگر فایرفاکس (FireFox) پرداختیم. با استفاده از آیکون های دانلود ضمیمه شده در انتهای این مطلب قادر به دانلود برنامه مذکور خواهید بود. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات سامسونگ گلکسی Note 8

نقاط قوت:

  • امکان همگام سازی اطلاعات بین دستگاه های مختلف
  • قابلیت مرور خصوصی صفحات (Private Tab)
  • امکان ذخیره نام کاربری و پسوردها
  • امکان بوک مارک کردن صفحات
  • سرعت و امنیت بالا

نقاط ضعف:

  • این برنامه نقطه ضعفی ندارد

بیشتر بخوانید:

قیمت دوربین سلفی آیفون 6s

قیمت گلسiPhone 7

قطعات گوشی iPhone SE 2020

تعمیرات موبایل

Firefox
نام Firefox
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید و iOS
سازنده Mozilla

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments