معرفی و دانلود بازی Not Not (نات نات)؛ تمرکز و سرعت

معرفی بازی Not Not (نات نات)

بازی Not Not یکی از بازی هایی است که توصیه می‌کنیم به هیچ وجه آن را از دست ندهید و همین حالا این بازی جذاب و فکری را در گوشی خود نصب کنید. این بازی اعتیادآور می‌تواند ساعت‌ها شما را مجذوب خود کند. در این مقاله قصد داریم به معرفی بازی Not Not (نات نات) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با بازی Not Not (نات نات)

اگر از افرادی هستید که به بازی های فکری موبایل و آن دسته از گیم هایی که ذهن و سرعت عمل کاربر را به چالش می‌کند علاقه دارید، بازی زیبای نات نات یا همان Not Not را از دست ندهید. این باری با گیم پلی عالی خود شما را شگفت زده می‌کند. بازی مذکور به طور رایگان برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS موجود است.

در ادامه این مقاله قصد داریم مروری بر بازی Not Not (نات نات) داشته باشیم و گیم پلی آن را برای شما عزیزان شرح دهیم. چنانچه در مورد این بازی سوالی داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن‌ها راهنمایی بخواهید. با موبایل کمک و معرفی بازی نات نات همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

معرفی بازی Not Not یا نات نات

بازی Not Not (نات نات) یک بازی فکری و کم حجم است که تمرکز و سرعت عمل شما در آن نقش بسیار مهمی را ایفاء می‌کنند. در این بازی شما وظیفه کنترل جهت چرخش یک مکعب را دارید و با کشیدن انگشت خود به سمت‌های راست، چپ، بالا و پایین می‌توانید این جهت را معین کنید. اما تعیین جهت چرخش مکعب باید تحت قوانین خاصی انجام شود که توسط خورد مکعب تعیین می‌شوند!

معرفی بازی Not Not (نات نات)

تصور نکنید که انجام این بازی ساده است! مدت زمانی که برای انجام دستورات مکعب در اختیارتان قرار می‌گیرد، بسیار ناچیز بوده و اندکی درنگ می‌تواند منجر با باخت شما در بازی شود. پس باید در کوتاهترین زمان ممکن دستورات مکعب را اجرا و آن را به هر سمت مورد نیاز بچرخانید. همچنین دستوراتی که مکعب ارائه می‌کند به این سادگی‌‌ها نیستند! برای مثال تصور نکنید که مکعب به شما دستور Turn Right! (چرخش به راست) را ارائه خواهد کرد و شما باید آن را پیاده‌سازی کنید!

معرفی بازی Not Not (نات نات)

دستورات مکعب کاملا چالش برانگیز هستند. برای مثال ممکن است با دستور Not Right (راست نه!) مواجه شوید که در این شرایط می‌توانید به هر جهت به غیر از سمت راست چرخش داشته باشید. اما موضوع از این سخت‌تر می‌شود! در برخی شرایط مکعب دستوری مثال Not Not Right یا Not Not Not Right را ارائه خواهد کرد! کنار هم قرار گرفتن تعداد زوجی از کلمه Not به معنای تاکید بر روی چرخش به آن سمت خواهد بود. پس وقتی Not Not Right را دیدید، یعدی باید مکعب را به سمت راست بچرخانید. در سمت مقابل کنار هم قرار گرفتن تعداد فردی از کلمه Not به معنای عدم چرخش مکعب به آن سمت است. پس Not Not Not Right یعنی نباید مربع را به سمت راست بچرخانید.

معرفی بازی Not Not (نات نات)

برای درک بهتر موضوع بهتر است قانون ضرب اعداد منفی را تصور کنید و هر Not را در دستورات بازی به عنوان یک 1- تصور کنید. ضرب تعداد زوج اعداد منفی نتیجه مثبت داشته و ضرب تعداد فردی از اعداد منفی نتیجه منفی خواهد داشت. تفکیک این مسائل در بازه زمانی بسیار کوتاهی که در بازی Not Not (نات نات) ارائه می‌شود، به واقع چالش‌برانگیز خواهد بود. مراحل بازی Not Not از ۹ بخش مختلف تشکیل شده‌اند و هر بخش شما شامل سه مرحله نرمال، سخت و خیلی سخت می‌شود.

معرفی بازی Not Not (نات نات)

بازی Not Not (نات نات) شامل چالش‌های دیگری نظیر The Colorist هم می‌شود که در آن جهت‌یابی و تغییر مسیر با رنگ‌ها هم ارتباط برقرار می‌کند. به طور کلی اگر به دنبال یک بازی کم حجم و فکری هستید که قدرت تمرکز و سرعت عمل شما را به چالش بکشد، بازی نات نات یا همان Not Not یکی از بهترین گزینه‌های پیش رویتان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات اپل واچ اپل  

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی بازی Not Not (نات نات) پرداختیم. با استفاده از آیکون‌های انتهای این مقاله قادر به دانلود نسخه‌های مورد نظر این بازی خواهید بود. چنانچه در مورد این بازی سوالی داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن‌ها راهنمایی بخواهید.

نقاط قوت

  • گیرم پلی بسیار جذاب
  • حجم پایین
  • رایگان بودن

نقاط ضعف

بیشتر بخوانید:

دوربین جلو iPhone 11

دوربین جلو iPhone 11 Pro

قطعات گوشی iPhone 6

تعمیرات موبایل

Not Not - A Brain-Buster
نام Not Not - A Brain-Buster
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید و iOS
سازنده Alternative Shift

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments