معرفی و دانلود برنامه خبرنامه تکنولوژی – اخبار فناوری

برنامه خبرنامه تکنولوژی

برنامه خبرنامه تکنولوژی امکان دسترسی آسان به تازه‌ترین اخبار دنیای فناوری را برای کاربران خود به ارمغان آورده است. بنابراین این برنامه می‌تواند برای افراد علاقه‌مند به تکنولوژی یک اپلیکیشن خوب باشد. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برنامه خبرنامه تکنولوژی بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن خبرنامه تکنولوژی

اپلیکیشن خبرنامه تکنولوژی شامل مجموعه کاملی از اخبار سایت‌های مختلف در زمینه فناورری می‌شود. بنابراین کاربران این اپلیکیشن دیگر نیازی به مراجعه به سایت‌های مختلف نخواهند داشت و می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن مذکور به آسانی به اخبار اکثر سایت‌های تکنولوژی دسترسی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: خدمات تعمیرات موبایل

از دیگر قابلیت‌های اپلیکیشن خبرنامه تکنولوژی می‌توان به امکان دسترسی به قیمت روز لوازم الکترونیکی نیز اشاره کرد. در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی و بررسی اپلیکیشن خبرنامه تکنولوژی بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

معرفی برنامه خبرنامه تکنولوژی

پس از اجرای برنامه خبرنامه تکنولوژی جدیدترین اخبار 24 ساعت گذشته از وب سایت‌های مختلف نمایان می‌شوند. اگر به دنبال خبر خاصی هستید می‌توانید با لمس آیکون به شکل ذره بین در گوشه بالا و سمت چپ صفحه به جستجوی آن بپردازید.

برنامه خبرنامه تکنولوژی

با انتخاب هر کی از خبرها می‌توانید متن کامل خبر را مشاهده کنید. با لمس آیکون به شکل ستاره خبر مورد نظر جهت دسترسی سریع و آسان به لیست علاقه‌مندی‌های شما اضافه می‌شود. همچنین امکان به اشتراک گذاری خبر با لمس آیکون زرد رنگ موجود در گوشه پایین و سمت چپ صفحه فراهم آمده است.

برنامه خبرنامه تکنولوژی

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی آیفون

در صورت تمایل به تغییر اندازه متن، ترجمه، حذف و یا کپی آدرس سایت آیکون به شکل سه نقطه در گوشه بالا و سمت چپ صفحه را لمس نمایید. در قسمت انتهایی صفحه نیز امکان دسترسی به سایت منبع خبر فراهم آمده است.

برنامه خبرنامه تکنولوژی

با مراجعه مجدد به صفحه اصلی برنامه خبرنامه تکنولوژی و لمس آیکون به شکل سه نقطه در گوشه بالا و سمت چپ صفحه می‌توانید به قابلیت‌هایی نظیر عدم نمایش مطالب خوانده شده و یا حذف تمامی مطالب دسترسی داشته باشید. همچنین امکان تغییر ترتیب نمایش مطالب بر اساس تاریخ، عنوان و غیره فراهم آمده است.

برنامه خبرنامه تکنولوژی

با لمس آیکون به شکل سه خط در گوشه بالا و سمت راست صفحه منوی برنامه خبرنامه تکنولوژی نمایان می‌شود. کاربران می‌توانند با مراجعه به این منو به اخبار 24 ساعت گذشته و یا لیست خبرهای خوانده نشده خود دسترسی داشته باشد. همچنین امکان دسترسی به لیست مطالب ستاره‌دار (علاقه‌مندی‌ها) از طریق این منو فراهم آمده است. در صورت تمایل به دسترسی به مطالب یک سایت خاص مجددا به منوی برنامه مراجعه کرده و در بخش سایت‌های تکنولوژی سایت مورد نظر خود را انتخاب نمایید. بدین ترتیب تنها مطالب سایت مورد نظر نمایش داده می‌شوند.

 بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی سامسونگ در تهران  

برنامه خبرنامه تکنولوژی

از دیگر قابلیت‌های برنامه خبرنامه تکنولوژی می‌توان به امکان مشاهده قیمت روز لوازم الکترونیکی نظیر گوشی‌های موبایل اشاره کرد که دسترسی به این قابلیت از طریق مراجعه به منوی برنامه امکان‌پذیر است.

برنامه خبرنامه تکنولوژی

بیشتر بخوانید:  بهترین گارانتی Apple در تهران

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه خبرنامه تکنولوژی پرداختیم. به منظور دانلود برنامه خبرنامه تکنولوژی می‌توانید از منوی دانلود انتهای همین مقاله استفاده کنید. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

 نقاط قوت:

  • نمایش جدیدترین اخبار دنیای تکنولوژی
  • قابلیت جستجو
  • امکان تغییر ترتیب نمایش اخبار
  • امکان افزودن خبر به لیست علاقه‌مندی‌ها
  • امکان به اشتراک گذاری خبر
  • امکان تغییر اندازه متن

نقاط ضعف:

  • این اپلیکیشن تقریبا نقطه ضعف قابل ملاحظه‌ای ندارد

بیشتر بخوانید:

گلس آیفون ایکس

دوربین پشت آیفون ایکس

دوربین پشت آیفون ایکس

تعمیرات موبایل

خبرنامه تکنولوژی
نام خبرنامه تکنولوژی
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید
سازنده روح‌اله اقوان

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments