معرفی و دانلود بازی Brawl Stars یا جنگ ستارگان ؛ شاهکار جدید سوپرسل

دانلود بازی Brawl Stars (برول استارز) یا بازی جنگ ستارگان

سوپرسل بازی جدیدی با نام Brawl Stars (برول استارز) یا بازی جنگ ستارگان را تولید کرده و هم اکنون نسخه آی او اسی آن در کانادا منتشر شده است. در این مقاله قصد داریم به معرفی بازی Brawl Stars (برول استارز) یا بازی جنگ ستارگان شرکت سوپرسل بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با بازی جنگ ستارگان یا Brawl Stars (برول استارز)

شرکت سوپرسل (Supercell) همان شرکتی است که بازی های پرطرفداری مثل کلش اف کلنز (Clash of Clans)، کلش رویال (Clash Royale) و چند بازی دیگر را برای گوشی های هوشمند عرضه کرده و نشان داده که توان بالایی در طراحی بازی های موبایل اعتیادآور دارد. حال جدیدترین بازی این شرکت با نام برول استارز (Brawl Stars) یا جنگ ستارگان طراحی و قرار است به زودی در سراسر دنیا عرضه شود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

در این مقاله قصد داریم در مورد بازی Brawl Stars یا جدال ستارگان کمپانی سوپرسل صحبت کنیم و هر اطلاعاتی که شما باید برای آشنایی بهتر با آن و دانلود این بازی داشته باشید را خدمتتان ارائه کنیم. چنانچه در رابطه با این کارت یا هر یک از موارد اشاره شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن‌ها یاری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

دانلود بازی Brawl Starts (برول استارز) یا بازی جنگ ستارگان

معرفی گیم پلی و سبک بازی Brawl Stars (برول استارز) یا جنگ ستارگان

سوپرسل همیشه سعی می‌کند تا بازی های خود را با حالتی کارتونی طراحی کند. Brawl Stars (برول استارز) یا جنگ ستارگان هم از این موضوع مستثنا نیست. این بازی از گرافیک مینیمالیستی بهره می‌برد که شاید در مقایسه با بازی هایی مثل کلش رویال (Clash Royale) ضعیف‌تر باشد، اما گیم پلی آن بسیار جذاب خواهد بود.

بازی Brawl Stars (برول استارز) یک بازی آنلاین چند نفره و با سبک تیراندازی و استراتژیک است. در بازی دو تیم سه نفره با یکدیگر رقابت می‌کنند، بنابراین برخلاف بازی کلش رویال (Clash Royale) در بازی جنگ ستارگان شاهد درگیری همزمان 6 گیمر خواهیم بود. هر یک از گیمرها باید یک شخصیت کارتونی را برای خود انتخاب کنند. هر یک از شخصیت هایی که انتخاب می‌شوند قابلیت های و سبک مبارزه اختصاصی خود را دارند. برای مثال کاراکتری تحت عنوان داینامیک (Dynamike) در بازی وجود دارد که به پرتاب کننده دینامیت است یا شخصی دیگری با عنوان شلی (Shelly) از یک تفنگ شاتگان برای اتک دادن به دشمن استفاده می‌کند.

دانلود بازی Brawl Stars (برول استارز) یا بازی جنگ ستارگان

بنابراین هر یک از سه عضو دو تیم قادر خواهند بود تا از کاراکتر مورد نظرشان برای شرکت در بازی Brawl Stars (برول استارز) یا بازی جنگ ستارگان استفاده کنند. ظاهر این کاراکتر ها در ادامه بازی و با صرف اکسیر توسط گیمر قابل ارتقاء خواهند بود. پس احتمالا هر یک از گیمر ها به کاراکترهای خاصی وابسته می‌شوند و با توجه به سلیقه خود آن ر ا ارتقاء خواهند داد. بازی جنگ ستارگان شامل 4 مود مختلف می‌شود و دو تیم سه نفره باید در این مود ها به رقابت با یکدیگر بپردازند. که در ادامه این 4 مورد را خدمتتان معرفی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی iPhone با گارانتی اصلی

معرفی مود های بازی برول استارز (Brawl Stars) یا جنگ ستارگان سوپرسل

مودهایی که در بازی جنگ ستارگان یا Brawl Stars ارائه شده‌اند به شرح زیر هستند:

  • مود باونتی (Bounty): این مود مفهوم نام بازی را در بر می‌گیرد! در این مود هدف هر یک از دو تیم جمع‌ آوری ستاره خواهد بود. به بیان دیگر در این مورد جنگی برای جمع آوری ستاره های بیشتر توسط هر یک از دو تیم بر پا می‌شود. برنده این مود تیمی خواهد بود که علیرغم خسارت هایی متحمل شده، بتواند ستاره های بیشتری را جمع کند.

دانلود بازی Brawl Stars (برول استارز) یا بازی جنگ ستارگان

  • مود اسمش اند گرب (Smash & Grab): این مود یکی از جالب‌ترین مود های بازی Brawl Stars (برول استارز) یا بازی جنگ ستارگان است. در این مود هر یک از دو تیم باید سعی کنند تا کریستال های موجود در وسط مپ را جمع کنند. هر تیمی که تعداد کریستال های جمع آوری شده او به 10 عدد برسد باید برای مدت زمان مشخصی از این کریستال ها محافظت نماید تا برنده بازی محسوب شود. در این بازه زمانی تیم دشمن باید سعی کند از هر طریقی بار دیگر کریستال های تیم حریف را از چنگ او خارج کند.

دانلود بازی Brawl Stars (برول استارز) یا بازی جنگ ستارگان

  • مود هایست (Heist): در این مود باید تمرکز ویژه‌ای بر روی حفظ منابع صورت گیرد، چرا که قانون این مود به گونه ‌ای است که هر یک از دو تیم باید تلاش کنند منابع بیشتری از تیم حریف را غارت نمایند.

دانلود بازی Brawl Stars (برول استارز) یا بازی جنگ ستارگان

  • مود شوداون (Showdown): این مود با مودهای دیگر بازی جنگ ستارگان یا برول استارز (Brawl Stars) تفاوت دارد. در این مود ده گیمر در یک مپ منحصر به فرد که به مرور زمان از اندازه آن کم می‌شود به رقابت با یکدیگر می‌پردازند. هر یک از این گیمر ها باید تلاش کنند تا ضمن آسیب رساندن به دشمن از جان خود حافظت نمایند. کاراکتری که در آخر باقی بماند، برنده این بازی خواهد بود.

پس به طور مختصر با مود های مختلف بازی Brawl Stars (برول استارز) یا همان بازی جنگ ستارگان سوپرسل آشنا شدید. هر یک از مود های این بازی شامل جزئیات خاصی هم می‌شوند که فعلا از اشاره به آن‌ها صرف نظر می‌کنیم.

انتشار و دانلود بازی Brawl Stars (برول استارز) یا بازی جنگ ستارگان

اما حتما این سوال در ذهنتان ایجاد شده که چه زمانی قادر به دانلود بازی جنگ ستارگان یا همان Brawl Stars سوپرسل خواهید بود؟ در حال حاضر فقط نسخه آی او اسی این بازی در کشور کانادا منتشر شده است. متاسفانه هنوز هیچ نسخه اندرویدی از بازی ارائه نشده، اما مطمئن هستیم که در آینده نزدیک شاهد انتشار رسمی و جهانی بازی Brawl Stars (برول استارز) یا بازی جنگ ستارگان خواهیم بود.

دانلود بازی Brawl Stars (برول استارز) یا بازی جنگ ستارگان

متاسفانه در برخی سایت ها فایل های APK با عنوان این بازی منتشر شده‌اند که به هیچ وجه مربوط به این بازی نمی‌شوند. اگر شما هم با سایت های این چنینی مواجه شدید، بدانید که فایل ارائه شده جعلی بوده و احتمالا گوشی یا تبلت شما را دچار اختلال می‌کند. پس به هیچ وجه از این منابع برای دانلود بازی جنگ ستارگان یا Brawl Stars (برول استارز) استفاده نکنید. به محض اینکه نسخه رسمی این بازی برای اندروید منتشر شود، ما لینک دانلود رسمی آن را در انتهای همین پست ضمیمه خواهیم کرد.

معرفی ویدئویی بازی Brawl Stars یا جنگ ستارگان

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی سامسونگ

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی و بررسی مختصر بازی Brawl Stars یا جنگ ستارگان شرکت سوپرسل پرداختیم. چنانچه در رابطه با این کارت یا هر یک از موارد اشاره شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن‌ها یاری بخواهید.

دانلود Brawl Stars از مایکت

بیشتر بخوانید:

تاچ ال سی دی آیفون 11 Pro Max

تاچ ال سی دی آیفون 11 Pro

قطعات گوشی iPhone 6

 

تعمیرات موبایل

Brawl Stars
نام Brawl Stars
قیمت رایگان
سیستم عامل iOS
سازنده سوپرسل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments